spiegel gedrag??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat als Chantal bij een groepje zit ook Natalie begint te gnagna-en?
En vervolgens het hele groepje?
Als de bal 1maal bij de werper is kan hij toch in theorie ELKE seconde een nieuwe bal ontvangen? De werper is gewoon hetzelfde als iemand die de bal naar iemand anders toegooid. Het enige is dat hij/zij dat ding in de basket moet gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat menno per seconde 1 bal erin gooit en je dus niet het gezeik hebt van dat je maar vier seconden per bal hebt. Hoe snel je ook gooit, die tijd heb je wel nodig want de bal moet ook door het huis. Er zal dus heus wel zo af enh toe een bal vallen enzo.
Dat is dus niet zo. Iedere keer als de werper een bal op de korf gooit, heeft de persoon die de werper de bal toe moet gooien er al weer een in zijn handen. Dus vanaf de eerste bal kan het non stop doorgaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat menno per seconde 1 bal erin gooit en je dus niet het gezeik hebt van dat je maar vier seconden per bal hebt. Hoe snel je ook gooit, die tijd heb je wel nodig want de bal moet ook door het huis. Er zal dus heus wel zo af enh toe een bal vallen enzo.
quote:
Ik denk dat de werper het kan halen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te doen??? Je moet 1 op de 2 ballen raak gooien. Er staat wind, de ballen zijn super licht, je staat vrij ver van de korf, in de kamer mogen deballen niet vallen... en de laatste werper heeft enorm veel stress. Jij denkt dat het te doen is???
Wel in dat geval vind ik dat jullie een buitengewoon hoge dunk hebben van de bewoners, ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat ik 15 minuten lang 200 ballen vang en doorgooi aan de volgende persoon zonder dat ik een van de ballen laat vallen, of dat ik even iets meer tijd nodig heb om te mikken of om mijn evenwicht opnieuw te vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als de bal 1maal bij de werper is kan hij toch in theorie ELKE seconde een nieuwe bal ontvangen? De werper is gewoon hetzelfde als iemand die de bal naar iemand anders toegooid. Het enige is dat hij/zij dat ding in de basket moet gooien.
Tuurlijk. Ze praten zichzelf, en jij jezelf, een het-is-niet-te-doen-complex aan. Denk aan een strafschoppenserie nemen in een vol stadion, wat opeens heeel lastig schijnt te zijn. Mensen met examenvrees die alle testen niet halen, ook daar kun je op oefenen. Rijlessen is in feite ook NIETS anders dan constant oefenen. Je kunt gewoon op penaltys oefenen. Dat is gewoon het hele eier eten. Je bepaald ZELF of iets kan of niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te doen??? Je moet 1 op de 2 ballen raak gooien. Er staat wind, de ballen zijn super licht, je staat vrij ver van de korf, in de kamer mogen deballen niet vallen... en de laatste werper heeft enorm veel stress. Jij denkt dat het te doen is???
Hmm... ja da's waar. Een bal doet er weliswaar een aantal seconden over om van voorraadruimte naar Menno te komen, maar de tijd tússen de verschillende ballen kan zo kort mogelijk worden gehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Iedere keer als de werper een bal op de korf gooit, heeft de persoon die de werper de bal toe moet gooien er al weer een in zijn handen. Dus vanaf de eerste bal kan het non stop doorgaan.
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wel in dat geval vind ik dat jullie een buitengewoon hoge dunk hebben van de bewoners, ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat ik 15 minuten lang 200 ballen vang en doorgooi aan de volgende persoon zonder dat ik een van de ballen laat vallen, of dat ik even iets meer tijd nodig heb om te mikken of om mijn evenwicht opnieuw te vinden...
nouja daarom dus denk ik niet dat de werper elke twee seconden een bal krijgt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.
Maar nu is de stress nog 0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
Als Menno er dan nu al 1 op de 2 ingooit, wat ik net las, dan is het dus tóch wel haalbaar.
Net als de concentratie.quote:
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.
Dan ga je ervan uit dat in de ketting van elke 2 ballen er 1tje op de grond. Ook een zeer onredelijke aanname.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukken
Elke 2?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja daarom dus denk ik niet dat de werper elke twee seconden een bal krijgt..
Ik ging uit van de aanname dat de helft de korf niet haalt, dat was niet mijn aannamequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat in de ketting van elke 2 ballen er 1tje op de grond. Ook een zeer onredelijke aanname.
Dat zou dramatisch zijn. Als het in de kamer al misgaat met overgooien, kun je dat 1 op de 2 ook al overboord gooien. Dan moet de werper er straks 2 op de 3 ingooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Conclusie : Het is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |