Je enige argument is druk. Drek laten ze ballen vallen, oeeeee. Wat ik dus net ook al zei, routine! Als je iets maar lang genoeg oefent lukt het toch. Als je voor het eerst fiets kan je het niet, je fiets een dag en je kan 't. Penaltys nemen kun je op oefenen, waarom schiet bijvoorbeeld Landzaat ze er dan anders ALTIJD in? Rijlessen moet je toch ook oefenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.
Ja daaaahaaaag, dáár is Dido te goed voorquote:
Inderdaad, tot die tijd zijn alle voorspellingen hier lastig op waarde te schatten.quote:
in mijn argumentatie komt het woord druk niet voor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je enige argument is druk. Drek laten ze ballen vallen, oeeeee. Wat ik dus net ook al zei, routine! Als je iets maar lang genoeg oefent lukt het toch. Als je voor het eerst fiets kan je het niet, je fiets een dag en je kan 't. Penaltys nemen kun je op oefenen, waarom schiet bijvoorbeeld Landzaat ze er dan anders ALTIJD in? Rijlessen moet je toch ook oefenen.
Druk. Mensen met examenstress hebben ook enorme druk waardoor ze het niet halen. Ze hebben vaak faalangst. Hoe neem je dat weg? Door te oefenen, oefenen, oefenen, waardoor dus weer routine ontstaat.
Photoshop. Je kan een boek kopen, je kan ook oefenen, oefenen, oefenen. Routine.
Als je WEET wat moet doen, kun je daar toch heel doelgericht en doelbewust op trainen. Waarom bestaan er anders überhaubt trainingen? Voor de lol? Nee om te oefenen. Om routine op te bouwen. (Medespeler stapt 3 stappen naar voren, jij stapt dan 3 stappen naar achter om het gat op te vullen, doe je dit lang genoeg, dan word dit een gewoonte)
Verder ga ik niet beargumenteren. Het is gewoon te doen.
Voor mensen met een beetje doorzettingsvermogen welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
routine verhaal
Verder ga ik niet beargumenteren. Het is gewoon te doen.
Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten hoe dom Nathalie nú weer is..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
Natalie : *Weet je wat het issssssssss? Er zijn 2 kleuren !*
zou ik ff met bb gaan bellen, want die heeft duidelijk gezegd morgenquote:
De keten is toch vrij makkelijk. De ballen zijn heel licht, dus die vang je nog met 1 hand heel makkelijk. Ik weet alleen nog niet hoeveel meter ze uit elkaar staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Wel als ze nu gaan oefenen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Conclusie: Ze hebben het straks aan zichzelf te danken.
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html doet het hier prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
nog iemand problemen met de streams ? niets doet het hier...
Maar Menno gooit er nú al 1 op de 2 in. Achter elkaar door, begreep ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.
nee hoor doet t goed heb je pagina al ververstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
nog iemand problemen met de streams ? niets doet het hier...
quote:
Ze hebben 2 dagen toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
<..>routine<..>
Vertel dat aan AL die prof voetballers die penalty's missenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
Druk. Mensen met examenstress hebben ook enorme druk waardoor ze het niet halen. Ze hebben vaak faalangst. Hoe neem je dat weg? Door te oefenen, oefenen, oefenen, waardoor dus weer routine ontstaat.
Ik quote jou dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
in mijn argumentatie komt het woord druk niet voor...
Ok Dank je ! BB stream snelle en langzame variant liggen eruit....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html doet het hier prima.
je let duidelijk niet goed opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zou ik ff met bb gaan bellen, want die heeft duidelijk gezegd morgen![]()
Inderdaad, dat is het triestequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:(Maar weet je wat het isssssssss, ze zou het gezegd kunnen hebben
)
haha, wat staat dat er grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
Dido : *Je denkt toch niet dat ík met die belachelijke kokers ga lopen hè?*
Natalie : *Weet je wat het issssssssss? Er zijn 2 kleuren !*
Ik zou dat nog wel voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
jullie hebben het alleen over de werper... nogmaals, ík zou die ballen nog niet eens bij de werper krijgen, waarom dan die ongemotiveerde en met koker om armen bewoners dan wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |