Ze is helemaal in d'r element. En da's jammer, want die overige bewoners zijn zo dom dat ze daardoor de afgelopen week alweer zijn vergeten. Gewoon tactiek van die zeug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was goed bedoeld![]()
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Radiohost het volgende:
Het was al bekend, maar wordt bevestigd door de vrouwen in BB: alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon...ja..kuthoeren!
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft met Zinedine Zidane en Chankloot van Damme gepraat
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:48 schreef Loedertje het volgende:
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?
Sinterklaas werkt keihard op 5 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
Hij is jarig op 6 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja duh, die penis vind het toch leuk kinderen dingen te geven. Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja... vandaar dat ie dán uit zijn pannetje gaat en niet de dag ervoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is jarig op 6 december
Heb ik nog van Ralph geleerd
Thanks!!! Echt, heb inmiddels al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Streamer doet het ook niet bij mij...
pinkplatinum op kruistocht tegen generalisatiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Alsof alle italianen hetzelfde zijn.. niet dus!
Tanja is geen deelnemer aan BB, maar een onderdeel van het programma. Vandaar dat ze niet mee hoeft te doen aan de weekopdrachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al weer over ja.
Verkeerde werkwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |