Zeer true, je kent elkaar steeds beter door de 3 maanden heen en op een gegeven moment kom je op het punt dat je moet beslissen of je verder gaat of niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
De welbekende 3-maandsevaluatie. Of het is over, of je gaat door.
Optie 2, misschien voelt ze zich een beetje gevangen. Als je haar meer vrijheid geeft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef 3doorsdown het volgende:
Heb ik al gedaan, dat praten maar ze zegt dat er niets aan de hand is. Ik heb zelfs aangegeven dat ik ( door eerdere ervaringen ) best onzeker kan worden van die afstandelijkheid, en dat ze me af en toe wel het gevoel moet geven dat ik haar mannetje ben ( ja klinkt soft maar ik ben een gevoelsmens en geen macho-player ofzo ).
Maar op het moment dat ik me "afgestoten" voel dan kan het 2 kanten op gaan: ofwel ik probeer haar nog meer in de watten te leggen e.d. om gewoon van haar een warme reactie te krijgen, ofwel ik neem zelf meer afstand uit zelfbescherming.. optie 1 heb ik dit weekend gedaan met bijna geen effect, dus moet ik nu overgaan op optie 2 en kijken waar en of het schip strandt?
optie 3 dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Baserunner het volgende:
Optie 3) Elkaar veel zien, veel leuke dingen doen (Bios, discotheek, uit eten etc)
ja dat was ik eigenlijk ook van plan. Ik denk ook niet dat ik zo erg moet laten merken dat ik gekwetst ben ofzo.. werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef thefunny het volgende:
[..]
Optie 2, misschien voelt ze zich een beetje gevangen. Als je haar meer vrijheid geeft?
Ja okay, ik kan denk ik beter gewoon doen alsof er niks aan de hand is.. als er iets is komt dat vroeg of laat toch wel aan het licht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef Baserunner het volgende:
Meestal zegt je gevoel de waarheid... Probeer je toch alsnog neer te zetten tegenover haar zoals je bent... Indien ze wel het gevoel heeft dat er iets mis kan zijn kan je dat nog rechtrekken door gewoon nog normaal te blijven doen. Distantieren versterkt haar gevoelens denk ik eerder.
Succes ermee in ieder geval!
Oh dat weet ze zeker.. ze heeft een paar redelijke problemen gehad waar ik haar doorheen heb geholpen. Hopelijk is ze dat niet vergeten. Ik zal gewoon normaal doen zoals ik altijd deed, alleen wel een beetje met de rem erop. Als het goed is, is het goed.. en zo niet dan heb ik pech.. misschien blaas ik alles wel heel erg op ( ook voortkomend uit mijn onzekerheid ) en is er niks aan de hand..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Het zal inderdaad die 3 maanden grens wel eens kunnen zijn hoor.. maar blijf het gewoon wel laten vallen dat ze haar problemen ook bij jou kwijt kan..
Ja positief voor haar dus haha.. ja ik ben echt stapelgek op d'r en wil haar absoluut niet kwijt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef Baserunner het volgende:
hihi, je bent gewoon te bang haar kwijt te raken dat je bij het minste geringste al twijfels krijgt... Vat het positief op![]()
Oh nee.. ik heb haar alleen maar goed behandeld ( eigenlijk TE goed, sta altijd voor haar klaar, ontbijtjes op bed, voor haar gekookt haar afwas gedaan enzo terwijl ze er niet was en dat ze thuiskwam en haar afwas was gedaan, romantisch mee uit eten genomen echt je kunt het zo gek niet bedenken .. ) dus wat dat betreft heb ik haar goed behandeld.. zoals het hoort...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Baserunner het volgende:
Als je zelf heel positief over jezelf bent (m.a.w. je hebt haar niet geschreeuwd of iets dergelijks), dan heb je geen reden tot drukmakerij
Zo te zien behandel je haar super! Blijkbaar is ze gewoon niet gewend dat iemand zo voor haar zorgt en misschien denk ze wel van goh hier zou ik me hele leven wel verder mee kunnen. Dit kan alleen verwarrend werken, dus is dat misschien het probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Oh nee.. ik heb haar alleen maar goed behandeld ( eigenlijk TE goed, sta altijd voor haar klaar, ontbijtjes op bed, voor haar gekookt haar afwas gedaan enzo terwijl ze er niet was en dat ze thuiskwam en haar afwas was gedaan, romantisch mee uit eten genomen echt je kunt het zo gek niet bedenken .. ) dus wat dat betreft heb ik haar goed behandeld.. zoals het hoort...
Aan de andere kant.. zij heeft vriendjes gehad die haar als oud vuil behandelde.. misschien valt ze daar wel op...
Ja precies! wat dat betreft kan ik ook wel zeggen dat ze echt een ochtendmens is ( staat om 7uur op en gaat rond 21.00u slapen ) terwijl IK een avondmens ben ( ik slaap niet voor 01.00u en sta het liefst niet voor 9 uur op maarja, ivm werk bla bla sta ik altijd rond 7.30 op ).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:47 schreef sanger het volgende:
Ze sms't dat je mag blijven slapen, denk dus niet dat ze je wilt dumpen. Ik denk dat iets anders haar dwars zit. Zorg dat er een goede sfeer komt en probeer haar zover te krijgen dat ze het verteld. En help haar dan met wat er dwars zit.
Het kan ook gewoon zijn dat ze moe is. Vrouwen kunnen heel erg anders doen zodra ze moe zijn. Ik weet het uit ervaring.
You go gi... eh, dude!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:10 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja precies! wat dat betreft kan ik ook wel zeggen dat ze echt een ochtendmens is ( staat om 7uur op en gaat rond 21.00u slapen ) terwijl IK een avondmens ben ( ik slaap niet voor 01.00u en sta het liefst niet voor 9 uur op maarja, ivm werk bla bla sta ik altijd rond 7.30 op ).
Ze was dit weekend ook 2x uit geweest tot een uur of 3/4 en dat breekt haar misschien ook wel op.
Maar ik behandel haar wel echt als een prinsesje.. verdient ze ook na die kutmongolen die haar als vuil hebben behandeld.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Af en toe opstellen als een klootzak. Vinden ze leuk.
En hoe doe je dat volgens jou? En dan bedoel ik dus als je elkaar niet elke dag ziet.. maar 2 keer in de week max.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Af en toe opstellen als een klootzak. Vinden ze leuk.
Altijd als een watje meelopen gaat ze ook irriteren. Net als de wil je-vragen. Af en toe nee zeggen dus. Met het vanavond moe zijn ben je dus op de juiste weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef 3doorsdown het volgende:nah.. zo ben ik niet.. en daar zit ze denk ik ook niet op te wachten.. alhoewel ze dan wel meer moeite voor je doen volgens mij.. echt raar die vrouwen...
Wij zitten een beetje in dezelfde situatie man. Die van mij is nu ook al 2 dagen kortaf en laat ook niks van zich horen... typischquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar goed, ik heb nog niks teruggesmst ( dus of ik nu wel of niet naar haar toe ga vanavond ) en heb bewust mijn gsm niet meegenomen naar het werk.
Ik zal straks na mijn werk wel even bellen, dat ik zelf ook slecht geslapen heb en dat ik vanavond maar thuis blijf.
Krijgt ze ook de kans om me te missen want ik zie haar dan zaterdag pas weer..
Ben benieuwd of ze mij in de tussentijd dan smst of belt ( eerder belden of smsten we elke dag wel een keer ).
Daarom doe ik dat ook.. ik ben helemaal niet moe, en ik WIL haar graag zien, maar doe het niet, puur om te kijken of ze me mist. Als het wel zo is dan is ze des te blijer als ze me zaterdag ziet.. ik bedoel ze moet niet zoiets hebben van:" Oh daar heb je HEM weer... "quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Altijd als een watje meelopen gaat ze ook irriteren. Net als de wil je-vragen. Af en toe nee zeggen dus. Met het vanavond moe zijn ben je dus op de juiste weg.
Uitstel is.... afstel he!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar goed, ik heb nog niks teruggesmst ( dus of ik nu wel of niet naar haar toe ga vanavond ) en heb bewust mijn gsm niet meegenomen naar het werk.
Ik zal straks na mijn werk wel even bellen, dat ik zelf ook slecht geslapen heb en dat ik vanavond maar thuis blijf.
Krijgt ze ook de kans om me te missen want ik zie haar dan zaterdag pas weer..
Ben benieuwd of ze mij in de tussentijd dan smst of belt ( eerder belden of smsten we elke dag wel een keer ).
Nou, niet helemaal... die van mij smst me wel hoor als we elkaar niet zien. Maar goed, ik hoop dat ze dat van harte doet en niet omdat het een MUST is ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Wij zitten een beetje in dezelfde situatie man. Die van mij is nu ook al 2 dagen kortaf en laat ook niks van zich horen... typischMaar komt wel goed hoor.
Welnee.. het gaat ook niet om mij alleen in dit geval... maar ook om haar.. ZIJ moet mij ook missen en dat gaat ze dan ook doen ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Uitstel is.... afstel he!
Probeer het gewoon vanavond te "regelen" dan ben je, als het goed is, de rest van de week weer happy![]()
Ik bedoelde dat we eerst ook elke dag belden en smsten maar nu komt er van haar kant niks.... ik laat het dus ook maar ff rusten. En dat terwijl we elkaar al een paar dagen niet gezien hebben en pas zaterdag elkaar weer zien.... En bij mij is het ook nog prilquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal... die van mij smst me wel hoor als we elkaar niet zien. Maar goed, ik hoop dat ze dat van harte doet en niet omdat het een MUST is ofzo
Oh ja dat wel inderdaad...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat we eerst ook elke dag belden en smsten maar nu komt er van haar kant niks.... ik laat het dus ook maar ff rusten. En dat terwijl we elkaar al een paar dagen niet gezien hebben en pas zaterdag elkaar weer zien.... En bij mij is het ook nog prilDus wel ongeveer gelijk...
Als ze echt gek op je is dan zal ze altijd blij zijn als ze je ziet. Ik zou gewoon afwachten of ze nog geprobeerd heeft te bellen of heeft gesms't. Als dat wel het geval is wilt ze heel graag dat je langskomt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook.. ik ben helemaal niet moe, en ik WIL haar graag zien, maar doe het niet, puur om te kijken of ze me mist. Als het wel zo is dan is ze des te blijer als ze me zaterdag ziet.. ik bedoel ze moet niet zoiets hebben van:" Oh daar heb je HEM weer... "
Maar niet komen zonder je af te melden terwijl ze heeft gevraagd of je bij haar komt slapen is ook lomp.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Oh ja dat wel inderdaad...
Maar we zagen elkaar wel heel veel... elke keer als we beiden niks anders hadden dan zagen we elkaar ( zo'n 4 - 5x per week en bleef ik ook slapen en vice versa ) dus misschien moet ik 'r gewoon ook ff wat meer ruimte geven.. en jij misschien ook bij jouw vriendin.
Ja dat heb ik ook gezegd: ik bel haar straks dat ik niet zo goed heb geslapen vanacht en dat ik thuis blijf vanavond. Verder doe ik gewoon wel vrolijk/lief tegen haar ( vragen hoe haar dag was verder enzo the usual )...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar niet komen zonder je af te melden terwijl ze heeft gevraagd of je bij haar komt slapen is ook lomp.
Dan ZEG je toch gewoon tegen haar dat je vanavond eens niet komt?
Ik hoop het, want ik had dit weekend echt het gevoel dat ik een 3e rangs burger was...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ze echt gek op je is dan zal ze altijd blij zijn als ze je ziet. Ik zou gewoon afwachten of ze nog geprobeerd heeft te bellen of heeft gesms't. Als dat wel het geval is wilt ze heel graag dat je langskomt.
Waarom doe je het ook niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef 3doorsdown het volgende:
Wel moeilijk om nu niet toch ff een smsje te sturen via internet..![]()
-zucht- ik ben echt een watje...
Je bedoeling is goed, maar je formuleert het verkeerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef 3doorsdown het volgende:
Omdat ik me niet wil laten kennen nu.. ik bel straks quasi nonchalant van : " oh ja ik kreeg net je sms'je want ik was mijn telefoon vergeten, maar ik ben eigenlijk ook doodop dus kan ik beter thuis blijven en vroeg het bed induiken" ofzoiets...
Wheheheh.. dan komt ze helemaal niet aan nachtrust toequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeling is goed, maar je formuleert het verkeerd!
"hoi, ja ik zie net je sms. Wasme telefoon vergeten mee te nemen, dus sorry dat ik niks terugstuurde. Maar over vanavond, ik ben eigenlijk ook wel erg moe, misschien is het beter dat ik thuis blijf en vroeg bed inga. Wat zeg je? Oh we kunnen bij jou ook vroeg naar bed? Dat is waar! Dus je wilt alsnog dat ik kom blijven slapen? Nou oke, maar alleen omdat jij het wilt dan hoor. Tot zo en trek wat spannends aan"
Einde gesprek en voortgang relatie.
Nah.. er is vrijdag ook iets gebeurd wat minder was ... ik hoop dat je gelijk hebt in elk geval .. thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef Havoc het volgende:
Je ziet beren op de weg die er niet zijn. Ze wil dat ipv dat jullie naar de bios gaan dat je bij haar komt blijven slapen? Als ze je had willen dumpen was je bij haar ook niet welkom geweest.Sorry ik zie het probleem niet.
Geloof me als ze je wilt dumpen dan neemt ze die nachtrust dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Wheheheh.. dan komt ze helemaal niet aan nachtrust toe
Misschien is het dan ook handig dat je die info er bij geeft. Zoals wat er die vrijdag gebeurd is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Nah.. er is vrijdag ook iets gebeurd wat minder was ... ik hoop dat je gelijk hebt in elk geval .. thanks
Nah het ging dus zo.. normaal gaan we samen gezellig stappen in een kroeg waar zij altijd heen gaat.. vind ze ook echt helemaal het einde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook handig dat je die info er bij geeft. Zoals wat er die vrijdag gebeurd is.
ja dank je.. gvdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Marruk het volgende:
Goh, heb exact hetzelfde gehad het laatst wat jij nu meemaakt. En dat is ook uit, nog even een realityslap dus.
Vrouwen zijn kut.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Toen voelde ik me opeens heel onzeker. En heb ik haar dat verteld.
ik BEN niet onzeker.. ik VOELDE me onzeker.. ach ja dat zal voor vrouwen wel hetzelfde zijn i guess..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:46 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Nooit, ik herhaal: NOOIT zoiets zeggen man
Vrouwen moeten geen vent die onzeker is...
![]()
Ja dat weet ik en ik haat dat ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
Je bent echt veel te lief beste TS.
Ik kan dat zeker wel begrijpen, in een relatie is het nou ook weer niet de bedoeling dat je alles alleen met elkaar doet toch? Ik vind het ook leuk om eens met een jongen te dansen (temeer ook omdat mijn vriend nooit danst). Dat hoeft helemaal niks te betekenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je vriendin met de macho-neger wilt dansen, en wél begrijpen dat jij je daar onzeker door gaat voelen.
Naar mijn idee heb je als vrouw zijnde geen behoefte met andere knappe mannen te dansen, ook al danst je lief nog zo beroerd. En zeker als je pas 3 maanden samen bent moet zoiets je (nog) niks uit kunnen maken vind ik (roze wolk enzo)
Laat maar, ik heb het niet goed gelezen. Tijdens het uitgaan mag je best met een andere jongen dansen ja, als het maar niet te intiem wordt.quote:Ik kan dat zeker wel begrijpen, in een relatie is het nou ook weer niet de bedoeling dat je alles alleen met elkaar doet toch? Ik vind het ook leuk om eens met een jongen te dansen (temeer ook omdat mijn vriend nooit danst). Dat hoeft helemaal niks te betekenen.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef Baserunner het volgende:
Dude, ben je nog blijven pitten daaro of niet?
we need infooooo![]()
![]()
Oftewel, je maakte je druk voor niks serieus!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben gisteren naar haar toe gegaan..
Het zit dus zo:
Ze is het niet gewend dat mannen haar goed behandelen, en weet daar niet mee om te gaan.
Daarbij zit ze de laatste week niet goed in haar vel, maar weet niet waar dat aan ligt. Ze is een beetje grieperig geweest enzo dus misschien lag het daaraan.
Ze vertelde ook dat ze 2 jaar lang antidepressiva had gebruikt ( dat wist ik, en ik weet ook waarom enzo, heb ik haar ook mee geholpen ) en ze is daar in Juli mee gestopt ( dus toen ik haar leren kennen zeg maar ). Nu zegt ze dat ze tot na 3 maanden een terugslag kan hebben en dat het misschien ook daar aan ligt.
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wilt en na gepraat te hebben zei ik dat ik terug naar huis ging ( ik woon zo'n 25Km verder ) maar ze wilde graag dat ik bleef slapen. Dus dat heb ik dan ook gedaan.
Ik ben wel blij dat ik weet waar het aan ligt, maar ik kan daar niet zo veel mee.. ik bedoel, ik ben iemand die heel erg laat merken dat ik verliefd ben en dat ze alles voor me is ( op dit moment ).
En zij zegt daar niet mee om te kunnen gaan. Ik wil me best wat aanpassen, maar ik kan dan toch verwachten dat zij dat ook doet.. ik bedoel, het moet toch van 2 kanten komen of niet?
Gewoon je ding blijven doen dus... Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wil
Het komt ook van twee kanten, maar ze weet er (nog) geen uitdrukking aan te geven. Daar kun je ook moeilijk mee helpen. Met mijn eigen vriendin gaat het bijvoorbeeld niet zo goed, en op momenten dat het slecht gaat is ze heel afstandelijk. Ook ik wordt daar weleens onzeker van, maar ik snap steeds beter dat die afstandelijkheid niet aan mij ligt, maar dat ze bijvoorbeeld tijd nodig heeft voor haarzelf, zichzelf niet de leukste persoon in de omgang vindt op dat moment (-> onzekerheid), etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben gisteren naar haar toe gegaan..
Het zit dus zo:
Ze is het niet gewend dat mannen haar goed behandelen, en weet daar niet mee om te gaan.
Daarbij zit ze de laatste week niet goed in haar vel, maar weet niet waar dat aan ligt. Ze is een beetje grieperig geweest enzo dus misschien lag het daaraan.
Ze vertelde ook dat ze 2 jaar lang antidepressiva had gebruikt ( dat wist ik, en ik weet ook waarom enzo, heb ik haar ook mee geholpen ) en ze is daar in Juli mee gestopt ( dus toen ik haar leren kennen zeg maar ). Nu zegt ze dat ze tot na 3 maanden een terugslag kan hebben en dat het misschien ook daar aan ligt.
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wilt en na gepraat te hebben zei ik dat ik terug naar huis ging ( ik woon zo'n 25Km verder ) maar ze wilde graag dat ik bleef slapen. Dus dat heb ik dan ook gedaan.
Ik ben wel blij dat ik weet waar het aan ligt, maar ik kan daar niet zo veel mee.. ik bedoel, ik ben iemand die heel erg laat merken dat ik verliefd ben en dat ze alles voor me is ( op dit moment ).
En zij zegt daar niet mee om te kunnen gaan. Ik wil me best wat aanpassen, maar ik kan dan toch verwachten dat zij dat ook doet.. ik bedoel, het moet toch van 2 kanten komen of niet?
Ja vannacht wel lekker geslapen ( en JA.. gewoon geslapen ).. maar vanochtend daarentegenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:38 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Gewoon je ding blijven doen dus... Hoe duidelijk wil je het hebben?![]()
Lekker "geslapen" ?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:47 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Zo te zien behandel je haar super! Blijkbaar is ze gewoon niet gewend dat iemand zo voor haar zorgt en misschien denk ze wel van goh hier zou ik me hele leven wel verder mee kunnen. Dit kan alleen verwarrend werken, dus is dat misschien het probleem.
Vrouwen zijn voor mannen soms gewoon niet te begrijpen.
Vat het op als huilen van geluk.![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
Je bent echt veel te lief beste TS. Je gaat toch niet aan een of andere macho-neger vragen of hij alsjeblieft met je vriendin wil dansen om haar een leuke tijd te bezorgen?![]()
En dan naderhand tegen haar zeggen dat je je zo onzeker voelt. Wrong, wrong, wrong..
Tja, ik kan toch ook niet gewoon toekijken hoe zij het niet naar d'r zin heeft ?quote:
TS ik zou zeggen doe eens wat apart van elkaar, anders gaat dit nooit lang goed. Hopelijk zijn jullie je vrienden nog niet uit het oog verloren want je er bestaat niemand met wie je de rest van je leven 100% van je tijd doorbrengt, dan wordt je echt gekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:18 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Tja, ik kan toch ook niet gewoon toekijken hoe zij het niet naar d'r zin heeft ?
Ja dat zijn we ook aan het doen, ik zie haar zaterdag pas weer en in de tussentijd heb ik voetbaltraining, avondje met vrienden en personeelsfeest en zij doet ook haar ding. Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe ( en OF ) blij ze is als we elkaar weer zien. Maar ja, met dat antidepressiva gebeuren verwacht ik er in elk geval niet te veel vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef MisterTata het volgende:
[..]
TS ik zou zeggen doe eens wat apart van elkaar, anders gaat dit nooit lang goed. Hopelijk zijn jullie je vrienden nog niet uit het oog verloren want je er bestaat niemand met wie je de rest van je leven 100% van je tijd doorbrengt, dan wordt je echt gek. Geef elkaar mss wat meer ruimte, laat haar lekker zelf naar die dansavonden gaan dan moet ze zelf zorgen dat ze het naar haar zin heeft, je kan er niet altijd voor haar zijn om haar een plezier te doen.
Succes![]()
Been there, done that...En bij mij zei hij ook dat er niets was, maar hij had ineens geen tijd meer. En toen stond ik ineens voor zijn deur met tranen in mijn ogen. En pas na een kwartier zeuren kwam er eindelijk uit dat er WEL wat was. Dat hij neit meer zeker was of ik wel was wat hij wilde. Of het een ander was? Hij zei van niet, maar een half jaar later heb ik hem er nog een keer naar gevraagd (op een nonchalante manier) en toen bleek het toch zo te zijn. Ben toen niet boos geworden of zo, maar vind het wel jammer dat hij dat niet meteen heeft gezegd. Had mij een hoop ellende bespaard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:42 schreef 3doorsdown het volgende:
Beetje raar probleem heb ik:
Ik heb sinds 3 maanden verkering met een superlief meisje. Nu hebben we heel veel tijd samen doorgebracht. Ik had echt het gevoel dat ik alles voor haar was/ben.
Maar sinds dit weekend doet ze wat afstandelijker. Ik heb haar gevraagd of er iets mis was.. ze zei van niet.
Nu had ik het voornemen om wat gas terug te nemen ( want misschien vindt ze het allemaal te snel gaan, of wordt ze juist weer een beetje aanhankelijker.. ) maar ze wordt daardoor nog afstandelijker ( het is een lang verhaal en dit is even een kleine summary.
Ik heb nu een paar dagen wat rustiger aan gedaan ( we hebben elkaar wel gezien maar ik deed niet zo "klef" als eerder ).
Gisteren vroeg ze of we vandaag naar de film gingen. Ja dat vond ik wel een goed idee.. maar vanochtend smste ze dat ze slecht had geslapen en dat ik wel gewoon naar haar mocht om te blijven slapen. Ik "voel" gewoon dat er meer aan de hand is ook al zegt ze van niet.
Ik heb nu ook de neiging om me ietwat te distantiėren, puur uit zelfbescherming.. ik ben eigenlijk al afscheid aan het nemen maar wil het niet...
Wat moet ik doen?
Dat is wel een rotstreek geweest van 'm ja. Maar ik besef nu wel dat hetgeen ze heeft meegemaakt, en de uitwerking van SEROXAT misschien wel de oorzaak is van dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:29 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Been there, done that...En bij mij zei hij ook dat er niets was, maar hij had ineens geen tijd meer. En toen stond ik ineens voor zijn deur met tranen in mijn ogen. En pas na een kwartier zeuren kwam er eindelijk uit dat er WEL wat was. Dat hij neit meer zeker was of ik wel was wat hij wilde. Of het een ander was? Hij zei van niet, maar een half jaar later heb ik hem er nog een keer naar gevraagd (op een nonchalante manier) en toen bleek het toch zo te zijn. Ben toen niet boos geworden of zo, maar vind het wel jammer dat hij dat niet meteen heeft gezegd. Had mij een hoop ellende bespaard.
Want jij bent er voor verantwoordelijk dat zij zich vermaakt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:18 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Tja, ik kan toch ook niet gewoon toekijken hoe zij het niet naar d'r zin heeft ?
Nee daar ben ik niet verantwoordelijk voor godzijdank.. maar vind het wel jammer. En als ik iets kan doen waardoor zij zich beter voelt dan doe ik dat met plezier ( al is dat dan ten koste van mezelf ).... i know..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Want jij bent er voor verantwoordelijk dat zij zich vermaakt?![]()
Nogmaals...dude!![]()
![]()
Je bent te goed voor dit land. Er wonen hier alleen maar egoisten, van mensen zoals jij kunnen "we" nog wat lerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:32 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet verantwoordelijk voor godzijdank.. maar vind het wel jammer. En als ik iets kan doen waardoor zij zich beter voelt dan doe ik dat met plezier ( al is dat dan ten koste van mezelf ).... i know..
Ja, gegarandeerd dat dat ten koste van jou is, niet alleen dat, ook ten koste van je relatie. Wat zal zij nu denken? "Sjee, wat een doetje, hij offert zichzelf helemaal voor me op en laat me zelfs met een of andere gluiperd dansen als ik net doe alsof ik me niet vermaak, ik hoef maar een pruillipje te trekken en ik word op mijn wenken bediend"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:32 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet verantwoordelijk voor godzijdank.. maar vind het wel jammer. En als ik iets kan doen waardoor zij zich beter voelt dan doe ik dat met plezier ( al is dat dan ten koste van mezelf ).... i know..
Hahahaha, die komt je smeken op der knieen hahahahaha. en dan weet jij wat je te doen staat hahahaha.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef 3doorsdown het volgende:
Ben benieuwd, gisteren nog een paar sms'jes gehad... de eerste eigenlijk veel afstandelijker dan normaal... en daarna ( 's avonds ) weer heel lief zoals altijd...
Ik heb er heel koeltjes op gereageerd allebei. Ben benieuwd hoe het dit weekend gaat.....
Dat dacht ik in de eerste instantie.. dus ik heb haar heel veel aandacht e.d. gegeven en heel erg laten merken dat ik om haar geef ( door het ook te zeggen ) en dat vond ze helemaal niet zo prettig..Ze heeft moeite om haar liefde te uitten ( opeens, want eerder had ze er helemaal geen moeite mee ) en ze vindt dat ze het moet MERKEN dat het zo is, en niet dat ik het moet zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:55 schreef Lempicka het volgende:
misschien is ze gewoon een beetje depri, je moet je nu niet verder van haar verwijderd raken, je moet juist lief voor haar zijn, en haar extra aandacht geven. als ze het uit wil maken, dan doet ze dat toch wel, en als ze dat niet wil, dan vind ze een beetje extra love vast niet erg.
wat is een alphamale instinct? heeft dat iets te maken met "hoofd" zijn van een roedel..( ja in de dierenwereld .. ) en wat houdt dat dan in voor jezelf?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
gewoon relaxen, geen problemen maken...
ik kan er zelf ook wat van, heb een alphamale instinct... soms heb ik daar zelf wel last van.
gelukkig ga ik om met mensen die dat beseffen en het niet zo heel erg vinden :p
Hmmm ik zag hier laatst een hele docu over op National Geographic.. Het zit ongeveer zo:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
wat is een alphamale instinct? heeft dat iets te maken met "hoofd" zijn van een roedel..( ja in de dierenwereld .. ) en wat houdt dat dan in voor jezelf?
haha, dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef 3doorsdown het volgende:
Nou één voordeel is dus: ik ben ee ALPHA male!!![]()
Goede uitleg, weet ik ook meteen waar ik aan lijdt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm ik zag hier laatst een hele docu over op National Geographic.. Het zit ongeveer zo:
Vroeger, toen wij nog een onge-evolueerde apensoort waren, leefden we in families bij elkaar.
De baas van zo'n groepje was Altijd degene met de grootste bek en het sterkste lichaam, de alphamale.
Deze regeerde niet uit sociaal oogpunt, maar uit imperialistisch oogpunt... Hij wilde zoveel mogelijk chicks en voedsel, wat resulteerde in een stabiele, doch agressieve en onrustige "samenleving".
Op een gegeven moment, ongeveer 900 000 jaar geleden, ondergingen wij primaten allemaal een hele grote lichaamlijke verandering, die de alpha-male overbodig maakte... nl.. Ons Spraakvermogen.
De vorm van onze kaak en de vorm van onze tong, heeft de zwakkeren in de groepjes in staat gesteld om een blok te vormen tegen de alphamales... Dat waren de eerste "democratische" samenlevingen... De zwakkeren verenigden zich tegen de agressor.
Nu is het zo dat sommige gozers in de moderne tijd nog steeds restanten van dat alpha-male instinct bij zich dragen. Die hebben een instinctieve drang naar het versieren van chicks en het veilig stellen van een hoge plaats in de samenleving-hierarchie.
Aangezien vrouwen in de moderne tijd geen mannen nodig hebben om te overleven, kan dit voor onnodige conflicten zorgen... Voor jongens die aan dit alphamale syndroom lijden, is het zaak dat ze vrouwen zoeken die daarmee om kunnen/willen gaan .
Sommige vrouwen vinden het wel lachen, zo'n gozer die zich druk maakt om dingen, gedreven door zn instinct.. Dat geeft ze nl. het gevoel dat ze gewild zijn. Maar het moet niet te erg worden... De gozer zal sterker moeten zijn dan zijn instinct om conflicten te kunnen ontwijken. De wil om gelijkwaardig met elkaar om te gaan moet sterker zijn dan de wil om al het lekkers op de wereld voor jezelf te claimen .
Dit is soms best moeilijk, maar zoals ik eerder zei.... Als je omgaat met vrouwen die dat beseffen ... dan is het wel te doen.
Dat was ik zowieso wel van plan. Ik ga me nu niet druk meer maken. Ze weet nu wat ze aan me heeft en daar moet ze het mee doen. ALS ze daar (nog) behoefte aan heeft dan merk ik het wel. Zo niet, dan merk ik het ook wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
haha, dat zou zomaar kunnen.
Nu is het zaak voor je, om je onafhankelijk op te stellen.
Vrouwen houden er niet van als het geluk van een jongen afhangt van wat ZIJ doet.
Je zal gewoon moeten beseffen dat Wat er ook gebeurt, je gelukkig kan zijn met wat je hebt .
Als jij het gevoel hebt dat ze afstandelijk doet.... Zorg dan dat je haar dat niet kwalijk neemt, zorg dat je niet pissig of onzeker wordt.... sterker nog, je moet gewoon compleet lak hebben aan hoe afstandelijk ze doet... als jullie een goede relatie hebben is tijdelijke afstandelijkheid geen reden om je druk te maken.
Relaties anno 2005 zijn anders dan 50 jaar geleden.
Vrouwen zijn totaal onafhankelijk van mannen.
Wij mannen dienen daar maar mee omte gaan, dus... Wees Niet Onzeker, Wees Onafhankelijk , als jullie relatie stabiel is, zal het die issues overleven.
ja, ik heb er zelf ook wel eens last van... Dan zit ik te communiceren met een sexy dame... en dan besef ik maar altegoed dat vrouwen onafhankelijk zijn van mannen, dat zij "ons" niet echt meer nodig hebben.... En dan nog heb ik de instinctieve drang tot het "claimen" van diegene... terwijl ik daar niets mee bereik, integendeel zelfs. Erg frustrerend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede uitleg, weet ik ook meteen waar ik aan lijdt!
had ik idd moeten zeggen jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef syzo het volgende:
praten met elkaar is toch zo belangrijk. Als je direct met haar had gepraat had je je niet dagenlang onzeker hoeven voelen.
Dat je haar graag met iemand laat dansen die beter kan dansen dat jij kan is een lief gebaar, MAAR waarom vertel je die gast in godsnaam dat het je "nichtje" is.
Je kan toch gewoon zeggen dat ze je vriendin is
Hmmm. Ik weet het niet, je moet natuurlijk ook wel zin hebben om je op haar nukken & grillen 'in te stellen'... en zo te horen, gaat dat nog heel zwaar voor je worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:11 schreef 3doorsdown het volgende:
Het gaat goed, ze heeft haar excuses aangeboden voor haar gedrag, en zei dat het niks persoonlijks was. Ze zat niet lekker in haar vel, is vroeger depressief geweest en dacht dat het daar aan lag. Ik blijf wel op mijn hoede, maar hoop dat dit niet te vaak voorkomt.
Omdat ik dit nog niet had meegemaakt wist ik natuurlijk ook niet hoe ik hiermee om moest gaan.
Nu weet ik het en kan ik me erop instellen als het weer gebeurt.
En daar sla je dus precies de spijker op z'n kop. Deze gedachten had ik inderdaad al. Ook de spanning van "foute" mannen is iets wat ( sommige ) vrouwen enorm aantrekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hmmm. Ik weet het niet, je moet natuurlijk ook wel zin hebben om je op haar nukken & grillen 'in te stellen'... en zo te horen, gaat dat nog heel zwaar voor je worden.
Misschien zijn het de afkickverschijnselen van de medicijnen, dat kan. Het 'niet lekker in haar vel zitten' lijkt me slecht nieuws; jullie kennen elkaar net, ik zou het wél 'persoonlijk' opvatten als ik al zo snel zoiets te horen kreeg. Je zou denken dat ze verliefd is. En zeker in het prille begin proberen de meeste mensen hun leukste kant te tonen, dat hoort bij verliefdheid. Hoewel haar depressieve aanleg natuurlijk wel iets verklaart, zou jij - die haar zo goed behandelt - een onmgekeerd effect moeten bereiken. Ze zou juist geweldig in haar vel moeten zitten; eindelijk iemand die lief en aandachtig is, die haar begrijpt, meeleeft, enzovoort. Nee, ik denk dat er iets anders aan de hand is/was.
Het is vast geen toeval dat ze in het verleden 'slecht is behandeld' door haar vriendjes. Dat is volgens mij nooit toeval; slecht behandeld worden is een keuze. Zoals ik het zie - en een van mijn beste vriendinnen komt ook steeds aanzetten met de ene kansloze figuur na de andere - hangt het samen met onzekerheid, een slecht zelfbeeld. Die vriendin van mij heeft allang voor zichzelf uitgemaakt dat zij niks voorstelt, niks waard is, enzovoort. Zodra ze een aardige jongen treft die wél lief voor haar is, is haar eerste impuls: 'Met deze jongen is iets grondig mis. Want hij vindt mij leuk. En dat kan niet. Of misschien kan het ook wél, maar in dat geval vind ik die jongen niet de moeite waard. Hij zou beter moeten willen, méér moeten verlangen, etc. Die jongen neemt genoegen met mij, en dus heeft hij er niks van begrepen." En vervolgens komt ze weer dolverliefd op de proppen met een of andere loser die nooit iets van zich laat horen en die achter haar rug God weet wat uitspookt, en dat gedrag is voor haar het bewijs dat ze de hoofdprijs aan de haak heeft geslagen. Want hij zoekt iets beters. En zķj wil dat betere zijn - zij heeft, kortom,. het gevoel dat haar 'betere ik' alleen een kans kan krijgen als ze erin slaagt die jongen aan zich te binden. Wat niet lukt. Wat haar nóg onzekerder maakt. Wat haar in de armen van een nóg grotere klootzak drijft. Enzovoort, enzovoort.
Het goede nieuws: mijn vriendin heeft sinds kort een aardig vriendje. Ze is zelfs een beetje verliefd op hem. Er is dus hoop!
Misschien geldt bovenstaande theorie helemaal niet voor jouw vriendin en is het echt alleen een kwestie van een 'tijdelijke dip', maar... ik zou niet te makkelijk denken over al die vriendjes die jou zijn voorgegaan, en die haar zo slecht behandeld hebben.
Sterkte ermee!![]()
Leg eens uit? Wat is er dan - sinds die paar 'goede' dagen - aan de hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef 3doorsdown het volgende:
UPDATE: het gaat nog steeds niet echt lekker.. even wel ( een paar dagen ) maar nu wordt het volgens mij alleen maar erger.. denk gewoon dat ik er zelf mee ga kappen, want dit gaat nu ten koste van mezelf.helaas...
't is gewoon eenrichtingsverkeer op dit moment. En nu heb ik me voorgenomen om zelf geen initiatief te nemen, en ze laat niks horen of merken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat is er dan - sinds die paar 'goede' dagen - aan de hand?
Dat is de fighting spirit!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:36 schreef 3doorsdown het volgende:
Deze jongen kan wel iets beters krijgen.
Niet afhankelijk zijn van hoor.. maar ik mag toch hopelijk wel verwachten dat het van 2 kanten komt of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Salvad0R het volgende:
en nog steeds die afhankelijkheid van haar initiatief.
Kan je niet een keer iets voor lief nemen en gewoon chillen ?
Natuurlijk ! Al is het zo dat ik hier maar 1 kant van het verhaal lees.... Je zei dat ze haar excuses had aangeboden voor haar afstandelijkheid... Dus je hebt er echt een issue van gemaakt ? Tof van dr dat ze haar excuses daarvoor wil aanbieden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Niet afhankelijk zijn van hoor.. maar ik mag toch hopelijk wel verwachten dat het van 2 kanten komt of niet?
Ik ben wat dat betreft echt wel redelijk hoor. Ik wil haar helemaal niet opeisen ofzo, integendeel. Ik wil ook nog steeds mijn eigen ding blijven doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk ! Al is het zo dat ik hier maar 1 kant van het verhaal lees.... Je zei dat ze haar excuses had aangeboden voor haar afstandelijkheid... Dus je hebt er echt een issue van gemaakt ? Tof van dr dat ze haar excuses daarvoor wil aanbieden.
Verder schrijf je over het feit dat je bang bent dat ze opzoek is naar andere spannende mannen, en dat je op je hoede blijft ... Misschien verlang jij meer van een relatie dan zij er in wil steken?
Maar hoe lang trek je zoiets? Ik bedoel, je hebt zelf ook een leven. Als je voor je liefde tijd en aandacht niks terug krijgt, is het gauw afgelopen lijkt me zo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:52 schreef dehero het volgende:
En hoe is het gegaan?
Heb je er wel rekening mee gehouden dat depressiviteit ook je gevoelens heel vlak kan maken en dat ze daarom jou niet echt kan laten merken hoeveel ze van je houd?
ik denk dat je daar heel verstandig aan doequote:Op maandag 24 oktober 2005 09:55 schreef 3doorsdown het volgende:
Vrijdag inderdaad gesproken, het lag allemaal niet aan mij. Ze is niet tevreden met zichzelf, en daarom raakt ze in de depressie. Het lag ook zeker niet aan de relatie, want ze wilde me absoluut niet kwijt.
Ik ben vrijdag naar huis gegaan na het gesprek, dan kon ze zelf ook haar eigen dingetjes doen.
Zaterdag hadden we afgesproken, en het gesprek kwam weer op gang, omdat ik het idee nog steeds had dat er meer achter zat.
Ze ontkende maar gaf mij echt verder het gevoel dat ik niet gewenst was ofzo. Ze zat/zit zo erg met zichzelf dat ze het gewoon allemaal niet meer wist.
Toen zei ik: " Hey, weet je wat? We gaan de stad in, gaan we lekker kleren voor je kopen heb je afleiding en voel je je misschien een beetje zekerder in je nieuwe outfit. Ik betaal"
Dat vond ze een leuk idee, dat hebben we dan ook gedaan. Maar 's avonds deed ze weer alsof ik lucht was. Ik twijfelde nog meer als daarvoor. Heb ik dit dan verdient?
's zondags hebben we samen ontbeten, ze bedankte me want ze voelde zich inderdaad na onze gesprekken e.d. alweer een heel stuk beter. s'middags ging ik naar huis want ik had een receptie, en zij ging naar haar vriendin.
Kreeg ik die avond een smsje: " Hey schat! heb je morgen tijd, want ik wil toch nog met je praten. Laat je even iets weten?"
Ik meteen gebeld, en ik zei:" ik weet al waar het op uitdraait"
Zei:" ja, ik heb met mijn vriendin gesproken, en ik weet niet of ik wel toe ben aan een relatie nu"
Tja, ik weet alweer genoeg, maar ze zei wel de hele tijd:" Dit hoeft niet het einde van de relatie te betekenen.. "
Ik zei nog: " ik neem je spullen wel mee die nog bij mij liggen"
Zij:" Nee dat hoeft niet"
Maar ik laat me niet aan het lijntje houden. Alles wat ze ooit gezegd heeft, lijkt voor mij wel een leugen, niet gemeend... Ik weet zeker dat " dit " de reden is dat zij niet lekker in d'r vel zit en dat het voor haar gewoon moeilijk is om nu de relatie te verbreken omdat ik nooit iets fouts heb gedaan.
Bij alle andere relaties had ze een relatie met een jongen die haar slecht behandelde, dus was het makkelijk om het uit te maken. Bij is dat niet het geval, dus is het moeilijk.
Maar ik moet de eer gewoon aan mezelf houden, en het haar makkelijk maken.
Ik heb mijn best gedaan, en als dat niet goed genoeg is/was dan zal ik nooit goed genoeg voor haar zijn.
geen idee.. niet over gehad, ik bedoel, dat is wel het LAATSTE waar ik me druk om maakte.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef Ingridh007 het volgende:
En dat geld van die kleren?
niet iedereen is een player zoals jij....quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
Bullshit, ik respecteerde haar gewoon en die andere vriendjes niet. Ik bedoel, ik vond natuurlijk niet alles zomaar best, maar wilde haar ook niet belemmeren in haar eigen dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
Hé, toen ik dat las had ik ook zoiets van 'uhmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef 3doorsdown het volgende:
Op een gegeven moment kwam er zo'n macho-neger voorbij die super goed kon dansen en die was met een andere meid aan het dansen.
Toen zei ze bijna smekend: ' oh ik hoop dat ie mij vraagt om te dansen"
Dat deed ie dus niet, dus ik heb toen aan hem gevraagd of hij met " mijn nichtje " wilde dansen.
Dat wilde hij wel, en ze werd meteen helemaal vrolijk onder het dansen.
Hm, ik wil niet lullig klinken, maar volgens mij ben jij géén Alpha Male.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef 3doorsdown het volgende:
Nou één voordeel is dus: ik ben ee ALPHA male!!![]()
Aai over bolletje geeft en dikkequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:48 schreef 3doorsdown het volgende:
En ik voel me nog steeds kut....
Wij willen helemaal geen lieve man. Wij willen een stoere man. Lief is saai.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
Eigenlijk vind ik er ook niks mis mee ergens dat je zegt dat je onzeker bent of dat iets je onzeker kan maken. Ligt een beetje aan de manier waarop, want het kan misschien wel verkeerd overkomen en het feit waarom je dan onzeker bent. Kijk, jij liet haar zelf met die neger dansen terwijl je dat (dus juist) onzeker maakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben best zelfverzekerd, alleen als er reden is tot onzekerheid ( mijns insziens ) dan meldt ik dat. Is dat ongegrond, ga ik weer vrolijk verder, is het gegrond dan wil ik het oplossen.
Verder ben ik wel altijd (te) goed voor haar geweest en ga ik het de volgende keer heeeel anders aanpakken.
Vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
( sorry, mijn verdriet begint om te slaan in boosheid )
Je schreef hier in dit topic dat je dan wel op haar wilde wachten.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja okay, maar het is niet iets wat ik hier zo wil neer zetten. Snap dat het dan moeilijk wordt om er verder op in te gaan.
Er kwam ook uit dat ze sommige momenten flashbacks kreeg over die voorvallen van vroeger en daarom ook niet lekker in haar vel zit, vermoeid, lusteloos etc.etc.
Gozer, eerst probeer je jezelf neer te zetten als iemand die niet met zich laat sollen en die echt een keer aan zichzelf gaat denken (dmv het uit te maken).quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik heb met haar gesproken. Ze heeft het moeilijk met iets uit haar verleden, waardoor ze in de eerste instantie aan de antidepressiva kwam.
Sommige dingen in onze relatie deed haar daar aan denken.
Daardoor weet ze niet of ze klaar is voor een relatie, maar ze vindt het wel waard om daar achter te komen, en een paar weken af te wachten.
Ik kan slechts wachten nu... was ik maar niet zo gek op haar... dan was dit makkelijker
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:24 schreef 3doorsdown het volgende:
Maakt me niet uit HOE lang ik op haar moet wachten, want ze is het echt wel waard en ik wil haar niet in de steek laten. Maar ergens moet ik in mijn achterhoofd houden dat het misschien niet goed komt tussen ons, en dan krijg ik de klap nog eens, en dan 2x zo hard omdat er dan geen hoop meer is.
Het is gewoon heel makkelijk voor TS om het op haar problemen af te schuiven, zo kan hij op haar blijven wachten omdat ze ziekquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gozer, eerst probeer je jezelf neer te zetten als iemand die niet met zich laat sollen en die echt een keer aan zichzelf gaat denken (dmv het uit te maken).
Dan lees ik dat die ex (?) van je over twee weken mss nog gaat bellen om het definitief uit te maken, wat mij doet afvragen waarom je dan eerst zei dat het al definitief uit was.
En nu krabbel je weer terug, omdat ze toch mss vooral problemen met zichzelf heeft. De beweegredenen dat je het in eerste instantie uit wilde maken waren al vanwege het feit dat je door haar van hot naar her wordt gestuurd, NIET omdat je bijv. niet meer verliefd op haar bent. Nu ze toch weer twijfelt voer je je gevoelens weer aan als argument om het toch weer te proberen (zo letterlijk zeg je het niet, maar toch), terwijl je nu WEER van hot naar her wordt gestuurd.
Make up your mind.![]()
Heb je t tegen mij? Gelukkig zie je t niet zo als ik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik snap dat jij nu boos bent op je ex, en begrijp dat ook maar ik zie het (gelukkig) niet zo zwart/wit als jij nu doet.
Ik ben trws niet degene die zwart/wit kijkt. Je komt bij mij over als iemand die alles afschuift op haar ziekte. Dit zal zij ook merken. Zij zal merken dat ze over je heen kan lopen. Ze weet dat je op haar wacht. Maar dit alles heeft geen moer met borderline te maken. Als je dit bij een 'normaal' meisje zou doen zou de uitkomst echt niet veel verschillen. Wil je een normale leuke en gezonde relatie of wil je haar therapeut zijn en een relatie hebben met een borderlinertje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik snap dat jij nu boos bent op je ex, en begrijp dat ook maar ik zie het (gelukkig) niet zo zwart/wit als jij nu doet.
Ok dat is idd kut voor haar, maar dat betekent niet dat zij dan niet aan jou hoeft te denken. En als zij daar geen zin in heeft (dat is natuurlijk haar goed recht) dan is dat kut voor jou en moet je verder gaan met je leven. Dat zij een terugslag heeft betekent niet dat jij daar ook het slachtoffer van moet zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef 3doorsdown het volgende:
Ja tuurlijk jongen en ze heeft geen borderline, maar een terugslag van een depressie.
Dat is hieel iets anders
Kijk je snapt t gewoon niet... Je hebt een relatie met iemand omdat het een meerwaarde heeft toch? Nou zijn er momenten waar de 1 het moeilijk heeft en de ander dus wat meer inzet moet tonen, maar de ander moet daar wel voor open staan. Je bent er niet om haar 'beter' te maken maar om er samen uit te komen. En als zij dat niet kan/ wilt of gewoon geen zin in heeft dan moet je je conclusies trekken en er zelf mee stoppen. Bijkomend voordeel is dat zij dan ook ziet dat het menens is (en ze niet over je heen kan lopen), dus als ze echt sterke gevoelens voor je heeft zal ze je wel vragen om terug te komen. Mocht het zover komen moet jij natuurlijk wel duidelijk je grenzen stellen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef 3doorsdown het volgende:
Helaas niet
Ik spook ook met de gedachte dat dit allemaal inderdaad wel moeilijk is voor haar, maar ik heb ook wel het gevoel dat dit haar makkelijk uitkomt, om het zo even te zeggen, dat ze het hier op schuift terwijl ze het eerlijk gezegd zowieso niet meer ziet zitten tussen ons.
En dat zou ik een erg lage streek vinden van haar.
Precies, dat is het ook wel, maar op dit moment kan ik alleen maar wachten op haar antwoord/telefoontje.. en dat is moeilijk maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dus als ze echt sterke gevoelens voor je heeft zal ze je wel vragen om terug te komen. Mocht het zover komen moet jij natuurlijk wel duidelijk je grenzen stellen...
Je bent een masochist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:46 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Precies, dat is het ook wel, maar op dit moment kan ik alleen maar wachten op haar antwoord/telefoontje.. en dat is moeilijk maar het is niet anders.
ALS het goed komt ga ik haar wel duidelijk maken dat het op deze manier niet meer moet, als ze de volgende keer weer een "dip" heeft.
Maar ik ga er net zo goed van uit dat het niet meer goed komt, want die kans is ook dik aanwezig.
Heeft niks met ballen te maken of ruggegraat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je bent een masochist.
Over 2 weken is het over en uit en krijg je voor de 3e keer die klap te verwerken.
En je bent een ruggegraatloos figuur, je zit er lekker maar op te wachten totdat zij zegt dat het over is maar zelf heb je er de ballen niet voor. Maar laat je vooral door haar dumpen, is goed voor je zelfvertrouwen.
Mjah, of je gaat naar haar toe, dropt haar spullen die nog bij jou liggen daar en gaat met een paar vrienden de stad in en je begint weer met leven.
Zij niet meer op jou, ze probeert alleen die 2 weken te gebruiken om haar moed te verzamelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik wil graag met haar verder, ben echt gek op haar.
Suit yourself.quote:Dat is een gevoel dat je niet kan tegenhouden, en natuurlijk kan dat ook heus wel met een ander ooit.
Maar zo lang er hoop is blijf ik hopen, als het straks echt over is, dan leg ik me erbij neer, logisch dan ga ik verder.
Eerst was die hoop helemaal geen issue, 3doorsdown! Toen maakte je het uit omdat je vond dat er met je gesold werd, niet omdat er bijv. geen hoop meer was!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar zo lang er hoop is blijf ik hopen, als het straks echt over is, dan leg ik me erbij neer, logisch dan ga ik verder.
... helemaal teniet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:36 schreef 3doorsdown het volgende:
(...)
Deze jongen kan wel iets beters krijgen.
Weet je zeker dat dat een reactie op mijn post was? Het lijkt wel alsof je niet op mijn stelling, vragen en argumenten in durft te gaan (betreffende je 'ruggengraat', de logica etc).quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef 3doorsdown het volgende:
Misschien ben ik wel te naļef, en wie weet is deze terugslag wel een smoes, maar wat zij heeft meegemaakt is niet niks, kan me goed voorstellen dat ze ermee zit.
( Natuurlijk zegt iets me dat mensen rekening houden met hun partner, HOE depressief ze ook zijn ).
Maar als het zo is, kom ik er dan wel achter met alle gevolgen van dien natuurlijk.
Dat risico neem ik dan maar.
Ik gok dat ze vroeger misbruikt is, zit ik warm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef 3doorsdown het volgende:
Misschien ben ik wel te naļef, en wie weet is deze terugslag wel een smoes, maar wat zij heeft meegemaakt is niet niks, kan me goed voorstellen dat ze ermee zit.
Wat wil je dan lezen? Dat ik de handdoek in de ring gooi, de "eer" aan mezelf hou?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een reactie op mijn post was? Het lijkt wel alsof je niet op mijn stelling, vragen en argumenten in durft te gaan (betreffende je 'ruggengraat', de logica etc).
Die brief heb ik al af, voor zover. Ik schrijf op dit moment mijn gevoelens van me af.quote:Op zondag 6 november 2005 18:51 schreef amarena het volgende:
3doorsdown:
Dit is echt een baalsituatie. Heb je een fijne tijd gehad en ipv dat het alleen maar leuker wordt, laat ze je zitten met je leuke gevoelens. Je kwam te dichtbij en toen speelde de vertrouwenskwestie bij haar op en creerde ze voor zichzelf weer een veilige afstand. Niet zo verwonderlijk met haar verleden, maar des te lastiger voor jou. Als iemand niet gelukkig met zichzelf is, kan diegene ook niet 100% voor een relatie gaan.
Jou meisje zit met zichzelf in de knoop en ze kiest ervoor om dat zonder jou te doen. Dit omdat ze misschien niet weet wat ze aan je heeft of omdat ze geen relatie wil maar wel de aandacht in eerste instantie fijn vind. Schrijf haar desnoods een brief waarin je uitlegt dat ze toch wel je hartje heeft gestolen en dat je er graag voor haar wilt zijn, in goede en in slechte tijden. Al is het alleen al om je gevoelens kwijt te kunnen. Je kunt hem op de post doen. Heeft iets meer effect. Heb je voor jezelf toch het idee dat je haar in ieder geval hebt laten zien dat ze aan jou een goede heeft.
Dank je, ja.quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef 3doorsdown het volgende:
Daar heb ik meer aan dan die andere reacties hier die insinueren dat ze me WEL aan het lijntje houdt.
wat is er gebeurd precies?quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef 3doorsdown het volgende:
Ja het is uit, klap maar in jullie handjes![]()
Ze belde dat het niet ging werken, omdat ze geen ruimte heeft voor een relatie.quote:
Als wij dingen zeggen die jij niet wilt horen, wil dat toch niet meteen zeggen dat je niets aan onze reacties hebt?quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar bedankt voor je inlevingsvermogen Amarena. Daar heb ik meer aan dan die andere reacties hier die insinueren dat ze me WEL aan het lijntje houdt.
thanks, het doet gewoon zeer dat ik er echt alles aan gedaan heb, haar alles heb gegeven en dat het dan op zo'n manier moet eindigen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:38 schreef amarena het volgende:
3 doorsdown:
Dat is balen zeg. Jammer vooral omdat je toch ergens nog een beetje hoop had. Maar goed je moet maar zo denken, die onzekerheid is ook niks. Die energie kun je beter in de eerste plaats in jezelf steken of in een andere leuke meid die wat lekkerder in d'r velletje zit. De laatste tijd was je meer down dan vrolijk door deze meid en dat is niet het goede effect van een relatie. Probeer het zo te zien dan kun je het wat beter loslaten.
En je moet niet zeggen dat je je niet gaat open stellen voor andere meiden want dan ben je zelf geen haar beter dan je ex. Je hebt hier weer van geleerd, en een gebroken hartje doet ontzettend pijn maar des te leuker is het als je straks een meid vindt waarmee het wel helemaal klikt.
Sommige mensen verdienen het om vuil behandeld te worden.quote:3doorsdown - dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:10
Maar ik behandel haar wel echt als een prinsesje.. verdient ze ook na die kutmongolen die haar als vuil hebben behandeld.
Uhmzzz,..quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:24 schreef Vulkan het volgende:
Ik ging wel idd ff checken naar je postsMaar dat komt gewoon omdat we op dezelfde plekken posten.
niet over het geld gehad.. ik had wel andere dingen aan mijn hoofd...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |