quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:Ik ben best zelfverzekerd, alleen als er reden is tot onzekerheid ( mijns insziens ) dan meldt ik dat. Is dat ongegrond, ga ik weer vrolijk verder, is het gegrond dan wil ik het oplossen.
Verder ben ik wel altijd (te) goed voor haar geweest en ga ik het de volgende keer heeeel anders aanpakken.
Vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
( sorry, mijn verdriet begint om te slaan in boosheid )
![]()
Eigenlijk vind ik er ook niks mis mee ergens dat je zegt dat je onzeker bent of dat iets je onzeker kan maken. Ligt een beetje aan de manier waarop, want het kan misschien wel verkeerd overkomen en het feit waarom je dan onzeker bent. Kijk, jij liet haar zelf met die neger dansen terwijl je dat (dus juist) onzeker maakte.
Mijn vriendje. .tja.. heeft ook doodleuk tegen mij gezegd, dat als ik met andere jongens afspreek dat hem dat onzeker maakt (ok, ik kan dan weer zoiets hebben van, ik ben een meisje, geef om jou..bladiebla), snap het wel. Aan de andere kant geeft hij dondersgoed aan wat hij wel en niet wil/apprecieert (en ik ook
![]()
). Ik zie hem dan ook niet als minder, gezien hij zijn standpunten juist (goed) naar voren brengt, omdat hij geen zin heeft dat ik hem aan het lijntje hou = zelfrespect dus.
Want laten we wel zijn, vrouwen testen soms wat uit en mannen dito.
Grenzen verleggen, waarschijnlijk vaak alleen maar om duidelijke grenzen te krijgen. Kijk, en als het vaag blijft, blijft het dan vaag, soms geen vooruitgang enzo.
En je hoeft je niet te verontschuldigen
![]()
. Snap het dondersgoed hoe je jezelf kan voelen.
Maar echt, er zijn jongens die én lief kunnen zijn én dondersgoed respect voor zichzelf hebben. Écht je hoeft toch geen klootzak te zijn/worden om dan pas respect te krijgen? Zou toch van den zotte zijn en dat is dictatuur en of zo ontstond dat vaak. No way dus en absoluut niet! En ben ik het dus ook totaal mee oneens.
Jezelf gewoon niet minder maken dan haar of hem.
Niet haar laten dansen met een ander, terwijl jou dat ondertussen onzeker maakt en zij dat zo graag wilt. Wat denkt ze wel niet! Nee dus. Hard zijn en lief zijn kán wel degelijk tgt. Opkomen voor jezelf, omdat je én van jezelf houdt én van een ander. Ofzoiets.
En voor de rest geef of verdien je nog steeds een
![]()
.
En laat haar lekker met die stomme neger gaan dansen, die haar hoogstwaarschijnlijk naait en haar dan aan de kant zet. Wat zij wilt toch?
![]()
Nog een voorbeeldje, was laatst zelfs, ja ik had een slokje op, aan het dansen, achteraf was ik het alweer vergeten. Mijn vriend stond iig met vrienden te praten en ik dus paar meter verder in de mensenmassa aan het dansen, dus een gozer ging om mij heen dansen en scheen zelfs even aan mij te hebben gezeten, ik weet echt van niks meer, maar ok
![]()
. Mijn vriend is toen naar mij toe gegaan, heeft mij gezoend en is toen weer weggegaan. Zoiets weet ik nog wel, want ik weet dat ik nog zoiets had van 'uhhh
![]()
, naja zal wel'. Iig, bleek die Marokkaan, kan ik ook niks aan doen, dus als een zielig hondje te zijn afgedropen. En die vrienden van mijn vriend schenen in een deuk gelegen te hebben.
Wat ik wil zeggen, is dat mijn vriendje dus ook lief is en/of maar ook erg stoer
![]()
.
Overigens blijf ik nog wat sceptisch en vooral in het begin had ik dat, want hoe kan een stoere jongen (zo ziet hij eruit een beetje), nou ook nog lief zijn. Dat snapte ik dus weer niet
![]()
of wantrouwde ik weer. En als ik zei, want dan had ik weer iets gelezen, 'een mooie man heb je nooit voor jezelf'. Zei hij doodleuk: 'ja en jij dan? Jij bent ook onwijs mooi, dus..'
Moeilijk, moeilijk, allemaal soms.
maja, ik lul weer teveel
[ Bericht 8% gewijzigd door sweetgirly op 28-10-2005 13:42:51 ]