abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31658620
Vrijdag inderdaad gesproken, het lag allemaal niet aan mij. Ze is niet tevreden met zichzelf, en daarom raakt ze in de depressie. Het lag ook zeker niet aan de relatie, want ze wilde me absoluut niet kwijt.
Ik ben vrijdag naar huis gegaan na het gesprek, dan kon ze zelf ook haar eigen dingetjes doen.
Zaterdag hadden we afgesproken, en het gesprek kwam weer op gang, omdat ik het idee nog steeds had dat er meer achter zat.
Ze ontkende maar gaf mij echt verder het gevoel dat ik niet gewenst was ofzo. Ze zat/zit zo erg met zichzelf dat ze het gewoon allemaal niet meer wist.
Toen zei ik: " Hey, weet je wat? We gaan de stad in, gaan we lekker kleren voor je kopen heb je afleiding en voel je je misschien een beetje zekerder in je nieuwe outfit. Ik betaal"

Dat vond ze een leuk idee, dat hebben we dan ook gedaan. Maar 's avonds deed ze weer alsof ik lucht was. Ik twijfelde nog meer als daarvoor. Heb ik dit dan verdient?
's zondags hebben we samen ontbeten, ze bedankte me want ze voelde zich inderdaad na onze gesprekken e.d. alweer een heel stuk beter. s'middags ging ik naar huis want ik had een receptie, en zij ging naar haar vriendin.

Kreeg ik die avond een smsje: " Hey schat! heb je morgen tijd, want ik wil toch nog met je praten. Laat je even iets weten?"

Ik meteen gebeld, en ik zei:" ik weet al waar het op uitdraait"
Zei:" ja, ik heb met mijn vriendin gesproken, en ik weet niet of ik wel toe ben aan een relatie nu"

Tja, ik weet alweer genoeg, maar ze zei wel de hele tijd:" Dit hoeft niet het einde van de relatie te betekenen.. "

Ik zei nog: " ik neem je spullen wel mee die nog bij mij liggen"
Zij:" Nee dat hoeft niet"

Maar ik laat me niet aan het lijntje houden. Alles wat ze ooit gezegd heeft, lijkt voor mij wel een leugen, niet gemeend... Ik weet zeker dat " dit " de reden is dat zij niet lekker in d'r vel zit en dat het voor haar gewoon moeilijk is om nu de relatie te verbreken omdat ik nooit iets fouts heb gedaan.
Bij alle andere relaties had ze een relatie met een jongen die haar slecht behandelde, dus was het makkelijk om het uit te maken. Bij is dat niet het geval, dus is het moeilijk.
Maar ik moet de eer gewoon aan mezelf houden, en het haar makkelijk maken.
Ik heb mijn best gedaan, en als dat niet goed genoeg is/was dan zal ik nooit goed genoeg voor haar zijn.
Inter Arma Enim Silent Leges
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:22:34 #127
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31658957
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:55 schreef 3doorsdown het volgende:
Vrijdag inderdaad gesproken, het lag allemaal niet aan mij. Ze is niet tevreden met zichzelf, en daarom raakt ze in de depressie. Het lag ook zeker niet aan de relatie, want ze wilde me absoluut niet kwijt.
Ik ben vrijdag naar huis gegaan na het gesprek, dan kon ze zelf ook haar eigen dingetjes doen.
Zaterdag hadden we afgesproken, en het gesprek kwam weer op gang, omdat ik het idee nog steeds had dat er meer achter zat.
Ze ontkende maar gaf mij echt verder het gevoel dat ik niet gewenst was ofzo. Ze zat/zit zo erg met zichzelf dat ze het gewoon allemaal niet meer wist.
Toen zei ik: " Hey, weet je wat? We gaan de stad in, gaan we lekker kleren voor je kopen heb je afleiding en voel je je misschien een beetje zekerder in je nieuwe outfit. Ik betaal"

Dat vond ze een leuk idee, dat hebben we dan ook gedaan. Maar 's avonds deed ze weer alsof ik lucht was. Ik twijfelde nog meer als daarvoor. Heb ik dit dan verdient?
's zondags hebben we samen ontbeten, ze bedankte me want ze voelde zich inderdaad na onze gesprekken e.d. alweer een heel stuk beter. s'middags ging ik naar huis want ik had een receptie, en zij ging naar haar vriendin.

Kreeg ik die avond een smsje: " Hey schat! heb je morgen tijd, want ik wil toch nog met je praten. Laat je even iets weten?"

Ik meteen gebeld, en ik zei:" ik weet al waar het op uitdraait"
Zei:" ja, ik heb met mijn vriendin gesproken, en ik weet niet of ik wel toe ben aan een relatie nu"

Tja, ik weet alweer genoeg, maar ze zei wel de hele tijd:" Dit hoeft niet het einde van de relatie te betekenen.. "

Ik zei nog: " ik neem je spullen wel mee die nog bij mij liggen"
Zij:" Nee dat hoeft niet"

Maar ik laat me niet aan het lijntje houden. Alles wat ze ooit gezegd heeft, lijkt voor mij wel een leugen, niet gemeend... Ik weet zeker dat " dit " de reden is dat zij niet lekker in d'r vel zit en dat het voor haar gewoon moeilijk is om nu de relatie te verbreken omdat ik nooit iets fouts heb gedaan.
Bij alle andere relaties had ze een relatie met een jongen die haar slecht behandelde, dus was het makkelijk om het uit te maken. Bij is dat niet het geval, dus is het moeilijk.
Maar ik moet de eer gewoon aan mezelf houden, en het haar makkelijk maken.
Ik heb mijn best gedaan, en als dat niet goed genoeg is/was dan zal ik nooit goed genoeg voor haar zijn.
ik denk dat je daar heel verstandig aan doe op deze manier een relatie onderhouden is gewoon niet goed voor je zelfvertrouwen.

succes ermee
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31661662
Het is nu uit.
Ze wilde vertellen dat ze niet wist of ze wel aan een relatie toe was en ze wilde een paar weken breken om voor zichzelf te bepalen of ze wel verder wilde in een relatie.
Toen heb ik maar gezegd dat we definitief zouden breken, want dit heeft voor mij geen zin.
Eerst een klap krijgen van dit verhaal, om vervolgens 3 weken later NOG een keer die klap te krijgen.
Daar heb ik voor bedankt. Ze vond onze relatie het wel waard om daarachter te komen, maar als het nu dus al zo gaat met twijfelen en dergelijke, dan is dat al geen goede basis voor een relatie.

Ik vind het alleen jammer dat ze niet eerlijk is geweest hierover.
Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, en ook nu weer had ik het bij het juiste eind....
pi_31661787
En dat geld van die kleren?
pi_31662111
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef Ingridh007 het volgende:
En dat geld van die kleren?
geen idee.. niet over gehad, ik bedoel, dat is wel het LAATSTE waar ik me druk om maakte.
Bovendien hadden we een weekendje weg gepland over 2 weken, had ik ook al betaald, maar dat ga ik maar annuleren, en NEE ik had geen annuleringsverzekering dus dat geld is ook weg...
pi_31662636
Is t een leuk weekendje? Misschien zijn er wel fokkers die interesse hebben om t over te nemen
pi_31663043
ja het zou wel een leuk weekendje zijn, maar ik ga het nu niet te koop zetten oid..
staat mijn hoofd helemaal niet naar
pi_31663187
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_31663425
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
niet iedereen is een player zoals jij....
pi_31663505
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Bullshit, ik respecteerde haar gewoon en die andere vriendjes niet. Ik bedoel, ik vond natuurlijk niet alles zomaar best, maar wilde haar ook niet belemmeren in haar eigen dingen.
Zo ben ik nu eenmaal als ik verliefd ben. Als dat niet goed is, so be it.. maar dat kan/wil ik niet veranderen.
En ooit zal ze nog wel aan me terugdenken maar dan is het te laat... ik laat me niet aan het lijntje houden en er zijn zat vrouwen die WEL goed behandeld willen worden.
pi_31748825
En ik voel me nog steeds kut....
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:01:47 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31750466
Yep liefdesverdriet sucks big time
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31751096
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef 3doorsdown het volgende:

Op een gegeven moment kwam er zo'n macho-neger voorbij die super goed kon dansen en die was met een andere meid aan het dansen.
Toen zei ze bijna smekend: ' oh ik hoop dat ie mij vraagt om te dansen"

Dat deed ie dus niet, dus ik heb toen aan hem gevraagd of hij met " mijn nichtje " wilde dansen.
Dat wilde hij wel, en ze werd meteen helemaal vrolijk onder het dansen.
Hé, toen ik dat las had ik ook zoiets van 'uhm '
Wat idd Nozem zegt dus en dude joh ook idd.
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef 3doorsdown het volgende:
Nou één voordeel is dus: ik ben ee ALPHA male!!
Hm, ik wil niet lullig klinken, maar volgens mij ben jij géén Alpha Male.
Dan had je nl tegen je chickie gezegd: 'wat! wil jij met die neger dansen, ik dacht het niet hé!' Of: 'als jij met die neger gaat dansen, dan ben ik weg, dus je doet maar, maar denk niet dat ik half blijf staan toekijken, bitch ( )', die laatste was een halve alphamale.

Maargoed, zie nu ook dat je er een droge smiley achter hebt gezet.
En overigens vind ik het wel raar dat ze het uberhaupt vroeg. 1. getuigt dat je geen gezag over haar hebt en/of 2. zij geen respect voor jou heeft (1 en 2 zijn opzich van hetzelfde laken één pak eigenlijk) en/of 3. ze is je aan het uittesten, al dan niet onbewust (hoe alphamale ben jij?) en 4. wat sommige anderen of iemand ook al zei, dat willen sommige vrouwen ergens niet, sterke man enzo die hun het gevoel geeft dat zij het vrouwtje zijn en nichtje .

Bestaan er trouwens ook Alpha females
pi_31751246
En Bibi leest de laatste pagina's weer eens niet
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:48 schreef 3doorsdown het volgende:
En ik voel me nog steeds kut....
Aai over bolletje geeft en dikke
pi_31751403
Wat ik overigens zelf vind, ja ik heb weer eens nagedacht, gezien het 'stomme' zwart/wit scenario wat ik telkenmale voorbij zie komen over lieve jongens vs. klootzakken.

1. een klootzak is niks, echt niet, zijn juist de grootste sukkels
2. een te lieve jongen zonder zelfrespect ook niet.

In Latijns-Amerika bijv. hebben ze de Machismo = man met zelfrespect.
En daar hoef je geen klootzak voor te zijn, simpel! Dit geldt tevens voor vrouwen, een vrouw met zelfrespect hoeft geen bitch te zijn, ook simpel!

Zo, ik ben er weer eens uit
pi_31751548
Hm, ik lees net weer wat meer artikels over de Machismo, maar nee, als ik die artikels moet geloven, is dat het ook niet helemaal .

Dan wordt het man met zelfrespect, zonder de macho-praktijken erbij (als de vrouw zwanger is, gaat de man ervan door, las ik ergens, wat een watjes en macho's). Maar gelijkwaardigheid dus.
De één is niet inferieurder aan de ander.
pi_31751678
Ik ben best zelfverzekerd, alleen als er reden is tot onzekerheid ( mijns insziens ) dan meldt ik dat. Is dat ongegrond, ga ik weer vrolijk verder, is het gegrond dan wil ik het oplossen.
Verder ben ik wel altijd (te) goed voor haar geweest en ga ik het de volgende keer heeeel anders aanpakken.
Vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
( sorry, mijn verdriet begint om te slaan in boosheid )
pi_31751825
Mijn broer heeft trouwens hetzelfde ongeveer meegemaakt, echt te goed die jongen.
Kocht altijd alles voor zijn vriendinnetje, etc etc. Ze zouden op vakantie gaan, en daarvoor ging het al niet helemaal hoe het moest. Moet erbij zeggen dat zij ook niet gierig was. Al heb ik wel tegen hem gezegd, geef je niet teveel geld aan haar uit/verwen haar niet teveel.

Goed, toch op vakantie, zij daarna jarig, hij 2 tickets voor Disneyland gekocht (ik had alweer zoiets van 'ohhhhh', maar ok, hou mijn mond, mensen moeten zelf leren). Alles was weer koek en ei, hij nog daar entree betaald voor hun, ze gingen weg met haar broertje en zij dus. En een week later, weinig contact en belt ze doodleuk, na 2 jaar op, om het uit te maken. Reden: geen.

Maar hij mag blij zijn dat hij het nu weet, en niet als ze al 2 koters hadden etc. Was toch zo'n haaibaai. Erg kut voor hem, maar ik was voor school bezig op zijn pc en moest iets naar mezelf doormailen, dus deed het via zijn outlook en las ik, echt waar 'perongeluk', een mailtje die hij aan haar had gestuurd. Kort, bondig, zijn gevoel goed geuit, zijn teleurstelling, kortom super mailtje! Hij bracht dondersgoed naar voren dat hij niet achterlijk is en dat hij het jammer vond dat zij dan nog..maw profiteerde.. blabla. Top!

Ik ben/was trots op hem toen ik dat las!
En die zelfrespect heeft hij dus gelukkig, stom wijf.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:00:50 #144
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_31751922
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
Wij willen helemaal geen lieve man. Wij willen een stoere man. Lief is saai.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_31751961
Ja dat verhaal is inderdaad wel herkenbaar. Voel me gewoon echt voor het lapje gehouden.
Ik denk dat ze binnen 2 weken wel belt om te zeggen dat het definitief uit is, maar dan ga ik het er ook uit gooien.
Ik weet dat ze daar niet wakker van zal liggen, maar voor mijn eigen gevoel moet het er gewoon uit. En ik ga geen rekening meer houden met haar gevoelens.
Thanks Sweetygirly !
pi_31752116
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben best zelfverzekerd, alleen als er reden is tot onzekerheid ( mijns insziens ) dan meldt ik dat. Is dat ongegrond, ga ik weer vrolijk verder, is het gegrond dan wil ik het oplossen.
Verder ben ik wel altijd (te) goed voor haar geweest en ga ik het de volgende keer heeeel anders aanpakken.
Vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
( sorry, mijn verdriet begint om te slaan in boosheid )
Eigenlijk vind ik er ook niks mis mee ergens dat je zegt dat je onzeker bent of dat iets je onzeker kan maken. Ligt een beetje aan de manier waarop, want het kan misschien wel verkeerd overkomen en het feit waarom je dan onzeker bent. Kijk, jij liet haar zelf met die neger dansen terwijl je dat (dus juist) onzeker maakte.

Mijn vriendje. .tja.. heeft ook doodleuk tegen mij gezegd, dat als ik met andere jongens afspreek dat hem dat onzeker maakt (ok, ik kan dan weer zoiets hebben van, ik ben een meisje, geef om jou..bladiebla), snap het wel. Aan de andere kant geeft hij dondersgoed aan wat hij wel en niet wil/apprecieert (en ik ook ). Ik zie hem dan ook niet als minder, gezien hij zijn standpunten juist (goed) naar voren brengt, omdat hij geen zin heeft dat ik hem aan het lijntje hou = zelfrespect dus.

Want laten we wel zijn, vrouwen testen soms wat uit en mannen dito.
Grenzen verleggen, waarschijnlijk vaak alleen maar om duidelijke grenzen te krijgen. Kijk, en als het vaag blijft, blijft het dan vaag, soms geen vooruitgang enzo.

En je hoeft je niet te verontschuldigen . Snap het dondersgoed hoe je jezelf kan voelen.
Maar echt, er zijn jongens die én lief kunnen zijn én dondersgoed respect voor zichzelf hebben. Écht je hoeft toch geen klootzak te zijn/worden om dan pas respect te krijgen? Zou toch van den zotte zijn en dat is dictatuur en of zo ontstond dat vaak. No way dus en absoluut niet! En ben ik het dus ook totaal mee oneens.

Jezelf gewoon niet minder maken dan haar of hem.
Niet haar laten dansen met een ander, terwijl jou dat ondertussen onzeker maakt en zij dat zo graag wilt. Wat denkt ze wel niet! Nee dus. Hard zijn en lief zijn kán wel degelijk tgt. Opkomen voor jezelf, omdat je én van jezelf houdt én van een ander. Ofzoiets.

En voor de rest geef of verdien je nog steeds een .
En laat haar lekker met die stomme neger gaan dansen, die haar hoogstwaarschijnlijk naait en haar dan aan de kant zet. Wat zij wilt toch?

Nog een voorbeeldje, was laatst zelfs, ja ik had een slokje op, aan het dansen, achteraf was ik het alweer vergeten. Mijn vriend stond iig met vrienden te praten en ik dus paar meter verder in de mensenmassa aan het dansen, dus een gozer ging om mij heen dansen en scheen zelfs even aan mij te hebben gezeten, ik weet echt van niks meer, maar ok . Mijn vriend is toen naar mij toe gegaan, heeft mij gezoend en is toen weer weggegaan. Zoiets weet ik nog wel, want ik weet dat ik nog zoiets had van 'uhhh , naja zal wel'. Iig, bleek die Marokkaan, kan ik ook niks aan doen, dus als een zielig hondje te zijn afgedropen. En die vrienden van mijn vriend schenen in een deuk gelegen te hebben.

Wat ik wil zeggen, is dat mijn vriendje dus ook lief is en/of maar ook erg stoer .
Overigens blijf ik nog wat sceptisch en vooral in het begin had ik dat, want hoe kan een stoere jongen (zo ziet hij eruit een beetje), nou ook nog lief zijn. Dat snapte ik dus weer niet of wantrouwde ik weer. En als ik zei, want dan had ik weer iets gelezen, 'een mooie man heb je nooit voor jezelf'. Zei hij doodleuk: 'ja en jij dan? Jij bent ook onwijs mooi, dus..'

Moeilijk, moeilijk, allemaal soms.

maja, ik lul weer teveel

[ Bericht 8% gewijzigd door sweetgirly op 28-10-2005 13:42:51 ]
pi_31752283
Overigens zei hij dus op het eind in het mailtje zoiets van: 'en we prikken nog wel een datum, zodat ik je spullen terug kan geven'. Ofzoiets. Maw. mazzel, nu geef ik mijn grenzen aan.

pi_31755378
De volgende keer moet je erop letten of zij probeert om bij jou in de gunst te komen.
Ik bedoel, jij pamperde haar met spullen en je deed alles voor haar.
Maar heeft zij eigenlijk haar best gedaan om het jou naar je zin te maken?
Het klinkt mij zo in de oren dat zij eigenlijk al jouw zorgen maar gelaten in ontvangst heeft genomen zonder een blijk van waardering terug te geven. Haar (depressie)verleden vind ik hiervoor geen excuus. Als je echt om iemand geeft doe/laat je dingen voor diegene.
pi_31833144
Ik heb met haar gesproken. Ze heeft het moeilijk met iets uit haar verleden, waardoor ze in de eerste instantie aan de antidepressiva kwam.
Sommige dingen in onze relatie deed haar daar aan denken.
Daardoor weet ze niet of ze klaar is voor een relatie, maar ze vindt het wel waard om daar achter te komen, en een paar weken af te wachten.
Ik kan slechts wachten nu... was ik maar niet zo gek op haar... dan was dit makkelijker
pi_31861812
waarom gaat de tijd zo langzaam ?

-zucht-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')