Nah het ging dus zo.. normaal gaan we samen gezellig stappen in een kroeg waar zij altijd heen gaat.. vind ze ook echt helemaal het einde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook handig dat je die info er bij geeft. Zoals wat er die vrijdag gebeurd is.
ja dank je.. gvdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Marruk het volgende:
Goh, heb exact hetzelfde gehad het laatst wat jij nu meemaakt. En dat is ook uit, nog even een realityslap dus.
Vrouwen zijn kut.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Toen voelde ik me opeens heel onzeker. En heb ik haar dat verteld.
ik BEN niet onzeker.. ik VOELDE me onzeker.. ach ja dat zal voor vrouwen wel hetzelfde zijn i guess..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:46 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Nooit, ik herhaal: NOOIT zoiets zeggen man
Vrouwen moeten geen vent die onzeker is...
![]()
Ja dat weet ik en ik haat dat ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
Je bent echt veel te lief beste TS.
Ik kan dat zeker wel begrijpen, in een relatie is het nou ook weer niet de bedoeling dat je alles alleen met elkaar doet toch? Ik vind het ook leuk om eens met een jongen te dansen (temeer ook omdat mijn vriend nooit danst). Dat hoeft helemaal niks te betekenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je vriendin met de macho-neger wilt dansen, en wél begrijpen dat jij je daar onzeker door gaat voelen.
Naar mijn idee heb je als vrouw zijnde geen behoefte met andere knappe mannen te dansen, ook al danst je lief nog zo beroerd. En zeker als je pas 3 maanden samen bent moet zoiets je (nog) niks uit kunnen maken vind ik (roze wolk enzo)
Laat maar, ik heb het niet goed gelezen. Tijdens het uitgaan mag je best met een andere jongen dansen ja, als het maar niet te intiem wordt.quote:Ik kan dat zeker wel begrijpen, in een relatie is het nou ook weer niet de bedoeling dat je alles alleen met elkaar doet toch? Ik vind het ook leuk om eens met een jongen te dansen (temeer ook omdat mijn vriend nooit danst). Dat hoeft helemaal niks te betekenen.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef Baserunner het volgende:
Dude, ben je nog blijven pitten daaro of niet?
we need infooooo![]()
![]()
Oftewel, je maakte je druk voor niks serieus!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben gisteren naar haar toe gegaan..
Het zit dus zo:
Ze is het niet gewend dat mannen haar goed behandelen, en weet daar niet mee om te gaan.
Daarbij zit ze de laatste week niet goed in haar vel, maar weet niet waar dat aan ligt. Ze is een beetje grieperig geweest enzo dus misschien lag het daaraan.
Ze vertelde ook dat ze 2 jaar lang antidepressiva had gebruikt ( dat wist ik, en ik weet ook waarom enzo, heb ik haar ook mee geholpen ) en ze is daar in Juli mee gestopt ( dus toen ik haar leren kennen zeg maar ). Nu zegt ze dat ze tot na 3 maanden een terugslag kan hebben en dat het misschien ook daar aan ligt.
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wilt en na gepraat te hebben zei ik dat ik terug naar huis ging ( ik woon zo'n 25Km verder ) maar ze wilde graag dat ik bleef slapen. Dus dat heb ik dan ook gedaan.
Ik ben wel blij dat ik weet waar het aan ligt, maar ik kan daar niet zo veel mee.. ik bedoel, ik ben iemand die heel erg laat merken dat ik verliefd ben en dat ze alles voor me is ( op dit moment ).
En zij zegt daar niet mee om te kunnen gaan. Ik wil me best wat aanpassen, maar ik kan dan toch verwachten dat zij dat ook doet.. ik bedoel, het moet toch van 2 kanten komen of niet?
Gewoon je ding blijven doen dus... Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wil
Het komt ook van twee kanten, maar ze weet er (nog) geen uitdrukking aan te geven. Daar kun je ook moeilijk mee helpen. Met mijn eigen vriendin gaat het bijvoorbeeld niet zo goed, en op momenten dat het slecht gaat is ze heel afstandelijk. Ook ik wordt daar weleens onzeker van, maar ik snap steeds beter dat die afstandelijkheid niet aan mij ligt, maar dat ze bijvoorbeeld tijd nodig heeft voor haarzelf, zichzelf niet de leukste persoon in de omgang vindt op dat moment (-> onzekerheid), etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:28 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben gisteren naar haar toe gegaan..
Het zit dus zo:
Ze is het niet gewend dat mannen haar goed behandelen, en weet daar niet mee om te gaan.
Daarbij zit ze de laatste week niet goed in haar vel, maar weet niet waar dat aan ligt. Ze is een beetje grieperig geweest enzo dus misschien lag het daaraan.
Ze vertelde ook dat ze 2 jaar lang antidepressiva had gebruikt ( dat wist ik, en ik weet ook waarom enzo, heb ik haar ook mee geholpen ) en ze is daar in Juli mee gestopt ( dus toen ik haar leren kennen zeg maar ). Nu zegt ze dat ze tot na 3 maanden een terugslag kan hebben en dat het misschien ook daar aan ligt.
Ze heeft aangegeven dat ze me absoluut niet kwijt wilt en na gepraat te hebben zei ik dat ik terug naar huis ging ( ik woon zo'n 25Km verder ) maar ze wilde graag dat ik bleef slapen. Dus dat heb ik dan ook gedaan.
Ik ben wel blij dat ik weet waar het aan ligt, maar ik kan daar niet zo veel mee.. ik bedoel, ik ben iemand die heel erg laat merken dat ik verliefd ben en dat ze alles voor me is ( op dit moment ).
En zij zegt daar niet mee om te kunnen gaan. Ik wil me best wat aanpassen, maar ik kan dan toch verwachten dat zij dat ook doet.. ik bedoel, het moet toch van 2 kanten komen of niet?
Ja vannacht wel lekker geslapen ( en JA.. gewoon geslapen ).. maar vanochtend daarentegenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:38 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Gewoon je ding blijven doen dus... Hoe duidelijk wil je het hebben?![]()
Lekker "geslapen" ?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:47 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Zo te zien behandel je haar super! Blijkbaar is ze gewoon niet gewend dat iemand zo voor haar zorgt en misschien denk ze wel van goh hier zou ik me hele leven wel verder mee kunnen. Dit kan alleen verwarrend werken, dus is dat misschien het probleem.
Vrouwen zijn voor mannen soms gewoon niet te begrijpen.
Vat het op als huilen van geluk.![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
Je bent echt veel te lief beste TS. Je gaat toch niet aan een of andere macho-neger vragen of hij alsjeblieft met je vriendin wil dansen om haar een leuke tijd te bezorgen?![]()
En dan naderhand tegen haar zeggen dat je je zo onzeker voelt. Wrong, wrong, wrong..
Tja, ik kan toch ook niet gewoon toekijken hoe zij het niet naar d'r zin heeft ?quote:
TS ik zou zeggen doe eens wat apart van elkaar, anders gaat dit nooit lang goed. Hopelijk zijn jullie je vrienden nog niet uit het oog verloren want je er bestaat niemand met wie je de rest van je leven 100% van je tijd doorbrengt, dan wordt je echt gekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:18 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Tja, ik kan toch ook niet gewoon toekijken hoe zij het niet naar d'r zin heeft ?
Ja dat zijn we ook aan het doen, ik zie haar zaterdag pas weer en in de tussentijd heb ik voetbaltraining, avondje met vrienden en personeelsfeest en zij doet ook haar ding. Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe ( en OF ) blij ze is als we elkaar weer zien. Maar ja, met dat antidepressiva gebeuren verwacht ik er in elk geval niet te veel vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef MisterTata het volgende:
[..]
TS ik zou zeggen doe eens wat apart van elkaar, anders gaat dit nooit lang goed. Hopelijk zijn jullie je vrienden nog niet uit het oog verloren want je er bestaat niemand met wie je de rest van je leven 100% van je tijd doorbrengt, dan wordt je echt gek. Geef elkaar mss wat meer ruimte, laat haar lekker zelf naar die dansavonden gaan dan moet ze zelf zorgen dat ze het naar haar zin heeft, je kan er niet altijd voor haar zijn om haar een plezier te doen.
Succes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |