Hmmm. Ik weet het niet, je moet natuurlijk ook wel zin hebben om je op haar nukken & grillen 'in te stellen'... en zo te horen, gaat dat nog heel zwaar voor je worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:11 schreef 3doorsdown het volgende:
Het gaat goed, ze heeft haar excuses aangeboden voor haar gedrag, en zei dat het niks persoonlijks was. Ze zat niet lekker in haar vel, is vroeger depressief geweest en dacht dat het daar aan lag. Ik blijf wel op mijn hoede, maar hoop dat dit niet te vaak voorkomt.
Omdat ik dit nog niet had meegemaakt wist ik natuurlijk ook niet hoe ik hiermee om moest gaan.
Nu weet ik het en kan ik me erop instellen als het weer gebeurt.
En daar sla je dus precies de spijker op z'n kop. Deze gedachten had ik inderdaad al. Ook de spanning van "foute" mannen is iets wat ( sommige ) vrouwen enorm aantrekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hmmm. Ik weet het niet, je moet natuurlijk ook wel zin hebben om je op haar nukken & grillen 'in te stellen'... en zo te horen, gaat dat nog heel zwaar voor je worden.
Misschien zijn het de afkickverschijnselen van de medicijnen, dat kan. Het 'niet lekker in haar vel zitten' lijkt me slecht nieuws; jullie kennen elkaar net, ik zou het wél 'persoonlijk' opvatten als ik al zo snel zoiets te horen kreeg. Je zou denken dat ze verliefd is. En zeker in het prille begin proberen de meeste mensen hun leukste kant te tonen, dat hoort bij verliefdheid. Hoewel haar depressieve aanleg natuurlijk wel iets verklaart, zou jij - die haar zo goed behandelt - een onmgekeerd effect moeten bereiken. Ze zou juist geweldig in haar vel moeten zitten; eindelijk iemand die lief en aandachtig is, die haar begrijpt, meeleeft, enzovoort. Nee, ik denk dat er iets anders aan de hand is/was.
Het is vast geen toeval dat ze in het verleden 'slecht is behandeld' door haar vriendjes. Dat is volgens mij nooit toeval; slecht behandeld worden is een keuze. Zoals ik het zie - en een van mijn beste vriendinnen komt ook steeds aanzetten met de ene kansloze figuur na de andere - hangt het samen met onzekerheid, een slecht zelfbeeld. Die vriendin van mij heeft allang voor zichzelf uitgemaakt dat zij niks voorstelt, niks waard is, enzovoort. Zodra ze een aardige jongen treft die wél lief voor haar is, is haar eerste impuls: 'Met deze jongen is iets grondig mis. Want hij vindt mij leuk. En dat kan niet. Of misschien kan het ook wél, maar in dat geval vind ik die jongen niet de moeite waard. Hij zou beter moeten willen, méér moeten verlangen, etc. Die jongen neemt genoegen met mij, en dus heeft hij er niks van begrepen." En vervolgens komt ze weer dolverliefd op de proppen met een of andere loser die nooit iets van zich laat horen en die achter haar rug God weet wat uitspookt, en dat gedrag is voor haar het bewijs dat ze de hoofdprijs aan de haak heeft geslagen. Want hij zoekt iets beters. En zíj wil dat betere zijn - zij heeft, kortom,. het gevoel dat haar 'betere ik' alleen een kans kan krijgen als ze erin slaagt die jongen aan zich te binden. Wat niet lukt. Wat haar nóg onzekerder maakt. Wat haar in de armen van een nóg grotere klootzak drijft. Enzovoort, enzovoort.
Het goede nieuws: mijn vriendin heeft sinds kort een aardig vriendje. Ze is zelfs een beetje verliefd op hem. Er is dus hoop!
Misschien geldt bovenstaande theorie helemaal niet voor jouw vriendin en is het echt alleen een kwestie van een 'tijdelijke dip', maar... ik zou niet te makkelijk denken over al die vriendjes die jou zijn voorgegaan, en die haar zo slecht behandeld hebben.
Sterkte ermee!![]()
Leg eens uit? Wat is er dan - sinds die paar 'goede' dagen - aan de hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef 3doorsdown het volgende:
UPDATE: het gaat nog steeds niet echt lekker.. even wel ( een paar dagen ) maar nu wordt het volgens mij alleen maar erger.. denk gewoon dat ik er zelf mee ga kappen, want dit gaat nu ten koste van mezelf.helaas...
't is gewoon eenrichtingsverkeer op dit moment. En nu heb ik me voorgenomen om zelf geen initiatief te nemen, en ze laat niks horen of merken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat is er dan - sinds die paar 'goede' dagen - aan de hand?
Dat is de fighting spirit!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:36 schreef 3doorsdown het volgende:
Deze jongen kan wel iets beters krijgen.
Niet afhankelijk zijn van hoor.. maar ik mag toch hopelijk wel verwachten dat het van 2 kanten komt of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Salvad0R het volgende:
en nog steeds die afhankelijkheid van haar initiatief.
Kan je niet een keer iets voor lief nemen en gewoon chillen ?
Natuurlijk ! Al is het zo dat ik hier maar 1 kant van het verhaal lees.... Je zei dat ze haar excuses had aangeboden voor haar afstandelijkheid... Dus je hebt er echt een issue van gemaakt ? Tof van dr dat ze haar excuses daarvoor wil aanbieden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Niet afhankelijk zijn van hoor.. maar ik mag toch hopelijk wel verwachten dat het van 2 kanten komt of niet?
Ik ben wat dat betreft echt wel redelijk hoor. Ik wil haar helemaal niet opeisen ofzo, integendeel. Ik wil ook nog steeds mijn eigen ding blijven doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk ! Al is het zo dat ik hier maar 1 kant van het verhaal lees.... Je zei dat ze haar excuses had aangeboden voor haar afstandelijkheid... Dus je hebt er echt een issue van gemaakt ? Tof van dr dat ze haar excuses daarvoor wil aanbieden.
Verder schrijf je over het feit dat je bang bent dat ze opzoek is naar andere spannende mannen, en dat je op je hoede blijft ... Misschien verlang jij meer van een relatie dan zij er in wil steken?
Maar hoe lang trek je zoiets? Ik bedoel, je hebt zelf ook een leven. Als je voor je liefde tijd en aandacht niks terug krijgt, is het gauw afgelopen lijkt me zo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:52 schreef dehero het volgende:
En hoe is het gegaan?
Heb je er wel rekening mee gehouden dat depressiviteit ook je gevoelens heel vlak kan maken en dat ze daarom jou niet echt kan laten merken hoeveel ze van je houd?
ik denk dat je daar heel verstandig aan doequote:Op maandag 24 oktober 2005 09:55 schreef 3doorsdown het volgende:
Vrijdag inderdaad gesproken, het lag allemaal niet aan mij. Ze is niet tevreden met zichzelf, en daarom raakt ze in de depressie. Het lag ook zeker niet aan de relatie, want ze wilde me absoluut niet kwijt.
Ik ben vrijdag naar huis gegaan na het gesprek, dan kon ze zelf ook haar eigen dingetjes doen.
Zaterdag hadden we afgesproken, en het gesprek kwam weer op gang, omdat ik het idee nog steeds had dat er meer achter zat.
Ze ontkende maar gaf mij echt verder het gevoel dat ik niet gewenst was ofzo. Ze zat/zit zo erg met zichzelf dat ze het gewoon allemaal niet meer wist.
Toen zei ik: " Hey, weet je wat? We gaan de stad in, gaan we lekker kleren voor je kopen heb je afleiding en voel je je misschien een beetje zekerder in je nieuwe outfit. Ik betaal"
Dat vond ze een leuk idee, dat hebben we dan ook gedaan. Maar 's avonds deed ze weer alsof ik lucht was. Ik twijfelde nog meer als daarvoor. Heb ik dit dan verdient?
's zondags hebben we samen ontbeten, ze bedankte me want ze voelde zich inderdaad na onze gesprekken e.d. alweer een heel stuk beter. s'middags ging ik naar huis want ik had een receptie, en zij ging naar haar vriendin.
Kreeg ik die avond een smsje: " Hey schat! heb je morgen tijd, want ik wil toch nog met je praten. Laat je even iets weten?"
Ik meteen gebeld, en ik zei:" ik weet al waar het op uitdraait"
Zei:" ja, ik heb met mijn vriendin gesproken, en ik weet niet of ik wel toe ben aan een relatie nu"
Tja, ik weet alweer genoeg, maar ze zei wel de hele tijd:" Dit hoeft niet het einde van de relatie te betekenen.. "
Ik zei nog: " ik neem je spullen wel mee die nog bij mij liggen"
Zij:" Nee dat hoeft niet"
Maar ik laat me niet aan het lijntje houden. Alles wat ze ooit gezegd heeft, lijkt voor mij wel een leugen, niet gemeend... Ik weet zeker dat " dit " de reden is dat zij niet lekker in d'r vel zit en dat het voor haar gewoon moeilijk is om nu de relatie te verbreken omdat ik nooit iets fouts heb gedaan.
Bij alle andere relaties had ze een relatie met een jongen die haar slecht behandelde, dus was het makkelijk om het uit te maken. Bij is dat niet het geval, dus is het moeilijk.
Maar ik moet de eer gewoon aan mezelf houden, en het haar makkelijk maken.
Ik heb mijn best gedaan, en als dat niet goed genoeg is/was dan zal ik nooit goed genoeg voor haar zijn.
geen idee.. niet over gehad, ik bedoel, dat is wel het LAATSTE waar ik me druk om maakte.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef Ingridh007 het volgende:
En dat geld van die kleren?
niet iedereen is een player zoals jij....quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
Bullshit, ik respecteerde haar gewoon en die andere vriendjes niet. Ik bedoel, ik vond natuurlijk niet alles zomaar best, maar wilde haar ook niet belemmeren in haar eigen dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:36 schreef slashme het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar dit heb je grotendeels ook aan jezelf te danken. Ik bedoel, je moedigt een neger aan om met je vriendin te dansen, ze gaat daar gretig op in, je koopt kleren voor haar en weet ik wat voor dingen meer. Vrouwen houden niet van de aanhankelijke mannen. Waarschijnlijk hebben de relaties met die vorige vriendjes nog langer geduurd. Je moet het wel een beetje spannend houden voor die vrouwtjes.
Hé, toen ik dat las had ik ook zoiets van 'uhmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef 3doorsdown het volgende:
Op een gegeven moment kwam er zo'n macho-neger voorbij die super goed kon dansen en die was met een andere meid aan het dansen.
Toen zei ze bijna smekend: ' oh ik hoop dat ie mij vraagt om te dansen"
Dat deed ie dus niet, dus ik heb toen aan hem gevraagd of hij met " mijn nichtje " wilde dansen.
Dat wilde hij wel, en ze werd meteen helemaal vrolijk onder het dansen.
Hm, ik wil niet lullig klinken, maar volgens mij ben jij géén Alpha Male.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef 3doorsdown het volgende:
Nou één voordeel is dus: ik ben ee ALPHA male!!![]()
Aai over bolletje geeft en dikkequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:48 schreef 3doorsdown het volgende:
En ik voel me nog steeds kut....
Wij willen helemaal geen lieve man. Wij willen een stoere man. Lief is saai.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
Eigenlijk vind ik er ook niks mis mee ergens dat je zegt dat je onzeker bent of dat iets je onzeker kan maken. Ligt een beetje aan de manier waarop, want het kan misschien wel verkeerd overkomen en het feit waarom je dan onzeker bent. Kijk, jij liet haar zelf met die neger dansen terwijl je dat (dus juist) onzeker maakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:50 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik ben best zelfverzekerd, alleen als er reden is tot onzekerheid ( mijns insziens ) dan meldt ik dat. Is dat ongegrond, ga ik weer vrolijk verder, is het gegrond dan wil ik het oplossen.
Verder ben ik wel altijd (te) goed voor haar geweest en ga ik het de volgende keer heeeel anders aanpakken.
Vrouwen zeggen wel dat ze een lieve man willen, maar dat is crap.
( sorry, mijn verdriet begint om te slaan in boosheid )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |