Je schreef hier in dit topic dat je dan wel op haar wilde wachten.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja okay, maar het is niet iets wat ik hier zo wil neer zetten. Snap dat het dan moeilijk wordt om er verder op in te gaan.
Er kwam ook uit dat ze sommige momenten flashbacks kreeg over die voorvallen van vroeger en daarom ook niet lekker in haar vel zit, vermoeid, lusteloos etc.etc.
Gozer, eerst probeer je jezelf neer te zetten als iemand die niet met zich laat sollen en die echt een keer aan zichzelf gaat denken (dmv het uit te maken).quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik heb met haar gesproken. Ze heeft het moeilijk met iets uit haar verleden, waardoor ze in de eerste instantie aan de antidepressiva kwam.
Sommige dingen in onze relatie deed haar daar aan denken.
Daardoor weet ze niet of ze klaar is voor een relatie, maar ze vindt het wel waard om daar achter te komen, en een paar weken af te wachten.
Ik kan slechts wachten nu... was ik maar niet zo gek op haar... dan was dit makkelijker
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:24 schreef 3doorsdown het volgende:
Maakt me niet uit HOE lang ik op haar moet wachten, want ze is het echt wel waard en ik wil haar niet in de steek laten. Maar ergens moet ik in mijn achterhoofd houden dat het misschien niet goed komt tussen ons, en dan krijg ik de klap nog eens, en dan 2x zo hard omdat er dan geen hoop meer is.
Het is gewoon heel makkelijk voor TS om het op haar problemen af te schuiven, zo kan hij op haar blijven wachten omdat ze ziekquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gozer, eerst probeer je jezelf neer te zetten als iemand die niet met zich laat sollen en die echt een keer aan zichzelf gaat denken (dmv het uit te maken).
Dan lees ik dat die ex (?) van je over twee weken mss nog gaat bellen om het definitief uit te maken, wat mij doet afvragen waarom je dan eerst zei dat het al definitief uit was.
En nu krabbel je weer terug, omdat ze toch mss vooral problemen met zichzelf heeft. De beweegredenen dat je het in eerste instantie uit wilde maken waren al vanwege het feit dat je door haar van hot naar her wordt gestuurd, NIET omdat je bijv. niet meer verliefd op haar bent. Nu ze toch weer twijfelt voer je je gevoelens weer aan als argument om het toch weer te proberen (zo letterlijk zeg je het niet, maar toch), terwijl je nu WEER van hot naar her wordt gestuurd.
Make up your mind.![]()
Heb je t tegen mij? Gelukkig zie je t niet zo als ik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik snap dat jij nu boos bent op je ex, en begrijp dat ook maar ik zie het (gelukkig) niet zo zwart/wit als jij nu doet.
Ik ben trws niet degene die zwart/wit kijkt. Je komt bij mij over als iemand die alles afschuift op haar ziekte. Dit zal zij ook merken. Zij zal merken dat ze over je heen kan lopen. Ze weet dat je op haar wacht. Maar dit alles heeft geen moer met borderline te maken. Als je dit bij een 'normaal' meisje zou doen zou de uitkomst echt niet veel verschillen. Wil je een normale leuke en gezonde relatie of wil je haar therapeut zijn en een relatie hebben met een borderlinertje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik snap dat jij nu boos bent op je ex, en begrijp dat ook maar ik zie het (gelukkig) niet zo zwart/wit als jij nu doet.
Ok dat is idd kut voor haar, maar dat betekent niet dat zij dan niet aan jou hoeft te denken. En als zij daar geen zin in heeft (dat is natuurlijk haar goed recht) dan is dat kut voor jou en moet je verder gaan met je leven. Dat zij een terugslag heeft betekent niet dat jij daar ook het slachtoffer van moet zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef 3doorsdown het volgende:
Ja tuurlijk jongen en ze heeft geen borderline, maar een terugslag van een depressie.
Dat is hieel iets anders
Kijk je snapt t gewoon niet... Je hebt een relatie met iemand omdat het een meerwaarde heeft toch? Nou zijn er momenten waar de 1 het moeilijk heeft en de ander dus wat meer inzet moet tonen, maar de ander moet daar wel voor open staan. Je bent er niet om haar 'beter' te maken maar om er samen uit te komen. En als zij dat niet kan/ wilt of gewoon geen zin in heeft dan moet je je conclusies trekken en er zelf mee stoppen. Bijkomend voordeel is dat zij dan ook ziet dat het menens is (en ze niet over je heen kan lopen), dus als ze echt sterke gevoelens voor je heeft zal ze je wel vragen om terug te komen. Mocht het zover komen moet jij natuurlijk wel duidelijk je grenzen stellen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef 3doorsdown het volgende:
Helaas niet
Ik spook ook met de gedachte dat dit allemaal inderdaad wel moeilijk is voor haar, maar ik heb ook wel het gevoel dat dit haar makkelijk uitkomt, om het zo even te zeggen, dat ze het hier op schuift terwijl ze het eerlijk gezegd zowieso niet meer ziet zitten tussen ons.
En dat zou ik een erg lage streek vinden van haar.
Precies, dat is het ook wel, maar op dit moment kan ik alleen maar wachten op haar antwoord/telefoontje.. en dat is moeilijk maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dus als ze echt sterke gevoelens voor je heeft zal ze je wel vragen om terug te komen. Mocht het zover komen moet jij natuurlijk wel duidelijk je grenzen stellen...
Je bent een masochist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:46 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Precies, dat is het ook wel, maar op dit moment kan ik alleen maar wachten op haar antwoord/telefoontje.. en dat is moeilijk maar het is niet anders.
ALS het goed komt ga ik haar wel duidelijk maken dat het op deze manier niet meer moet, als ze de volgende keer weer een "dip" heeft.
Maar ik ga er net zo goed van uit dat het niet meer goed komt, want die kans is ook dik aanwezig.
Heeft niks met ballen te maken of ruggegraat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je bent een masochist.
Over 2 weken is het over en uit en krijg je voor de 3e keer die klap te verwerken.
En je bent een ruggegraatloos figuur, je zit er lekker maar op te wachten totdat zij zegt dat het over is maar zelf heb je er de ballen niet voor. Maar laat je vooral door haar dumpen, is goed voor je zelfvertrouwen.
Mjah, of je gaat naar haar toe, dropt haar spullen die nog bij jou liggen daar en gaat met een paar vrienden de stad in en je begint weer met leven.
Zij niet meer op jou, ze probeert alleen die 2 weken te gebruiken om haar moed te verzamelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik wil graag met haar verder, ben echt gek op haar.
Suit yourself.quote:Dat is een gevoel dat je niet kan tegenhouden, en natuurlijk kan dat ook heus wel met een ander ooit.
Maar zo lang er hoop is blijf ik hopen, als het straks echt over is, dan leg ik me erbij neer, logisch dan ga ik verder.
Eerst was die hoop helemaal geen issue, 3doorsdown! Toen maakte je het uit omdat je vond dat er met je gesold werd, niet omdat er bijv. geen hoop meer was!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar zo lang er hoop is blijf ik hopen, als het straks echt over is, dan leg ik me erbij neer, logisch dan ga ik verder.
... helemaal teniet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:36 schreef 3doorsdown het volgende:
(...)
Deze jongen kan wel iets beters krijgen.
Weet je zeker dat dat een reactie op mijn post was? Het lijkt wel alsof je niet op mijn stelling, vragen en argumenten in durft te gaan (betreffende je 'ruggengraat', de logica etc).quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef 3doorsdown het volgende:
Misschien ben ik wel te naïef, en wie weet is deze terugslag wel een smoes, maar wat zij heeft meegemaakt is niet niks, kan me goed voorstellen dat ze ermee zit.
( Natuurlijk zegt iets me dat mensen rekening houden met hun partner, HOE depressief ze ook zijn ).
Maar als het zo is, kom ik er dan wel achter met alle gevolgen van dien natuurlijk.
Dat risico neem ik dan maar.
Ik gok dat ze vroeger misbruikt is, zit ik warm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef 3doorsdown het volgende:
Misschien ben ik wel te naïef, en wie weet is deze terugslag wel een smoes, maar wat zij heeft meegemaakt is niet niks, kan me goed voorstellen dat ze ermee zit.
Wat wil je dan lezen? Dat ik de handdoek in de ring gooi, de "eer" aan mezelf hou?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een reactie op mijn post was? Het lijkt wel alsof je niet op mijn stelling, vragen en argumenten in durft te gaan (betreffende je 'ruggengraat', de logica etc).
Die brief heb ik al af, voor zover. Ik schrijf op dit moment mijn gevoelens van me af.quote:Op zondag 6 november 2005 18:51 schreef amarena het volgende:
3doorsdown:
Dit is echt een baalsituatie. Heb je een fijne tijd gehad en ipv dat het alleen maar leuker wordt, laat ze je zitten met je leuke gevoelens. Je kwam te dichtbij en toen speelde de vertrouwenskwestie bij haar op en creerde ze voor zichzelf weer een veilige afstand. Niet zo verwonderlijk met haar verleden, maar des te lastiger voor jou. Als iemand niet gelukkig met zichzelf is, kan diegene ook niet 100% voor een relatie gaan.
Jou meisje zit met zichzelf in de knoop en ze kiest ervoor om dat zonder jou te doen. Dit omdat ze misschien niet weet wat ze aan je heeft of omdat ze geen relatie wil maar wel de aandacht in eerste instantie fijn vind. Schrijf haar desnoods een brief waarin je uitlegt dat ze toch wel je hartje heeft gestolen en dat je er graag voor haar wilt zijn, in goede en in slechte tijden. Al is het alleen al om je gevoelens kwijt te kunnen. Je kunt hem op de post doen. Heeft iets meer effect. Heb je voor jezelf toch het idee dat je haar in ieder geval hebt laten zien dat ze aan jou een goede heeft.
Dank je, ja.quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef 3doorsdown het volgende:
Daar heb ik meer aan dan die andere reacties hier die insinueren dat ze me WEL aan het lijntje houdt.
wat is er gebeurd precies?quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef 3doorsdown het volgende:
Ja het is uit, klap maar in jullie handjes![]()
Ze belde dat het niet ging werken, omdat ze geen ruimte heeft voor een relatie.quote:
Als wij dingen zeggen die jij niet wilt horen, wil dat toch niet meteen zeggen dat je niets aan onze reacties hebt?quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar bedankt voor je inlevingsvermogen Amarena. Daar heb ik meer aan dan die andere reacties hier die insinueren dat ze me WEL aan het lijntje houdt.
thanks, het doet gewoon zeer dat ik er echt alles aan gedaan heb, haar alles heb gegeven en dat het dan op zo'n manier moet eindigen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:38 schreef amarena het volgende:
3 doorsdown:
Dat is balen zeg. Jammer vooral omdat je toch ergens nog een beetje hoop had. Maar goed je moet maar zo denken, die onzekerheid is ook niks. Die energie kun je beter in de eerste plaats in jezelf steken of in een andere leuke meid die wat lekkerder in d'r velletje zit. De laatste tijd was je meer down dan vrolijk door deze meid en dat is niet het goede effect van een relatie. Probeer het zo te zien dan kun je het wat beter loslaten.
En je moet niet zeggen dat je je niet gaat open stellen voor andere meiden want dan ben je zelf geen haar beter dan je ex. Je hebt hier weer van geleerd, en een gebroken hartje doet ontzettend pijn maar des te leuker is het als je straks een meid vindt waarmee het wel helemaal klikt.
Sommige mensen verdienen het om vuil behandeld te worden.quote:3doorsdown - dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:10
Maar ik behandel haar wel echt als een prinsesje.. verdient ze ook na die kutmongolen die haar als vuil hebben behandeld.
Uhmzzz,..quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:24 schreef Vulkan het volgende:
Ik ging wel idd ff checken naar je postsMaar dat komt gewoon omdat we op dezelfde plekken posten.
niet over het geld gehad.. ik had wel andere dingen aan mijn hoofd...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |