en dat wordt cker niet herhaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb echt zitten schateren van het lachen om de uitzending van vanavond
ja, dat dacht ik ook en tot mijn grote ergernis was dat ook zo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
van wanneer, zaterdag was er toch youp van t hek
Een uur lang alle hoogtepunten van alle interne afterparty'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van zaterdag ervoor ! 24 september?.Of lieten ze gisteren in het totaal de fragmenten zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gisteren waren de hoogtepunten van de internetuitzendingen. Paul de Leeuw ging elke keer een halfuur door op internet, daarvan zijn nu de hoogtepunten uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van zaterdag ervoor ! 24 september?.Of lieten ze gisteren in het totaal de fragmenten zien
van al die afleveringen van'' Mooi Weer De Leeuw'' Daar de mooiste ervan !?
Want ik heb gisteren niet gekeken.![]()
Dat was geweldig brullen zeg, kwam op een gegeven moment niet meer bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
ik zag gister een stukje van Adje wat ik nog niet kende, het was echt geweldig hoe hij in z'n rol bleef zitten
![]()
![]()
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gisteren waren de hoogtepunten van de internetuitzendingen. Paul de Leeuw ging elke keer een halfuur door op internet, daarvan zijn nu de hoogtepunten uitgezonden.
Ja, hé, Nou goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
Als er maar een homo in zit he, Haaibaaike?
waar zeg ik dat ik hem goed vind... en stuur je wel een cc van je mail naar mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, hé, Nou goedDoe normaal man, Jij vind hem ook goed,
Bedankt voor je Topic in de Feedback![]()
Ik eis een bccquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik hem goed vind... en stuur je wel een cc van je mail naar mij
Altijd gedacht dat 't een kerel wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef Wasert het volgende:
[..]
Ik eis een bcc
Haaibaaike. Onze homo knuffelaarster
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen. Ook met die zingende homo uit Texel die net zo hoog zong als Ruth Jacottquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
ik zag gister een stukje van Adje wat ik nog niet kende, het was echt geweldig hoe hij in z'n rol bleef zitten
![]()
![]()
Jezus ja die ballenknijperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen. Ook met die zingende homo uit Texel die net zo hoog zong als Ruth Jacott![]()
![]()
Robbie Williams was vanmiddag bij Paul de Leeuw,en dat word volgende week donderdag uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Radegast het volgende:
Wanneer komt Robbie Williams nou langs bij Paul?
JA! dat was echt niet normaal, ik hoorde gister het orginele nummer dus met ruth jacott, en echt, het was bijna de zelfde stemquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb in mijn broek gepist van het lachen. Ook met die zingende homo uit Texel die net zo hoog zong als Ruth Jacott![]()
![]()
a.s donderdag komt er al een afl van Paul de leeuw Pauls parenavond om 23.05quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Robbie Williams was vanmiddag bij Paul de Leeuw,en dat word volgende week donderdag uitgezonden.
Zeiden ze net bij Boulevard![]()
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef maril het volgende:
[..]
a.s donderdag komt er al een afl van Paul de leeuw Pauls parenavond om 23.05![]()
Mee eens !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef jmac het volgende:
ik vond de parenavond eerlijk gezegd ERG saaiMaar goed, de aflevering met Robbie zal vast interessanter zijn. Er was een eerste kamer lid van 79 te gast die echt aardig is, maar het was meer een programma voor 60+... Maar goed, het zal vast wel beter worden!
ja ik neem paul de leeuw wel opquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt toch wel op uitzendinggemist. + dvd recorder heeft
Dat was zaterdag 3 okt.Internet uitzendingen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Internetuitzendingen volgens mij.
is tot nu toe niet echt schokkendquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef paultjuhhh het volgende:
ja maar dat sexprogramma begint nu ook op BNN
Ja, van internet uitzendingen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef 7eVeNL het volgende:
dit zijn toch ook stukjes van de afterparty??
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Adje die Paradijs bij het Dashboardlicht zingt
Ja idd, zou het misschien ook een opname voor de engelse TV worden? of misschien wordt dit wel archief materiaal wat ze misschien nog gaan gebruiken,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fantastisch die Engelse ondertiteling.
Paul op Robbie danquote:echt lache hoe robbie zat te geile op inge
Maar robbie speelde er ook heel goed op in, scherpe opmerkingen enzo.. En het boeide hem niets dat paul homo is, hij vond het juist leuk.. Die omhelsing op het laatst ook, volgens mij kon paul wel janken(halverwege ook al keer)quote:
Ja écht welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef Rory78 het volgende:
Schitterende aflevering.
ja op deze site http://variatee.vara.nl/p(...)ge.jsp?filmID=186498quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut gemist
Wordt het nog eens herhaalt?
Omdat het geen Mooi weer de Leeuw was, maar Paul's parenclubquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
Mooie aflevering inderdaad... maar deze was gister ofzo uitgezonden?? Waarom niet op zaterdag?
Live opgenomen zoals altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
Gewoon weer live zoals altijd? Vind dat zo mooi he, live-televisie.Aflevering van Robbie & Paul moet ik nog zien though...
Idd hoe denkje dat ze dan op woensdag al een stukje konden laten zien als reclame?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Live opgenomen zoals altijd.
De opnames waren op een dinsdag.
Ik las laatst ergens dat het over de miljoen kijkers had getrokken.. Weet alleen niet meer waar, ga het even opzoeken..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef 7eVeNL het volgende:
hmmmm de show met robbie heeft 502.000 mensen getrokken, had toch echt wel meer verwacht, ongunstig tijdstip misschien?
Hoezo dan !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
20.05 is echt een schijttijd.
komt dat ook weer??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, Paul zei dat het vanaf vandaag naar 20.00 gaat !
Een uur eerderIk neem het op video
Kijk eerst naar DWTS !!
Als John de Mol nou een programma met hem gaat maken, dat is pas origineel.quote:
2e rij in een hoek om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Waar zit Adje? Ik zou ook nooit in de studio willen zitten, maar het is wel een leuk programma.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
In welke tijdzone zit Mooi! Weer de Leeuw? Toch knap dat 't om deze tijd nog licht is tijdens een rechtstreeks programma.
De Leeuw heeft al uitgelegd aan het begin van het programma dat het voortaan op zaterdagmiddag wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
In welke tijdzone zit Mooi! Weer de Leeuw? Toch knap dat 't om deze tijd nog licht is tijdens een rechtstreeks programma.
Het Kopspijkers-concept?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef Mike het volgende:
[..]
De Leeuw heeft al uitgelegd aan het begin van het programma dat het voortaan op zaterdagmiddag wordt opgenomen.
Cor Bakker moet namelijk 's avonds in theaters optreden, dus het kon niet anders.quote:
Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef StephanL het volgende:
De vara pagina heeft het nu al moeilijk
NEE, niet doen, dan heb ik pas tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.
Alleen moet ik volgende dag weer vroeg opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.
Hij was met z'n decoupeerzaagbende VIP afgelopen donderdag hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb leukere aflevering gezien... maar doet me goed om adje weer te zien![]()
Deze week was het vanmiddag (=zaterdag) opgenomen. Vandaar dat het dan ook licht is buiten, he he...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Live opgenomen zoals altijd.
De opnames waren op een dinsdag.
Die websitequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef jmac het volgende:
Dat jochie: is dat niet Marnix die mee heeft gedaan aan het junior songfestival? Alleen toen met rockmuziek?
Edit: Oh idd zie ik: http://www.marnixemanuel.nl/index.html
Hahaha inderdaad. Thx for the link.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef StephanL het volgende:
De link met de stream doet het gelukkig welDe live stream
Nu praat Paul met Adje. Hij gaat zingen
Hij lijkt er wel veel op maar meer Jazz-achtig en het klonk wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef jmac het volgende:
Dat jochie: is dat niet Marnix die mee heeft gedaan aan het junior songfestival? Alleen toen met rockmuziek?
Edit: Oh idd zie ik: http://www.marnixemanuel.nl/index.html
haha idd, wandel wandel, opgetildquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
HAHAHHA hoe dat katje werd weggehaald.
Ja maar dat was bij papaul's parenavond, en dit is toch weer een nieuw seizoen van mooi weer de leeuw, en omdat hij nu herkent is als acteur had ik een vermoeden dat hij niet meer in beeld zou komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij was met z'n decoupeerzaagbende VIP afgelopen donderdag hoor
Boeit me niet zo erg dat het dier-onvriendelijk is .. ik gun het hem het wel zijn programma scoort goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
Trouwens erg dier-onvriendelijke televisie dit. Erg rommelig ook, weinig structuur. Kan wel merken dat Cor Bakker en Paul op tijd zaten en andere dingen te doen .
Jezus Paul.
Ach mij ook niet hoor, ik vind het allemaal wel prima. Maar echt ethisch verantwoord is anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:19 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg dat het dier-onvriendelijk is .. ik gun het hem het wel zijn programma scoort goedIk denk dat het komt omdat het zo'n gezellig en huiselijk programma is waar heel het gezin naar kijkt.
![]()
Die afl. met Adje.. met het bungeejumpen was zo grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ach mij ook niet hoor, ik vind het allemaal wel prima. Maar echt ethisch verantwoord is anders.Ook hier lachen we ons vaak helemaal rot om deze gezellige onzin, al die vreemde figuren zoals Adjes en die opmerkingen van Paul.
Haha dat is wel waar, maar vond die jongen niet meteen een homo kop hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef =HellFire= het volgende:
Whahahahah sjeez die kop! Waarom zingen er altijd homo's mee? Pfff vergeleken die gasten is Paul die-hard hetero..
Dan is het op TV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
NEE, niet doen, dan heb ik pas tijd om te kijken
O! Owkeequote:
vanavond 23:00quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
NOU!!!
Er staat nog niks online
Ik wacht op de afterparty![]()
Die link die ik hier geplaatst hebt is van afgelopen donderdag met Robbie Williams.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
NOU!!!
Er staat nog niks online
Ik wacht op de afterparty![]()
Nu al uitverkochtquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
jammer dat alle kaarten voor het hele seizoen al zijn uitverkocht
ja nu al uitverkocht. ik had dus ook heeeeeel graag gewildquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht![]()
Had er graag erbij willen zijn
![]()
Ja, ik heb het gelezen naar aanleiding van je linkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja nu al uitverkocht. ik had dus ook heeeeeel graag gewild
http://omroep.vara.nl/bijwonen_detail.jsp?maintopic=444&subtopic=204547
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Hoeveel afleveringen gaan er komen dan
Vanavond 23:00 uur - Nederland 3quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Mister_Slide het volgende:
Shit... gemist
Wordt het nog op tv herhaald?
Want ik heb geen zin om achter m'n pc te kijken
Kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Prima gedaan van de VARAquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
niet echt een goed promotiepraatje, Jan zal hier niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:31 schreef Tafkahs het volgende:
hahaha, Jan M in de zeik genomen
Dat kun je alleen maar veronderstellen als je met samengeknepen billetjes zit te kijken of Adje echt is of nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet echt een goed promotiepraatje, Jan zal hier niet blij mee zijn.
Idols is boeiender.quote:
Op de plek van Thuis waarSCHijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
Krijgt die Adje nog een eigen programma of wat?
Hij krijgt er gewoon voor betaald neem ik aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat vindt die Adje er zelf eigenlijk van dat ie zo uitgebuit wordt door Paul de Leeuw?
Hoezo uitbuiten? Die jongen vindt het prachtigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat vindt die Adje er zelf eigenlijk van dat ie zo uitgebuit wordt door Paul de Leeuw?
omg, Ramses....
quote:
is altijd zo, niet nieuwquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij mij loopt internet bijna een minuut achter op tv
adje verdient ze centjes daar doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
omg, Ramses....
ff of topic wat een mooie poes/kater is hij/zij van jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef SuperRembo het volgende:
http://www.mooiweerdeleeuw.vara.nl is wat makkelijker onthouden
Was hijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef maril het volgende:
[..]
ff of topic wat een mooie poes/kater is hij/zij van jou.![]()
Ik moest erg lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef maril het volgende:
herken de homo ook geweldig
Ik zie het nu pas dat het op internet te zien (was)quote:
Je moet een minuutje wachten, zit vertraging in, Moet door zoveel draadjes voor het bij jou aan komt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas dat het op internet te zien (was)
Maar ik kijk meestal paar dagen later.![]()
Mij lukt het ook nooit om meteen de afterparty te kijken na afloop van de uitzending op Tv![]()
Niet gek van Paul de Leeuw een miljoen kijkersquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:36 schreef BVO het volgende:
Ondanks Idols gewoon een miljoen kijkers..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Die toespraak
''allereerst wil ik Jack Spijkerman bedanken voor het vertrekken naar Talpa''![]()
![]()
jups. had lekker veel zelfspot die vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Mister_Slide het volgende:!
Ik vond dat gesprek met die keelkankerpatiente echt fantastisch!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef Niowskie het volgende:
hmmz, heeft die muts het nu in de gaten dat haar badpak niet helemaal goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |