Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef StephanL het volgende:
De vara pagina heeft het nu al moeilijk
NEE, niet doen, dan heb ik pas tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.
Alleen moet ik volgende dag weer vroeg opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Gewoon maandag NOVA kijken en daarna PdL.
Hij was met z'n decoupeerzaagbende VIP afgelopen donderdag hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb leukere aflevering gezien... maar doet me goed om adje weer te zien![]()
Deze week was het vanmiddag (=zaterdag) opgenomen. Vandaar dat het dan ook licht is buiten, he he...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Live opgenomen zoals altijd.
De opnames waren op een dinsdag.
Die websitequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef jmac het volgende:
Dat jochie: is dat niet Marnix die mee heeft gedaan aan het junior songfestival? Alleen toen met rockmuziek?
Edit: Oh idd zie ik: http://www.marnixemanuel.nl/index.html
Hahaha inderdaad. Thx for the link.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef StephanL het volgende:
De link met de stream doet het gelukkig welDe live stream
Nu praat Paul met Adje. Hij gaat zingen
Hij lijkt er wel veel op maar meer Jazz-achtig en het klonk wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef jmac het volgende:
Dat jochie: is dat niet Marnix die mee heeft gedaan aan het junior songfestival? Alleen toen met rockmuziek?
Edit: Oh idd zie ik: http://www.marnixemanuel.nl/index.html
haha idd, wandel wandel, opgetildquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
HAHAHHA hoe dat katje werd weggehaald.
Ja maar dat was bij papaul's parenavond, en dit is toch weer een nieuw seizoen van mooi weer de leeuw, en omdat hij nu herkent is als acteur had ik een vermoeden dat hij niet meer in beeld zou komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij was met z'n decoupeerzaagbende VIP afgelopen donderdag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |