Ja, van internet uitzendingen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef 7eVeNL het volgende:
dit zijn toch ook stukjes van de afterparty??
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Adje die Paradijs bij het Dashboardlicht zingt
Ja idd, zou het misschien ook een opname voor de engelse TV worden? of misschien wordt dit wel archief materiaal wat ze misschien nog gaan gebruiken,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fantastisch die Engelse ondertiteling.
Paul op Robbie danquote:echt lache hoe robbie zat te geile op inge
Maar robbie speelde er ook heel goed op in, scherpe opmerkingen enzo.. En het boeide hem niets dat paul homo is, hij vond het juist leuk.. Die omhelsing op het laatst ook, volgens mij kon paul wel janken(halverwege ook al keer)quote:
Ja écht welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef Rory78 het volgende:
Schitterende aflevering.
ja op deze site http://variatee.vara.nl/p(...)ge.jsp?filmID=186498quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut gemist
Wordt het nog eens herhaalt?
Omdat het geen Mooi weer de Leeuw was, maar Paul's parenclubquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
Mooie aflevering inderdaad... maar deze was gister ofzo uitgezonden?? Waarom niet op zaterdag?
Live opgenomen zoals altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
Gewoon weer live zoals altijd? Vind dat zo mooi he, live-televisie.Aflevering van Robbie & Paul moet ik nog zien though...
Idd hoe denkje dat ze dan op woensdag al een stukje konden laten zien als reclame?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Live opgenomen zoals altijd.
De opnames waren op een dinsdag.
Ik las laatst ergens dat het over de miljoen kijkers had getrokken.. Weet alleen niet meer waar, ga het even opzoeken..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef 7eVeNL het volgende:
hmmmm de show met robbie heeft 502.000 mensen getrokken, had toch echt wel meer verwacht, ongunstig tijdstip misschien?
Hoezo dan !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
20.05 is echt een schijttijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |