Die link die ik hier geplaatst hebt is van afgelopen donderdag met Robbie Williams.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
NOU!!!
Er staat nog niks online
Ik wacht op de afterparty![]()
Nu al uitverkochtquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
jammer dat alle kaarten voor het hele seizoen al zijn uitverkocht
ja nu al uitverkocht. ik had dus ook heeeeeel graag gewildquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht![]()
Had er graag erbij willen zijn
![]()
Ja, ik heb het gelezen naar aanleiding van je linkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja nu al uitverkocht. ik had dus ook heeeeeel graag gewild
http://omroep.vara.nl/bijwonen_detail.jsp?maintopic=444&subtopic=204547
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Hoeveel afleveringen gaan er komen dan
Vanavond 23:00 uur - Nederland 3quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Mister_Slide het volgende:
Shit... gemist
Wordt het nog op tv herhaald?
Want ik heb geen zin om achter m'n pc te kijken
Kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Prima gedaan van de VARAquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |