Kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Prima gedaan van de VARAquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij was het gister eerst een half uur de internetuitzending van zaterdag en toen de hoogtepunten van de reguliere uitzending van zaterdag...
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
niet echt een goed promotiepraatje, Jan zal hier niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:31 schreef Tafkahs het volgende:
hahaha, Jan M in de zeik genomen
Dat kun je alleen maar veronderstellen als je met samengeknepen billetjes zit te kijken of Adje echt is of nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet echt een goed promotiepraatje, Jan zal hier niet blij mee zijn.
Idols is boeiender.quote:
Op de plek van Thuis waarSCHijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
Krijgt die Adje nog een eigen programma of wat?
Hij krijgt er gewoon voor betaald neem ik aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat vindt die Adje er zelf eigenlijk van dat ie zo uitgebuit wordt door Paul de Leeuw?
Hoezo uitbuiten? Die jongen vindt het prachtigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat vindt die Adje er zelf eigenlijk van dat ie zo uitgebuit wordt door Paul de Leeuw?
omg, Ramses....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |