Boeit me niet zo erg dat het dier-onvriendelijk is .. ik gun het hem het wel zijn programma scoort goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
Trouwens erg dier-onvriendelijke televisie dit. Erg rommelig ook, weinig structuur. Kan wel merken dat Cor Bakker en Paul op tijd zaten en andere dingen te doen .
Jezus Paul.
Ach mij ook niet hoor, ik vind het allemaal wel prima. Maar echt ethisch verantwoord is anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:19 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg dat het dier-onvriendelijk is .. ik gun het hem het wel zijn programma scoort goedIk denk dat het komt omdat het zo'n gezellig en huiselijk programma is waar heel het gezin naar kijkt.
![]()
Die afl. met Adje.. met het bungeejumpen was zo grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ach mij ook niet hoor, ik vind het allemaal wel prima. Maar echt ethisch verantwoord is anders.Ook hier lachen we ons vaak helemaal rot om deze gezellige onzin, al die vreemde figuren zoals Adjes en die opmerkingen van Paul.
Haha dat is wel waar, maar vond die jongen niet meteen een homo kop hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef =HellFire= het volgende:
Whahahahah sjeez die kop! Waarom zingen er altijd homo's mee? Pfff vergeleken die gasten is Paul die-hard hetero..
Dan is het op TV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
NEE, niet doen, dan heb ik pas tijd om te kijken
O! Owkeequote:
vanavond 23:00quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
NOU!!!
Er staat nog niks online
Ik wacht op de afterparty![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |