Toch niet als je naar de wedstrijdstatistieken van de afgelopen 10 jaar kijkt denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als de statistieken tellen. Dan ben ik wel blij.
Pak de hele historie erbij en je weet het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
de afgelopen 10 jaar
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
Heracles is lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
PSV - AZ is het toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
Goedenmorgenquote:
Dat is weer wat minder inderdaad. PSV hoeft maar 1 speler (VoH) af te staan voor de WK-kwalificatiewedstrijden, Ajax is er maar liefst 5 kwijt (Lindenbergh, Sneijder, De Jong, Maduro, Babel)quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig een weekje rust
en na die week nog meer geblesseerden...
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
helaas is de werkelijkheid andersquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Blessures of niet, wij zijn AJAX, wij zijn beste!.
Dat zien we de 23e welquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
PSV was vorig jaar ook een beetje slecht begonnen aan de competitie. Dus waarom Ajax nu nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
quote:Als Rosales wordt gevraagd naar zijn herstel, keert de glimlach terug op zijn gezicht. Hij is bijna verlost van zijn liesblessure en de gipscorsage om de pols mag er waarschijnlijk over drie weken definitief af. Als alles verder goed loopt, sluit Rosales zich deze week weer bij de groep aan.
Ook de oerkreet van Sneijder verwijst naar zijn voorspoedige herstel. Van een verrekte hamstring blijkt nauwelijks meer sprake. Sneijder heeft alles op volle kracht kunnen en mogen doen.
,,Dinsdag sluit ik me in Noordwijk aan bij de selectie van het Nederlands elftal’’, vertelt hij na de training. ,,Misschien train ik dan wel apart van de groep. Woensdag doe ik waarschijnlijk wel weer met de rest mee.’’ Doelend op de mogelijke WK-kwalificatie, die Oranje zaterdag af kan dwingen bij Tsjechië: ,,Ik ben in elk geval klaar voor een feestje in Praag.’’
dit jaar nog slechterquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook een beetje slecht begonnen aan de competitie. Dus waarom Ajax nu niet
Ajax: Landskampioen 29quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar uiteindelijk gaat het toch om de schaal.
En gelijk heeft hij. Ik zou zeggen, voorlopig Yannis in de spits tot dat onze andere Griekse vriend is hersteldquote:Anastasiou: ik ben hier niet als toerist
Ajax-spits Yannis Anastasiou mocht tegen Sparta het laatste half uur spelen. De Griek verving Markus Rosenberg en deed het stukken beter dan de Zweed. Tegenover Nu.nl toonde hij zich tevreden over zijn spel: "Ik vond het goed gaan, ik ga met een positief gevoel naar huis." Tevens gaf Anastasiou aan meer te willen spelen bij de Amsterdammers.
"Ik blijf niet bij Ajax als een toerist. Ik train elke dag en wil me zo veel mogelijk inzetten voor het team. Ik verdien iets van de trainer, ik wil gewoon spelen. Vandaag was mijn kans en ik vind dat ik het goed heb gedaan." Over het geheel gezien vond Anastasiou de prestatie van het team ondermaats: "Het was niet goed, eigenlijk hebben we heel slecht gespeeld."
PSV wellichtquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Houniet het volgende:
iemand zijn ogen ook op Goossens laten vallen
Elke ochtend. En is al een goede...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Houniet het volgende:
iemand zijn ogen ook op Goossens laten vallen
word ook een goeie
Helemaal mee eens. Yannisquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Ik zou zeggen, voorlopig Yannis in de spits tot dat onze andere Griekse vriend is hersteld
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef Jajong het volgende:
Maxwell tekent bij! ik voorzie het.
Dus 50/50quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:56 schreef StarGazer het volgende:
Pff kijkend naar de laatste 10 duels is het vier overwinningen voor Ajax, 2 x gelijkspel en 4 keer winst psv.
Valt wel mee dus...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Elke ochtend. En is al een goede...
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
laat die Yannis maar eens spelen een paar wedstrijden. die viel goed in tegen sparta.. dus ja
iedereen een eerlijke kans he
vet icoon trouwens, zelf gemaaktquote:
Bovendien geeft dat zijn inzet aan het team ook echt nut, ik denk ook dat alle ajacieden hem een basisplaats gunnen met deze waslijst aan blessures.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
laat die Yannis maar eens spelen een paar wedstrijden. die viel goed in tegen sparta.. dus ja
iedereen een eerlijke kans he
Jij hebt nu liever Rosenberg?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:22 schreef Radegast het volgende:
Anastasiou is de spits? Nee toch?
Verwacht Jenner oid.quote:3/10/2005 - Blind op zoek naar versterking voor vleugels
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad heeft Ajax coach Danny Blind laten weten dat Ajax op dit moment zich op de markt orienteert voor versterking van de vleugels. Door de blessures van Rosales en MItea wordt duidelijk dat de ploeg verder eigenlijk geen vleugelspitsen heeft. 'We kijken dan ook serieus en gericht naar mogelijke versterking' aldus Blind.
Ajax Netwerk
Indien hij zich tussentijds wil versterken kan dat alleen door spelers van Nederlandse clubs aan te trekken (maximaal 2). In de winterstop mogen ook weer buitenlanders aangetrokken worden.
Nou, ik weet eigenlijk wel zeker dat Anastasiou ook tegenvalt als je hem vanaf het begin laat starten.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Ja, over drie jaar misschien.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef keijz het volgende:
Kunnen we Overmars niet overhalen om nog een jaartje door te gaan
Ja idd, je moet geen vleugelspeler willen kopen als hij geen kwaliteit heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
gestopt, werkt nu voor Go Ahead Eagles dacht ik. zijn oude clubquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is niet meer zo snel toch? En waar speelt hij dan? Nergens toch
Aha.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
gestopt, werkt nu voor Go Ahead Eagles dacht ik. zijn oude club
EINDELIJKquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yilderim zou meer dan goed zijn voor op rechts.
Hij is misschien niet snel, maar hij heeft wel een meestelijke voorzet. Harry kopt ze dan wel in.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
EINDELIJK
obey the penis staat er, godver ik werd gek
eff offtopic, jij was toch een mod vroegerquote:
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.
Welke spitsen die falen? Van de centrumspitsen de afgelopen jaren is alleen Sonck zwaar geflopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...
Eigendom van Feyenoord.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Kang-He het volgende:
Misschien erg vroeg om te zeggen, maar de Ceulaer van RKC zou misschien weleens over een seizoen (of twee) goed genoeg zijn. Hij maakt een goede indruk op me bij RKC.
quote:3/10/2005 - Jong Ajax blijft verliezen
(Gepost door RvN)
Jong Ajax blijft moeite houden de weg omhoog te vinden. De ploeg verloor maandagavond opnieuw. In Amsterdam was Jong Heerenveen met 0-3 te sterk. Ajax blijft daardoor met drie punten uit vijf duels in de onderste regionen hangen.
Je mist 18 oktober Ajax - Thunquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Houniet het volgende:
02/10/2005 12:30 Sparta-Ajax 1-2 (0-0)
15/10/2005 20:15 Ajax-Heracles Almelo
23/10/2005 12:30 PSV-Ajax
28/10/2005 20:30 Ajax-SC Heerenveen
02/11/2005 20.45 FC Thun-Ajax
06/11/2005 12:30 NEC-Ajax
19/11/2005 20:15 Ajax-FC Twente
22/11/2005 20.45 Ajax-Sparta Praag
27/11/2005 12:30 FC Utrecht-Ajax
Programma voor de aankomende paar weken
Ja, op UVT en GAM.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
eff offtopic, jij was toch een mod vroeger
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.quote:
Laten wij maar hopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.![]()
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Nashje het volgende:
Nú pleiten sommigen Yannis serieus voor de spits na een half uurtje redelijk spel.
Successupporters? Yannis speelt een half uurtje goed en hij verdient al een basisplaats, volgens velen. Ja oke, het is niet op 'club' gericht, maarja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,.
dat zou wat zijn! word ik misschien wel fanquote:Yildirim zou meer dan goed zijn voor op rechts.
Hij is misschien niet snel, maar hij heeft wel een meestelijke voorzet. Harry kopt ze dan wel in
Inderdaad. Fijne voetballer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
Wamberto, dat was pas een speler. Die zou ons nu met z'n ogen dicht kampioen maken. Kunnen we die niet uit België weer ophalen?
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleidingquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajax
Geen idee, maar kan het nog slechter dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleiding.
nog éénquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat hij een zoon had
Hij heeft er nog wel wat nodig geloof ikquote:
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Hoe oud is hij dan nu wel?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was altijd een groot talent, maar ik zou eigelijk niet weten hoe het nu met hem is?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kindquote:
Primaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelen.
Die zit bij Man Utdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.
Het zoontje van Dean Gorre zit ook in de jeugdopleiding en blijkt ook een groot talent te zijn. Iemand die weet of het goed loopt met hem?
Hehe, spaans temperamentquote:Rood voor Juanfran; schorsing dreigt
Juanfran heeft in het duel van Jong Ajax tegen Jong Heerenveen een rode kaart gekregen voor een elleboogstoot. Eerder in het duel had Juanfran ook al geel gekregen voor een forse overtreding. Een forse schorsing dreigt dus voor de Spanjaard. Gebrek aan beelden zal hem niet helpen, het incident was te zien in het Eredivisiejournaal van Talpa. Een eventuele schorsing van Juanfran zal ook voor het eerste elftal gelden.
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Hij is niet speelgerechtigd in de CL.
Ik ben er laat bijquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kind![]()
Je hebt helemaal gelijk, hij mocht destijds niet meedoen tegen Brøndby IF, maar dat was een ander verhaal:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.
Eerste keer ook dat hij in de basis begon toch!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Manucharyan was ook nog niet top moet ik zeggen, maar we zullen zien.
Verdoriequote:
oow helemaal gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
Nu toch niet meer zo erg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
quote:Nicolae Mitea langdurig uit de roulatie
Amsterdam, 18 augustus 2005
Nicolae Mitea heeft op 31 juli 2005 tijdens de wedstrijd tegen Boca Juniors de kruisband van zijn rechterknie zodanig beschadigd dat een operatieve ingreep noodzakelijk is.
Op basis van de eerste onderzoeken is afgewacht of een operatie vermeden kon worden. Maar omdat de beschadigde kruisband onvoldoende stabiel blijkt te zijn, is alsnog besloten om zo spoedig mogelijk de knie te opereren.
Mitea zal als gevolg hiervan zes tot negen maanden uit de roulatie zijn.
Nou, dat is dan lekker voor hemquote:
Halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Beetje laat, maar je hebt gelijk. Kenji heeft de overstap van City naar ManU gemaakt. Hij wordt helemaal volgens de Coerver methode opgeleid door Meulensteen en cs.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Dat zoontje van Dean Gorre zat toch bij Man Utd?
4-4-2 dan maar een keer?quote:Babel ongelukkig op linksbuiten-positie
Als het aan Ryan Babel ligt, speelt de behendige Ajacied niet langer op de linksbuiten-positie. De 19-jarige aanvaller heeft genoeg van zijn optredens aan de buitenkant en wil graag weer centraal in de aanval worden geposteerd.
"Ik vind het moeilijk om aan de buitenkant tot mijn recht te komen, want dat is gewoon mijn positie niet. Ik ben centrumspits, dat ben ik van jongs af aan geweest. Maar ik krijg steeds van de zijkant te horen dat ik het breed moet houden, terwijl ik op die manier geen gevaar voor de goal kan stichten", liet de Amsterdammer optekenen in de Volkskrant.
"Tegenstanders kennen mijn sterke punt - naar binnen kappen en met rechts uithalen - nu ook wel. Daar is het hele gevaar nu wel uit, want ze dekken gewoon de binnenkant af", aldus een ontevreden Babel.
voetbalprimeur.nl
Ik hoop toch niet dat je dat serieus meentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Dave v/d Bergh en Romano Denneboom halen voor de vleugels, waren tot voor kort nog internationals onder het bewind van San Marco.
Inderdaad. Ik vind dat hij meer in Engeland/Spanje kan gaan beginnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Perez komt nu echt niet hoor. Er is geld genoeg opzich, maar die kijkt wel beter uit.
Maarja, wie zijn wij nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klaas-Jan lijkt me de beste optie voor Ajax, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Als er niemand een versterking is moet je ook niemand gaan halen. Dan wordt het maar gewoon roeien met de riemen die we hebben. Babel op de flank is voor mij eigenlijk ook geen optie meer, en ook Pienaar hoef ik daar niet meer te zien. Blijven alleen Mitea over die geblesseerd is, Rosales die ik erg vind tegenvallen en Boukhari, die het niveau niet aan kan. Dus komen we weer uit bij de 4-4-2, die we toch nooit zullen spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me niet, maar andere bruikbare buitenspelers in de eredivisie kan ik me ook niet bedenken. En al helemaal geen linksbuiten, die voor Ajax een versterking is.
ze volgen het voorbeeld van de hoofdmachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand waarom Jong Ajax zo belachelijk slecht is?![]()
Boukhari kan het niveau wel aan, hij denk alleen na 2 aardige wedstrijden dat ie helemaal de man is en dan zakt ie weer weg. Dat is het probleem. Mentaliteitskwestie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef S-Two het volgende:
Boukhari, die het niveau niet aan kan.
Die benadering bezorgt je natuurlijk een achterstand tov de rest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.
Dat waren idd 2 goede voorzetten, heb de wedstrijd zelf niet gezien maar van verschillende mensen hier wel gehoord dat hij voor de rest weer drama speelde. Bijna elke wedstrijd die hij daar speelt speelt hij gewoon benedenmaats.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar gaf anders wel de 2 voorzetten voor de goals tegen Sparta, ik heb Rosales nog nooit kunnen betrappen op een goeie voorzet..
Boukhari kan het niveau misschien wel aan als linkshalf met een beetje een vrije rol. Ik vind hem te matig voor de linksbuitenpositie. En daarnaast kan hij het Europese niveau sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Boukhari kan het niveau wel aan, hij denk alleen na 2 aardige wedstrijden dat ie helemaal de man is en dan zakt ie weer weg. Dat is het probleem. Mentaliteitskwestie.
Inderdaad. Pienaar heeft al 5 assistsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar gaf anders wel de 2 voorzetten voor de goals tegen Sparta, ik heb Rosales nog nooit kunnen betrappen op een goeie voorzet..
Wat san Marco vind is eigenlijk niet echt relevant, die selecteert te pas en te onpas iedereen die zich kan vinden in zijn strakke regime en ik denk dat Denneboom en van den Bergh simpelweg kwaliteit tekort komen om Ajax naar een hoger plan te tillen. Ajax moet af van het communistisch gedachtengoed dat het systeem prevaleert boven het materiaal, het systeem moet ten alle tijden ondergeschikt zijn aan het aanwezige spelersarsenaal als je niet meer iedereen aan kunt trekken zoals dat 20 jaar geleden nog wel kon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Dave v/d Bergh en Romano Denneboom halen voor de vleugels, waren tot voor kort nog internationals onder het bewind van San Marco.
Hij speelde maar 1 wedstrijd goed. (tegen NAC) volgens mij. Maar dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Boukhari kan het niveau echt niet aan, hij speelt misschien 2 a 3 goede wedstrijden per jaar. die gast heeft nog nooit constant gepresteerd, hoe kan je dan beweren dat hij het niveau aankan?
Dat zeg je goed. Dat is ook precies het probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
nooit constant gepresteerd
als je het niet vast kan houden dan hoor je dus niet bij ajax thuis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Dat is ook precies het probleem.
Hij kan het wel, maar hij kan het niet vasthouden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, genoeg geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
als je het niet vast kan houden dan hoor je dus niet bij ajax thuis.
boukhari is het ergstequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, genoeg geprobeerd.
Maar als dat het criterium is mag een 3e tot de helft van de selectie uitzien naar een andere werkgever.
Ik wel, en hij speelde niet groots, zoals het hele team, maar als jeniet goed speelt maar wel beslissend bent voor de wedstrijd is het ook best hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat waren idd 2 goede voorzetten, heb de wedstrijd zelf niet gezien maar van verschillende mensen hier wel gehoord dat hij voor de rest weer drama speelde. Bijna elke wedstrijd die hij daar speelt speelt hij gewoon benedenmaats.
Mwah, manachuryan heb ik nog niet afgeschreven hoor. Harry ook niet. Bij Rosenberg heb ik gewoon mijn sterke twijfels of hij het gaat redden. Rosales heeft me ook niet kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Manucharyan speelde een wedstrijd niet goed. Laten we 'm gelijk maar dumpen. En Juanfran rood, stuur 'm maar terug naar Turkije. Hopelijk kunnen we Charisteas nog kwijt aan Benfica en neemt Malmo Rosenberg terug zonder al te veel verlies. Lijkt me een heel slim plan om dan een paar A-juniorern als Boerrigter, Goossens, Anita en Sarpong in de basis te gaan zetten, want die vijf assists van Pienaar stellen ook geen fuck voor natuurlijk.
Gatverdamme, wat een paniekpraat hier.
Ik ben degene die de namen van die jeugdspelers noemde, maar ik heb het alleen over bij de selectie voegen en zeker (nog) niet over een basisplaats. Maar als je 4-3-3 wilt blijven spelen, heb je concurrentie nodig voor de rechter- en linkerflank, wat is dan makkelijker dan eigen jeugdspelers? Zeker als je beschikt over de beste jeugdopleiding van de wereld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Manucharyan speelde een wedstrijd niet goed. Laten we 'm gelijk maar dumpen. En Juanfran rood, stuur 'm maar terug naar Turkije. Hopelijk kunnen we Charisteas nog kwijt aan Benfica en neemt Malmo Rosenberg terug zonder al te veel verlies. Lijkt me een heel slim plan om dan een paar A-juniorern als Boerrigter, Goossens, Anita en Sarpong in de basis te gaan zetten, want die vijf assists van Pienaar stellen ook geen fuck voor natuurlijk.
Gatverdamme, wat een paniekpraat hier.
Voetbal, als nederlandse pretentieuze topclub zijnde, is overleven, dus dan moet je soms afstappen van nostalgie en bepaalde wortels doorhakken, waaronder misschien een systeem waar veel prijzen mee zijn behaald, dat is de prijs die je moet betalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef HeatWave het volgende:
Tja, opzich hoort het systeem gewoon bij Ajax en als het kan met de spelers is het geweldig. maar ik ben met je eens dat als je met dit team verder kan komen met een ander systeem dat ze dat maar eens moeten proberen. Goed spel is leuk, maar resultaat nog leuker..
van Babel is het niet zo gek, als je de hele tijd op links moet spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef HeatWave het volgende:
jammer is gewoon dat toppers als Babel en Maduro uit vorm zijn, dat zou al heel veel schelen qua controle en aanvalskracht...
Ben ik wel met je eens hoor. Kijk als het kan moeten ze het vooral doen. Maar al jaren blijken er niet genoeg goeie spelers te zijn om het vol te houden, zeker niet met deze medische staf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voetbal, als nederlandse pretentieuze topclub zijnde, is overleven, dus dan moet je soms afstappen van nostalgie en bepaalde wortels doorhakken, waaronder misschien een systeem waar veel prijzen mee zijn behaald, dat is de prijs die je moet betalen.
Wanneer die jeugdopleiding echt zo goed was, hadden de beste vleugelspelers van de laatste tien jaar niet uit een opleiding in Deventer en Nigeria gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben degene die de namen van die jeugdspelers noemde, maar ik heb het alleen over bij de selectie voegen en zeker (nog) niet over een basisplaats. Maar als je 4-3-3 wilt blijven spelen, heb je concurrentie nodig voor de rechter- en linkerflank, wat is dan makkelijker dan eigen jeugdspelers? Zeker als je beschikt over de beste jeugdopleiding van de wereld.
Mwoah, Louis van Gaal was 100% committed aan het Ajaxsysteem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef xFriendx het volgende:
Of zijn dit meer Wilde Westen verhalen?
Als dat zo is, mag van mij het hele bestuur opzouten, of dan zetten we Jaakke en van Eijden maar op links en rechtsbuiten om te kijken of zij het beter kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen wel eens hier of ergens anders gelezen te hebben dat wisselen van het systeem van bovenaf min of meer "verboden" is. Dat Blind bijv heel graag 4-4-2 zou willen spelen, maar het simpelweg niet mag doorvoeren. Of zijn dit meer Wilde Westen verhalen?
Het is bovendien geen keuze als je ziet wat er met clubs als Nottingham Forrest en Saint Etienne (nu weer op de weg terug) is gebeurd: vergane glorie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor. Kijk als het kan moeten ze het vooral doen. Maar al jaren blijken er niet genoeg goeie spelers te zijn om het vol te houden, zeker niet met deze medische staf.
Wil je herkenbaar spelen en geen top zijn of wil je anders spelen en winnen?? Ik weet het wel.
maar dat kwam door zijn relatie met koeman en de restquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Mwoah, Louis van Gaal was 100% committed aan het Ajaxsysteem.
Die kon dus vertrekken.
Voor Ajax vind ik het jammer dat er geen oud-gedienden in het bestuur zitten, in de top mis ik de beleving met het spelletje, dat vind ik funest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
De opleiding is ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, maar goed daar doe je niets aan, zijn er geen talenten dan houdt het op.
Het bestuur is idd al jaren een zwak deel van Ajax, veel verkeerde beslissingen en geen duidelijke lijn...
Ja, met o.a. als aanleiding de speelstijl van het 1e elftal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
maar dat kwam door zijn relatie met koeman en de rest
Er zijn de laatste jaren idd weinig talenten doorgebrokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
De opleiding is ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, maar goed daar doe je niets aan, zijn er geen talenten dan houdt het op.
Het bestuur is idd al jaren een zwak deel van Ajax, veel verkeerde beslissingen en geen duidelijke lijn...
Als je die Kone er met zijn 'hartkwaal' er weer gewoon 3 in ziet prikken word je toch ziek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ajax-lab..
Het is sowieso lastig een systeem te benoemen. Het gouden Ajax van de periode 1994-1996 speelde 4-3-3, maar je zou het ook 4-4-2 (Jari Litmanen en Ronald de Boer/Patrick Kluivert in spits en Marc Overmars en Finido George als buitenste middenvelders) kunnen noemen of anders 4-2-4 (idem dito, maar dan met Marc Overmars en Finidi George als buitenste aanvallers). Ook zou je over een driemans- of viermansdefensie kunnen spreken, dit is net hoe de analyst het ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef twi het volgende:
Trouwens, mensen de illusie hebben dat we 4-3-3 (of volgens Versatel zelfs 3-4-3) spelen komen bedrogen uit, aangezien het meer 4-5-1 is wanneer de "vleugelspelers" de bal op het middenveld moeten komen ophalen.
ja, dat spoort echt niet, die gast knalt in zijn eentje psv langs heerenveen, maar nee Ajax denkt dat hij nu dood had moeten zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Als je die Kone er met zijn 'hartkwaal' er weer gewoon 3 in ziet prikken word je toch gewoon ziek?
En dit is niet het eerste wat die medische staf verziekt.
Het is fucking niet te geloven.
Hoe vaak heeft hij het dan al geprobeerd? Alleen maar in de oefenwedstrijden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Radegast het volgende:
Als je 4-4-2 gaat spelen met Rosenberg en Charisteas is er dus geen plaats meer Babel.
Overigens vond ik de experimenten met 4-4-2 die Blind geprobeerd heeft nou niet zo fantastisch, 4-4-2 lijkt mij nou niet echt dé oplossing.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat spoort echt niet, die gast knalt in zijn eentje psv langs heerenveen, maar nee Ajax denkt dat hij nu dood had moeten zijn...
Kortom Konéquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef twi het volgende:
Ajax had een paar uur om te beslissen of ze tien miljoen uit wilde geven voor een speler waarbij niet 100% duidelijk was of alles wel in orde was met z'n hart. Dan neem ik het ze niet kwalijk dat ze dat risico niet hebben gelopen. Bovendien is een neger met blond haar geen gezicht
Shove your smiley, dat hoef je MIJ niet te vertellen hoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie medische staf staat al jaar en dag te boek als dubieus.
Tegen Willem II en tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij het dan al geprobeerd? Alleen maar in de oefenwedstrijden?
Nu komt Babel af en toe ook naar het midden getrokken via links om uit te halen...als hij in het midden achter de spitsen zit heeft hij wellicht ook wel een kans, want hij zit dan al in het midden. Alleen staat er waarschijnlijk wat meer verdediging. Ik weet ook niet of het mogelijk is, of er al een ander op die plek zou staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Radegast het volgende:
Als je 4-4-2 gaat spelen met Rosenberg en Charisteas is er dus geen plaats meer Babel.
Overigens vond ik de experimenten met 4-4-2 die Blind geprobeerd heeft nou niet zo fantastisch, 4-4-2 lijkt mij nou niet echt dé oplossing.
Wat er precies aan de hand is/was met Kone is vooralsnog niet duidelijk, ik heb ook verhalen gehoord dat hij HIV besmet zou zijn en dat ze dat met een andere benaming, om hem niet te schaden, naar buiten wilde brengen, daar zou ik me iets bij voor kunnen stellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat spoort echt niet, die gast knalt in zijn eentje psv langs heerenveen, maar nee Ajax denkt dat hij nu dood had moeten zijn...
Rosenberg en Charisteas zijn in principe twee spitsen die de diepte zoeken. Daarnaast heb je dus iemand nodig die dat niet doet en een individuele actie heeft. Ik zie dus liever Babel/Rosenberg of Babel/Charisteas of desnoods Rosales in plaats van Babel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Radegast het volgende:
Dus op de 10?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu komt Babel af en toe ook naar het midden getrokken via links om uit te halen...als hij in het midden achter de spitsen zit heeft hij wellicht ook wel een kans, want hij zit dan al in het midden. Alleen staat er waarschijnlijk wat meer verdediging. Ik weet ook niet of het mogelijk is, of er al een ander op die plek zou staan.
1 2 | Rosenberg - Charisteas Babel |
Ik zou niet overal de medische staf de schul van willen geven, hoogstwaarschijnlijk hadden zij het team een figuur als Ball bespaard, waar PSV de gok genomen heeft en die vooralsnog duur moet bekopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt van 't AMC gebruik gemaakt bij de keuring van de spelers, die dan een advies uitbrengen. Dat wordt niet intern gedaan, dacht ik. In dit geval kun je dus onze beschamend falende medische staf niet de schuld geven, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee, Babel speelt niet af, da's een pure 9. Dus dan heb je helemaal niks aan die 3 man voorin, aangezien Rosenberg en Charisteas (in tegenstelling tot Babel) een combinatie nodig hebben met een verbindingsman.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus op de 10?
Misschien is dat wel de oplossing.
[ code verwijderd ]
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, feit is wel dat er een scorende spits rondliep die naar Ajax wou, ze hem afwezen en hij nu psv wellicht terug in het zadel helpt. Way to go Ajax...
Losers...
Ja zo'n idee. Nogmaals, ik ben geen echte kenner, dus ik bekijk het lekker oppervlakkig. Maar Babel is iemand die door 1 actie kan scoren. Mochten de spitsen even vast zitten door een sterke verdediging is het wellicht mogelijk terug te spelen op Babel die dan ook weer een kans heeft om te scoren. Dus 2 echte spitsen (die als het goed is dan vaak scoren) en een extraatje met Babel achter hen als iemand die een goede assist kan geven (moet hij wel vaker afspelen, en alleen voor eigen succes gaan als de spitsen vast staan) Ook horen de 2 spitsen niet vaak acties maken maar gewoon lekker die bal er in te lopen. En dat scheen Rosenberg WEL goed te kunnen bij zijn oude club. Een Babel kan het dan achter hen een beetje openbreken en voor ruimte zorgen zodat de spitsen het dan gewoon makkelijk af kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus op de 10?
Misschien is dat wel de oplossing.
[ code verwijderd ]
Daar heb jij ook weer eens gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Babel speelt niet af, da's een pure 9. Dus dan heb je helemaal niks aan die 3 man voorin, aangezien Rosenberg en Charisteas (in tegenstelling tot Babel) een combinatie nodig hebben met een verbindingsman.
Die is nog te jong om te vlammen in een niet lopend Ajax.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Huntelaar. Misschien kan hij de problemen bij Ajax oplossen
Kone legt er nu 3 in na weken kritiek. Wanneer Rosenberg of Charisteas er komende week 3 in legt, is Kone weer vergeten? Ik vind veel mensen hier wel heel erg oppertunistisch denken hoor. Nog even en we beginnen ons af te vragen waarom we Robin Nelisse niet van AZ over hebben genomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, feit is wel dat er een scorende spits rondliep die naar Ajax wou, ze hem afwezen en hij nu psv wellicht terug in het zadel helpt. Way to go Ajax...
Losers...
Dus er heerst paniek in Amsterdam, dat men door de bomen het bos niet meer ziet en het gras bij de buurman altijd groener is dan bij jezelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Kone legt er nu 3 in na weken kritiek. Wanneer Rosenberg of Charisteas er komende week 3 in legt, is Kone weer vergeten? Ik vind veel mensen hier wel heel erg oppertunistisch denken hoor. Nog even en we beginnen ons af te vragen waarom we Robin Nelisse niet van AZ over hebben genomen.
Heb je OPZICH wel gelijk in, maar voetbal IS heel opportunistisch. Doe je niets aan. Elke week is min of meer een finale voor Ajax nu, elke verloren wedstijd kan je in principe een prijs kosten of het nou CL of Eredivisie is..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Kone legt er nu 3 in na weken kritiek. Wanneer Rosenberg of Charisteas er komende week 3 in legt, is Kone weer vergeten? Ik vind veel mensen hier wel heel erg oppertunistisch denken hoor. Nog even en we beginnen ons af te vragen waarom we Robin Nelisse niet van AZ over hebben genomen.
heb je helemaal gelijk in, er worden hier na iedere wedstrijd weer andere dingen geroepen door bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Wie wil jij dan hebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Die is nog te jong om te vlammen in een niet lopend Ajax.
De kritiek op Kone was natuurlijk van een andere orde dan de kritiek op Rosenberg of Charisteas, Kone was wat slordig, Rosenberg heeft nog niet eens laten zien dat ie eredevisie-waardig is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, er worden hier na iedere wedstrijd weer andere dingen geroepen door bepaalde mensen.
Exact, iedereen begint hier maar te schreeuwen "we hadden dit", "we hadden zus". Vorige week was het Arveladze, maar nu heeft Kone 3 keer gescoord en zit Huntelaar in Voetbal Insite dus zitten er weer andere verlossers in ons hoofd. Natuurlijk, Huntelaar heb ik er graag bij, maar hij zal helemaal niks oplossen, zolang we ervoor kiezen vleugellam te blijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus er heerst paniek in Amsterdam, dat men door de bomen het bos niet meer ziet en het gras bij de buurman altijd groener is dan bij jezelf?
(maar je hebt wel gelijk hoor)
De stap van Rosenberg is ook moeilijker dan de stap van Kone. Bovendien is het natuurlijk niet toevallig dat 'ie twee keer vlamt tegen Heerenveen. Ja, Kone heeft al tien keer meer laten zien, maar dit is inmiddels ook zijn derde jaar in de Nederlandse competitie, dus hij is al een heel stap verder ondanks dat hij jonger is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De kritiek op Kone was natuurlijk van een andere orde dan de kritiek op Rosenberg of Charisteas, Kone was wat slordig, Rosenberg heeft nog niet eens laten zien dat ie eredevisie-waardig is.
Babelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben wij nog goede spitsen in de jeugd zitten? Of nog allemaal te onervaren/jong
Ik zou Huntelaar graag terug willen hebben bij PSv over een aantal jaar, maar als Ajax zou ik gaan voor een ervaren spits, niet een comming-man, die spelen vrijwel alleen goed als alles klikt en meteen mee kan in het hoge niveau.quote:
je ziet aan alles dat die jongen gewoon niet goed in z'n vel zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg is toch zo goed? Zweedse elftal enzo... Dan vind ik niet dat je ZO slecht zou kunnen spelen. Dat je niet scoort, ok, ligt OOK aan de aanvoer, al prutst hij voor open doel ook.
maar dat je gewoon geen duel wint, geen balcontrole hebt vaak heeft toch niets met wennen aan systemen en je medespelers te maken. Dan ben je OF te gespannen of onzeker, of je kan het gewoon niet...
laten we het nu nig maar even op het eerste houden, maar ik zie het niet gebeuren.
Ik snap je ook welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef twi het volgende:
Het was meer om aan te geven dat Babel, 18 jaar oud, juist de spits is die kort geleden uit de jeugd is over gekomen, en dat we gewoon helemaal geen jeugdspelers nodig hebben. De huidige groep kan het prima, met de nodige tactische aanpassingen.
En dat is dus onzin. Ajax heeft al meer wedstrijden beter gespeeld dan de beste wedstrijden in het afgelopen seizoen bij elkaar. Zeker sinds Brondby thuis. Dat je tegen Arsenal een helft lang tactisch wordt afgebluft vind ik alles behalve zorgelijk. Alleen tegen Sparta ging het kut.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
Momenteel speelt Ajax gewoon matig
hij speelt ook op links hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap je ook welMaar hij laat het nog niet zien wat hij waard is.
Tja, rot voor hem. Maar wat hebben wij daaraan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je ziet aan alles dat die jongen gewoon niet goed in z'n vel zit.
daar hebben we niets aan maar ik wil alleen aangeven dat hij eventjes de tijd nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, rot voor hem. Maar wat hebben wij daaraan?
Als je een topper bent moet je je nu toch wel eens aangepast kunnen hebben. Je hoeft echt niet meteen elke wedstrijd te scoren, maar een beetje redelijk voetballen zou wel fijn zijn.
Ja ok. Maar hij heeft het nog niet laten zien (geen tijd/kans voor gekregen) om in de aanval te schitteren.quote:
dat zeker. ik zie hem liever vandaag dan morgen in de spits.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja ok. Maar hij heeft het nog niet laten zien (geen tijd/kans voor gekregen) om in de aanval te schitteren.Laten wij daar eerst op afwachten.
Ik verwacht van hem wel dat hij op gang gaat komen. Natuurlijk speelt hij nu kut, zie je er niks aan af en raakt hij geen pepernoot. Dat betekent niet dat hij het niet kan. Kijk naar van der Vaart, die kon twee jaar lang ook geen pepernoot meer maar speelt nu Maradona in Duitsland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg is toch zo goed? Zweedse elftal enzo... Dan vind ik niet dat je ZO slecht zou kunnen spelen. Dat je niet scoort, ok, ligt OOK aan de aanvoer, al prutst hij voor open doel ook.
maar dat je gewoon geen duel wint, geen balcontrole hebt vaak heeft toch niets met wennen aan systemen en je medespelers te maken. Dan ben je OF te gespannen of onzeker, of je kan het gewoon niet...
laten we het nu nig maar even op het eerste houden, maar ik zie het niet gebeuren.
[offtopic]goede avatarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:00 schreef Nashje het volgende:
...
Inderdaad. Even lekker trainen op de spits positie ipv linkerflank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zeker. ik zie hem liever vandaag dan morgen in de spits.
ja, en dat zou wel kunnen als we lekker bovenaan staan in de eredivisie en redelijk staan in de CL, maar het KAN nu gewoon niet. Dan moet hij lekker in het 2de gaan spelen om ritme op te doen. We kunnen ons geen punt verlies meer veroorloven, dus desnoods speelt Blind zelf in de spits als we maar winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar hebben we niets aan maar ik wil alleen aangeven dat hij eventjes de tijd nodig heeft.
en hij zou idd al wat meer hebben mogen laten zien.
hij moet idd op de bank zitten jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat zou wel kunnen als we lekker bovenaan staan in de eredivisie en redelijk staan in de CL, maar het KAN nu gewoon niet. Dan moet hij lekker in het 2de gaan spelen om ritme op te doen. We kunnen ons geen punt verlies meer veroorloven, dus desnoods speelt Blind zelf in de spits als we maar winnen.
Er IS geen tijd meer voor opbouw en wennen, we hebben al te veel verloren dit seizoen...
Natuurlijk is er al teveel puntverlies, maar echt niet onoverkomelijk veel hoor. Tegen Feyenoord was het niet nodig, tegen AZ mag het niet maar gebeurt het toch, tegen ADO is eigenlijk de eerste echte flater van het seizoen geweest, en die gaf niet Rosenberg maar de verdediging weg. Er wordt echt niet buiten proportioneel weinig gescoord, er wordt alleen buitensporig veel tegen ons gescoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Er IS geen tijd meer voor opbouw en wennen, we hebben al te veel verloren dit seizoen...
[offtopic]Weet ik - ik had 'm zo'n 5 jaar maar het ding is nu met de noorderzon vertrokken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
[offtopic]Die van jou moet je effe maken, die doet het al een tijdje niet[/offtopic]
De bank schiet ook niet op. Wat is er mis met het 2de?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij moet idd op de bank zitten ja
dan zit er niemand meer op de bankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De bank schiet ook niet op. Wat is er mis met het 2de?
F'noord was idd onnodig, Az heeft ons een lesje effectiviteit geleerd. ADO was te debiel voor woorden. Tegen praag was je super goed, en 1 heel punt. Arsenal was na 2 minuten een gelopen koers. Al met al niet best. Het spel in de gewonnen wedstrijden was ook niet best...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk is er al teveel puntverlies, maar echt niet onoverkomelijk veel hoor. Tegen Feyenoord was het niet nodig, tegen AZ mag het niet maar gebeurt het toch, tegen ADO is eigenlijk de eerste echte flater van het seizoen geweest, en die gaf niet Rosenberg maar de verdediging weg. Er wordt echt niet buiten proportioneel weinig gescoord, er wordt alleen buitensporig veel tegen ons gescoord.
Ergens in maart - april 2006quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan zit er niemand meer op de bank
wanneer is mitea weer fit btw?
Tja, ik vind het Ajax onwaardig. Arsenal was geen ramp idd, maar van makkelijk winnen is van Thun echt geen sprake hoor. Sparta was toch ook een eitje van te voren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef twi het volgende:
Het verlies tegen Arsenal deed me weinig en met het verloop van de rest van de groep is er Europees nog helemaal niks aan de hand. In tegendeel, met nog 3 wedstrijden tegen ploegen waar je vrij gemakkelijk van kan winnen. Praag draait voor geen meter en moet nog twee keer tegen Arsenal, gisteren hun coach ontslagen en Poborsky is daar weg. Ze speelden Thun van de mat nadat wij hen van de mat speelden, maar scoorden niet. Praag zal je thuis ook gewoon winnen en Arsenal uit is alles wat je kunt pakken heel mooi voor het zelfvertrouwen. Internationaal is er veel minder aan de hand dan nationaal (met 5 punten achterstand na slechts een vijfde van de competitie).
Sparta vond ik van tevoren zeker geen eitje, vooraf had ik voor een punt getekend. Achteraf is het een schrale troost, dus dat is alleen maar een meevaller. (Of heb je het over Sparta Rotterdam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik vind het Ajax onwaardig. Arsenal was geen ramp idd, maar van makkelijk winnen is van Thun echt geen sprake hoor. Sparta was toch ook een eitje van te voren?
Het is nog niet verloren allemaal, maar zoals ik al schreef elke wedstrijd is een finale....
Omdat Kone afgelopen weekend voor het eerst eens wel een kans wist te benutten? Wanneer het Kone kan overkomen om eindelijk eens te gaan beginnen met scoren, kan dat Babel, Rosenberg of Charisteas ook zomaar gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ajax wel kan winnen bij PSV. Maar dan moet het niet weer zo'n wedstrijd worden waarin Ajax 20 kansen mist, want dan straft Koné Ajax af.
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ik denk inderdaad dat Ajax wel kan winnen bij PSV. Maar dan moet het niet weer zo'n wedstrijd worden waarin Ajax 80 minuten lang domineert en 20 kansen mist, want dan straft Koné Ajax af.
3,5 dag om te herstellen na het duel tegen Milan moet meer dan genoeg zijn maar het is inderdaad niet ideaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef twi het volgende:
Dan moet ik voor de competitie natuurlijk nog toevoegen dat we komende wedstrijd tegen Heracles spelen, AZ tegen PSV. Daarna krijgen we Thun op bezoek en moet PSV naar Milaan om zich 90 minuten lang zwaar in te spannen. Dan moeten we naar Eindhoven toe, en ik zie eigenlijk weinig reden waarom wij daar niet kunnen winnen van een gehavend PSV wat maar ternauwernood van Heerenveen kan winnen, met veel kansen tegen.
dat kan iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Kone afgelopen weekend voor het eerst eens wel een kans wist te benutten? Wanneer het Kone kan overkomen om eindelijk eens te gaan beginnen met scoren, kan dat Babel, Rosenberg of Charisteas ook zomaar gebeuren.
Maar let wel op. SC Heerenveen uit is zeker lastig. En zeker de verdediging. Koné komt er dan wel tot 3x tot scoren, maar heerenveen is nog steeds een lastige ploeg om ertegen te spelen. Ook al staan ze laag in de competitie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Kone afgelopen weekend voor het eerst eens wel een kans wist te benutten? Wanneer het Kone kan overkomen om eindelijk eens te gaan beginnen met scoren, kan dat Babel, Rosenberg of Charisteas ook zomaar gebeuren.
Met alle respect maar de enige die in de buurt komt wat kwaliteit betreft is misschien een Babel (over een paar jaar) en die wordt door blind "misbruikt" als linksbuiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Idd. We konden al gelijk staan met PSVquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Of het nou mazzel was of niet, Kone beslist in zijn eentje een wedstrijd. Had Rosenberg dat maar gedaan tegen praag of ADO ofzo...
3 punten zijn heel wat hoor...
Ajax heeft wel vaker tegen een ontketende Kone gespeeld, maar dat viel achteraf toch wel mee moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dit ajax in Eindhoven tegen PSV (met een ontketende Koné ) punten zal pakken![]()
Wat denken jullie dat de opstelling wordt in Eindhoven?
Dat vind ik een nogal boute uitspraak, aangezien ik Ajax (m.u.v. Sparta uit) zienderogen veel beter vind voetballen dan PSV tot nu toe. Met een goede aanloop tegen schijnbaar ploegen die te verslaan zijn (Heracles en Thun), terwijl PSV net zo goed 2 keer klop kan krijgen (AZ en Milan), lijkt het me toch echt een grote kans dat het minimaal gelijk wordt in Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef PyTh het volgende:
3,5 dag om te herstellen na het duel tegen Milan moet meer dan genoeg zijn maar het is inderdaad niet ideaal.
Lucius en Reiziger zullen er tegen ajax vrijwel zeker weer bij zijn.
Ik verwacht niet dat dit ajax in Eindhoven tegen PSV (met een ontketende Koné ) punten zal pakken![]()
Wat denken jullie dat de opstelling wordt in Eindhoven?
Natuurlijk is Kone verder, zeker voetbaltechnisch, maar tot afgelopen zondag was Kone nou ook niet bepaald de gelukkigste in het shirt van PSV. Dat dat na Heerenveen nu ineens 180 graden draait en hij er elke wedstrijd 3 inlegt, lijkt mij dan ook overdreven. Ajax heeft vaker tegen Kone gespeeld, dus individueel van hem bang moeten worden? Nee, niet echt. Hij is nog lang niet zo ver.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef PyTh het volgende:
Met alle respect maar de enige die in de buurt komt wat kwaliteit betreft is misschien een Babel (over een paar jaar) en die wordt door blind "misbruikt" als linksbuiten.
Ik denk dat Ajax eerder bang is voor Cocuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk is Kone verder, zeker voetbaltechnisch, maar tot afgelopen zondag was Kone nou ook niet bepaald de gelukkigste in het shirt van PSV. Dat dat na Heerenveen nu ineens 180 graden draait en hij er elke wedstrijd 3 inlegt, lijkt mij dan ook overdreven. Ajax heeft vaker tegen Kone gespeeld, dus individueel van hem bang moeten worden? Nee, niet echt. Hij is nog lang niet zo ver.
Het is vaak alleen de 1e helft waarin ajax goed voetbal laat zien. (AZ, Sparta Praag, ADO)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik een nogal boute uitspraak, aangezien ik Ajax (m.u.v. Sparta uit) zienderogen veel beter vind voetballen dan PSV tot nu toe. Met een goede aanloop tegen schijnbaar ploegen die te verslaan zijn (Heracles en Thun), terwijl PSV net zo goed 2 keer klop kan krijgen (AZ en Milan), lijkt het me toch echt een grote kans dat het minimaal gelijk wordt in Eindhoven.
Wat de opstelling zou worden, dat zou ik niet weten. Als het zo door gaat moeten we helaas wel met Sarpong, Goossens, Anita en Boerrigter gaan aankloten, maar hopelijk is het meerendeel van de spelers tegen die tijd weer gewoon terug.
Of Reiziger en Lucius tegen die tijd terug zijn interesseert mij vrij weinig, ik vind ze beiden geen enkele toevoegende waarde hebben bij PSV.
En je vergeet nog een CL duel voor de Topperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is vaak alleen de 1e helft waarin ajax goed voetbal laat zien. (AZ, Sparta Praag, ADO)
Bijkomend pluspunt is dat alleen VoH geselecteerd is door van Basten en van az en ajax zijn beide 5 spelers geselcteerd die 8 & 12 Oktober nog aan de bak moeten.
15 Oktober is PSV - AZ al weer.....en ik denk dat als PSV az weet te verslaan, ajax een week daarna ook geen problemen op zal leveren.
4 uit 4 is niet slecht als je net bij een nieuwe club zit en je nog ingespeeld moet raken op je nieuwe team.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk is Kone verder, zeker voetbaltechnisch, maar tot afgelopen zondag was Kone nou ook niet bepaald de gelukkigste in het shirt van PSV. Dat dat na Heerenveen nu ineens 180 graden draait en hij er elke wedstrijd 3 inlegt, lijkt mij dan ook overdreven. Ajax heeft vaker tegen Kone gespeeld, dus individueel van hem bang moeten worden? Nee, niet echt. Hij is nog lang niet zo ver.
PSV: 12-5quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Maar PSV scoort wel meer, en daar gaat hem om.
Nou ja, meer beslissende goals bedoel ik danquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Nou ja, meer beslissende goals bedoel ik dan
Dat stond 'ie vorig jaar ook en het enige wat toen opviel was z'n geverfde haar. Voor de rest was er weinig te vlammen voor onze Afrikaanse vriend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 uit 4 is niet slecht als je net bij een nieuwe club zit en je nog ingespeeld moet raken op je nieuwe team.
ajax hoeft ook echt niet bang te worden van arouna maar reken maar dat er een getergde Koné op het veld zal staan die kost wat kost z'n gelijk wil bewijzen![]()
Schalke thuis, Roda uit, eerste 40 minuten uit tegen Fenerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef twi het volgende:
Kom op, alsof PSV ook maar 1 wedstrijd 1 helft goed heeft gespeeld, dit seizoen...
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Nou ja, meer beslissende goals bedoel ik dan
Die kans heeft hij vorig jaar ook al gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 uit 4 is niet slecht als je net bij een nieuwe club zit en je nog ingespeeld moet raken op je nieuwe team.
ajax hoeft ook echt niet bang te worden van arouna maar reken maar dat er een getergde Koné op het veld zal staan die kost wat kost z'n gelijk wil bewijzen![]()
je bent de beste wedstrijd vergeten: Ajax - psvquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schalke thuis, Roda uit, eerste 40 minuten uit tegen Fener
Jullie?
Ado thuis, Sparta Praag uit en AZ uit 20 minuten goed...
Charisteas heeft inderdaad 4 inliggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat stond 'ie vorig jaar ook en het enige wat toen opviel was z'n geverfde haar. Voor de rest was er weinig te vlammen voor onze Afrikaanse vriend.
4 uit 4 is niet slecht nee, zeker niet, maar volgens mij heeft Charisteas er ook al 4 inliggen. Ondanks minder speeltijd.
Brondby thuis, PSV thuis, Arsenal thuis ook een goede tweede helft wanneer jij Fener bij PSV meerekent. Feyenoord is ook 88 minuten vast gezet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schalke thuis, Roda uit, eerste 40 minuten uit tegen Fener
Jullie?
Ado thuis, Sparta Praag uit en AZ uit 20 minuten goed...
Ik vind kalou beter dan Charisteas. en tegen Koné durf ik het niet zo te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef erik.jansen101 het volgende:
Dat zegt niets natuurlijk. Kalou staat op 3, maar is die minder dan Charisteas en Kone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |