Toch niet als je naar de wedstrijdstatistieken van de afgelopen 10 jaar kijkt denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als de statistieken tellen. Dan ben ik wel blij.
Pak de hele historie erbij en je weet het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
de afgelopen 10 jaar
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
Heracles is lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
PSV - AZ is het toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
Goedenmorgenquote:
Dat is weer wat minder inderdaad. PSV hoeft maar 1 speler (VoH) af te staan voor de WK-kwalificatiewedstrijden, Ajax is er maar liefst 5 kwijt (Lindenbergh, Sneijder, De Jong, Maduro, Babel)quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig een weekje rust
en na die week nog meer geblesseerden...
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
helaas is de werkelijkheid andersquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Blessures of niet, wij zijn AJAX, wij zijn beste!.
Dat zien we de 23e welquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
PSV was vorig jaar ook een beetje slecht begonnen aan de competitie. Dus waarom Ajax nu nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
quote:Als Rosales wordt gevraagd naar zijn herstel, keert de glimlach terug op zijn gezicht. Hij is bijna verlost van zijn liesblessure en de gipscorsage om de pols mag er waarschijnlijk over drie weken definitief af. Als alles verder goed loopt, sluit Rosales zich deze week weer bij de groep aan.
Ook de oerkreet van Sneijder verwijst naar zijn voorspoedige herstel. Van een verrekte hamstring blijkt nauwelijks meer sprake. Sneijder heeft alles op volle kracht kunnen en mogen doen.
,,Dinsdag sluit ik me in Noordwijk aan bij de selectie van het Nederlands elftal’’, vertelt hij na de training. ,,Misschien train ik dan wel apart van de groep. Woensdag doe ik waarschijnlijk wel weer met de rest mee.’’ Doelend op de mogelijke WK-kwalificatie, die Oranje zaterdag af kan dwingen bij Tsjechië: ,,Ik ben in elk geval klaar voor een feestje in Praag.’’
dit jaar nog slechterquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook een beetje slecht begonnen aan de competitie. Dus waarom Ajax nu niet
Ajax: Landskampioen 29quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar uiteindelijk gaat het toch om de schaal.
En gelijk heeft hij. Ik zou zeggen, voorlopig Yannis in de spits tot dat onze andere Griekse vriend is hersteldquote:Anastasiou: ik ben hier niet als toerist
Ajax-spits Yannis Anastasiou mocht tegen Sparta het laatste half uur spelen. De Griek verving Markus Rosenberg en deed het stukken beter dan de Zweed. Tegenover Nu.nl toonde hij zich tevreden over zijn spel: "Ik vond het goed gaan, ik ga met een positief gevoel naar huis." Tevens gaf Anastasiou aan meer te willen spelen bij de Amsterdammers.
"Ik blijf niet bij Ajax als een toerist. Ik train elke dag en wil me zo veel mogelijk inzetten voor het team. Ik verdien iets van de trainer, ik wil gewoon spelen. Vandaag was mijn kans en ik vind dat ik het goed heb gedaan." Over het geheel gezien vond Anastasiou de prestatie van het team ondermaats: "Het was niet goed, eigenlijk hebben we heel slecht gespeeld."
PSV wellichtquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Houniet het volgende:
iemand zijn ogen ook op Goossens laten vallen
Elke ochtend. En is al een goede...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Houniet het volgende:
iemand zijn ogen ook op Goossens laten vallen
word ook een goeie
Helemaal mee eens. Yannisquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Ik zou zeggen, voorlopig Yannis in de spits tot dat onze andere Griekse vriend is hersteld
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef Jajong het volgende:
Maxwell tekent bij! ik voorzie het.
Dus 50/50quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:56 schreef StarGazer het volgende:
Pff kijkend naar de laatste 10 duels is het vier overwinningen voor Ajax, 2 x gelijkspel en 4 keer winst psv.
Valt wel mee dus...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Elke ochtend. En is al een goede...
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
laat die Yannis maar eens spelen een paar wedstrijden. die viel goed in tegen sparta.. dus ja
iedereen een eerlijke kans he
vet icoon trouwens, zelf gemaaktquote:
Bovendien geeft dat zijn inzet aan het team ook echt nut, ik denk ook dat alle ajacieden hem een basisplaats gunnen met deze waslijst aan blessures.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
laat die Yannis maar eens spelen een paar wedstrijden. die viel goed in tegen sparta.. dus ja
iedereen een eerlijke kans he
Jij hebt nu liever Rosenberg?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:22 schreef Radegast het volgende:
Anastasiou is de spits? Nee toch?
Verwacht Jenner oid.quote:3/10/2005 - Blind op zoek naar versterking voor vleugels
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad heeft Ajax coach Danny Blind laten weten dat Ajax op dit moment zich op de markt orienteert voor versterking van de vleugels. Door de blessures van Rosales en MItea wordt duidelijk dat de ploeg verder eigenlijk geen vleugelspitsen heeft. 'We kijken dan ook serieus en gericht naar mogelijke versterking' aldus Blind.
Ajax Netwerk
Indien hij zich tussentijds wil versterken kan dat alleen door spelers van Nederlandse clubs aan te trekken (maximaal 2). In de winterstop mogen ook weer buitenlanders aangetrokken worden.
Nou, ik weet eigenlijk wel zeker dat Anastasiou ook tegenvalt als je hem vanaf het begin laat starten.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Ja, over drie jaar misschien.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef keijz het volgende:
Kunnen we Overmars niet overhalen om nog een jaartje door te gaan
Ja idd, je moet geen vleugelspeler willen kopen als hij geen kwaliteit heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
gestopt, werkt nu voor Go Ahead Eagles dacht ik. zijn oude clubquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is niet meer zo snel toch? En waar speelt hij dan? Nergens toch
Aha.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
gestopt, werkt nu voor Go Ahead Eagles dacht ik. zijn oude club
EINDELIJKquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yilderim zou meer dan goed zijn voor op rechts.
Hij is misschien niet snel, maar hij heeft wel een meestelijke voorzet. Harry kopt ze dan wel in.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
EINDELIJK
obey the penis staat er, godver ik werd gek
eff offtopic, jij was toch een mod vroegerquote:
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.
Welke spitsen die falen? Van de centrumspitsen de afgelopen jaren is alleen Sonck zwaar geflopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...
Eigendom van Feyenoord.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Kang-He het volgende:
Misschien erg vroeg om te zeggen, maar de Ceulaer van RKC zou misschien weleens over een seizoen (of twee) goed genoeg zijn. Hij maakt een goede indruk op me bij RKC.
quote:3/10/2005 - Jong Ajax blijft verliezen
(Gepost door RvN)
Jong Ajax blijft moeite houden de weg omhoog te vinden. De ploeg verloor maandagavond opnieuw. In Amsterdam was Jong Heerenveen met 0-3 te sterk. Ajax blijft daardoor met drie punten uit vijf duels in de onderste regionen hangen.
Je mist 18 oktober Ajax - Thunquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Houniet het volgende:
02/10/2005 12:30 Sparta-Ajax 1-2 (0-0)
15/10/2005 20:15 Ajax-Heracles Almelo
23/10/2005 12:30 PSV-Ajax
28/10/2005 20:30 Ajax-SC Heerenveen
02/11/2005 20.45 FC Thun-Ajax
06/11/2005 12:30 NEC-Ajax
19/11/2005 20:15 Ajax-FC Twente
22/11/2005 20.45 Ajax-Sparta Praag
27/11/2005 12:30 FC Utrecht-Ajax
Programma voor de aankomende paar weken
Ja, op UVT en GAM.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
eff offtopic, jij was toch een mod vroeger
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.quote:
Laten wij maar hopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.![]()
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Nashje het volgende:
Nú pleiten sommigen Yannis serieus voor de spits na een half uurtje redelijk spel.
Successupporters? Yannis speelt een half uurtje goed en hij verdient al een basisplaats, volgens velen. Ja oke, het is niet op 'club' gericht, maarja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,.
dat zou wat zijn! word ik misschien wel fanquote:Yildirim zou meer dan goed zijn voor op rechts.
Hij is misschien niet snel, maar hij heeft wel een meestelijke voorzet. Harry kopt ze dan wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |