Bovendien geeft dat zijn inzet aan het team ook echt nut, ik denk ook dat alle ajacieden hem een basisplaats gunnen met deze waslijst aan blessures.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
laat die Yannis maar eens spelen een paar wedstrijden. die viel goed in tegen sparta.. dus ja
iedereen een eerlijke kans he
Jij hebt nu liever Rosenberg?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:22 schreef Radegast het volgende:
Anastasiou is de spits? Nee toch?
Verwacht Jenner oid.quote:3/10/2005 - Blind op zoek naar versterking voor vleugels
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad heeft Ajax coach Danny Blind laten weten dat Ajax op dit moment zich op de markt orienteert voor versterking van de vleugels. Door de blessures van Rosales en MItea wordt duidelijk dat de ploeg verder eigenlijk geen vleugelspitsen heeft. 'We kijken dan ook serieus en gericht naar mogelijke versterking' aldus Blind.
Ajax Netwerk
Indien hij zich tussentijds wil versterken kan dat alleen door spelers van Nederlandse clubs aan te trekken (maximaal 2). In de winterstop mogen ook weer buitenlanders aangetrokken worden.
Nou, ik weet eigenlijk wel zeker dat Anastasiou ook tegenvalt als je hem vanaf het begin laat starten.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Yildirim is te langzaam en Diba is niet beter dan Boukhari.
Ja, over drie jaar misschien.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef keijz het volgende:
Kunnen we Overmars niet overhalen om nog een jaartje door te gaan
Ja idd, je moet geen vleugelspeler willen kopen als hij geen kwaliteit heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Gewoon geen vleugelspitsen, nog altijd de beste optie in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |