eff offtopic, jij was toch een mod vroegerquote:
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.
Welke spitsen die falen? Van de centrumspitsen de afgelopen jaren is alleen Sonck zwaar geflopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we maar eens vanaf dan. Al die spitsen die falen door dat systeem, geen geschikte vleugelspits te vinden en al tijden geen prijzen meer. Ik zou het wel weten...
Eigendom van Feyenoord.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Kang-He het volgende:
Misschien erg vroeg om te zeggen, maar de Ceulaer van RKC zou misschien weleens over een seizoen (of twee) goed genoeg zijn. Hij maakt een goede indruk op me bij RKC.
quote:3/10/2005 - Jong Ajax blijft verliezen
(Gepost door RvN)
Jong Ajax blijft moeite houden de weg omhoog te vinden. De ploeg verloor maandagavond opnieuw. In Amsterdam was Jong Heerenveen met 0-3 te sterk. Ajax blijft daardoor met drie punten uit vijf duels in de onderste regionen hangen.
Je mist 18 oktober Ajax - Thunquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Houniet het volgende:
02/10/2005 12:30 Sparta-Ajax 1-2 (0-0)
15/10/2005 20:15 Ajax-Heracles Almelo
23/10/2005 12:30 PSV-Ajax
28/10/2005 20:30 Ajax-SC Heerenveen
02/11/2005 20.45 FC Thun-Ajax
06/11/2005 12:30 NEC-Ajax
19/11/2005 20:15 Ajax-FC Twente
22/11/2005 20.45 Ajax-Sparta Praag
27/11/2005 12:30 FC Utrecht-Ajax
Programma voor de aankomende paar weken
Ja, op UVT en GAM.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
eff offtopic, jij was toch een mod vroeger
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.quote:
Laten wij maar hopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus PSV treft 19 oktober AC Milan, een zware en belangrijke wedstrijd voor PSV, ze hebben 1 dag minder de tijd om zich voor te bereiden op de ontmoeting met Ajax.![]()
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Nashje het volgende:
Nú pleiten sommigen Yannis serieus voor de spits na een half uurtje redelijk spel.
Successupporters? Yannis speelt een half uurtje goed en hij verdient al een basisplaats, volgens velen. Ja oke, het is niet op 'club' gericht, maarja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van de term gloryhunters maar een leren,.
dat zou wat zijn! word ik misschien wel fanquote:Yildirim zou meer dan goed zijn voor op rechts.
Hij is misschien niet snel, maar hij heeft wel een meestelijke voorzet. Harry kopt ze dan wel in
Inderdaad. Fijne voetballer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
Wamberto, dat was pas een speler. Die zou ons nu met z'n ogen dicht kampioen maken. Kunnen we die niet uit België weer ophalen?
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleidingquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajax
Geen idee, maar kan het nog slechter dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleiding.
nog éénquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat hij een zoon had
Hij heeft er nog wel wat nodig geloof ikquote:
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Hoe oud is hij dan nu wel?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was altijd een groot talent, maar ik zou eigelijk niet weten hoe het nu met hem is?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |