Inderdaad. Fijne voetballer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
Wamberto, dat was pas een speler. Die zou ons nu met z'n ogen dicht kampioen maken. Kunnen we die niet uit België weer ophalen?
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleidingquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajax
Geen idee, maar kan het nog slechter dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleiding.
nog éénquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat hij een zoon had
Hij heeft er nog wel wat nodig geloof ikquote:
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Hoe oud is hij dan nu wel?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was altijd een groot talent, maar ik zou eigelijk niet weten hoe het nu met hem is?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kindquote:
Primaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelen.
Die zit bij Man Utdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.
Het zoontje van Dean Gorre zit ook in de jeugdopleiding en blijkt ook een groot talent te zijn. Iemand die weet of het goed loopt met hem?
Hehe, spaans temperamentquote:Rood voor Juanfran; schorsing dreigt
Juanfran heeft in het duel van Jong Ajax tegen Jong Heerenveen een rode kaart gekregen voor een elleboogstoot. Eerder in het duel had Juanfran ook al geel gekregen voor een forse overtreding. Een forse schorsing dreigt dus voor de Spanjaard. Gebrek aan beelden zal hem niet helpen, het incident was te zien in het Eredivisiejournaal van Talpa. Een eventuele schorsing van Juanfran zal ook voor het eerste elftal gelden.
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Hij is niet speelgerechtigd in de CL.
Ik ben er laat bijquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kind![]()
Je hebt helemaal gelijk, hij mocht destijds niet meedoen tegen Brøndby IF, maar dat was een ander verhaal:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.
Eerste keer ook dat hij in de basis begon toch!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Manucharyan was ook nog niet top moet ik zeggen, maar we zullen zien.
Verdoriequote:
oow helemaal gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
Nu toch niet meer zo erg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
quote:Nicolae Mitea langdurig uit de roulatie
Amsterdam, 18 augustus 2005
Nicolae Mitea heeft op 31 juli 2005 tijdens de wedstrijd tegen Boca Juniors de kruisband van zijn rechterknie zodanig beschadigd dat een operatieve ingreep noodzakelijk is.
Op basis van de eerste onderzoeken is afgewacht of een operatie vermeden kon worden. Maar omdat de beschadigde kruisband onvoldoende stabiel blijkt te zijn, is alsnog besloten om zo spoedig mogelijk de knie te opereren.
Mitea zal als gevolg hiervan zes tot negen maanden uit de roulatie zijn.
Nou, dat is dan lekker voor hemquote:
Halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Beetje laat, maar je hebt gelijk. Kenji heeft de overstap van City naar ManU gemaakt. Hij wordt helemaal volgens de Coerver methode opgeleid door Meulensteen en cs.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Dat zoontje van Dean Gorre zat toch bij Man Utd?
4-4-2 dan maar een keer?quote:Babel ongelukkig op linksbuiten-positie
Als het aan Ryan Babel ligt, speelt de behendige Ajacied niet langer op de linksbuiten-positie. De 19-jarige aanvaller heeft genoeg van zijn optredens aan de buitenkant en wil graag weer centraal in de aanval worden geposteerd.
"Ik vind het moeilijk om aan de buitenkant tot mijn recht te komen, want dat is gewoon mijn positie niet. Ik ben centrumspits, dat ben ik van jongs af aan geweest. Maar ik krijg steeds van de zijkant te horen dat ik het breed moet houden, terwijl ik op die manier geen gevaar voor de goal kan stichten", liet de Amsterdammer optekenen in de Volkskrant.
"Tegenstanders kennen mijn sterke punt - naar binnen kappen en met rechts uithalen - nu ook wel. Daar is het hele gevaar nu wel uit, want ze dekken gewoon de binnenkant af", aldus een ontevreden Babel.
voetbalprimeur.nl
Ik hoop toch niet dat je dat serieus meentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Dave v/d Bergh en Romano Denneboom halen voor de vleugels, waren tot voor kort nog internationals onder het bewind van San Marco.
Inderdaad. Ik vind dat hij meer in Engeland/Spanje kan gaan beginnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Perez komt nu echt niet hoor. Er is geld genoeg opzich, maar die kijkt wel beter uit.
Maarja, wie zijn wij nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klaas-Jan lijkt me de beste optie voor Ajax, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Als er niemand een versterking is moet je ook niemand gaan halen. Dan wordt het maar gewoon roeien met de riemen die we hebben. Babel op de flank is voor mij eigenlijk ook geen optie meer, en ook Pienaar hoef ik daar niet meer te zien. Blijven alleen Mitea over die geblesseerd is, Rosales die ik erg vind tegenvallen en Boukhari, die het niveau niet aan kan. Dus komen we weer uit bij de 4-4-2, die we toch nooit zullen spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me niet, maar andere bruikbare buitenspelers in de eredivisie kan ik me ook niet bedenken. En al helemaal geen linksbuiten, die voor Ajax een versterking is.
ze volgen het voorbeeld van de hoofdmachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand waarom Jong Ajax zo belachelijk slecht is?![]()
Boukhari kan het niveau wel aan, hij denk alleen na 2 aardige wedstrijden dat ie helemaal de man is en dan zakt ie weer weg. Dat is het probleem. Mentaliteitskwestie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef S-Two het volgende:
Boukhari, die het niveau niet aan kan.
Die benadering bezorgt je natuurlijk een achterstand tov de rest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo, het gaat over Ajax, niet over een doorsnee voetbalclub.
Dat waren idd 2 goede voorzetten, heb de wedstrijd zelf niet gezien maar van verschillende mensen hier wel gehoord dat hij voor de rest weer drama speelde. Bijna elke wedstrijd die hij daar speelt speelt hij gewoon benedenmaats.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar gaf anders wel de 2 voorzetten voor de goals tegen Sparta, ik heb Rosales nog nooit kunnen betrappen op een goeie voorzet..
Boukhari kan het niveau misschien wel aan als linkshalf met een beetje een vrije rol. Ik vind hem te matig voor de linksbuitenpositie. En daarnaast kan hij het Europese niveau sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Boukhari kan het niveau wel aan, hij denk alleen na 2 aardige wedstrijden dat ie helemaal de man is en dan zakt ie weer weg. Dat is het probleem. Mentaliteitskwestie.
Inderdaad. Pienaar heeft al 5 assistsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar gaf anders wel de 2 voorzetten voor de goals tegen Sparta, ik heb Rosales nog nooit kunnen betrappen op een goeie voorzet..
Wat san Marco vind is eigenlijk niet echt relevant, die selecteert te pas en te onpas iedereen die zich kan vinden in zijn strakke regime en ik denk dat Denneboom en van den Bergh simpelweg kwaliteit tekort komen om Ajax naar een hoger plan te tillen. Ajax moet af van het communistisch gedachtengoed dat het systeem prevaleert boven het materiaal, het systeem moet ten alle tijden ondergeschikt zijn aan het aanwezige spelersarsenaal als je niet meer iedereen aan kunt trekken zoals dat 20 jaar geleden nog wel kon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Dave v/d Bergh en Romano Denneboom halen voor de vleugels, waren tot voor kort nog internationals onder het bewind van San Marco.
Hij speelde maar 1 wedstrijd goed. (tegen NAC) volgens mij. Maar dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Boukhari kan het niveau echt niet aan, hij speelt misschien 2 a 3 goede wedstrijden per jaar. die gast heeft nog nooit constant gepresteerd, hoe kan je dan beweren dat hij het niveau aankan?
Dat zeg je goed. Dat is ook precies het probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
nooit constant gepresteerd
als je het niet vast kan houden dan hoor je dus niet bij ajax thuis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Dat is ook precies het probleem.
Hij kan het wel, maar hij kan het niet vasthouden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, genoeg geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
als je het niet vast kan houden dan hoor je dus niet bij ajax thuis.
boukhari is het ergstequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, genoeg geprobeerd.
Maar als dat het criterium is mag een 3e tot de helft van de selectie uitzien naar een andere werkgever.
Ik wel, en hij speelde niet groots, zoals het hele team, maar als jeniet goed speelt maar wel beslissend bent voor de wedstrijd is het ook best hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat waren idd 2 goede voorzetten, heb de wedstrijd zelf niet gezien maar van verschillende mensen hier wel gehoord dat hij voor de rest weer drama speelde. Bijna elke wedstrijd die hij daar speelt speelt hij gewoon benedenmaats.
Mwah, manachuryan heb ik nog niet afgeschreven hoor. Harry ook niet. Bij Rosenberg heb ik gewoon mijn sterke twijfels of hij het gaat redden. Rosales heeft me ook niet kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Manucharyan speelde een wedstrijd niet goed. Laten we 'm gelijk maar dumpen. En Juanfran rood, stuur 'm maar terug naar Turkije. Hopelijk kunnen we Charisteas nog kwijt aan Benfica en neemt Malmo Rosenberg terug zonder al te veel verlies. Lijkt me een heel slim plan om dan een paar A-juniorern als Boerrigter, Goossens, Anita en Sarpong in de basis te gaan zetten, want die vijf assists van Pienaar stellen ook geen fuck voor natuurlijk.
Gatverdamme, wat een paniekpraat hier.
Ik ben degene die de namen van die jeugdspelers noemde, maar ik heb het alleen over bij de selectie voegen en zeker (nog) niet over een basisplaats. Maar als je 4-3-3 wilt blijven spelen, heb je concurrentie nodig voor de rechter- en linkerflank, wat is dan makkelijker dan eigen jeugdspelers? Zeker als je beschikt over de beste jeugdopleiding van de wereld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Manucharyan speelde een wedstrijd niet goed. Laten we 'm gelijk maar dumpen. En Juanfran rood, stuur 'm maar terug naar Turkije. Hopelijk kunnen we Charisteas nog kwijt aan Benfica en neemt Malmo Rosenberg terug zonder al te veel verlies. Lijkt me een heel slim plan om dan een paar A-juniorern als Boerrigter, Goossens, Anita en Sarpong in de basis te gaan zetten, want die vijf assists van Pienaar stellen ook geen fuck voor natuurlijk.
Gatverdamme, wat een paniekpraat hier.
Voetbal, als nederlandse pretentieuze topclub zijnde, is overleven, dus dan moet je soms afstappen van nostalgie en bepaalde wortels doorhakken, waaronder misschien een systeem waar veel prijzen mee zijn behaald, dat is de prijs die je moet betalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef HeatWave het volgende:
Tja, opzich hoort het systeem gewoon bij Ajax en als het kan met de spelers is het geweldig. maar ik ben met je eens dat als je met dit team verder kan komen met een ander systeem dat ze dat maar eens moeten proberen. Goed spel is leuk, maar resultaat nog leuker..
van Babel is het niet zo gek, als je de hele tijd op links moet spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef HeatWave het volgende:
jammer is gewoon dat toppers als Babel en Maduro uit vorm zijn, dat zou al heel veel schelen qua controle en aanvalskracht...
Ben ik wel met je eens hoor. Kijk als het kan moeten ze het vooral doen. Maar al jaren blijken er niet genoeg goeie spelers te zijn om het vol te houden, zeker niet met deze medische staf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voetbal, als nederlandse pretentieuze topclub zijnde, is overleven, dus dan moet je soms afstappen van nostalgie en bepaalde wortels doorhakken, waaronder misschien een systeem waar veel prijzen mee zijn behaald, dat is de prijs die je moet betalen.
Wanneer die jeugdopleiding echt zo goed was, hadden de beste vleugelspelers van de laatste tien jaar niet uit een opleiding in Deventer en Nigeria gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben degene die de namen van die jeugdspelers noemde, maar ik heb het alleen over bij de selectie voegen en zeker (nog) niet over een basisplaats. Maar als je 4-3-3 wilt blijven spelen, heb je concurrentie nodig voor de rechter- en linkerflank, wat is dan makkelijker dan eigen jeugdspelers? Zeker als je beschikt over de beste jeugdopleiding van de wereld.
Mwoah, Louis van Gaal was 100% committed aan het Ajaxsysteem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef xFriendx het volgende:
Of zijn dit meer Wilde Westen verhalen?
Als dat zo is, mag van mij het hele bestuur opzouten, of dan zetten we Jaakke en van Eijden maar op links en rechtsbuiten om te kijken of zij het beter kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen wel eens hier of ergens anders gelezen te hebben dat wisselen van het systeem van bovenaf min of meer "verboden" is. Dat Blind bijv heel graag 4-4-2 zou willen spelen, maar het simpelweg niet mag doorvoeren. Of zijn dit meer Wilde Westen verhalen?
Het is bovendien geen keuze als je ziet wat er met clubs als Nottingham Forrest en Saint Etienne (nu weer op de weg terug) is gebeurd: vergane glorie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor. Kijk als het kan moeten ze het vooral doen. Maar al jaren blijken er niet genoeg goeie spelers te zijn om het vol te houden, zeker niet met deze medische staf.
Wil je herkenbaar spelen en geen top zijn of wil je anders spelen en winnen?? Ik weet het wel.
maar dat kwam door zijn relatie met koeman en de restquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Mwoah, Louis van Gaal was 100% committed aan het Ajaxsysteem.
Die kon dus vertrekken.
Voor Ajax vind ik het jammer dat er geen oud-gedienden in het bestuur zitten, in de top mis ik de beleving met het spelletje, dat vind ik funest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
De opleiding is ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, maar goed daar doe je niets aan, zijn er geen talenten dan houdt het op.
Het bestuur is idd al jaren een zwak deel van Ajax, veel verkeerde beslissingen en geen duidelijke lijn...
Ja, met o.a. als aanleiding de speelstijl van het 1e elftal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
maar dat kwam door zijn relatie met koeman en de rest
Er zijn de laatste jaren idd weinig talenten doorgebrokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
De opleiding is ook al een tijdje niet meer wat het geweest is, maar goed daar doe je niets aan, zijn er geen talenten dan houdt het op.
Het bestuur is idd al jaren een zwak deel van Ajax, veel verkeerde beslissingen en geen duidelijke lijn...
Als je die Kone er met zijn 'hartkwaal' er weer gewoon 3 in ziet prikken word je toch ziek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ajax-lab..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |