Inderdaad. Fijne voetballer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
Wamberto, dat was pas een speler. Die zou ons nu met z'n ogen dicht kampioen maken. Kunnen we die niet uit België weer ophalen?
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleidingquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel erg jammer dat hij nu weg is bij Ajax
Geen idee, maar kan het nog slechter dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of Rosenberg er beter van gaat spelen. Sneijder op 10 achter Rosenberg en het kan misschien nog wel eens gaan lukken in 4-3-3.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Z'n zoontje zit volgens mij nog in de jeugdopleiding.
nog éénquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat hij een zoon had
Hij heeft er nog wel wat nodig geloof ikquote:
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom het zo vreemd is om Anastasiou eens te laten starten. Al was het alleen maar om een extra prikkeling te sturen naar Rosenberg....
Hoe oud is hij dan nu wel?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was altijd een groot talent, maar ik zou eigelijk niet weten hoe het nu met hem is?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Twee zoontjes zelfs geloof ik. Wamberto's grote droom was om ooit nog eens met z'n zoon in Ajax 1 te spelen. En dat zou best mogelijk zijn, aangezien onze grote vriend z'n eerste zoon rond z'n 14e-15e al kreeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Kang-He het volgende:
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kindquote:
Primaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een taser nodig om die jongen te prikkelen.
Die zit bij Man Utdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehoord ja. Zou geweldig zijn natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het er nu voor staat met z'n zoontje.
Het zoontje van Dean Gorre zit ook in de jeugdopleiding en blijkt ook een groot talent te zijn. Iemand die weet of het goed loopt met hem?
Hehe, spaans temperamentquote:Rood voor Juanfran; schorsing dreigt
Juanfran heeft in het duel van Jong Ajax tegen Jong Heerenveen een rode kaart gekregen voor een elleboogstoot. Eerder in het duel had Juanfran ook al geel gekregen voor een forse overtreding. Een forse schorsing dreigt dus voor de Spanjaard. Gebrek aan beelden zal hem niet helpen, het incident was te zien in het Eredivisiejournaal van Talpa. Een eventuele schorsing van Juanfran zal ook voor het eerste elftal gelden.
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Hij is niet speelgerechtigd in de CL.
Ik ben er laat bijquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom zo verbaasd?, een beetje puber heeft tegenwoordig op die leeftijd al een kind![]()
Je hebt helemaal gelijk, hij mocht destijds niet meedoen tegen Brøndby IF, maar dat was een ander verhaal:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's onzin hoor. Hij viel in tegen Arsenal.
Eerste keer ook dat hij in de basis begon toch!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Manucharyan was ook nog niet top moet ik zeggen, maar we zullen zien.
Verdoriequote:
oow helemaal gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
Nu toch niet meer zo erg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
In de ziekenboeg, zes tot acht maanden uitgeschakeld wegens een knieblessure.
quote:Nicolae Mitea langdurig uit de roulatie
Amsterdam, 18 augustus 2005
Nicolae Mitea heeft op 31 juli 2005 tijdens de wedstrijd tegen Boca Juniors de kruisband van zijn rechterknie zodanig beschadigd dat een operatieve ingreep noodzakelijk is.
Op basis van de eerste onderzoeken is afgewacht of een operatie vermeden kon worden. Maar omdat de beschadigde kruisband onvoldoende stabiel blijkt te zijn, is alsnog besloten om zo spoedig mogelijk de knie te opereren.
Mitea zal als gevolg hiervan zes tot negen maanden uit de roulatie zijn.
Nou, dat is dan lekker voor hemquote:
Halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar zonet in Voebal Insite: "Bij Ajax, of feyenoord nu wat meer, breken sowieso meer spelers door dan bij psv."
Volgend seizoen hopelijk in Ajax tenue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |