abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:30:08 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31172981
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef twi het volgende:
Trouwens, mensen de illusie hebben dat we 4-3-3 (of volgens Versatel zelfs 3-4-3) spelen komen bedrogen uit, aangezien het meer 4-5-1 is wanneer de "vleugelspelers" de bal op het middenveld moeten komen ophalen.
Het is sowieso lastig een systeem te benoemen. Het gouden Ajax van de periode 1994-1996 speelde 4-3-3, maar je zou het ook 4-4-2 (Jari Litmanen en Ronald de Boer/Patrick Kluivert in spits en Marc Overmars en Finido George als buitenste middenvelders) kunnen noemen of anders 4-2-4 (idem dito, maar dan met Marc Overmars en Finidi George als buitenste aanvallers). Ook zou je over een driemans- of viermansdefensie kunnen spreken, dit is net hoe de analyst het ziet.

Een systeem met twee spitsen is ideaal voor de beide spitsen, aangezien álle spitsen een systeem gewend zijn met twee spitsen, maar dit gaat ten koste van Wesley Sneijder. Het is dus een kwestie van afwegen: óf je kiest voor het beste systeem en kiest de spelers die daar het best in passen óf je kiest voor de beste spelers en kijkt welk systeem hier het best bij past.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31172983
Waraom dan niet een 4-4-2. Nu hebben we toch geen vleugels meer
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:30:45 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31173000
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Als je die Kone er met zijn 'hartkwaal' er weer gewoon 3 in ziet prikken word je toch gewoon ziek?
En dit is niet het eerste wat die medische staf verziekt.
Het is fucking niet te geloven.
ja, dat spoort echt niet, die gast knalt in zijn eentje psv langs heerenveen, maar nee Ajax denkt dat hij nu dood had moeten zijn...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31173038
Als je 4-4-2 gaat spelen met Rosenberg en Charisteas is er dus geen plaats meer voor Babel.

Overigens vond ik de experimenten met 4-4-2 die Blind geprobeerd heeft nou niet zo fantastisch, 4-4-2 lijkt mij nou niet echt dé oplossing.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:34:10 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31173100
Ajax had een paar uur om te beslissen of ze tien miljoen uit wilde geven voor een speler waarbij niet 100% duidelijk was of alles wel in orde was met z'n hart. Dan neem ik het ze niet kwalijk dat ze dat risico niet hebben gelopen. Bovendien is een neger met blond haar geen gezicht
pi_31173110
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Radegast het volgende:
Als je 4-4-2 gaat spelen met Rosenberg en Charisteas is er dus geen plaats meer Babel.

Overigens vond ik de experimenten met 4-4-2 die Blind geprobeerd heeft nou niet zo fantastisch, 4-4-2 lijkt mij nou niet echt dé oplossing.
Hoe vaak heeft hij het dan al geprobeerd? Alleen maar in de oefenwedstrijden?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:34:33 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31173114
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat spoort echt niet, die gast knalt in zijn eentje psv langs heerenveen, maar nee Ajax denkt dat hij nu dood had moeten zijn...
Jullie medische staf staat al jaar en dag te boek als dubieus.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31173149
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef twi het volgende:
Ajax had een paar uur om te beslissen of ze tien miljoen uit wilde geven voor een speler waarbij niet 100% duidelijk was of alles wel in orde was met z'n hart. Dan neem ik het ze niet kwalijk dat ze dat risico niet hebben gelopen. Bovendien is een neger met blond haar geen gezicht
Kortom Koné
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:35:48 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31173164
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Shove your smiley, dat hoef je MIJ niet te vertellen hoor...
Get woke, go broke!
pi_31173168
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft hij het dan al geprobeerd? Alleen maar in de oefenwedstrijden?
Tegen Willem II en tegen Arsenal.
pi_31173174
quote:
Als je 4-4-2 gaat spelen met Rosenberg en Charisteas is er dus geen plaats meer Babel.

Nu komt Babel af en toe ook naar het midden getrokken via links om uit te halen...als hij in het midden achter de spitsen zit heeft hij wellicht ook wel een kans, want hij zit dan al in het midden. Alleen staat er waarschijnlijk wat meer verdediging. Ik weet ook niet of het mogelijk is, of er al een ander op die plek zou staan.
pi_31173195
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat er precies aan de hand is/was met Kone is vooralsnog niet duidelijk, ik heb ook verhalen gehoord dat hij HIV besmet zou zijn en dat ze dat met een andere benaming, om hem niet te schaden, naar buiten wilde brengen, daar zou ik me iets bij voor kunnen stellen.

Maar dat ie kan voetballen lijkt me wel duidelijk en als zijn slorigheden achterwege blijven is zo'n speler al gauw een miljoen of 20+ waard over een paar jaar.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:37:10 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31173217
quote:

Rosenberg en Charisteas zijn in principe twee spitsen die de diepte zoeken. Daarnaast heb je dus iemand nodig die dat niet doet en een individuele actie heeft. Ik zie dus liever Babel/Rosenberg of Babel/Charisteas of desnoods Rosales in plaats van Babel.

Dat expiriment waar je het over had was eigenlijk ook meer 4-3-1-2, waardoor je ten ale tijden vleugellam bent. Wanneer je spelers hebt links en rechts op het middenveld die diepte opzoeken zodat je aanvallend min of meer 4-2-4 (of 3-3-4 met Maduro doorschuivend) kunt staan, dan ben je alsnog zeer aanvallend, maar bij een terugschakeling staat alles op het middenveld beter omdat je er een man meer hebt.
pi_31173233
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nu komt Babel af en toe ook naar het midden getrokken via links om uit te halen...als hij in het midden achter de spitsen zit heeft hij wellicht ook wel een kans, want hij zit dan al in het midden. Alleen staat er waarschijnlijk wat meer verdediging. Ik weet ook niet of het mogelijk is, of er al een ander op die plek zou staan.
Dus op de 10?
Misschien is dat wel de oplossing.

1
2
Rosenberg - Charisteas
        Babel
pi_31173255
quote:

[..]

Ik zou niet overal de medische staf de schul van willen geven, hoogstwaarschijnlijk hadden zij het team een figuur als Ball bespaard, waar PSV de gok genomen heeft en die vooralsnog duur moet bekopen.
Misschien wordt het tijd om zeer nauw met een ziekenhuis samen te werken in Amsterdam, bij PSV is dat een gouden combinatie.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:38:53 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31173258
quote:

[..]

Volgens mij wordt van 't AMC gebruik gemaakt bij de keuring van de spelers, die dan een advies uitbrengen. Dat wordt niet intern gedaan, dacht ik. In dit geval kun je dus onze beschamend falende medische staf niet de schuld geven, denk ik.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:39:08 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31173268
Nou ja, feit is wel dat er een scorende spits rondliep die naar Ajax wou, ze hem afwezen en hij nu psv wellicht terug in het zadel helpt. Way to go Ajax...

Losers...
Get woke, go broke!
pi_31173298
Babel op 10?
waar hebben we het in godsnaam over?
die jongen hoort in de spits thuis, daar speelt hij altijd al en daar heeft hij het altijd al goed gedaan.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:40:25 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31173310
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dus op de 10?
[ code verwijderd ]
Nee, Babel speelt niet af, da's een pure 9. Dus dan heb je helemaal niks aan die 3 man voorin, aangezien Rosenberg en Charisteas (in tegenstelling tot Babel) een combinatie nodig hebben met een verbindingsman.
pi_31173330
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, feit is wel dat er een scorende spits rondliep die naar Ajax wou, ze hem afwezen en hij nu psv wellicht terug in het zadel helpt. Way to go Ajax...

Losers...
Mooi gesproken.

Huntelaar. Misschien kan hij de problemen bij Ajax oplossen
pi_31173355
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dus op de 10?
[ code verwijderd ]
Ja zo'n idee. Nogmaals, ik ben geen echte kenner, dus ik bekijk het lekker oppervlakkig. Maar Babel is iemand die door 1 actie kan scoren. Mochten de spitsen even vast zitten door een sterke verdediging is het wellicht mogelijk terug te spelen op Babel die dan ook weer een kans heeft om te scoren. Dus 2 echte spitsen (die als het goed is dan vaak scoren) en een extraatje met Babel achter hen als iemand die een goede assist kan geven (moet hij wel vaker afspelen, en alleen voor eigen succes gaan als de spitsen vast staan) Ook horen de 2 spitsen niet vaak acties maken maar gewoon lekker die bal er in te lopen. En dat scheen Rosenberg WEL goed te kunnen bij zijn oude club. Een Babel kan het dan achter hen een beetje openbreken en voor ruimte zorgen zodat de spitsen het dan gewoon makkelijk af kunnen maken.
pi_31173361
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, Babel speelt niet af, da's een pure 9. Dus dan heb je helemaal niks aan die 3 man voorin, aangezien Rosenberg en Charisteas (in tegenstelling tot Babel) een combinatie nodig hebben met een verbindingsman.
Daar heb jij ook weer eens gelijk.
pi_31173369
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:41 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Mooi gesproken.

Huntelaar. Misschien kan hij de problemen bij Ajax oplossen
Die is nog te jong om te vlammen in een niet lopend Ajax.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:42:55 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31173391
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:

Losers...
Kone legt er nu 3 in na weken kritiek. Wanneer Rosenberg of Charisteas er komende week 3 in legt, is Kone weer vergeten? Ik vind veel mensen hier wel heel erg oppertunistisch denken hoor. Nog even en we beginnen ons af te vragen waarom we Robin Nelisse niet van AZ over hebben genomen.
pi_31173473
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef twi het volgende:

[..]

Kone legt er nu 3 in na weken kritiek. Wanneer Rosenberg of Charisteas er komende week 3 in legt, is Kone weer vergeten? Ik vind veel mensen hier wel heel erg oppertunistisch denken hoor. Nog even en we beginnen ons af te vragen waarom we Robin Nelisse niet van AZ over hebben genomen.
Dus er heerst paniek in Amsterdam, dat men door de bomen het bos niet meer ziet en het gras bij de buurman altijd groener is dan bij jezelf?
(maar je hebt wel gelijk hoor)
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')