Wie gaat het presenteren? Martijn Krabbé en Chantal Janzenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef its_me_ het volgende:
Ik wist niet eens dat er weer een nieuwe Idols zou komen.
Wie gaat het presenteren?
Wanneer begint het?
Zijn de voorrondes al begonnen
Doen er nog FOK!kers mee?
Henkjan Smits, Eric van Tijn en Jerney Kaagman.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef its_me_ het volgende:
Okeej, en wie zijn de juryleden?
Slido klinkt als een naam voor een nieuwe dildo.quote:
De nieuwe Slido 300 Ultravibequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Slido klinkt als een naam voor een nieuwe dildo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
Ik stem voor The Blue Room..
Maar goed, wie ben ik he..
quote:
Als het op Idols komt....quote:
# =quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef Sventastic het volgende:
deel = # ?
Nou, zodra de mensen die daar over gaan de rechten hebben goed gezet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
Wanneer mag je als Svensational nou hier posten?
Laat bupa 't doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Nou, zodra de mensen die daar over gaan de rechten hebben goed gezet.. Maar volgens mij gaat dat nog wel even duren.
En ik begin ook een steeds grotere hekel te krijgen aan IE..
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
Ik zit vaak achter de compjoetuuuurrrrrquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Sventastic het volgende:
Ik ga voor de Biostabil. Die ken ik zowat uit m'n hoofd.
.
Magic Bulletquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
De beste TelSell reclame is die voor de Magic Bullet. Ik wil dat ding echt hebben..
Ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
De beste TelSell reclame is die voor de Magic Bullet. Ik wil dat ding echt hebben..
Oi, ik ben geen Magic Bulletquote:
Gelukkig wel, nu kan ik weer fijn in Mozzila IDO'en.quote:
http://www.mozilla.org/products/firefox/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:. Firefox.
.
Ik ben nu thuis en zit weer in. IE.
. te surfen. GAaaar!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen.
Sneak Preview : De eerste audities (filmpje)
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef sbientje het volgende:
ik krijg er helemaal zin in! idols is koel! maar straks eerst voetbal![]()
indeedquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.
quote:Zoals jullie weten is Ron nog steeds
erg druk bezig met de opnames
van zijn 1e album ....
Deze maand zal Ron veel in de studio
te vinden zijn om de opnames van zijn
cd af te ronden !
dus wie weet kun je de cd van Ron
al eerder kopen dan verwacht ...spannend he ?
Bron: ronlink.nl
Misschien ook voor jou om te modden?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.
Hoe gaat dat in zijn werking dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
Vaduz en ik strijden om plek 1..
Ik ga er ook eentje voor IDO maken..
Bij IDO. Je hebt maar 10 finales en zo. En niet altijd kun je weten wie per finale op welke plaats staat ban de stemmen... of wou je doen aan de hand wie er elke keer euit gaat of zo?quote:
Ja had toch een nieuwe gekochtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Opeens weet ik waarom ik mijn laptop niet had moeten verkopen
Hoe ga ik nu Idols kijken en tegelijk fokken op zaterdag avond? ;')
Zou een nieuwe kopen, maar niet gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja had toch een nieuwe gekocht??/
Daar heb ik te weinig tijd voor, omdat ik in december op stage ga. Wel zal ik er zaterdagavond natuurlijk wel zijn.quote:
4 punten is erg weinig, hopelijk wordt het een verrassende top 5 volgende week.quote:
Yoyo, hierzo!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef sbientje het volgende:
ik bne jarig jongens en meisjes! wie wil er een biertje?![]()
indeedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond dus Breda onveilig maken?
En natuurlijk op die geweldige humor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef buzzer het volgende:
Ik kan niet wachten op die teleurgestelde gezichtjes allemaal
Amstel graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef sbientje het volgende:
ik bne jarig jongens en meisjes! wie wil er een biertje?![]()
Hij is een echte player heb ik gehoord, hij heeft één mobiele telefoon waar hij zijn vriendin mee belt, en eentje voor zijn andere scharrelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Morgen de opnames van zijn nieuwe videoclip, hij wil d'r erin hebben..
Niet als je nu op de fiets naar de tram moet om naar de uni te gaan.quote:
Mwah, alleen regen is niet zo erg. Wind tegen op heenweg EN terugweg is dodeijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:45 schreef BVO het volgende:
De tramhalte ligt twee kilometer van me huis.. Dus dan neem ik de fiets, zet ik hem daar bij het winkelcentrum neer, neem de tram tot Beurs, daar op de metro en ik ben er.
.
Langs de Maasboulevard heb ik ook welns gedaan, toen met die busstakingen.. Dat ga ik in de lente misschien maar weerns doen, met dit weer lijkt het me niks.
.
En wel voor voetbalquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan je de band helaas niet doorsluizen, maar je kan even op de Idols site kijken voor filmpjes. Afgelopen zaterdag hadden ze niet eens een tv voor Idols...![]()
Dan kijk ik het gewoon op woensdagquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Woensdag om half negen op RTL7..
Ik zal het je sterker vertellen: dit hele subforum staat vol met topics over Idols!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik snap het niet, er zijn dus 2 topics over idols of heb ik het misz?
Gefixt. En ze was er inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
-Vaduz-, je icon doet het niet..
Oh en MB, was jij op de VBL-meet dan?.
Dat klinkt nu heel erg negatief juistquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou precies, je kon eigenlijk niet ontbreken. Aanwinst voor een meet!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik weer, bedoel ik iets positief klinkt het weer negatief...![]()
Nou ja het hóeft niet persé.. het reageert alleen makkelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die heb ik gelijk dichtgegooid. Moet ie een keer weer open?
Geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten anderen op een foto van mij te wachten?
Spijker op den kop enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het heet niet voor niets fotoboek, zit wat in ja...
Ow voor haar wél zekerquote:
Extra beeldmateriaal is altijd welkom.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kent me al dus....
Wat flauwquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:31 schreef sbientje het volgende:
dat vindt ie ook prima...
hij is niet zo moeilijk, het is eigenlijk de meest meegaande man die ik ooit ontmoet hebquote:
lol. ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we eerst de workshoprondes nog maar even afwachten jmac.
Zeg, wannabe-mod, ga dit topic eens niet een koude dood aanpraten.quote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat dit topic een beetje overbodig is geworden. Bij Idols II was het er ook niet voor zover ik me kan herinneren, omdat het gewone Idols topic toch als slowchat gebruikt wordt.
Das hier, Zhenar.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of doe ik dat al
Wat is de BlueRoom eigenlijk?![]()
Tof!quote:
Wat bedoel jequote:
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan.quote:
Raar, zo kreeg ik hem ook (even) te zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan..
Zhenar ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan..
Omdat BVO er naar linkte, en bij hem staat er een /25 achteraan de link dat tegen jouw PC zegt dat ie 25 posts per pagina weer moet geven.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Raar, zo kreeg ik hem ook (even) te zien.![]()
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat BVO er naar linkte, en bij hem staat er een /25 achteraan de link dat tegen jouw PC zegt dat ie 25 posts per pagina weer moet geven.![]()
Oh, zo stond het in zijn quote, dus vandaarquote:
Ach, soms is het wel interessantquote:Op woensdag 23 november 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Je kan aan de quotes zien op hoeveel posts per pagina iemand hem heb staan.. Dat wist ik niet.
. Niet dat het echt boeiend is, maar goed.
.
*verder gaat met leren.
Wel boeiend! Zo zie je welke psycho's hem op 25 zetten!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Je kan aan de quotes zien op hoeveel posts per pagina iemand hem heb staan.. Dat wist ik niet.
. Niet dat het echt boeiend is, maar goed.
.
*verder gaat met leren.
Omdat hij BVO quotte nadat hij door BVO hierheen gelinkt was, le duh.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, zo stond het in zijn quote, dus vandaar
En wi hem op 70 hebben staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel boeiend! Zo zie je welke psycho's hem op 25 zetten!
Ja, dat snapte ik na je vorige bericht ook alquote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat hij BVO quotte nadat hij door BVO hierheen gelinkt was, le duh.![]()
Nu is het mijn fout dat je niet zo slim overkomt, wat mij drijft om dingen te verduidelijken?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik na je vorige bericht ook al.
Nou!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, wat gaat het hier hard ineens.
Nou nou, niet overdrijven he.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, wat gaat het hier hard ineens.
Je kende toch iemand die door was na de audities?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valt bijna niet bij te houden. Moest gewoon teruglezen
Nee. Dat was dat meisje wat op het einde geinterviewd werd met donkere haren, wat bleek gezichtje. Echt een schatjequote:Op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kende toch iemand die door was na de audities?Zit die er nog in?
.
Ik wil wel komen helpen...quote:
Wáár? Wie? Hoezo?quote:
Wiequote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
Je lijkt een beetje op die (dode) actrice uit Goudkust enzo..
Geloof ik.
Ook lekker, met een dooie vergeleken worden...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
Je lijkt een beetje op die (dode) actrice uit Goudkust enzo..
Geloof ik.
Doe 'ns een foto dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch ook een mooi fotoboek
Ja, dan zou het wel erg druk worden. Er zijn wel meerdere crewleden die meerdere taken uitvoeren en maar 1 tag hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, waarom heb je eigenlijk geen Moderator/Nieuwsposter tag? Dat doe je toch ook nog?
Valt wel mee toch. Brechtje heeft ook Moderator / FOK!mascotte, al is mascotte zijn wel iets anders....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan zou het wel erg druk worden. Er zijn wel meerdere crewleden die meerdere taken uitvoeren en maar 1 tag hebben.
Wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse ingegrepen, wordt een wekelijks gebeuren waarschijnlijk.
Ach, dat zal wel meevallen. Vraag me af in wat voor TT's data bevatten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je in de TT vaak de datum aan zal moeten passen meneer de Idols mod.
Alleen nu, dat hoeft in de toekomst toch niet zo te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Deze he.
Nou ja, als deze nog een haf jaar openstaat....quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen nu, dat hoeft in de toekomst toch niet zo te zijn?
Toen met Whenever, Whenever hoorde ik haar een keer live zingen, maar dat klonk niet al te best hoorquote:
Hij is al bijna volquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als deze nog een haf jaar openstaat.....
Spaans klinkt ze idd veeeel beter, sowieso vind ik de nummers dan ook mooierquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef sbientje het volgende:
alleen ze zingt zo diep in haar keel, en daardoor klinkt het alleen in het spaans mooi live vind ik![]()
Staan nu wel andere nummers op ja, bij het vorige album waren een aantal nummers hetzelfde, alleen dan in een andere taal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik het goed begrijp brengt ze twee albums uit met dezelfde liedjes, maar de een is spaanstalig en de andere engelstalig? Of staan er ook andere liedjes op...?
Veel minder dellerig. Wel nog steeds geilquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Shakira is erg leuk zonder dat blonde haar.
Mwaoh, dat met die buik vind behoorlijk afstotendquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel minder dellerig. Wel nog steeds geil
En oraal gefixeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
Vroeger had ze zwart haar ja. Met wat rood ertussendoor soms.
Dat blonde is gewoon verf.
Ze is gewoon leuk. En goed
. En
![]()
enzo.
.
Ze schijnt ook nog eens heel slim te zijn.
Vooral bij Shakira, hoewel ik veel zwarte makeup altijd wel leuk vindquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je dat alleen zo bij Shakira of ook bij anderen?
Geloof het of niet, ik had de reply al ingetikt, maar toen zag ik het in m'n andere scherm ineens verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Je hoefde niet eens te zeuren deze kee BVO..
Sneeuw?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles flink wit hier, gelukkig hoef ik de deur niet meer uit.
Ja joh, zo'n 5 centimeter wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Sneeuw?. Hier alleen veel wind en veel regen.
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederlandquote:
Nee inderdaad. Zit nog steeds te wachten op een moment dat het iets minder hard regent om boodschappen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BVO het volgende:
Droog?. Het is hier nog niet droog geweest. Ook storm enzo
.
Neej, daarvoor moet je in Tukkerland zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederland.
Tentamensquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Oei, das wel ver weg ja.
Mja, zit nu toch te leren, dus echt slecht komt het niet uit, maar 't is nu wel heel erg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |