Ik zit vaak achter de compjoetuuuurrrrrquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Sventastic het volgende:
Ik ga voor de Biostabil. Die ken ik zowat uit m'n hoofd.
.
Magic Bulletquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
De beste TelSell reclame is die voor de Magic Bullet. Ik wil dat ding echt hebben..
Ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
De beste TelSell reclame is die voor de Magic Bullet. Ik wil dat ding echt hebben..
Oi, ik ben geen Magic Bulletquote:
Gelukkig wel, nu kan ik weer fijn in Mozzila IDO'en.quote:
http://www.mozilla.org/products/firefox/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:. Firefox.
.
Ik ben nu thuis en zit weer in. IE.
. te surfen. GAaaar!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen.
Sneak Preview : De eerste audities (filmpje)
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef sbientje het volgende:
ik krijg er helemaal zin in! idols is koel! maar straks eerst voetbal![]()
indeedquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.
quote:Zoals jullie weten is Ron nog steeds
erg druk bezig met de opnames
van zijn 1e album ....
Deze maand zal Ron veel in de studio
te vinden zijn om de opnames van zijn
cd af te ronden !
dus wie weet kun je de cd van Ron
al eerder kopen dan verwacht ...spannend he ?
Bron: ronlink.nl
Misschien ook voor jou om te modden?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie combinatie he, Voetbal en Idols.
Hoe gaat dat in zijn werking dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef BVO het volgende:
Vaduz en ik strijden om plek 1..
Ik ga er ook eentje voor IDO maken..
Bij IDO. Je hebt maar 10 finales en zo. En niet altijd kun je weten wie per finale op welke plaats staat ban de stemmen... of wou je doen aan de hand wie er elke keer euit gaat of zo?quote:
Ja had toch een nieuwe gekochtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Opeens weet ik waarom ik mijn laptop niet had moeten verkopen
Hoe ga ik nu Idols kijken en tegelijk fokken op zaterdag avond? ;')
Zou een nieuwe kopen, maar niet gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja had toch een nieuwe gekocht??/
Daar heb ik te weinig tijd voor, omdat ik in december op stage ga. Wel zal ik er zaterdagavond natuurlijk wel zijn.quote:
4 punten is erg weinig, hopelijk wordt het een verrassende top 5 volgende week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |