Gefixt. En ze was er inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
-Vaduz-, je icon doet het niet..
Oh en MB, was jij op de VBL-meet dan?.
Dat klinkt nu heel erg negatief juistquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou precies, je kon eigenlijk niet ontbreken. Aanwinst voor een meet!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik weer, bedoel ik iets positief klinkt het weer negatief...![]()
Nou ja het hóeft niet persé.. het reageert alleen makkelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die heb ik gelijk dichtgegooid. Moet ie een keer weer open?
Geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten anderen op een foto van mij te wachten?
Spijker op den kop enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het heet niet voor niets fotoboek, zit wat in ja...
Ow voor haar wél zekerquote:
Extra beeldmateriaal is altijd welkom.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kent me al dus....
Wat flauwquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:31 schreef sbientje het volgende:
dat vindt ie ook prima...
hij is niet zo moeilijk, het is eigenlijk de meest meegaande man die ik ooit ontmoet hebquote:
lol. ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we eerst de workshoprondes nog maar even afwachten jmac.
Zeg, wannabe-mod, ga dit topic eens niet een koude dood aanpraten.quote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat dit topic een beetje overbodig is geworden. Bij Idols II was het er ook niet voor zover ik me kan herinneren, omdat het gewone Idols topic toch als slowchat gebruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |