Ja, dan zou het wel erg druk worden. Er zijn wel meerdere crewleden die meerdere taken uitvoeren en maar 1 tag hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, waarom heb je eigenlijk geen Moderator/Nieuwsposter tag? Dat doe je toch ook nog?
Valt wel mee toch. Brechtje heeft ook Moderator / FOK!mascotte, al is mascotte zijn wel iets anders....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan zou het wel erg druk worden. Er zijn wel meerdere crewleden die meerdere taken uitvoeren en maar 1 tag hebben.
Wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse ingegrepen, wordt een wekelijks gebeuren waarschijnlijk.
Ach, dat zal wel meevallen. Vraag me af in wat voor TT's data bevatten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je in de TT vaak de datum aan zal moeten passen meneer de Idols mod.
Alleen nu, dat hoeft in de toekomst toch niet zo te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Deze he.
Nou ja, als deze nog een haf jaar openstaat....quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen nu, dat hoeft in de toekomst toch niet zo te zijn?
Toen met Whenever, Whenever hoorde ik haar een keer live zingen, maar dat klonk niet al te best hoorquote:
Hij is al bijna volquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als deze nog een haf jaar openstaat.....
Spaans klinkt ze idd veeeel beter, sowieso vind ik de nummers dan ook mooierquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef sbientje het volgende:
alleen ze zingt zo diep in haar keel, en daardoor klinkt het alleen in het spaans mooi live vind ik![]()
Staan nu wel andere nummers op ja, bij het vorige album waren een aantal nummers hetzelfde, alleen dan in een andere taal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik het goed begrijp brengt ze twee albums uit met dezelfde liedjes, maar de een is spaanstalig en de andere engelstalig? Of staan er ook andere liedjes op...?
Veel minder dellerig. Wel nog steeds geilquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Shakira is erg leuk zonder dat blonde haar.
Mwaoh, dat met die buik vind behoorlijk afstotendquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel minder dellerig. Wel nog steeds geil
En oraal gefixeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
Vroeger had ze zwart haar ja. Met wat rood ertussendoor soms.
Dat blonde is gewoon verf.
Ze is gewoon leuk. En goed
. En
![]()
enzo.
.
Ze schijnt ook nog eens heel slim te zijn.
Vooral bij Shakira, hoewel ik veel zwarte makeup altijd wel leuk vindquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je dat alleen zo bij Shakira of ook bij anderen?
Geloof het of niet, ik had de reply al ingetikt, maar toen zag ik het in m'n andere scherm ineens verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Je hoefde niet eens te zeuren deze kee BVO..
Sneeuw?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles flink wit hier, gelukkig hoef ik de deur niet meer uit.
Ja joh, zo'n 5 centimeter wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Sneeuw?. Hier alleen veel wind en veel regen.
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederlandquote:
Nee inderdaad. Zit nog steeds te wachten op een moment dat het iets minder hard regent om boodschappen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BVO het volgende:
Droog?. Het is hier nog niet droog geweest. Ook storm enzo
.
Neej, daarvoor moet je in Tukkerland zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederland.
Tentamensquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Oei, das wel ver weg ja.
Mja, zit nu toch te leren, dus echt slecht komt het niet uit, maar 't is nu wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |