Veel minder dellerig. Wel nog steeds geilquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Shakira is erg leuk zonder dat blonde haar.
Mwaoh, dat met die buik vind behoorlijk afstotendquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel minder dellerig. Wel nog steeds geil
En oraal gefixeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
Vroeger had ze zwart haar ja. Met wat rood ertussendoor soms.
Dat blonde is gewoon verf.
Ze is gewoon leuk. En goed
. En
![]()
enzo.
.
Ze schijnt ook nog eens heel slim te zijn.
Vooral bij Shakira, hoewel ik veel zwarte makeup altijd wel leuk vindquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je dat alleen zo bij Shakira of ook bij anderen?
Geloof het of niet, ik had de reply al ingetikt, maar toen zag ik het in m'n andere scherm ineens verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Je hoefde niet eens te zeuren deze kee BVO..
Sneeuw?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles flink wit hier, gelukkig hoef ik de deur niet meer uit.
Ja joh, zo'n 5 centimeter wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Sneeuw?. Hier alleen veel wind en veel regen.
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederlandquote:
Nee inderdaad. Zit nog steeds te wachten op een moment dat het iets minder hard regent om boodschappen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BVO het volgende:
Droog?. Het is hier nog niet droog geweest. Ook storm enzo
.
Neej, daarvoor moet je in Tukkerland zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Das dan vast niet ergens in zuidwest-Nederland.
Tentamensquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Oei, das wel ver weg ja.
Mja, zit nu toch te leren, dus echt slecht komt het niet uit, maar 't is nu wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |