quote:Verhandlungen mit Linkin Park über einen Auftritt bei Rock am Ring 2006
Nach einer Meldung in der August-Ausgabe des deutschen Metal Hammer Magazins sind Linkin Park zusammen mit System Of A Down und Depeche Mode als Headliner für das Rock am Ring Festival 2006 im Gespräch, jedoch steht noch nichts fest. Das Festival wird an Pfingsten 2006 stattfinden und sich zum ersten Mal über 4 Tage und 4 Bühnen erstrecken. Rock am Ring-Veranstalter Marek Lieberberg hat gerade die Verhandlungen mit den Bands aufgenommen und zudem andere, noch ungenannte Bands angefragt.
Credits: Metal Hammer – Ausgabe 08/05, RockamRing.de (Bron)
whow das een foutje.... Greenday laten schieten....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef evil-me het volgende:
Linkin Park is aan het werk voor een nieuw album...... Oeh ik wil echt linkin park goed zien maja zei dat ook bij greenday heb het toen ook niet gedaan. Maar volgend jaar vooraan bij lp en naja afvoeren kan altijd nog.
Green Day is een van de weinige bands met een groot bereik geweest die kritiek geuit heeft. Of je moet de Dixie Chicks een goed alternatief vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Greenday hoef ik echt niet meer te zien, wat een hekel heb ik toch gekregen aan die band.
Met hun anti-Bush propaganda omdat andere bands dat ook doen en omdat dat goed scoort bij de doelgroep.
Offtopic: hey ouwe klasgenoot, jij ook hier?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Green Day is een van de weinige bands met een groot bereik geweest die kritiek geuit heeft. Of je moet de Dixie Chicks een goed alternatief vinden. En ondanks American Idiot een politiek album is, zijn slechts 'Holiday' en 'American Idiot' echt anti-Bush beleid nummers.
Ik ben in ieder geval blij dat ze zich uitgesproken hebben over hun mening. ze hadden ook stil kunnen zijn en de veilige weg kunnen nemen.
jaja, het alleen lezen schiet ook niet echt opquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:12 schreef Klingon het volgende:
[..]
Offtopic: hey ouwe klasgenoot, jij ook hier?
OT: Green Day was wel één van de hoogtepunten op RaR, alleen jammer dat de show overal hetzelfde is. Na een keer of twee weet je het wel. Maar nogmaals, heb me zeer goed vermaakt met Green Day die eerste dag
hmmm alleen maar omdat Greenday een grote band is en dus is de anti-Bush propaganda niet kewl.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Greenday hoef ik echt niet meer te zien, wat een hekel heb ik toch gekregen aan die band.
Met hun anti-Bush propaganda omdat andere bands dat ook doen en omdat dat goed scoort bij de doelgroep.
Of de band groot of klein is heeft er niks mee te maken, Green Day was al rete mainstream voordat die cd uitkwam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm alleen maar omdat Greenday een grote band is en dus is de anti-Bush propaganda niet kewl.
Ik vind het een vet album en die Bush propaganda hoeft voor mij ook niet zo persé, maar ik vind het een beetje onzinnig om te zeggen dat ze dat doen omdat het goed scoort. Alleen maar omdat het een grote band is...
vriendin viel flauw wij weg ik vervolgens terug met een gave duitser maar alleen maar scherm kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
whow das een foutje.... Greenday laten schieten....![]()
Ik hoop dat je een goede reden had?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef evil-me het volgende:
[..]
vriendin viel flauw wij weg ik vervolgens terug met een gave duitser maar alleen maar scherm kijkenik had zo naar voren moeten crowdsurfen dan zou ik iig op de helft staan.
als er een band niet populistisch is, dan is het Green Day wel. Het is iedereen er om heen die Green Day mainstream gemaakt heeft, zijzelf niet. Zij maken gewoon de muziek die zij willen maken, dat is nog steeds geen utopie in deze wereld hoor. Er kwamen al 14-jarigen kijken in de tijd van Insomniac, en ik wil dat album nou niet bepaald "publiekstrekker" noemen. Het is niet Green Day's schuld dat punk op een gegeven moment mainstream werd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Of de band groot of klein is heeft er niks mee te maken, Green Day was al rete mainstream voordat die cd uitkwam.
Boysetsfire is ook tegen Bush, maar die onderbouwen hun kritiek met argumenten in hun nummers, Green Day doet het gewoon om zich populair te maken bij de doelgroep, waardoor allemaal 14-jarigen er aan mee gaan doen omdat die aap van Green Day dat zo leuk vindt, ik heb hem nog nooit horen vertellen wat Bush hem misdaan heeft, zonder Bush had Billie misschien al lang een bom op zijn mooie complexe villa gehad.
Ik geloof er niks van, het hoort allemaal bij z'n show.
Ik vind niet dat ze slechte muziek maken ofzo, maar door die laatste cd ben ik het geheel minder gaan vinden. Op die vorige albums had Green Day helemaal geen politiek geassocieerde teksten.
Daarnaast heb ik ze 2 keer live gezien dit jaar, en dat was 2 keer precies hetzelfde optreden, zegt genoeg. Ze hadden gewoon Green Day moeten blijven, en voor mij was dat altijd geen serieuze band (wel een leuke band) die zich niet met dergelijke zaken als deze bezighielden.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
als er een band niet populistisch is, dan is het Green Day wel. Het is iedereen er om heen die Green Day mainstream gemaakt heeft
Echte punk zal nooit mainstream worden, Green Day is pop met punk invloeden, aangezien dit het enige is wat boven maaiveld uitkomt dat op punk lijkt gaan veel mensen denken dat Green Day een representatief voorbeeld is van punk.quote:Er kwamen al 14-jarigen kijken in de tijd van Insomniac, en ik wil dat album nou niet bepaald "publiekstrekker" noemen. Het is niet Green Day's schuld dat punk op een gegeven moment mainstream werd.
Als ze daar kritiek op zouden hebben zouden ze dat op een heel andere manier doen.quote:En je hoeft toch geen persoonlijke problemen met iemand te hebben om kritiek te mogen uiten. Bush voert een beleid uit waar ze niet achter staan, waarom zouden ze dat dan niet mogen zeggen en waarom is het meteen populistisch als je het wel doet?
Ik heb wel eens vaker optredens gezien van dezelfde band in dezelfde tour, maar het was altijd anders. Green Day heeft een bepaald toneelstuk ingestudeerd en dat 50 keer of meer herhaald.quote:En trouwens de twee concerten die jij hebt gezien dit jaar, waren twee in dezelfde tour, vandaar dat het hetzelfde was.
Kom je ook?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
en wat mij betreft nu weer over tot de orde van de dag, Rock am Ring
Als AC/DC komt dan ga ik sowieso daarheenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:49 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kom je ook?
Hmmm wat geruchten buiten de drie die de organisatie zelf al had aangekondigd:
- Staind (in maart 2006 in Duitsland)
- Tool (manager schijnt zo'n beetje alle festivals aangeschreven te hebben voor gigs in de zomer)
- Soulfly (met een nieuw album altijd wel in de buurt)
Wat ik hoop? AC/DC natuurlijk, die brengen volgend jaar weer een album uit en gaan touren.![]()
Helaas de guano apes zijn uit elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef evil-me het volgende:
gueno apes (als het nog bijelkaar is, ben er niet zo in thuis)
Maak je maar geen zorgen hoor. Met een beetje geluk touren ze dan of in Australië, of zijn ze weer druk in de studio voor een nieuw album.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:28 schreef CactusJack het volgende:
Hmmm, de gasten waarmee ik naar rock am Ring ga, hebben een scheit hekel aan coldplay, zelfs zo erg dat als coldplay komt, ze helemaal niet gaan. Omdat dan het festival de naam ROCK am ring niet waard is.
Waar staat dat Depeche Mode is bevestigd? laat maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Klingon het volgende:
Als jij woensdag al kan gaan, dan ga ik wel met je mee, want ik ga ook liever met de trein dan met de auto (lange reis, files, wachten). Toen ik al die rijen auto's zag die stonden te wachten, wat was ik toen blij dat ik al m'n tentje had staan
weet ik, ik bedoelde alleen dat het dan dus wel makkelijk mogelijk om voor medere mensen wat te regelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Klingon het volgende:
[..]
hmm, maar leontien had toen ook al ruimte voor ons vrijgehouden![]()
beide jaren heb ik niet in de file gestaan. Je komt zo aangereden, pleurt meteen je auto neer en bent klaar. Leve de duitse punklichkeitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Klingon het volgende:
Als jij woensdag al kan gaan, dan ga ik wel met je mee, want ik ga ook liever met de trein dan met de auto (lange reis, files, wachten). Toen ik al die rijen auto's zag die stonden te wachten, wat was ik toen blij dat ik al m'n tentje had staan
genoeg eettenten op het terrein. Een grote biertent als je het terrein afkomt. Op de campings heb je ook biertenten en kan je ook eten halen. Het is niet zo goed voor elkaar als lowlands, waar je bijna een hele supermarkt hebt, maar er zijn ook een aantal karren waar je wat kan kopen (zoals bijvoorbeeld zakken chips, maar ook een regenpak). Dat is daar wel duur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Triangeljosti het volgende:
Hoe is Rock am Ring qua sanitaire voorzieningen? En eten? Dus randprogramma/voorzieningen?
gewoon genoeg meenemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef evil-me het volgende:
Ik miste die supermarkt toch wel. Verder stond er op de kaart dat er wel een supermarkt was maar daar werden alleen broodjes en koffie en melk :S te duur verkocht. Wij hadden nog een liter pak drinken nodig voor op het terrein. Maar er stonden wel genoeg karretjes langs de weg met echt alles.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef Klingon het volgende:
The_Hives stuurde mij dacht ik een smsje dat de supermarkt aan de andere kant van het festivalterrein zat. Wij het halve circuit omgelopen, was het maar zo'n kraampje haha![]()
Zo die wil ik echt zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:49 schreef Klingon het volgende:
Hmmm wat geruchten buiten de drie die de organisatie zelf al had aangekondigd:
- Tool (manager schijnt zo'n beetje alle festivals aangeschreven te hebben voor gigs in de zomer)
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef evil-me het volgende:
ow we kunnen voor 2006 wel een keer een meeting doen en beetje de dvdtjes kijken ofzow
ja lijkt me gaaf. Ik heb ook zoveel van die concerten gemist op tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Klingon het volgende:
[..]
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee haha
Gezelligquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:50 schreef evil-me het volgende:
Wir sind helden treedt trouwens binnenkort op in de melkweg.
verder ik heb mn tentamendagen en ik kan mooi van woensdag tot dinsdag gewoon weg![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Sport_Life het volgende:
Jammer dat ik er in 2004 niet bij was... Mege goede bands waren er toen; RHCP, Linkin Park
,
quote:Faithless, Evanescense, Avril Lavigne, N.E.R.D..... damn
. (zie het nu pas bij Hostory)
neuh, Greenday was leuk vorig jaar, maar om nou weer het zelfde concert te zijn, nee dank jequote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Sport_Life het volgende:
gehehe als 1 van beide komen ben ik er zeker bij!!. Overigens mag Green Day dan ook wel komen
![]()
K heb green day in Ahoy gezien, maar zou het zeker nog wel een keer willen zien!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, Greenday was leuk vorig jaar, maar om nou weer het zelfde concert te zijn, nee dank je
Dat bands als Bad religion en the Descendents al jaren deden wat Offspring en Greenday opeens deden (en als nieuw gezien werd) wisten inderdaad veel mensen niet, maar zonder een BR of Epitaph was het een Green day en een Offspring ook wel gelukt hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef Ixnay het volgende:
Zonder Bad Religion had Epitaph niet bestaan.
Zonder Epitaph waren bands als NOFX, Offspring, Pennywise en Rancid nooit bekend geworden.
Zonder NOFX had Fat Wreck Chords niet bestaan. Dus 99% van de grote punkbands (die nog leven) waren nooit boven maaiveld uit gekomen.
De bands die ik noemde hebben gezorgd voor een nieuwe opleving van de punkrock aan het begin van de jaren 90, waar Green Day mooi van mee geprofiteerd had. Denk niet dat Green Day zonder dit alles ooit bekend had kunnen worden of airplay op de radio had kunnen krijgen.
Alle punkrock die je tegenwoordig nog hoort hebben we te danken aan Bad Religion. Niet iedereen weet het, maar het is wel zo.
Misschien trekken die bands die jij noemde meer mensen, mensen die niet verder kijken dan naar wat op de radio komt. Maar groter (in de zin van wat ze betekent hebben voor muziek) zijn ze beslist niet.
Kijk eens naar hoeveel muziek BR gemaakt heeft, en hoeveel grote bands die voor 1980 begonnen zijn nu nog steeds zo actief zijn met touren en albums opnemen, ik denk niet dat je ver komt. Kijk eens hoeveel bands BR als hun grote voorbeeld hebben (zowel toen ze begonnen als nu) en hoeveel bands begonnen zijn in het voorprogramma van BR.
Offspring was verrast toen van Smash 50.000 exemplaren werden gemaakt bij de release, zelf hadden ze nooit gedacht dat van dat album later meer dan 10 miljoen exemplaren verkocht gingen worden. Zonder een contract bij Epitaph hadden ze dat aantal nooit gehaald. Het album is tot vandaag nog steeds het meeste verkochte album bij een onafhankelijk platenlabel. In die tijd had The Offspring een behoorlijk ruig imago (is nu bijna niet meer voor te stellen) maar ik denk niet dat ze makkelijk bij een groot platenlabel waren gekomen, Epitaph was de enige mogelijkheid voor hun.quote:Op zondag 6 november 2005 11:41 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
[..]
Dat bands als Bad religion en the Descendents al jaren deden wat Offspring en Greenday opeens deden (en als nieuw gezien werd) wisten inderdaad veel mensen niet, maar zonder een BR of Epitaph was het een Green day en een Offspring ook wel gelukt hoor.
Denk o.a. aan het voorwerk dat Nirvana al gedaan had, maar ook een Guns n' roses en een Metallica. De weg voor harde/alternatieve weg was vrijgemaakt.
Net doordat Greenday en Offspring groot werden, werden de undergroundbands in de epitaphstal pas ook echt bekend/gewaardeerd en daarmee ontstond de grote (skate)punkgolf begin jaren 90. Greenday en Offspring hebben dus zeker niet meegeprofiteerd, ze hebben de golf zelf veroorzaakt.
Neemt niet weg dat epitaph veel gedaan heeft en een BR indirect verantwoordelijk was voor het succes van een Offspring en Greenday aangezien deze laatsten duidelijk wisten waar ze de mosterd moesten halen. Maar BR had in dit geval ook the Dead Kennedy's en/of the Misfits kunnen zijn en ipv Epitaph was er wellicht een ander label opgestaan dat had kunnen mee profiteren van het succes van Greenday en Offspring.
Waarom zou Offspring niet via een ander label succes hebben kunnen boeken dan, al was het via een ander klein label? Greenday's Dookie kwam immers direct uit op een Major label.quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Offspring was verrast toen van Smash 50.000 exemplaren werden gemaakt bij de release, zelf hadden ze nooit gedacht dat van dat album later meer dan 10 miljoen exemplaren verkocht gingen worden. Zonder een contract bij Epitaph hadden ze dat aantal nooit gehaald. Het album is tot vandaag nog steeds het meeste verkochte album bij een onafhankelijk platenlabel. In die tijd had The Offspring een behoorlijk ruig imago (is nu bijna niet meer voor te stellen) maar ik denk niet dat ze makkelijk bij een groot platenlabel waren gekomen, Epitaph was de enige mogelijkheid voor hun.
Bad Religion en de Descendents waren voordat Offspring en Green Day bestonden al erg populair en gewaardeerd. In Europa was dat misschien anders. Maar ik denk dat Offspring en Green Day meer hebben geprofiteerd van BR en Descendents dan andersom.
En zonder de Ramones waren de Misfits nooit groot geworden, en Misfits heeft de "deur" voor Metallica open gemaakt.
Waar die 3 akkoorden van de Ramones niet goed voor zijn geweest...
(Iemand trouwens een manier om 100 mb aan foto's online te zetten?)quote:De grote Rock Am Ring 2005-quiz!
Vraag 1: Hoeveel bier had The_Hives de eerste avond op?
A - Hij was nog compleet nuchter, maar stond wel strak van de koffie.
B - Aardig wat, maar het Duitse bier bleek niet aan te slaan.
C - Meer dan genoeg en dat was te zien ook.
Moeite met het beantwoorden van de vraag? Gebruik de hint!
Haha, lijkt me goed plan! Iemand trouwens nog een voorstel om een keer met z'n allen die RaR 2005-dvd's te kijken? Dan kunnen we daar natuurlijk eerder verandering in brengen hahaquote:Op zondag 6 november 2005 19:16 schreef The_Hives het volgende:evil-me
daar brengen we dit volgend jaar wel verandering in![]()
We're all caffeine addictsquote:Op maandag 7 november 2005 07:02 schreef evil-me het volgende:
Ik sta bij het uitgaan meestal strak van caffeine en suiker.
mhuahaha zie je het voor je, robbie op RaR.... hehe kan feestje worden, neem paraplu mee voor bier in de nek:Pquote:Op woensdag 9 november 2005 21:45 schreef Klingon het volgende:
...Nog wat RaR-nieuws: toch waarschijnlijk 3 dagen ipv 4 (2-4 juni). Bon Jovi valt hierdoor af en is geen gerucht meer. Robbie Williams komt erbij als gerucht. Wordt een leuk feestje volgend jaar
Doe nog es een voorspelling dan!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef evil-me het volgende:
ja had ik dus toch gelijk met dat Robbie Willliams. Ode aan me![]()
dat kan niet zomaar. Het is combinatie van ying en yang, stand van de zon en overvliegende ufo's wordt vervolgdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe nog es een voorspelling dan!![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef Klingon het volgende:
Hmm Bospop heeft namen bekendgemaakt: Simply Red, Simple Minds, Anouk en Roxy Music. De eerste twee zouden nog wel op RaR kunnen, alleen Simply Red vind ik daar niet echt tussen passen. Daarnaast heeft Bospop een derde dag in de planning staan voor een grote megaband. Vorig jaar hadden ze ook Maiden, dus ik verwacht wel iets spectaculairs... AC/DC misschien? Stones? Geen idee, ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef evil-me het volgende:
[..]
dat kan niet zomaar. Het is combinatie van ying en yang, stand van de zon en overvliegende ufo's wordt vervolgd
Omdat Bon Jovi al optredens gepland heeft staan voor de 3e en 4e van juni (Schotland en Engeland). Dan zou dus alleen de 2e overblijven voor RaR en RiP, lijkt me dus onwaarschijnlijk. Was nog wel een mogelijkheid geweest als RaR 4 dagen zou duren, maar met het bekendmaken van de datum op de officiele site lijkt me dat uitgesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:46 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
hoezo is Bon Jovi geen gerucht meer?
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:45 schreef Klingon het volgende:
Ik schop 'm maar weer omhoog. Hier zijn onze foto's, beter laat dan nooit natuurlijkZitten ook wat foto's tussen van andere fokkers, waaronder The_Hives met aanhang
Foto's geven wel een goed idee van o.a. de treinreis die kant op en terug + de toenemende brakheid per dag. De ene dag zit je nog lekker in de zon te genieten van een biertje, de andere verga je van de kou en regen.
ja maar jij bent ook oud. (nee, hoort bij mij ook wel een beetje bij) Volgens mij mag ik me nog jeugd noemen dus ik kan er nog niet op terug kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef Klingon het volgende:
Dropkick Murphy's en Flogging Molly is altijd feest. The Offspring zou ik ook wel weer een keer graag willen zien, das alweer 4 jaar geleden. Das mijn jeugdsentiment
Hahaha, ik ben 20... dat valt toch wel mee hoop ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:14 schreef evil-me het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook oud. (nee, hoort bij mij ook wel een beetje bij) Volgens mij mag ik me nog jeugd noemen dus ik kan er nog niet op terug kijken
Hoe kan ik je alsnog overhalen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef The_Hives het volgende:
ik ga waarschijnlijk niet komend jaar
het ligt meer aan mn andere companenquote:
Ik ga ook met minder companen, want ééntje zit er Down Under volgend jaar. Bij de ander is het maar afwachten. Dus wie weet ga ik ook alleen (met evil-me in de trein natuurlijk)quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het ligt meer aan mn andere companen![]()
Placebo is gaafquote:2006 approaches
Keep you eyes on the news section at 8pm (GMT) next Tuesday 29th
November, as there will be exclusive news and details of a Placebo live
show for 2006.
Volgens mij kochten wij ze altijd in december al.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Klingon het volgende:
Kaartverkoop begint volgend jaar pas volgens mij.
psiesquote:Maar toch genoeg tijd, is nog nooit compleet uitverkocht geweest
quote:Depeche mode will play:
Friday 02.06.2006 - Rock Im Park
Sunday 04.06.2006 - Rock Am Ring
Hoe vaak we die vraag nu al niet beantwoord hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef Klingon het volgende:
Is een duofestival, allebei op dezelfde datum. Rock Am Ring in het zuiden van Duitsland, Rock Im Park in het oosten. Allebei nagenoeg dezelfde artiesten
Je moet wat over hebben voor geïnteresseerde medefokkersquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:37 schreef SCS het volgende:
[..]
Hoe vaak we die vraag nu al niet beantwoord hebben.
Me 2. Depeche Mode is leuk, maar eigenlijk een heel klein beetje ver voor mijn tijd. Ken alleen Enjoy the Silencequote:Ik hoop dat SOAD ook komt. Als ik ga (weet et nog niet cker ivm tentamen) wil ik die echt wel zien.
quote:MAINSET
01 - Intro
02 - A Pain That I'm Used To
03 - John The Revelator
04 - A Question Of Time
05 - Policy Of Truth
06 - Precious
07 - Walking In My Shoes
08 - Suffer Well
09 - Damaged People
10 - Home
11 - I Want It All
12 - The Sinner In Me
13 - I Feel You
14 - Behind The Wheel
15 - World In My Eyes
16 - Personal Jesus
17 - Enjoy The Silence
ENCORE 1
18 - Somebody
19 - Just Can't Get Enough
20 - Everything Counts
ENCORE 2
21 - Never Let Me Down Again
22 - Goodnight Lovers
Tuurlijk, tuurlijk. Was ook meer als grapje bedoeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef Klingon het volgende:
Je moet wat over hebben voor geïnteresseerde medefokkers
over dat rock am ring/park. Ik vond die opmerking van die amerikaan wel meesterlijk. Klingon die had jij toen gepost kwam van je site.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:32 schreef SCS het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Was ook meer als grapje bedoeld. Het verbaast me elke keer weer hoeveel mensen het niet weten. Geeft wel een beetje aan hoe bekend het is hier in Nederland
.
Was dat dit mailtje?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:45 schreef evil-me het volgende:
[..]
over dat rock am ring/park. Ik vond die opmerking van die amerikaan wel meesterlijk. Klingon die had jij toen gepost kwam van je site.
verder trouwens ik vond het wel leuk dat je zon klein stukje gastenboek op je site had, komt dat nog terug?
Die shoutbox komt misschien nog wel terugquote:My friend and I will be in Germany during the Rock am Ring and are
planning to go. How far away is Rock am Ring from Rock im Park? Are
they within walking distance or will there be any sort of bus going
between the two locations?
Thanks,
Martin
en bij Tour:quote:Joining Placebo to support the English electro genii, FF will play Rock Im Park in Nuremburg on Friday 2nd June and at Rock Am Ring, Nurburgring on Sunday 4th June.
Dus ik zeg: Depeche Mode, Franz Ferdinand en Placebo... dat wordt nu al gaafquote:JUNE 2006
02 GER NUREMBERG Rock Im Park
Tickets: On general sale now
Supporting Depeche Mode with Placebo
04 GER NURBURGRING Rock Am Ring
Tickets: On general sale now
Supporting Depeche Mode with Placebo
Donequote:
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef evil-me het volgende:
nou,ga ik voor dat berichtje nou het topic checken. zucht
woei kaiser chiefs, franz ferdinand dansje
hehe gister nog met n vriend over gehad, mits LP en nog wat goede bands komen gaan we er hoe dan ook heen, tentamens komen later wel..quote:Op zondag 11 december 2005 16:59 schreef SCS het volgende:
Die line-up gaat er zeker mooi uitzien. Ik ga er steeds meer over denken om dat tentamen niet te maken en hem maar te "herkansen".
Uh huhquote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hehe gister nog met n vriend over gehad, mits LP en nog wat goede bands komen gaan we er hoe dan ook heen, tentamens komen later wel...
da;s ook weer waar natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef SCS het volgende:
[..]
Uh huh. Eén keer per jaar een tentamen missen moet geen probleem zijn
.
Weet niet of ze tegen die tijd nog in het voorprogramma staan van de Kaiser Chiefs. In april 2006 staat The Cribs e.a. weer bij de KC in het voorprogramma. Alhoewel... Hard-Fi vind ik toch wel zo'n typisch festivalbandje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef evil-me het volgende:
ik had weer iets bedacht..... in sommige landen staat volgens mij hard-fi in het voorprogramma van kaiser chiefs en in nl We are scientists..... is de kans niet groot dat die ook op rar zullen staan.
quote:B
Bushido
D
Danko Jones
L
Linkin Park
M
Machine Head
Monster Magnet
Motorhead
R
Rammstein
S
Santana
Simple Minds
Soulfly
System of a Down
T
The Bravery
The Darkness
Tool
Type O Negative
Een koelwagenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef evil-me het volgende:
ja idd. Je hebt gelijk maar kom op eej ik check af en toe hier of er iets nieuws is en dat is dus nooit...... weetje kunnen we het niet hebben over hoeveel bier er mee genomen gaat worden door jullie en hoe jullie dat gaan regelen. Misschien is een koelwagen een optie.
Thanks voor de info! Zal die plaatsen ff checken wat er te doen is. Weet wel dat de Stones er zijn als wij ook aankomen, maar die hoef ik niet te zien. Black Crowes zitten er een week eerder, das wel weer jammer. Lekker in de winter ja, zal wel flink koud worden. Gaaf dat jij er al bent geweest!quote:offtopic:
Klingon ga je naar New York toe wel zo relax heerlijk in de kou maja in de zomer is ook niet alles. Wat je moet doen is ff checken of er wat festivalletjes aan de gang zijn toen wij gingen was er een zomerfestival in Central Park en we hebben toen ook Coheed en Cambria en Mia gezien. En we waren een paar dagen voor Vans langs kwam weg helaasch... maar het is iig wel de moeite waard om even te controlleren of er wat live muziek komt. Plaatsen zijn:
> bowery ballroom
> irving plaza
> knitting factory
> madison square garden
Hahahaquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:01 schreef thelonesomegun het volgende:
Klingon het is weer prijs, ben em weer kwijt
Jaja zeg maar niks...
Maximo Park was er al vorig jaar als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef MaJo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder gehoord heb van Rock am Ring/Rock im Park maar het klinkt heel goed! Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs daar wil ik heen!Bestaat er ook een kans dat Maxïmo Park ook komt?
Nog één vraagje, in welke plaatsen zijn Rock am Ring/Park precies?
NOFX speelt live nóg beter dan op cd, ondanks dat ze stoned en dronken zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Klingon het volgende:
Dat hoor ik altijd bij de Deftones. Op albums ijzersterk, maar live zijn ze altijd zo dronken en stoned dat het nergens naar klinkt. Toen op Pinkpop 2003 was echt dramatisch.
RAR is in West-Europaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Klingon het volgende:
En Metallica geeft drie gigs in Zuid-Afrika in maart![]()
Hmm, oja das waarquote:
Dus niet naar RaR?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef evil-me het volgende:
jaaaa beide niet blont eejIk ga naar give it a name in London. (vind ik 29 en 30 april) Tenzij die namen daar nog bevestigd worden voor rar.
Vanaf februari wordt het EUR 120 p.p. Idd inclusief mullpfand, dus hoef je dat niet meer te betalen bij binnenkomst op de camping. Was niet echt handig geregeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef evil-me het volgende:
het is trouwens duurder gewordne volgensm ij. 110 euro. maar er staat wel incl. mullpfand dus dan is het maybe stiekem goedkoper geworden.
Gaan waarschijnlijk niet touren, album was volgens mij ook uitgesteld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef evil-me het volgende:
en waarom is linkin park geen rumour meer?
Kom dan naar RaRquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef -td6d- het volgende:
NoooooOoooOo
Waarom valt rock am ring nou gelijk met pinkpop?!
dat mag niet!
ik wil naar allebij![]()
wat een rotstreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |