Een koelwagenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:18 schreef evil-me het volgende:
ja idd. Je hebt gelijk maar kom op eej ik check af en toe hier of er iets nieuws is en dat is dus nooit...... weetje kunnen we het niet hebben over hoeveel bier er mee genomen gaat worden door jullie en hoe jullie dat gaan regelen. Misschien is een koelwagen een optie.
Thanks voor de info! Zal die plaatsen ff checken wat er te doen is. Weet wel dat de Stones er zijn als wij ook aankomen, maar die hoef ik niet te zien. Black Crowes zitten er een week eerder, das wel weer jammer. Lekker in de winter ja, zal wel flink koud worden. Gaaf dat jij er al bent geweest!quote:offtopic:
Klingon ga je naar New York toe wel zo relax heerlijk in de kou maja in de zomer is ook niet alles. Wat je moet doen is ff checken of er wat festivalletjes aan de gang zijn toen wij gingen was er een zomerfestival in Central Park en we hebben toen ook Coheed en Cambria en Mia gezien. En we waren een paar dagen voor Vans langs kwam weg helaasch... maar het is iig wel de moeite waard om even te controlleren of er wat live muziek komt. Plaatsen zijn:
> bowery ballroom
> irving plaza
> knitting factory
> madison square garden
Hahahaquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:01 schreef thelonesomegun het volgende:
Klingon het is weer prijs, ben em weer kwijt
Jaja zeg maar niks...
Maximo Park was er al vorig jaar als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef MaJo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder gehoord heb van Rock am Ring/Rock im Park maar het klinkt heel goed! Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs daar wil ik heen!Bestaat er ook een kans dat Maxïmo Park ook komt?
Nog één vraagje, in welke plaatsen zijn Rock am Ring/Park precies?
NOFX speelt live nóg beter dan op cd, ondanks dat ze stoned en dronken zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Klingon het volgende:
Dat hoor ik altijd bij de Deftones. Op albums ijzersterk, maar live zijn ze altijd zo dronken en stoned dat het nergens naar klinkt. Toen op Pinkpop 2003 was echt dramatisch.
RAR is in West-Europaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Klingon het volgende:
En Metallica geeft drie gigs in Zuid-Afrika in maart![]()
Hmm, oja das waarquote:
Dus niet naar RaR?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef evil-me het volgende:
jaaaa beide niet blont eejIk ga naar give it a name in London. (vind ik 29 en 30 april) Tenzij die namen daar nog bevestigd worden voor rar.
Vanaf februari wordt het EUR 120 p.p. Idd inclusief mullpfand, dus hoef je dat niet meer te betalen bij binnenkomst op de camping. Was niet echt handig geregeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef evil-me het volgende:
het is trouwens duurder gewordne volgensm ij. 110 euro. maar er staat wel incl. mullpfand dus dan is het maybe stiekem goedkoper geworden.
Gaan waarschijnlijk niet touren, album was volgens mij ook uitgesteld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef evil-me het volgende:
en waarom is linkin park geen rumour meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |