quote:Verhandlungen mit Linkin Park über einen Auftritt bei Rock am Ring 2006
Nach einer Meldung in der August-Ausgabe des deutschen Metal Hammer Magazins sind Linkin Park zusammen mit System Of A Down und Depeche Mode als Headliner für das Rock am Ring Festival 2006 im Gespräch, jedoch steht noch nichts fest. Das Festival wird an Pfingsten 2006 stattfinden und sich zum ersten Mal über 4 Tage und 4 Bühnen erstrecken. Rock am Ring-Veranstalter Marek Lieberberg hat gerade die Verhandlungen mit den Bands aufgenommen und zudem andere, noch ungenannte Bands angefragt.
Credits: Metal Hammer – Ausgabe 08/05, RockamRing.de (Bron)
whow das een foutje.... Greenday laten schieten....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef evil-me het volgende:
Linkin Park is aan het werk voor een nieuw album...... Oeh ik wil echt linkin park goed zien maja zei dat ook bij greenday heb het toen ook niet gedaan. Maar volgend jaar vooraan bij lp en naja afvoeren kan altijd nog.
Green Day is een van de weinige bands met een groot bereik geweest die kritiek geuit heeft. Of je moet de Dixie Chicks een goed alternatief vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Greenday hoef ik echt niet meer te zien, wat een hekel heb ik toch gekregen aan die band.
Met hun anti-Bush propaganda omdat andere bands dat ook doen en omdat dat goed scoort bij de doelgroep.
Offtopic: hey ouwe klasgenoot, jij ook hier?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Green Day is een van de weinige bands met een groot bereik geweest die kritiek geuit heeft. Of je moet de Dixie Chicks een goed alternatief vinden. En ondanks American Idiot een politiek album is, zijn slechts 'Holiday' en 'American Idiot' echt anti-Bush beleid nummers.
Ik ben in ieder geval blij dat ze zich uitgesproken hebben over hun mening. ze hadden ook stil kunnen zijn en de veilige weg kunnen nemen.
jaja, het alleen lezen schiet ook niet echt opquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:12 schreef Klingon het volgende:
[..]
Offtopic: hey ouwe klasgenoot, jij ook hier?
OT: Green Day was wel één van de hoogtepunten op RaR, alleen jammer dat de show overal hetzelfde is. Na een keer of twee weet je het wel. Maar nogmaals, heb me zeer goed vermaakt met Green Day die eerste dag
hmmm alleen maar omdat Greenday een grote band is en dus is de anti-Bush propaganda niet kewl.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Ixnay het volgende:
Greenday hoef ik echt niet meer te zien, wat een hekel heb ik toch gekregen aan die band.
Met hun anti-Bush propaganda omdat andere bands dat ook doen en omdat dat goed scoort bij de doelgroep.
Of de band groot of klein is heeft er niks mee te maken, Green Day was al rete mainstream voordat die cd uitkwam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm alleen maar omdat Greenday een grote band is en dus is de anti-Bush propaganda niet kewl.
Ik vind het een vet album en die Bush propaganda hoeft voor mij ook niet zo persé, maar ik vind het een beetje onzinnig om te zeggen dat ze dat doen omdat het goed scoort. Alleen maar omdat het een grote band is...
vriendin viel flauw wij weg ik vervolgens terug met een gave duitser maar alleen maar scherm kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
whow das een foutje.... Greenday laten schieten....![]()
Ik hoop dat je een goede reden had?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef evil-me het volgende:
[..]
vriendin viel flauw wij weg ik vervolgens terug met een gave duitser maar alleen maar scherm kijkenik had zo naar voren moeten crowdsurfen dan zou ik iig op de helft staan.
als er een band niet populistisch is, dan is het Green Day wel. Het is iedereen er om heen die Green Day mainstream gemaakt heeft, zijzelf niet. Zij maken gewoon de muziek die zij willen maken, dat is nog steeds geen utopie in deze wereld hoor. Er kwamen al 14-jarigen kijken in de tijd van Insomniac, en ik wil dat album nou niet bepaald "publiekstrekker" noemen. Het is niet Green Day's schuld dat punk op een gegeven moment mainstream werd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Of de band groot of klein is heeft er niks mee te maken, Green Day was al rete mainstream voordat die cd uitkwam.
Boysetsfire is ook tegen Bush, maar die onderbouwen hun kritiek met argumenten in hun nummers, Green Day doet het gewoon om zich populair te maken bij de doelgroep, waardoor allemaal 14-jarigen er aan mee gaan doen omdat die aap van Green Day dat zo leuk vindt, ik heb hem nog nooit horen vertellen wat Bush hem misdaan heeft, zonder Bush had Billie misschien al lang een bom op zijn mooie complexe villa gehad.
Ik geloof er niks van, het hoort allemaal bij z'n show.
Ik vind niet dat ze slechte muziek maken ofzo, maar door die laatste cd ben ik het geheel minder gaan vinden. Op die vorige albums had Green Day helemaal geen politiek geassocieerde teksten.
Daarnaast heb ik ze 2 keer live gezien dit jaar, en dat was 2 keer precies hetzelfde optreden, zegt genoeg. Ze hadden gewoon Green Day moeten blijven, en voor mij was dat altijd geen serieuze band (wel een leuke band) die zich niet met dergelijke zaken als deze bezighielden.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
als er een band niet populistisch is, dan is het Green Day wel. Het is iedereen er om heen die Green Day mainstream gemaakt heeft
Echte punk zal nooit mainstream worden, Green Day is pop met punk invloeden, aangezien dit het enige is wat boven maaiveld uitkomt dat op punk lijkt gaan veel mensen denken dat Green Day een representatief voorbeeld is van punk.quote:Er kwamen al 14-jarigen kijken in de tijd van Insomniac, en ik wil dat album nou niet bepaald "publiekstrekker" noemen. Het is niet Green Day's schuld dat punk op een gegeven moment mainstream werd.
Als ze daar kritiek op zouden hebben zouden ze dat op een heel andere manier doen.quote:En je hoeft toch geen persoonlijke problemen met iemand te hebben om kritiek te mogen uiten. Bush voert een beleid uit waar ze niet achter staan, waarom zouden ze dat dan niet mogen zeggen en waarom is het meteen populistisch als je het wel doet?
Ik heb wel eens vaker optredens gezien van dezelfde band in dezelfde tour, maar het was altijd anders. Green Day heeft een bepaald toneelstuk ingestudeerd en dat 50 keer of meer herhaald.quote:En trouwens de twee concerten die jij hebt gezien dit jaar, waren twee in dezelfde tour, vandaar dat het hetzelfde was.
Kom je ook?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
en wat mij betreft nu weer over tot de orde van de dag, Rock am Ring
Als AC/DC komt dan ga ik sowieso daarheenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:49 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kom je ook?
Hmmm wat geruchten buiten de drie die de organisatie zelf al had aangekondigd:
- Staind (in maart 2006 in Duitsland)
- Tool (manager schijnt zo'n beetje alle festivals aangeschreven te hebben voor gigs in de zomer)
- Soulfly (met een nieuw album altijd wel in de buurt)
Wat ik hoop? AC/DC natuurlijk, die brengen volgend jaar weer een album uit en gaan touren.![]()
Helaas de guano apes zijn uit elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef evil-me het volgende:
gueno apes (als het nog bijelkaar is, ben er niet zo in thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |