Volgens mij kochten wij ze altijd in december al.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Klingon het volgende:
Kaartverkoop begint volgend jaar pas volgens mij.
psiesquote:Maar toch genoeg tijd, is nog nooit compleet uitverkocht geweest
quote:Depeche mode will play:
Friday 02.06.2006 - Rock Im Park
Sunday 04.06.2006 - Rock Am Ring
Hoe vaak we die vraag nu al niet beantwoord hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef Klingon het volgende:
Is een duofestival, allebei op dezelfde datum. Rock Am Ring in het zuiden van Duitsland, Rock Im Park in het oosten. Allebei nagenoeg dezelfde artiesten
Je moet wat over hebben voor geïnteresseerde medefokkersquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:37 schreef SCS het volgende:
[..]
Hoe vaak we die vraag nu al niet beantwoord hebben.
Me 2. Depeche Mode is leuk, maar eigenlijk een heel klein beetje ver voor mijn tijd. Ken alleen Enjoy the Silencequote:Ik hoop dat SOAD ook komt. Als ik ga (weet et nog niet cker ivm tentamen) wil ik die echt wel zien.
quote:MAINSET
01 - Intro
02 - A Pain That I'm Used To
03 - John The Revelator
04 - A Question Of Time
05 - Policy Of Truth
06 - Precious
07 - Walking In My Shoes
08 - Suffer Well
09 - Damaged People
10 - Home
11 - I Want It All
12 - The Sinner In Me
13 - I Feel You
14 - Behind The Wheel
15 - World In My Eyes
16 - Personal Jesus
17 - Enjoy The Silence
ENCORE 1
18 - Somebody
19 - Just Can't Get Enough
20 - Everything Counts
ENCORE 2
21 - Never Let Me Down Again
22 - Goodnight Lovers
Tuurlijk, tuurlijk. Was ook meer als grapje bedoeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef Klingon het volgende:
Je moet wat over hebben voor geïnteresseerde medefokkers
over dat rock am ring/park. Ik vond die opmerking van die amerikaan wel meesterlijk. Klingon die had jij toen gepost kwam van je site.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:32 schreef SCS het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Was ook meer als grapje bedoeld. Het verbaast me elke keer weer hoeveel mensen het niet weten. Geeft wel een beetje aan hoe bekend het is hier in Nederland
.
Was dat dit mailtje?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:45 schreef evil-me het volgende:
[..]
over dat rock am ring/park. Ik vond die opmerking van die amerikaan wel meesterlijk. Klingon die had jij toen gepost kwam van je site.
verder trouwens ik vond het wel leuk dat je zon klein stukje gastenboek op je site had, komt dat nog terug?
Die shoutbox komt misschien nog wel terugquote:My friend and I will be in Germany during the Rock am Ring and are
planning to go. How far away is Rock am Ring from Rock im Park? Are
they within walking distance or will there be any sort of bus going
between the two locations?
Thanks,
Martin
en bij Tour:quote:Joining Placebo to support the English electro genii, FF will play Rock Im Park in Nuremburg on Friday 2nd June and at Rock Am Ring, Nurburgring on Sunday 4th June.
Dus ik zeg: Depeche Mode, Franz Ferdinand en Placebo... dat wordt nu al gaafquote:JUNE 2006
02 GER NUREMBERG Rock Im Park
Tickets: On general sale now
Supporting Depeche Mode with Placebo
04 GER NURBURGRING Rock Am Ring
Tickets: On general sale now
Supporting Depeche Mode with Placebo
Donequote:
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef evil-me het volgende:
nou,ga ik voor dat berichtje nou het topic checken. zucht
woei kaiser chiefs, franz ferdinand dansje
hehe gister nog met n vriend over gehad, mits LP en nog wat goede bands komen gaan we er hoe dan ook heen, tentamens komen later wel..quote:Op zondag 11 december 2005 16:59 schreef SCS het volgende:
Die line-up gaat er zeker mooi uitzien. Ik ga er steeds meer over denken om dat tentamen niet te maken en hem maar te "herkansen".
Uh huhquote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hehe gister nog met n vriend over gehad, mits LP en nog wat goede bands komen gaan we er hoe dan ook heen, tentamens komen later wel...
da;s ook weer waar natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef SCS het volgende:
[..]
Uh huh. Eén keer per jaar een tentamen missen moet geen probleem zijn
.
Weet niet of ze tegen die tijd nog in het voorprogramma staan van de Kaiser Chiefs. In april 2006 staat The Cribs e.a. weer bij de KC in het voorprogramma. Alhoewel... Hard-Fi vind ik toch wel zo'n typisch festivalbandje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef evil-me het volgende:
ik had weer iets bedacht..... in sommige landen staat volgens mij hard-fi in het voorprogramma van kaiser chiefs en in nl We are scientists..... is de kans niet groot dat die ook op rar zullen staan.
quote:B
Bushido
D
Danko Jones
L
Linkin Park
M
Machine Head
Monster Magnet
Motorhead
R
Rammstein