Maak je maar geen zorgen hoor. Met een beetje geluk touren ze dan of in Australië, of zijn ze weer druk in de studio voor een nieuw album.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:28 schreef CactusJack het volgende:
Hmmm, de gasten waarmee ik naar rock am Ring ga, hebben een scheit hekel aan coldplay, zelfs zo erg dat als coldplay komt, ze helemaal niet gaan. Omdat dan het festival de naam ROCK am ring niet waard is.
Waar staat dat Depeche Mode is bevestigd? laat maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Klingon het volgende:
Als jij woensdag al kan gaan, dan ga ik wel met je mee, want ik ga ook liever met de trein dan met de auto (lange reis, files, wachten). Toen ik al die rijen auto's zag die stonden te wachten, wat was ik toen blij dat ik al m'n tentje had staan
weet ik, ik bedoelde alleen dat het dan dus wel makkelijk mogelijk om voor medere mensen wat te regelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Klingon het volgende:
[..]
hmm, maar leontien had toen ook al ruimte voor ons vrijgehouden![]()
beide jaren heb ik niet in de file gestaan. Je komt zo aangereden, pleurt meteen je auto neer en bent klaar. Leve de duitse punklichkeitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Klingon het volgende:
Als jij woensdag al kan gaan, dan ga ik wel met je mee, want ik ga ook liever met de trein dan met de auto (lange reis, files, wachten). Toen ik al die rijen auto's zag die stonden te wachten, wat was ik toen blij dat ik al m'n tentje had staan
genoeg eettenten op het terrein. Een grote biertent als je het terrein afkomt. Op de campings heb je ook biertenten en kan je ook eten halen. Het is niet zo goed voor elkaar als lowlands, waar je bijna een hele supermarkt hebt, maar er zijn ook een aantal karren waar je wat kan kopen (zoals bijvoorbeeld zakken chips, maar ook een regenpak). Dat is daar wel duur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Triangeljosti het volgende:
Hoe is Rock am Ring qua sanitaire voorzieningen? En eten? Dus randprogramma/voorzieningen?
gewoon genoeg meenemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef evil-me het volgende:
Ik miste die supermarkt toch wel. Verder stond er op de kaart dat er wel een supermarkt was maar daar werden alleen broodjes en koffie en melk :S te duur verkocht. Wij hadden nog een liter pak drinken nodig voor op het terrein. Maar er stonden wel genoeg karretjes langs de weg met echt alles.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef Klingon het volgende:
The_Hives stuurde mij dacht ik een smsje dat de supermarkt aan de andere kant van het festivalterrein zat. Wij het halve circuit omgelopen, was het maar zo'n kraampje haha![]()
Zo die wil ik echt zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:49 schreef Klingon het volgende:
Hmmm wat geruchten buiten de drie die de organisatie zelf al had aangekondigd:
- Tool (manager schijnt zo'n beetje alle festivals aangeschreven te hebben voor gigs in de zomer)
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef evil-me het volgende:
ow we kunnen voor 2006 wel een keer een meeting doen en beetje de dvdtjes kijken ofzow
ja lijkt me gaaf. Ik heb ook zoveel van die concerten gemist op tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Klingon het volgende:
[..]
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |