hoeveel posts nog?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:49 schreef evil-me het volgende:
gaan we dit topic gewoon nog volkrijgen?
zit op me werk regelmatig en het is momenteel vrij rustig dus ik zit veel op Fok! jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef evil-me het volgende:
14. Komakie heb jij niks beters te doen? Je bent volgens mij vaker hier dan ik
helemaal niet... nog 11quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef The_Hives het volgende:
vol !!!
Met z'n allen op de camping vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar dan moeten we wel gezamenlijk reizen. Anders gaat het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:49 schreef evil-me het volgende:
The_Hives doet vervelend:D nog 10 dus. Oeh volgend jaar gaat het wer leuk worden. En groter en alles. Ik wil eigenlijk helemaal niet op de nordschleife ik wil op die campings bij de ingang. A1 etc.
ja hoor, vorig jaar toen ik je belde had ik nog zo 50 vierkante meter voor je vrij kunnen houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Met z'n allen op de camping vind ik persoonlijk ook geen probleem, maar dan moeten we wel gezamenlijk reizen. Anders gaat het echt niet lukken.
hmm, maar leontien had toen ook al ruimte voor ons vrijgehoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja hoor, vorig jaar toen ik je belde had ik nog zo 50 vierkante meter voor je vrij kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |