dat kan niet zomaar. Het is combinatie van ying en yang, stand van de zon en overvliegende ufo's wordt vervolgdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
Doe nog es een voorspelling dan!![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef Klingon het volgende:
Hmm Bospop heeft namen bekendgemaakt: Simply Red, Simple Minds, Anouk en Roxy Music. De eerste twee zouden nog wel op RaR kunnen, alleen Simply Red vind ik daar niet echt tussen passen. Daarnaast heeft Bospop een derde dag in de planning staan voor een grote megaband. Vorig jaar hadden ze ook Maiden, dus ik verwacht wel iets spectaculairs... AC/DC misschien? Stones? Geen idee, ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef evil-me het volgende:
[..]
dat kan niet zomaar. Het is combinatie van ying en yang, stand van de zon en overvliegende ufo's wordt vervolgd
Omdat Bon Jovi al optredens gepland heeft staan voor de 3e en 4e van juni (Schotland en Engeland). Dan zou dus alleen de 2e overblijven voor RaR en RiP, lijkt me dus onwaarschijnlijk. Was nog wel een mogelijkheid geweest als RaR 4 dagen zou duren, maar met het bekendmaken van de datum op de officiele site lijkt me dat uitgesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:46 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
hoezo is Bon Jovi geen gerucht meer?
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:45 schreef Klingon het volgende:
Ik schop 'm maar weer omhoog. Hier zijn onze foto's, beter laat dan nooit natuurlijkZitten ook wat foto's tussen van andere fokkers, waaronder The_Hives met aanhang
Foto's geven wel een goed idee van o.a. de treinreis die kant op en terug + de toenemende brakheid per dag. De ene dag zit je nog lekker in de zon te genieten van een biertje, de andere verga je van de kou en regen.
ja maar jij bent ook oud. (nee, hoort bij mij ook wel een beetje bij) Volgens mij mag ik me nog jeugd noemen dus ik kan er nog niet op terug kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef Klingon het volgende:
Dropkick Murphy's en Flogging Molly is altijd feest. The Offspring zou ik ook wel weer een keer graag willen zien, das alweer 4 jaar geleden. Das mijn jeugdsentiment
Hahaha, ik ben 20... dat valt toch wel mee hoop ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:14 schreef evil-me het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook oud. (nee, hoort bij mij ook wel een beetje bij) Volgens mij mag ik me nog jeugd noemen dus ik kan er nog niet op terug kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |