quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nathalie kan vertrek Ralph niet goed verwerken
[afbeelding]
Lieske leeft zich in in wereld van Tanja
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Kan een mod het nummer even aanpassen?
(sorry, het is nog vroeg)
Moet # 365 zijn
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Kan een mod het nummer even aanpassen?
(sorry, het is nog vroeg)
Moet # 365 zijn
reol ???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat de naam Roel in omgekeerde vorm in het woord jaloers is terug te vinden.
Ik denk het niet. Roel begint me echt te irriteren met zijn jaloerse gedrag tegen alles en iedereen die bij Dido in de buurt komt...
Komt vast omdat ie opeens niet zo zeker meer is van haar, door zn stomme opmerkingen over exen enzo... tenminste geloof dat Dido dat niet zo leuk vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat de naam Roel in omgekeerde vorm in het woord jaloers is terug te vinden.
Ik denk het niet. Roel begint me echt te irriteren met zijn jaloerse gedrag tegen alles en iedereen die bij Dido in de buurt komt...
betweterquote:
Mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Net wakker, San?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
Waarom rammelen ze zo hard met die lepeltjes in die bekers?
Die Nathalie is me veel te druk op de vroege morgen. Ik wilde nog wat chillen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net wakker, San?
Mên, amper de ogen open en ze zeiken alweer over de mogelijke homo.![]()
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de homo-opdracht en de gevolgen hiervan.![]()
Ik houd het erop dat er toch geen homo inzit en dat het alleen gaat om de opschudding die zo'n gerucht teweeg brengt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen. Het is wat stil in het huis, dus ik heb er even een theorie tegenaan gegooid.
Vannacht ging het weel heel lang over de homo in het huis. Ik snap niet dat de bewoners niet iets verder doordenken. Dan zou je namelijk de twee 'hoofdverdachten' al kunnen wegstrepen.
Ik ga er van uit dat niet iemand vanuit zichzelf gewoon echt keihard zit te liegen 5 weken lang en neem dus aan dat de bewoners ook verwachten dat het dan een soort van missie is waar de betreffende bewoner geld voor krijgt. Het zou dan dus een beetje Hummie's stunt zijn om dat nu, na zoveel weken opeens bekend te maken.
Wat mij betreft zou dat betekenen dat Menno het dus NIET is, aangezien hij bij de eerste nominaties genomineerd stond en dus maarzo het huis uit had kunnen vliegen. Weg 'stunt' van Hummie. Menno valt af dus.
Dan Joost. Als het werkelijk opdracht was van Hummie om het geheim te houden en als het lukt dan geld ontvangen, dan zou Joost nooit die dingen als maskertjes en dergelijke doen. Dat loopt dan toch veel te veel in de gaten! Wat mij betreft valt Joost dus ook af
Ja als je in alles geinterresseerd bet wat niet mainstream is, dan ben je natuurlijk homo (ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
? als je verstand hebt van het songfestival en opera, dan ben je homo...
Kut, word ik hier gewoon even uit de kast getrokken op zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:01 schreef Mike1964 het volgende:
? als je verstand hebt van het songfestival , dan ben je homo...
Roel zei gisteren ook nog dat hij pas met de mannen gaat douchen als hij weet wat er hand is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk dat er helemaal geen homo is. dan zullen sommige mensen enorme spijt van hun uitspraken krijgenRoel
Ik vond die opmerking daar achteraan wel leuk, Joost: Dan zou ik pas echt homo zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vraagt als test even aan Joost of hij de nummers van het sogfestival kent.
Joost kent ze niet en valt dus af
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel zei gisteren ook nog dat hij pas met de mannen gaat douchen als hij weet wat er hand is.
Met z'n kleine piemel. Maak je daar maar druk om jongen.
![]()
![]()
Dan bevind ik me in goed gezelschap, ook al hou ik zelf meer van vrouwen...Die kast ben ik nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ja als je in alles geinterresseerd bet wat niet mainstream is, dan ben je natuurlijk homo (ik) van deze beredenering). Wat als blijkt dat het merendeel van de BB-volgers homo is, zien we je hier dan nog terug ?? of spring je dan spontaan uit de kast ??
Roel is bang dat er iets anders dan een sjekkie gerookt gaat worden in die douchequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel zei gisteren ook nog dat hij pas met de mannen gaat douchen als hij weet wat er hand is.
![]()
![]()
Oeps, begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goedemorgen
Misschien moet ik toch iets minder streams gaan kijken,
heb gedroomd dat Dido onze nieuwe huisarts is geworden![]()
en dat mijn wederhelft opeens erg veel kwaaltjes heeft![]()
huh, voor de komende ronde bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef schatje het volgende:
Menno is trouwens genomineerd dooor Ralph.
Hoe kom je daaraan? Dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef schatje het volgende:
Menno is trouwens genomineerd dooor Ralph.
Wat een kneus inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
bronquote:Ralph nomineert Menno
Toen Rikkert het huis verliet, nomineerde hij Roel, met de bekende gevolgen. Naar nij blijkt heeft ook Ralph iemand mogen nomineren, zo vertelde in het Talpa-programma 'Thuis'. Zijn keuze is gevallen op Menno. Opvallend is dat dit nog niet door Big Brother zelf bekend is gemaakt.
Ja tuurlijk, voor ze het wisten sprong iedereen bij elkaar onder de douche in bad en in bed, en nu wordt het opeens beladen.... zoooo zieligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:07 schreef CGJung het volgende:
[..]
Roel is bang dat er iets anders dan een sjekkie gerookt gaat worden in die douche![]()
Ik ook, maar die theorie was dus ook voor de bewoners, die wél echt denken dat er iemand homo is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik houd het erop dat er toch geen homo inzit en dat het alleen gaat om de opschudding die zo'n gerucht teweeg brengt.
Hier prachtig weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom schijnt de zon niet bij mij? Aalsmeer is hier helemaal niet zo ver vandaan...
Ze zijn het dus wel gewoon vergeten. Of hebben ze dat gedaan om eerst even te checken of hij Tanja zou noemen?quote:
Ik heb er niks van gezien... ook niet in de internet uitzending... dus het zal bij benieuwen of het waar is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn het dus wel gewoon vergeten. Of hebben ze dat gedaan om eerst even te checken of hij Tanja zou noemen?
de Bron klopt niet er werd gevraagd met wie hij het minste had en dat is Menno en daarna Tanja hij heeft niet genomineerd(tenminste niet in het intervieuwtje dat ik gisteren gezien heb)quote:
Telegraaf tactieken bij die site dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik heb Thuis gekeken maar heb dit absoluut niet gezien.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Met z'n kleine piemel.
Sorry, ben lekker bezig vanochtend en toch al tijdje wakker, was er heilig van overtuigd dat ik in dít topic aan het posten was!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vragen over de streamverslagen graag in dit topic: Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dit topic is er uitsluitend voor de streamverslagen.
Misschien heeft haar moeder daar zelf nooit duidelijkheid over gegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Sorry, ben lekker bezig vanochtend en toch al tijdje wakker, was er heilig van overtuigd dat ik in dít topic aan het posten was!!
Ik vroeg dus of Dido er soms moeite mee had dat haar moeder lesbisch is? Dit omdat ze zo krampachtig doet over het lesbisch of bisexueel genoemd worden.
Ik vind Rob steeds irritanter worden, wat een gluiperig irritant vies ventje is dat tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
Als degene met de meeste stemmen automatisch genomineerd worden voor de volgende exit, geloof zelf ik erin, dat dit bedacht is om Tan erin te houden
Straks worden onder leiding van Rob de huishuidelijke teams, en andere dingetjes besproken.
Natuurlijk moet alles weer gestructureerd
Ze zei dat ze er moeite mee heeft als men zegt dat haar ma lesbisch is omdat het dan lijkt alsof ze nooit van haar vader heeft gehouden, Dido noemt het daarom liever bisexueel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik vroeg dus of Dido er soms moeite mee had dat haar moeder lesbisch is? Dit omdat ze zo krampachtig doet over het lesbisch of bisexueel genoemd worden.
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik vind Rob steeds irritanter worden, wat een gluiperig irritant vies ventje is dat toch![]()
![]()
Nog maar nét dan, want ik zie geen peuk. Of heeft ze die al op?quote:
Dan zou ik Joost toch niet uitsluiten. Door zich normaal te gedragen hoeft hij zo min mogelijk te acteren, en dus zo min mogelijk kans op fouten. Misschien overdrijft hij af en toe juist wel om juist verdenking van zich af te wentelen. Verder ben ik aanhanger van Ockhams theorie dat de meest simpele verklaring vaak de juiste is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook, maar die theorie was dus ook voor de bewoners, die wél echt denken dat er iemand homo is.
Wat trouwens onzin is volgens mij. Het betekent wél dat haar moeder dan nooit verliéfd is geweest op Dido's vader, want dat gaat wat lastig als je lesbisch bent. Maar "houden van" kan natuurlijk prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze zei dat ze er moeite mee heeft als men zegt dat haar ma lesbisch is omdat het dan lijkt alsof ze nooit van haar vader heeft gehouden, Dido noemt het daarom liever bisexueel.
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.
Ik vond Rob eerst erg hinderlijk vanwege zijn autoriteit zijn, maar de laatste week vind ik hem juist weer voldoende toevoegen, omdat hij regelmatig gesprekken aangaat, die mij wel boeien.
En ze heeft er weer écht zin in zo te zien...quote:
Boeien die gesprekken je?? Nouja ieder zn meugquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.
Ik vond Rob eerst erg hinderlijk vanwege zijn autoriteit zijn, maar de laatste week vind ik hem juist weer voldoende toevoegen, omdat hij regelmatig gesprekken aangaat, die mij wel boeien.
idd en niet alleen Ingrid praat hij dingen aan ook Nathalie en Joost zijn dankbare slachtoffersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.
![]()
![]()
![]()
He-le-maal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef muizemeis het volgende:
Boeien die gesprekken je?? Nouja ieder zn meug
Persoonlijk vind ik dat die man echt helemaal niets zegt, dr komen woorden uit zn mond maar inhoud is ver te zoeken. Het klinkt best leuk en doordacht, maar als je gaat nadenken over wat hij nou werkelijk heeft gezegd moet ik concluderen: geen flikker!!
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eenser komt eigelijk niets zinnigs uit Rob en als je goed luistert heeft hij het mog het meest over zichzelf en zoekt hij steeds bevestiging.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.![]()
IEUWWWWWWW!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.![]()
Ja maar, dat 'weet'ie nog uit de tijd dat hij de hetero speeldequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.
Rob is wat mij betreft dus ook sowieso de homo niet
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ha, medestanderquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er Rob ook nog wel voor aan om homo te zijn trouwens. Relatie met zijn ex is nog goed en hij heeft er wel de uitspraken voor.
We zullen het vanavond wel horenquote:
Daarna werd wel gezegd dat alleen zijn torso in beeld was gekomen, maar ook dat is niet waar. Getuige de vele piemel en billenfoto's die we al hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".
Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Ik denk dat er helemaal niets wordt medegedeeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zullen het vanavond wel horenhoop ik.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Op tv niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarna werd wel gezegd dat alleen zijn torso in beeld was gekomen, maar ook dat is niet waar. Getuige de vele piemel en billenfoto's die we al hebben.
Ja dat was mij ook opgevallen!! Ik zat te denken, wat zouden de bewoners denken dat er wel en/of niet uitgezonden wordt?? De badkamer blijkbaar dus niet...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".
Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef muizemeis het volgende:
Weet je wat me dat betreft ook opvalt?? Dat ze in de live uitzending opeens zo zenuwachtig doen, alsof ze de rest van de dag/week niet te zien zijn![]()
Had idd gekund, als het geen gerucht zou zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er Rob ook nog wel voor aan om homo te zijn trouwens. Relatie met zijn ex is nog goed en hij heeft er wel de uitspraken voor.
Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Hoop toch echt van wel, dit gezever ben ik alweer spuugzat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er helemaal niets wordt medegedeeld eigenlijk.
Brrrrr wat een griezel is het hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Had idd gekund, als het geen gerucht zou zijn.
En dan die glimlach van 'm als 'ie zit te luisteren ofzo; met z'n tandjes op elkaar, eng gewoon.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Ik denk dat BB daarover (en over vele andere dingen) nogal vaag is geweest, want kennelijk zijn er genoeg bewoners die denken dat ze het wel uitzenden aangezien zij in badpak/zwembroek douchenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Nouja dat omkleden en optutten kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar sommige van de bewoners doen zo... tja... 'gemaakt' in de live uitzending, terwijl ze voor de rest gewoon doen (nouja gewoon... je snapt het wel). Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Je zou ook kunnen redeneren: het is zó over the top, dat hij misschien iets probeert te maskeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.
Rob is wat mij betreft dus ook sowieso de homo niet
[..]
Dat bedoel ik dus.
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...
Tanja reageerde toch ook zo leuk toen ze het hoorde van de quiz: "Ik wil helemaal niet op tv"
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...
Iedereen die de live ook goed gevolgd heeft moet tot dezelfde conclusie komen. Het was overduidelijk gewoon een geintje. Schijnbaar is dat niet bij iedereen duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
Maar... ik denk dat er helemaal geen homo in het huis zit.
Mogguh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrr wat een griezel is het hèGoeiemorgen trouwens
Hey, ken jij Wousje nog? Die is door naar de tweede ronde van Idols![]()
En bedankt, zat net lekker te etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Voor de mensen die de foto niet kennen:
[afbeelding]
Daar gaat m'n koffie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Mike1964 het volgende:
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?
Denk dat iedereen dat dachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Roel kom ook moeilijk uit zijn woorden tijdens een live. Dat zijn de zenuwen en lijkt me allemaal vrij normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
Indonesisch denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??
Wat een vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Mike1964 het volgende:
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?
Ja toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
Ze is ook geïnterviewed door Martijn Krabbéquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef CartWOman het volgende:
Ja, Wousje, met die enge hond, toch? Wel een lieve hond, daar niet van.
Wat leuk voor haar!! Dan ga ik toch maar 'es kijken straks.
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik denk Joost. Maar je weet maar nooit.... Hij zegt zelf al dat hij geen bouwvakkers-figuur is... Dacht de hele tijd al Joost, en definitief toen hij als rookpolitie Roel ging fouilleren.. De manier waaróp.
Hey, jij ligt op de bank!!! Jij zit helemaal niet achter een pcquote:
ex-vrouw en dochter Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??
gaat dat samen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Toch knap, Anniequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
Roel is trouwens extreem homofoob en enorm territoriaal.
En de reactie van Nathalie tijdens de live-uitzending die hysterisch d'r bek open trok en ging staan springen, vond ik de meest opvallende.
Mijn man kijkt graag naar desperate housewives, maar vindt een bruce willis film ook niet te versmaden... ik zelf trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?
* Jojogirl is blij dat haar vriend niet zo is. 100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Geef ze een knuf van me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ook geïnterviewed door Martijn Krabbé
Maar goed, ik ga zo lekker naar de markt met mijn mannen (neem Anthraxx, Seborik en Atrimar maar mee) en dan even geen BB voor mij. Alhoewel het wel leuk is om met iemand die ook BB verslaafd is te kunnen kletsen, niemand anders hier in huis vindt het echt leuk(alhoewel Tara het wel een beetje volgt)
Schat, 21-jarige kereltjes zoals ik zijn zo multifunctioneel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jij ligt op de bank!!! Jij zit helemaal niet achter een pc
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Geef ze een knuf van me.
Veel plezier!
Nee idd, ik wil even benadrukken dat ik absoluut niet iemand snel beoordeel wat dit betreft, ik houd me daar verder echt niet mee bezig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?
* Jojogirl is blij dat haar vriend niet zo is. 100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Je zou willen dat je nog maar 21 wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Schat, 21-jarige kereltjes zoals ik zijn zo multifunctioneel.
Mee eens. Ik zap ook weg als ze weer aan een "belevenis" begint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Utwodublin het volgende:
Lieske is zo saai, wat een vreselijke, langdradige verhalen over niets. Je ziet iedereen gewoon denken wat moeten we hier nu mee en wat komt er nu weer. Gisteravond ook toen ze op de praatstoel zat, zag je dat mensen zich begonnen te vervelen en een hoop wegliepen. Tis een aardig meisje, maar ze heeft werkelijk helemaal niets te melden hier. Zo saaaaai.
Ik mocht willen dat ik zo knap, ad rem en cool als sebbo was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenen Sebbo, kom je ook achter de pc vandaan?
dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mocht willen dat ik zo knap, ad rem en cool als sebbo was.
Mijn vent vindt sommige van die programma's dus wel leuk. En hij kijkt ook voetbal. Drinkt wijn en bier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is weer het andere uiterste
maar die 'vrouwenprogramma's' kunnen mij echt niet boeien, ik heb het geprobeerd
Laat dat motorrijden maar zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.
Ik gooi m'n liefdesleven niet op tafel voor een zak m&m's bij een D&D-meeting..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar jij hebt tenminste al twee vriendinnetjes gehad dit jaar en Sebbo geen 1
Dat beweer ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn vent vindt sommige van die programma's dus wel leuk. En hij kijkt ook voetbal. Drinkt wijn en bier.
Oftewel iedereen is anders, stereotypen zijn leuk en soms handig, maar gaan lang niet voor iedereen op.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Jojogirl het volgende:
Oftewel iedereen is anders, stereotypen zijn leuk en soms handig, maar gaan lang niet voor iedereen op.
Ga toch weg...ik heb helemaal geen vooroordelen. Het is toch logisch te veronderstellen dat een homo eerder een andere homo herkent dan een niet-homo? Het zal mij echt worst wezen waar mensen op vallen. Al vallen ze op jonge hondjes....ieder zijn heug.quote:
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat motorrijden maar zitten inderdaad.![]()
* ook elke week desperate housewifes kijkt![]()
Ik vind het wel lullig dat als ik jou in de zeik zet jij vervolgens Annie in de zeik zetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef Seborik het volgende:
Ik gooi m'n liefdesleven niet op tafel voor een zak m&m's bij een D&D-meeting..
Dan heb ik geen smaak denk ik, want na 10 afleveringen DH ben ik echt gekapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik van![]()
Ja kijk, persoonlijk zou ik toch moeite hebben met dat laatste, als het nou volwassen honden zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ga toch weg...ik heb helemaal geen vooroordelen. Het is toch logisch te veronderstellen dat een homo eerder een andere homo herkent dan een niet-homo? Het zal mij echt worst wezen waar mensen op vallen. Al vallen ze op jonge hondjes....ieder zijn heug.
Ik heb het geen 10 afleveringen volgehouden en ik ben echt een vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik geen smaak denk ik, want na 10 afleveringen DH ben ik echt gekapt.
Die hebben nog een keuze bedoel jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja kijk, persoonlijk zou ik toch moeite hebben met dat laatste, als het nou volwassen honden zijn..
Ja, maar jij maakt mooie plaatjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch knap dat je het zolang volgehouden hebtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
uh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef CartWOman het volgende:
Isa, neem die burgermannetjes mee naar de markt, please.![]()
Ik vond er ook geen zak aan, maar heb het 10 afleveringen volgehouden omdat iedereen zei dat het steeds leuker werd. Nou, dat is mij dan volkomen ontgaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het geen 10 afleveringen volgehouden en ik ben echt een vrouw(een vriendin probeerde me verslaafd te maken, is mislukt)
Burgerman Annie gaat er op af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh jamoet ik eerst nog sokken aandoen en het zou wel fijn zijn als één van de drie heren NU even het ontbijt opruimt!! (ze kijken alle drie naar dat scherm, dus iemand moet het lezen)
Ja, van een volwassene mag je toch verwachten dat ze een doordachte en weloverwogen keuze maken, ik denk niet dat een puppy weet waar hij/zij voor kiest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben nog een keuze bedoel je
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, wel triestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?
Absoluut. Geen redden meer aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef matar het volgende:
Schijnt dat Rob al 3,5 jaar impotent is !!!
Krijg je dan ook Homo-trekjes ???
is dat nou de oorzaak of het gevolg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.
In Lois & Clark was ze dan weer wél leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Absoluut. Geen redden meer aan.
KOm uit de kast jij!!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond er ook geen zak aan, maar heb het 10 afleveringen volgehouden omdat iedereen zei dat het steeds leuker werd. Nou, dat is mij dan volkomen ontgaan.
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Lois & Clark was ze dan weer wél leuk
Daar heb ik ook over nagedacht en is op zich wel vreemd. Als Rob echt de vrouwengek is als hij zegt, dan kan ik dat niet echt begrijpen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.
het gaat anders wel over "superman"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'
Weet ik niet. Dean Cain was toch ook wel een lekker ventje voor de vrouwen toch. En een echte macho man, dus wat willen de dames nog meer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik van![]()
Laterz!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaarik zag het ook niet
Maar tot later
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef GraafD het volgende:
[..]
het gaat anders wel over "superman"
Ik vind het heerlijk over de top en verder doe ik niet moeilijk.. al spelen er wel errug prettige mensen in meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik vindt de spiegologiese humor ook leuk enzo hoor.
Die vond ik niet echt leuk ook. Beetje teveel een poppetje. Beetje Dido zegmaar..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik vindt de spiegologiese humor ook leuk enzo hoor.
niet alles met een 'leuke' man is gelijk een vrouwenserie, en vice versaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dean Cain was toch ook wel een lekker ventje voor de vrouwen toch. En een echte macho man, dus wat willen de dames nog meer?
Ik hoor hem nog zeggen dat hij in het huis een vrouw zal krijgen. of ze wil of niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht en is op zich wel vreemd. Als Rob echt de vrouwengek is als hij zegt, dan kan ik dat niet echt begrijpen.
Ik hoor nog liever Chantal lachen dan een poging tot verhaal van Lieskequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Gert het volgende:
Mee eens. Ik zap ook weg als ze weer aan een "belevenis" begint.
Het is nog niet eens dat ze nog niet zoveel heeft meegemaakt, maar ze heeft ook totáál geen talent om een verhaal een beetje schwung te geven. Dit gevoegd bij haar uiterst beperkte woordenschat, de neiging tot overmatige gebruik van stopwoorden en een licht dreinerig stemgeluid, maakt het luisteren naar Lieske een bezoeking.
Whoehahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificeren
Als ze dat gevraagd hadden, was het antwoord simpel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef matar het volgende:
En linda is zeker 100 % Bi-Sexueel......... geniet van beide kanten...
zei ie krijgen, of was het nemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog zeggen dat hij in het huis een vrouw zal krijgen. of ze wil of niet.
heb je dat kostuum wel eens bekekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificeren
*kuch* dat is een typische vader-zoon opmerkingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ze wil of niet... dat zal dan dus nemen moeten worden want zie geen enkele vrouw er o0or aan ook maar iets met hem te willenquote:
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet alles met een 'leuke' man is gelijk een vrouwenserie, en vice versa
*in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef GraafD het volgende:
[..]
heb je dat kostuum wel eens bekeken![]()
Dan heb jij de season final nog niet gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Pinball het volgende:
Ik vond Desperate Housewives ook leuk.
Maar het verhaal werd niet echt beter of zo...
Ja en wij hebben een hekel aan generaliseren hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.
Behalve Big Brother. Dat is een wijvenseriequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.
Ik wil niets weten!! Ik wil het beleven!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan heb jij de season final nog niet gezien.![]()
Ik denk toch dat ze Chantal een beetje in gedachten hadden met de casting.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Of ze wil of niet... dat zal dan dus nemen moeten worden want zie geen enkele vrouw er o0or aan ook maar iets met hem te willen![]()
![]()
Dezelfde dag dat ie in de US uitkwamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
Nee dat kan niet dat is een lesboquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze Chantal een beetje in gedachten hadden met de casting.
vandaar dat ik het de eerste keer ook tussen haakjes had gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb 10 delen gezien, maar ben ook helemaal niet benieuwd ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaar dat ik het de eerste keer ook tussen haakjes had gezet.
Het zijn termen voor series waarvan de kijkers voor 80% (ik zeg maar wat, maar ik bedoel dus een grote meerderheid) van één bepaald geslacht is
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijn![]()
ja, de overigequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijn![]()
Nou dat soort opmerkingen, inclusief ranzige handgebaartjes, heeft mijn vader me dan gelukkig bespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*kuch* dat is een typische vader-zoon opmerking
Tegen een dochter zeg je * je bent toch niet verder gegaan????*
Aan een zoon laat je blijken dat je juist trots bent als hij verder is gegaan.
Dat heb ik wel met "24"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dezelfde dag dat ie in de US uitkwam![]()
Dat zijn mijn gedachten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel weer net in en ik zie Nathalie in een bikini 'zonnen', en dat terwijl we in de herfst zitten en de temperatuur niet boven de 17 graden komt.
Uit de wind, in het zonnetje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel weer net in en ik zie Nathalie in een bikini 'zonnen', en dat terwijl we in de herfst zitten en de temperatuur niet boven de 17 graden komt.
JA!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik wil niets weten!! Ik wil het beleven!!
24, stomme serie zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Sanne het volgende:
24 is
Maar dat kun je niet vergelijken met DH vind ik.
Jack Bauer
Ben je al getrouwd?quote:
Michelle Desslerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Sanne het volgende:
24 is
Maar dat kun je niet vergelijken met DH vind ik.
Jack Bauer
Euih ja sorry... en gelukkig ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd?![]()
Ik heb tien afleveringen bekeken, maar ik vond er geen hol aan.
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ikquote:
waarom dan 10 afleveringen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd?![]()
Ik heb tien afleveringen bekeken, maar ik vond er geen hol aan.
en allebei niet, mag dat wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ik
Nouja, hij probeert het wel gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dan 10 afleveringen?
Na 1 of 2 weet je toch ook wel dat er niets aan is?
Bij DH had ik dat na 2 afleveringen gelijk door ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dan 10 afleveringen?
Na 1 of 2 weet je toch ook wel dat er niets aan is?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ik
Zonde van de tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja, hij probeert het wel gewoon
Beste tv serie ooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Hoewel ik van iedereen goeie verhalen hoor over 24 heb ik er nog nooit naar gekeken. Misschien toch maar eens gaan doen.
Gaat er veel in kapot?quote:
Ja sorry... mij zijn die huisvrouwen net iets te wanhopig.quote:
eindelijk iets wat ik ooit weleens gezien hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg de nieuwe afleveringen van CSI op maandag
Op Twin Peaks naquote:
Heel veel ja.... Vooral relaties en bad guys ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaat er veel in kapot?
* flugeltje houdt wel van films en series waarin alles stuk gaat....
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef muizemeis het volgende:
ownee laten we het over BB hebben hier...![]()
De lunches in de kantine met collega's zijn nooit meer zo leuk geweest als toen. Iédereen had het erover.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....
Doe ze extreem vaak, vooral als het net leuk aan het worden is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
die streams schakelen de hele tijd, zit je net een gesprek te volgen schakelen ze over
Ik ben niet zo'n David Lynch fan, maar Twin Peaks was wel goed ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....
Lekker belangrijk, ik vat het ff voor je samen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
die streams schakelen de hele tijd, zit je net een gesprek te volgen schakelen ze over
daar zijn ze net naar toe geschakeld, ik was Rob en Roel over Chantal en haar 'hoe ziet de buitenwereld mij' gedoe te pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Sanne het volgende:
Back to BB.
Dido en Joost schakelen niet, dat gesprek is wel te volgen.
En Chantal doet de kraai weer na.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
Lekker belangrijk, ik vat het ff voor je samen:
Wie is de homo?
Wat doen homo's?
Wat eten homo's?
Hoe herken je de homo?
Hoe ziet een homo eruit?
Heb je homo's in alle kleuren en maten?
Wie is de homo?
Zijn homo's wel gewone mensen?
Wie kent een homo?
Wie heeft wel eens een homo... oeoeoeoeoe!!! aangeraakt?
Nee zeg ben jij gek, bij ons in de buurt wonen helemaal geen homo's!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je wat!
Heb JIJ, Muizemeis, wel eens een homo.... áángeraakt?oeoeoeoeoe!!!
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wie is de homo?
Wat doen homo's?
Wat eten homo's?
Hoe herken je de homo?
Hoe ziet een homo eruit?
Heb je homo's in alle kleuren en maten?
Wie is de homo?
Zijn homo's wel gewone mensen?
Wie kent een homo?
Wie heeft wel eens een homo... oeoeoeoeoe!!! aangeraakt?
edit: quote toegveoegd
Trouwens, ik ben als de dood voor alles wat niet net zo is als ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je wat!
Heb JIJ, Muizemeis, wel eens een homo.... áángeraakt?oeoeoeoeoe!!!
Staphorst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee zeg ben jij gek, bij ons in de buurt wonen helemaal geen homo's!!
welnee joh, dat zijn de cameramensen die je per ongeluk hoort pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren was
Maar via een U-bocht weten ze iedere keer weer terug te komen op de homo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren was
Menno en Linda hebben het over bier (jupiler) drank (wijn) hoofdpijn , merken, bezoekers van de occasionbar waar Linda werkt, het tegenkomen van een eventuele partner daar (die volgens Linda nihil is omdat het een échte occasionbar is waar alleen maar mensen komen met een traumatisch verleden op het gebied van relaties en allemaal bezig zijn met het verwerken daarvan, óf kindjes hebben, of een vervelende ex of...bla bla bla)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, hoezo?? Wonen daar ook geen homo's??quote:
Zie je wel, allemaal homo's..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
waar alleen maar mensen komen met een traumatisch verleden op het gebied van relaties en allemaal bezig zijn met het verwerken daarvan, óf kindjes hebben, of een vervelende ex of...bla bla bla)
In Staphorst hebben ze vooral overvolle kastenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, hoezo?? Wonen daar ook geen homo's??
Dan moeten we die maar ff open trekken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Staphorst hebben ze vooral overvolle kasten
OMG, brood-uien en pindakaas dieetje gehad de afgelopen week ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef muizemeis het volgende:
Ik ga ff het kleinste kamertje bezoeken, moet echt beetje afkicken nu...
Nu snap ik het!! Er komt vanavond een bewoner uit Staphorst in!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oooow wat is het toch een ranzige smeerlap.![]()
Dat was het!quote:
Ja ben solidair he, leef me heloemaal inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OMG, brood-uien en pindakaas dieetje gehad de afgelopen week ?
Zwollequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[chantal mode ON]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik ken een verhaalk van iemand, die jongen dacht:
*ff serieus mode*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik ken een verhaalk van iemand, die jongen dacht: "of ik spring voor de trein, of ik verdwijn en verbreek alle contact met mijn familie, of ik zeg het gewoon" (kwam uit Staphorst). Dat heeft hij ook zo aan zijn ouders verteld en zij zeiden: "als je was gesprongen, wisten de mensen waarom wij zo'n verdriet hebben"
Dus idd, overvolle kasten.
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.quote:
Ik heb ze niet geteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.
Nee...daar zitten alle kasten op slot...Voor het geval er iemand uitspringt...quote:
Ja idd, en Staphorst he? Anno 2005. En er zijn nog wel meer van dat soort plaatsjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*ff serieus mode*
Zo in en in triest is dat![]()
ja, nou ja, god, zeg, ik dus niet, maar ja , god zeg, nou ja, ben ook pas 19, ik dartel enkel overal vrolijk doorheen en zo, maar ja, god, nou ja, ik weet niet...... fade outquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[chantal mode ON]
O...dát ken ik ooooook, dat heb ik ook meegemaakt, alleen véééél erger
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, nou ja, god, zeg, ik dus niet, maar ja , god zeg, nou ja, ben ook pas 19, ik dartel enkel overal vrolijk doorheen en zo, maar ja, god, nou ja, ik weet niet...... fade out
omdat je hem mistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.![]()
Geen idee waarom ik dit vertel eigenlijk.
Spraken we over de scheertechieken bij het kaalscheren van je schaamstreekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag
Elk weekend gaan wij via Harderwijk met de NS in richting Zwollequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.
Ik ken geen kappende homo die dood is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.![]()
Geen idee waarom ik dit vertel eigenlijk.
FF helemaal off topic: ik weet het, ik hou me momenteel erg bezig met diversiteit binnen de bedrijfstak waar ik in werk (met name op het gebied van omgangsvormen, voornamelijk mbt vrouwen, allochtonen en homosexuelen) en dan krijg je dingen te horen die echt niet meer van deze tijd zijn... maar blijkbaar toch. Zo frustrerend dat er nog steeds zulke bekrompen mensen zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja idd, en Staphorst he? Anno 2005. En er zijn nog wel meer van dat soort plaatsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |