Dan moeten we die maar ff open trekken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Staphorst hebben ze vooral overvolle kasten
OMG, brood-uien en pindakaas dieetje gehad de afgelopen week ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef muizemeis het volgende:
Ik ga ff het kleinste kamertje bezoeken, moet echt beetje afkicken nu...
Nu snap ik het!! Er komt vanavond een bewoner uit Staphorst in!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oooow wat is het toch een ranzige smeerlap.![]()
Dat was het!quote:
Ja ben solidair he, leef me heloemaal inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OMG, brood-uien en pindakaas dieetje gehad de afgelopen week ?
Zwollequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[chantal mode ON]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik ken een verhaalk van iemand, die jongen dacht:
*ff serieus mode*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik ken een verhaalk van iemand, die jongen dacht: "of ik spring voor de trein, of ik verdwijn en verbreek alle contact met mijn familie, of ik zeg het gewoon" (kwam uit Staphorst). Dat heeft hij ook zo aan zijn ouders verteld en zij zeiden: "als je was gesprongen, wisten de mensen waarom wij zo'n verdriet hebben"
Dus idd, overvolle kasten.
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.quote:
Ik heb ze niet geteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.
Nee...daar zitten alle kasten op slot...Voor het geval er iemand uitspringt...quote:
Ja idd, en Staphorst he? Anno 2005. En er zijn nog wel meer van dat soort plaatsjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*ff serieus mode*
Zo in en in triest is dat![]()
ja, nou ja, god, zeg, ik dus niet, maar ja , god zeg, nou ja, ben ook pas 19, ik dartel enkel overal vrolijk doorheen en zo, maar ja, god, nou ja, ik weet niet...... fade outquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[chantal mode ON]
O...dát ken ik ooooook, dat heb ik ook meegemaakt, alleen véééél erger
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, nou ja, god, zeg, ik dus niet, maar ja , god zeg, nou ja, ben ook pas 19, ik dartel enkel overal vrolijk doorheen en zo, maar ja, god, nou ja, ik weet niet...... fade out
omdat je hem mistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.![]()
Geen idee waarom ik dit vertel eigenlijk.
Spraken we over de scheertechieken bij het kaalscheren van je schaamstreekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag
Elk weekend gaan wij via Harderwijk met de NS in richting Zwollequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Zwolle barstte het altijd van de homo's. Hoe het nu is weet ik niet eigenlijk.
Ik ken geen kappende homo die dood is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kapper was een homo. Op een dag kwam hij gewoon niet meer langs. Hoorden we later dat hij dood was.![]()
Geen idee waarom ik dit vertel eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |