Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Hoop toch echt van wel, dit gezever ben ik alweer spuugzat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er helemaal niets wordt medegedeeld eigenlijk.
Brrrrr wat een griezel is het hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Had idd gekund, als het geen gerucht zou zijn.
En dan die glimlach van 'm als 'ie zit te luisteren ofzo; met z'n tandjes op elkaar, eng gewoon.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Ik denk dat BB daarover (en over vele andere dingen) nogal vaag is geweest, want kennelijk zijn er genoeg bewoners die denken dat ze het wel uitzenden aangezien zij in badpak/zwembroek douchenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".
Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Nouja dat omkleden en optutten kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar sommige van de bewoners doen zo... tja... 'gemaakt' in de live uitzending, terwijl ze voor de rest gewoon doen (nouja gewoon... je snapt het wel). Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Je zou ook kunnen redeneren: het is zó over the top, dat hij misschien iets probeert te maskeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.
Rob is wat mij betreft dus ook sowieso de homo niet
[..]
Dat bedoel ik dus.
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...
Tanja reageerde toch ook zo leuk toen ze het hoorde van de quiz: "Ik wil helemaal niet op tv"
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...
Iedereen die de live ook goed gevolgd heeft moet tot dezelfde conclusie komen. Het was overduidelijk gewoon een geintje. Schijnbaar is dat niet bij iedereen duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
Maar... ik denk dat er helemaal geen homo in het huis zit.
Mogguh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrr wat een griezel is het hèGoeiemorgen trouwens
Hey, ken jij Wousje nog? Die is door naar de tweede ronde van Idols![]()
En bedankt, zat net lekker te etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Voor de mensen die de foto niet kennen:
[afbeelding]
Daar gaat m'n koffie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Mike1964 het volgende:
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?
Denk dat iedereen dat dachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Roel kom ook moeilijk uit zijn woorden tijdens een live. Dat zijn de zenuwen en lijkt me allemaal vrij normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
Indonesisch denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??
Wat een vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Mike1964 het volgende:
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?
Ja toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
Ze is ook geïnterviewed door Martijn Krabbéquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef CartWOman het volgende:
Ja, Wousje, met die enge hond, toch? Wel een lieve hond, daar niet van.
Wat leuk voor haar!! Dan ga ik toch maar 'es kijken straks.
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik denk Joost. Maar je weet maar nooit.... Hij zegt zelf al dat hij geen bouwvakkers-figuur is... Dacht de hele tijd al Joost, en definitief toen hij als rookpolitie Roel ging fouilleren.. De manier waaróp.
Hey, jij ligt op de bank!!! Jij zit helemaal niet achter een pcquote:
ex-vrouw en dochter Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??
gaat dat samen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Toch knap, Anniequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
Roel is trouwens extreem homofoob en enorm territoriaal.
En de reactie van Nathalie tijdens de live-uitzending die hysterisch d'r bek open trok en ging staan springen, vond ik de meest opvallende.
Mijn man kijkt graag naar desperate housewives, maar vindt een bruce willis film ook niet te versmaden... ik zelf trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?
* Jojogirl is blij dat haar vriend niet zo is. 100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Geef ze een knuf van me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ook geïnterviewed door Martijn Krabbé
Maar goed, ik ga zo lekker naar de markt met mijn mannen (neem Anthraxx, Seborik en Atrimar maar mee) en dan even geen BB voor mij. Alhoewel het wel leuk is om met iemand die ook BB verslaafd is te kunnen kletsen, niemand anders hier in huis vindt het echt leuk(alhoewel Tara het wel een beetje volgt)
Schat, 21-jarige kereltjes zoals ik zijn zo multifunctioneel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jij ligt op de bank!!! Jij zit helemaal niet achter een pc
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Geef ze een knuf van me.
Veel plezier!
Nee idd, ik wil even benadrukken dat ik absoluut niet iemand snel beoordeel wat dit betreft, ik houd me daar verder echt niet mee bezig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Moeten mannen dan perse testostoron monsters zijn?
* Jojogirl is blij dat haar vriend niet zo is. 100% hetero, maar kijkt toch liever Gillmore Girls dan een Bruce Willis film.
Je zou willen dat je nog maar 21 wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Schat, 21-jarige kereltjes zoals ik zijn zo multifunctioneel.
Mee eens. Ik zap ook weg als ze weer aan een "belevenis" begint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Utwodublin het volgende:
Lieske is zo saai, wat een vreselijke, langdradige verhalen over niets. Je ziet iedereen gewoon denken wat moeten we hier nu mee en wat komt er nu weer. Gisteravond ook toen ze op de praatstoel zat, zag je dat mensen zich begonnen te vervelen en een hoop wegliepen. Tis een aardig meisje, maar ze heeft werkelijk helemaal niets te melden hier. Zo saaaaai.
Ik mocht willen dat ik zo knap, ad rem en cool als sebbo was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenen Sebbo, kom je ook achter de pc vandaan?
dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mocht willen dat ik zo knap, ad rem en cool als sebbo was.
Mijn vent vindt sommige van die programma's dus wel leuk. En hij kijkt ook voetbal. Drinkt wijn en bier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is weer het andere uiterste
maar die 'vrouwenprogramma's' kunnen mij echt niet boeien, ik heb het geprobeerd
Laat dat motorrijden maar zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mijn beste weten wel ja. Niet alle mannen willen motorrijden, veel zuipen en zoveel mogelijk chicks scoren, nou en.
Ik gooi m'n liefdesleven niet op tafel voor een zak m&m's bij een D&D-meeting..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar jij hebt tenminste al twee vriendinnetjes gehad dit jaar en Sebbo geen 1
Dat beweer ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn vent vindt sommige van die programma's dus wel leuk. En hij kijkt ook voetbal. Drinkt wijn en bier.
Oftewel iedereen is anders, stereotypen zijn leuk en soms handig, maar gaan lang niet voor iedereen op.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Jojogirl het volgende:
Oftewel iedereen is anders, stereotypen zijn leuk en soms handig, maar gaan lang niet voor iedereen op.
Ga toch weg...ik heb helemaal geen vooroordelen. Het is toch logisch te veronderstellen dat een homo eerder een andere homo herkent dan een niet-homo? Het zal mij echt worst wezen waar mensen op vallen. Al vallen ze op jonge hondjes....ieder zijn heug.quote:
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat motorrijden maar zitten inderdaad.![]()
* ook elke week desperate housewifes kijkt![]()
Ik vind het wel lullig dat als ik jou in de zeik zet jij vervolgens Annie in de zeik zetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef Seborik het volgende:
Ik gooi m'n liefdesleven niet op tafel voor een zak m&m's bij een D&D-meeting..
Dan heb ik geen smaak denk ik, want na 10 afleveringen DH ben ik echt gekapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik van![]()
Ja kijk, persoonlijk zou ik toch moeite hebben met dat laatste, als het nou volwassen honden zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ga toch weg...ik heb helemaal geen vooroordelen. Het is toch logisch te veronderstellen dat een homo eerder een andere homo herkent dan een niet-homo? Het zal mij echt worst wezen waar mensen op vallen. Al vallen ze op jonge hondjes....ieder zijn heug.
Ik heb het geen 10 afleveringen volgehouden en ik ben echt een vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik geen smaak denk ik, want na 10 afleveringen DH ben ik echt gekapt.
Die hebben nog een keuze bedoel jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja kijk, persoonlijk zou ik toch moeite hebben met dat laatste, als het nou volwassen honden zijn..
Ja, maar jij maakt mooie plaatjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch knap dat je het zolang volgehouden hebtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
uh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef CartWOman het volgende:
Isa, neem die burgermannetjes mee naar de markt, please.![]()
Ik vond er ook geen zak aan, maar heb het 10 afleveringen volgehouden omdat iedereen zei dat het steeds leuker werd. Nou, dat is mij dan volkomen ontgaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het geen 10 afleveringen volgehouden en ik ben echt een vrouw(een vriendin probeerde me verslaafd te maken, is mislukt)
Burgerman Annie gaat er op af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh jamoet ik eerst nog sokken aandoen en het zou wel fijn zijn als één van de drie heren NU even het ontbijt opruimt!! (ze kijken alle drie naar dat scherm, dus iemand moet het lezen)
Ja, van een volwassene mag je toch verwachten dat ze een doordachte en weloverwogen keuze maken, ik denk niet dat een puppy weet waar hij/zij voor kiest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben nog een keuze bedoel je
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, wel triestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?
Absoluut. Geen redden meer aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik kijk wel eens alleen voor terri hatcher ben ik dan homo ?
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef matar het volgende:
Schijnt dat Rob al 3,5 jaar impotent is !!!
Krijg je dan ook Homo-trekjes ???
is dat nou de oorzaak of het gevolg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.
In Lois & Clark was ze dan weer wél leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Absoluut. Geen redden meer aan.
KOm uit de kast jij!!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond er ook geen zak aan, maar heb het 10 afleveringen volgehouden omdat iedereen zei dat het steeds leuker werd. Nou, dat is mij dan volkomen ontgaan.
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Lois & Clark was ze dan weer wél leuk
Daar heb ik ook over nagedacht en is op zich wel vreemd. Als Rob echt de vrouwengek is als hij zegt, dan kan ik dat niet echt begrijpen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hij heeft al 3,5 jaar geen sex meer met iemand gehadm zei-ie.
het gaat anders wel over "superman"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'
Weet ik niet. Dean Cain was toch ook wel een lekker ventje voor de vrouwen toch. En een echte macho man, dus wat willen de dames nog meer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's ook niet bepaald een 'vrouwenserie'
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kijk, mannen met smaak, daar houd ik van![]()
Laterz!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaarik zag het ook niet
Maar tot later
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef GraafD het volgende:
[..]
het gaat anders wel over "superman"
Ik vind het heerlijk over de top en verder doe ik niet moeilijk.. al spelen er wel errug prettige mensen in meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik vindt de spiegologiese humor ook leuk enzo hoor.
Die vond ik niet echt leuk ook. Beetje teveel een poppetje. Beetje Dido zegmaar..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik vindt de spiegologiese humor ook leuk enzo hoor.
niet alles met een 'leuke' man is gelijk een vrouwenserie, en vice versaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dean Cain was toch ook wel een lekker ventje voor de vrouwen toch. En een echte macho man, dus wat willen de dames nog meer?
Ik hoor hem nog zeggen dat hij in het huis een vrouw zal krijgen. of ze wil of niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht en is op zich wel vreemd. Als Rob echt de vrouwengek is als hij zegt, dan kan ik dat niet echt begrijpen.
Ik hoor nog liever Chantal lachen dan een poging tot verhaal van Lieskequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Gert het volgende:
Mee eens. Ik zap ook weg als ze weer aan een "belevenis" begint.
Het is nog niet eens dat ze nog niet zoveel heeft meegemaakt, maar ze heeft ook totáál geen talent om een verhaal een beetje schwung te geven. Dit gevoegd bij haar uiterst beperkte woordenschat, de neiging tot overmatige gebruik van stopwoorden en een licht dreinerig stemgeluid, maakt het luisteren naar Lieske een bezoeking.
Whoehahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificeren
Als ze dat gevraagd hadden, was het antwoord simpel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef matar het volgende:
En linda is zeker 100 % Bi-Sexueel......... geniet van beide kanten...
zei ie krijgen, of was het nemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog zeggen dat hij in het huis een vrouw zal krijgen. of ze wil of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |