abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31082428
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:48:34 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31082441
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...
Tanja reageerde toch ook zo leuk toen ze het hoorde van de quiz: "Ik wil helemaal niet op tv"

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31082452
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat er helemaal niets wordt medegedeeld eigenlijk.
Hoop toch echt van wel, dit gezever ben ik alweer spuugzat.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:49:04 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31082454
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31082458
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:

Had idd gekund, als het geen gerucht zou zijn.

En dan die glimlach van 'm als 'ie zit te luisteren ofzo; met z'n tandjes op elkaar, eng gewoon.
Brrrrr wat een griezel is het hè Goeiemorgen trouwens

Hey, ken jij Wousje nog? Die is door naar de tweede ronde van Idols
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31082471
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.

oooo-hooooo, die is wel heel erg! maar ik begrijp wat je bedoelt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:49:56 #107
18653 crew  D.
pi_31082477
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".

Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Ik denk dat BB daarover (en over vele andere dingen) nogal vaag is geweest, want kennelijk zijn er genoeg bewoners die denken dat ze het wel uitzenden aangezien zij in badpak/zwembroek douchen
pi_31082480
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.
Nouja dat omkleden en optutten kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar sommige van de bewoners doen zo... tja... 'gemaakt' in de live uitzending, terwijl ze voor de rest gewoon doen (nouja gewoon... je snapt het wel). Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:50:14 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31082485
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.
Rob is wat mij betreft dus ook sowieso de homo niet
[..]

Dat bedoel ik dus.
Je zou ook kunnen redeneren: het is zó over the top, dat hij misschien iets probeert te maskeren.
Maar... ik denk dat er helemaal geen homo in het huis zit.

Maar ik hoop het wel, het zou wel een lekker schok-effect teweeg kunnen brengen.
Niet om het feit of iemand homo is, maar om het besef dat dan bij hun door zal dringen dat het blijkbaar mogelijk is om iedereen vijf weken lang te belazeren. Wat wordt er nog méér achtergehouden, en door wie? is dan de logische vervolg-vraag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31082495
quote:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thailand bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.

Inderdaad heel treffend, San.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31082511
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Schijnt toch anders te zijn. Dan ben je echt live enzo...
Tanja reageerde toch ook zo leuk toen ze het hoorde van de quiz: "Ik wil helemaal niet op tv"

De nakende waarheid.
pi_31082512
quote:
Op die foto van Rob met zijn zoon vind ik hem net zo'n Thaland bezoeker die daar even kleine jongetjes komt uitwonen.
Dat was ook mijn eerste gedachte.

Voor de mensen die de foto niet kennen:

Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:51:17 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31082514
quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31082521
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef muizemeis het volgende:

Lieske bijvoorbeeld, kwam even in beeld en aan het woord en dan is ze niet echt zichzelf, rode kop meteen enzo...
Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
pi_31082524
Lieske is zo saai, wat een vreselijke, langdradige verhalen over niets. Je ziet iedereen gewoon denken wat moeten we hier nu mee en wat komt er nu weer. Gisteravond ook toen ze op de praatstoel zat, zag je dat mensen zich begonnen te vervelen en een hoop wegliepen. Tis een aardig meisje, maar ze heeft werkelijk helemaal niets te melden hier. Zo saaaaai.
---- gaat winnen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:51:51 #116
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31082530
Goeiemiddag tesaam
* Jojogirl gaat ff wat te eten zoeken en BB-en
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:52:12 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31082537
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
Maar... ik denk dat er helemaal geen homo in het huis zit.
Iedereen die de live ook goed gevolgd heeft moet tot dezelfde conclusie komen. Het was overduidelijk gewoon een geintje. Schijnbaar is dat niet bij iedereen duidelijk geworden.
pi_31082544
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Brrrrr wat een griezel is het hè Goeiemorgen trouwens

Hey, ken jij Wousje nog? Die is door naar de tweede ronde van Idols
Mogguh!

Ja, Wousje, met die enge hond, toch? Wel een lieve hond, daar niet van.
Wat leuk voor haar!! Dan ga ik toch maar 'es kijken straks.
pi_31082555
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]
En bedankt, zat net lekker te eten
Wat een uitermate ranzige foto zeg
De nakende waarheid.
pi_31082562
quote:

[..]

[afbeelding]
Daar gaat m'n koffie.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:53:14 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31082564
quote:

[..]

[afbeelding]
Was zijn vrouw een negerin ofzo??
pi_31082575
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Mike1964 het volgende:
Is er trouwens onder de lezers/schrijvers van dit forum geen homo aanwezig? Dan zou ik de mening over het al dan niet homo zijn van één van de bewoners graag van hem of haar willen horen. Ik neem aan dat je, als je zelf homo bent, er wel een goede kijk op hebt?

Maar ik denk Joost. Maar je weet maar nooit.... Hij zegt zelf al dat hij geen bouwvakkers-figuur is... Dacht de hele tijd al Joost, en definitief toen hij als rookpolitie Roel ging fouilleren. . De manier waaróp.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:53:43 #123
18653 crew  D.
pi_31082576
quote:
Denk dat iedereen dat dacht
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:54:13 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31082584
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat viel me ook al op. Zelfde geldt voor Tanja die ineens wel héél erg nerveus en giechelig deed.
Roel kom ook moeilijk uit zijn woorden tijdens een live. Dat zijn de zenuwen en lijkt me allemaal vrij normaal.
pi_31082590
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Daar gaat m'n koffie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')