Telegraaf tactieken bij die site dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik heb Thuis gekeken maar heb dit absoluut niet gezien.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Met z'n kleine piemel.
Sorry, ben lekker bezig vanochtend en toch al tijdje wakker, was er heilig van overtuigd dat ik in dít topic aan het posten was!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vragen over de streamverslagen graag in dit topic: Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dit topic is er uitsluitend voor de streamverslagen.
Misschien heeft haar moeder daar zelf nooit duidelijkheid over gegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Sorry, ben lekker bezig vanochtend en toch al tijdje wakker, was er heilig van overtuigd dat ik in dít topic aan het posten was!!
Ik vroeg dus of Dido er soms moeite mee had dat haar moeder lesbisch is? Dit omdat ze zo krampachtig doet over het lesbisch of bisexueel genoemd worden.
Ik vind Rob steeds irritanter worden, wat een gluiperig irritant vies ventje is dat tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Peter6000 het volgende:
Als degene met de meeste stemmen automatisch genomineerd worden voor de volgende exit, geloof zelf ik erin, dat dit bedacht is om Tan erin te houden
Straks worden onder leiding van Rob de huishuidelijke teams, en andere dingetjes besproken.
Natuurlijk moet alles weer gestructureerd
Ze zei dat ze er moeite mee heeft als men zegt dat haar ma lesbisch is omdat het dan lijkt alsof ze nooit van haar vader heeft gehouden, Dido noemt het daarom liever bisexueel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik vroeg dus of Dido er soms moeite mee had dat haar moeder lesbisch is? Dit omdat ze zo krampachtig doet over het lesbisch of bisexueel genoemd worden.
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik vind Rob steeds irritanter worden, wat een gluiperig irritant vies ventje is dat toch![]()
![]()
Nog maar nét dan, want ik zie geen peuk. Of heeft ze die al op?quote:
Dan zou ik Joost toch niet uitsluiten. Door zich normaal te gedragen hoeft hij zo min mogelijk te acteren, en dus zo min mogelijk kans op fouten. Misschien overdrijft hij af en toe juist wel om juist verdenking van zich af te wentelen. Verder ben ik aanhanger van Ockhams theorie dat de meest simpele verklaring vaak de juiste is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook, maar die theorie was dus ook voor de bewoners, die wél echt denken dat er iemand homo is.
Wat trouwens onzin is volgens mij. Het betekent wél dat haar moeder dan nooit verliéfd is geweest op Dido's vader, want dat gaat wat lastig als je lesbisch bent. Maar "houden van" kan natuurlijk prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze zei dat ze er moeite mee heeft als men zegt dat haar ma lesbisch is omdat het dan lijkt alsof ze nooit van haar vader heeft gehouden, Dido noemt het daarom liever bisexueel.
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.
Ik vond Rob eerst erg hinderlijk vanwege zijn autoriteit zijn, maar de laatste week vind ik hem juist weer voldoende toevoegen, omdat hij regelmatig gesprekken aangaat, die mij wel boeien.
En ze heeft er weer écht zin in zo te zien...quote:
Boeien die gesprekken je?? Nouja ieder zn meugquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, die ontwikkelingen in waardering van bewoners.
Ik vond Rob eerst erg hinderlijk vanwege zijn autoriteit zijn, maar de laatste week vind ik hem juist weer voldoende toevoegen, omdat hij regelmatig gesprekken aangaat, die mij wel boeien.
idd en niet alleen Ingrid praat hij dingen aan ook Nathalie en Joost zijn dankbare slachtoffersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.
![]()
![]()
![]()
He-le-maal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob is vies mannetje met z'n vragen of er geneukt is tussen Ingrid en Menno, en of die laatste een stijve piemel kreeg. En dan heb ik nog niet over het feit dat hij een meisje als Ingrid van alles probeert aan te praten.
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef muizemeis het volgende:
Boeien die gesprekken je?? Nouja ieder zn meug
Persoonlijk vind ik dat die man echt helemaal niets zegt, dr komen woorden uit zn mond maar inhoud is ver te zoeken. Het klinkt best leuk en doordacht, maar als je gaat nadenken over wat hij nou werkelijk heeft gezegd moet ik concluderen: geen flikker!!
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eenser komt eigelijk niets zinnigs uit Rob en als je goed luistert heeft hij het mog het meest over zichzelf en zoekt hij steeds bevestiging.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.![]()
IEUWWWWWWW!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.![]()
Ja maar, dat 'weet'ie nog uit de tijd dat hij de hetero speeldequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat mij betreft klinkt iedere zin die hij tegen een vrouw zegt behoorlijk ranzig.
Rob is wat mij betreft dus ook sowieso de homo niet
[..]
Dat bedoel ik dus.
Ha, medestanderquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er Rob ook nog wel voor aan om homo te zijn trouwens. Relatie met zijn ex is nog goed en hij heeft er wel de uitspraken voor.
We zullen het vanavond wel horenquote:
Daarna werd wel gezegd dat alleen zijn torso in beeld was gekomen, maar ook dat is niet waar. Getuige de vele piemel en billenfoto's die we al hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".
Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Ik denk dat er helemaal niets wordt medegedeeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zullen het vanavond wel horenhoop ik.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Op tv niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarna werd wel gezegd dat alleen zijn torso in beeld was gekomen, maar ook dat is niet waar. Getuige de vele piemel en billenfoto's die we al hebben.
Ja dat was mij ook opgevallen!! Ik zat te denken, wat zouden de bewoners denken dat er wel en/of niet uitgezonden wordt?? De badkamer blijkbaar dus niet...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Viel me trouwens nog in de live op toen Bridget die opmerking over de badkamer maakte, dat Ralph toen zei "maar jullie hadden gezegd dat je dat niet zou uitzenden".
Ze zullen dus idd wel gehoord hebben van Hummie ofzo, dat er geen naakt op tv komt.
Jaaaa! gisteren allemaal optutten en verkleden en zo, terwijl ze gewoon 24 uur per dag te zien zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef muizemeis het volgende:
Weet je wat me dat betreft ook opvalt?? Dat ze in de live uitzending opeens zo zenuwachtig doen, alsof ze de rest van de dag/week niet te zien zijn![]()
Had idd gekund, als het geen gerucht zou zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie er Rob ook nog wel voor aan om homo te zijn trouwens. Relatie met zijn ex is nog goed en hij heeft er wel de uitspraken voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |