abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:59:38 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074332
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 30 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:01:27 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31074381
Dido en Joost zitten al vrij lang lekker intiem bij elkaar

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:04:15 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074440
Joost vertelt het ene moment op een serieuze manier en hangt even later weer de clown uit. Dido is niet de enige die niet weet waar ze aan toe is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:05:17 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074473
Dido: Als je echt een homo was geweest dan had je daar wel mee gezeten dat je me gekwetst hebt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:05:59 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074489
Stoppen met die commentaren hier, dit topic is er alleen voor de streamverslagen.

Off topic reacties verwijderd.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:12:17 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074663
Joost doet een stukje cabaret waarin hij letterlijk uit een kast springt.
Roel: Als Bridget er niet over begonnen was hadden we het nooit gemerkt dat er een homo was.
Iemand: Behalve Joost dan.
Gelach.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:18:42 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074821
Dido (bij Joost op schoot, wriemelend door zijn haar): Homo's hebben juist meestal goede voelsprieten, dat heeft deze nog niet echt ontwikkeld. Rob: Hij kan er net achter gekomen zijn.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:28:46 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075018
Dido heeft haar plekje op Joost's schoot afgestaan aan Nathalie. Ook met Nathalie gaat het gesprek over de homo. Ondertussen vertrekken Lieske en later Rob naar de badkamer.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:38:46 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075274

(Scanman)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:54:08 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075653
Tanja poetst haar gezicht zorgvuldig in de badkamer.

(Knurft-Zork3)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:13:52 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076124
Lieske zou wel universitair niveau aan kunnen, maar kreeg het advies HBO omdat ze waarschijnlijk toch in een HBO-baan terecht zou komen. "Universiteit dat zijn beleidsmakers, HBO is meer praktisch. Daar zitten de managers." "Als beleidsmedewerker zou ik me gaan doodvervelen."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:20:16 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076274
Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.

Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."

Nathalie: Hij weet wel echt heel veel dingen waardoor je wel erg gaat twijfelen.
Roel: Zoals het Zwanenmeer enzo.
Nathalie: Daarom is het met hem ook zo vertrouwd, dat getuttel enzo, hij heeft ook gewoon een vriendin.
Roel: Hij kijkt ook het meest van iedereen in de spiegel.
Nathalie: Hij zegt dat dat ook door hier is gekomen. Hij is misschien toch wel, omdat iedereen toch wel, behalve jij dan, dat hij zichzelf ook wat meer is gaan verzorgen net als ons. Dat hij dat wel fijn vindt. Misschien moet je het ook eens proberen Roel.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:27:07 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076449
Roel: Wie ik denk ... zich kapotrookt. En dat huilen enzo. (Menno?)
Nathalie: Ja die ook wel he.

Nathalie vertelt: Gisteren zaten Rob Chantal en Lieske in de DBK en toen werd er geopperd dat Nathalie het kon zijn. Rob had gezegd: Nee joh, doe normaal, Nathalie kan het zeker niet zijn.

(Scanman)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:33:36 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076568
Roel: Hoe die af en toe ook gaat zitten, helemaal met die kont achteruit. Zo ga je gewoon niet zitten.
Hij maakt vervolgens een beweging alsof ie hem voor zijn kont schopt.
Nathalie kan er erg om lachen.

Joost zit inmiddels bij Chantal, Linda, Lieske en Menno.

(Scanman)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sanne op 01-10-2005 01:46:49 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:45:10 #15
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31076796
Lieske probeert even een wit voetje te halen: Roel of menno zei dat je in dit spel misschien wel erg hard moet spelen om verder te komen, waarop Lieske zegt: ja tuurlijk, net als ik toen, hoewel, daar heb ik niet iemand iets mee aangedaan. Chantal: nou.. 3 dagen honger! Lieske even stil, daarna: ja maar anders was het Joost brood niet uitgevonden.
Menno/ Roel: En met dat fietsen dan? ( geen idee waar ie op doelt) Lieske: sja.. (verstond t niet meer)
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:48:08 #16
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31076838
Joost geeft aan geen diploma te hebben, heetf een jaar rechten gedaan, universitair en Bestuursrecht, maar dat liep niet goed. Chantal kon t niet geloven "daar ben je toch veel te slim voor'. Joost: ja maar soms loopt t zo. Chantal vraagt waar hij voor gaat: iets doen wat leuk is, of wat veel geld verdient. Joost zegt dat hij het belangrijkste vindt dat hij t naar zijn zin heeft. Ook dat hij wel zoekende is naar een HBO opleiding die hij aankan en leuk vindt. ( hij zou leraar moeten worden denk ik, zou een top meester zijn )
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31077673
02h40: Roel, Chantal, Linda en Ingrid zitten in de huiskamer. Roel heeft schijnbaar erg veel moeite met Menno en dan vooral met het feit dat Menno zijn hand op Dido haar kont zou hebben gelegd.. Roel blijft ervan overtuigd dat Menno de homo is. Ingrid vraagt of Roel het hiervoor ook al dacht? Nee, zegt Roel, als ze het niet hadden gezegd op tv dan had ik het nooit gedacht. Nou begint hij weer over de jongensregels, Menno zou niet op de hoogte zijn van de jongensregels.. Ingrid neemt het nu een beetje voor Menno op "Hij heeft toch ook goede gesprekken gehad met Dido, dus hij heeft ook het gevoel dat hij gewoon nog bij haar kan gaan liggen. Maar dat hij over haar kont wrijft, ja, dat gaat wel een beetje ver.. Ik snap je wel." Volgens Roel heeft het niets met Dido van doen, maar komt het gewoon neer op de jongensregels. (Roel is echt een beetje aan het doordraven )

02h46: Lieske is er nu ook bij komen zitten. Zij en Linda zijn in gesprek, bij de rest gaat het nog steeds over Menno, Joost en de jongensregels. Nu gaat het over het spuugincident. Chantal vindt het een vernederend iets, geen leuk grapje, waarop Ingrid vertelt dat haar vrienden er ook geen enkele seconde om zouden kunnen lachen. Chantal en Ingrid gaan voor Rob als de homo, want er klopt gewoon iets niet volgens hen.

Chantal: "Weet je waarom ik er gisteren tegen was? Je weet het niet, misschien wil iemand het gaan bekennen, maar dan ook tegenover zijn familie en vrienden.. Dan hoor je hier nu al die roddels en intriges en is dat mooie moment dat je het gaat bekennen weg, dan durf je het niet meer.."
Ingrid: "Dus jij denkt niet dat het één van de meiden is.."

Chantal: "Zodra het over sex gaat, gaat Rob naar bed. Waarom zou je bij een gesprek gaan zitten wanneer je iets te verbergen hebt.." Chantal is er lichtelijk van overtuigd dat Rob de homo zou zijn. Roel gooit de one night stands erin, want volgens zijn zeggen heeft Rob deze toch meerdere keren gehad. Hij weet het verhaal weer een wending te geven richting Menno, omdat je van Menno niets hoort. Volgens Chantal wordt het een drama wanneer Menno het blijkt te zijn.

Het gesprek blijft hier verder over doorgaan, dus ik kap ermee. Ze vallen enkel in herhaling..
zorgen moet je doen, niet maken!
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 07:00:12 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31078281
Diepe rust in huize Avondrood. Ze slapen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:20:30 #19
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31078653
9.20 De streams tonen stille slaapkamers en een lege gang. Wel lijkt is er het geluid van vallend water. Doucht er iemand of regent het hard in Aalsmeer?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:28:43 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31079256
Dat douchegeluid is er nog steeds, terwijl er niemand staat te douchen.
pi_31080290
11.21 Naat komt uit bed

Wie dit leest is gek
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:34:08 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31080537
Rob informeert of Nathalie lekker geslapen heeft.

Nathaile: Eigenlijk kunnen we op zaterdag altijd uitslapen, volgens mij is het alweer onwijs laat. Weet je wat ik denk, ze halen ons vandaag eruit en laten ons maandag lekker liggen. Het is lekker weer, ik was er toch al uit net.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:37:38 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31080608
Joost blijft nog even op bed liggen met een foto'tje (van Brenda?) in zijn hand.
Dido komt ondertussen ook uit bed, Linda loopt door beeld in haar eeuwige string en duikt er weer in.

Dido heeft weer eens gepraat in haar slaap. Vannacht heeft ze gezegd: "Mijn moeder is biseksueel." Nathalie heeft het niet gehoord vannacht. Rob: "Die Dido komt nog eens in het Guines Book of Records met haar dromen."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:53:54 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081048
Dido's moeder is dus echt biseksueel. Dido wil niet dat ze haar lesbisch noemen, want dat zou betekenen dat ze niet van Dido's vader heeft gehouden.

Dido en haar ex Marcel zijn vandaag precies een jaar uit elkaar. Ingrid: Nou, dat lijkt helemaal niet zo kort geleden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:35:35 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31082078

(Scanman)

In de slaapkamer wordt alweer besproken wie de homo is.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:06:17 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31082918
Welke stream ik ook luister het gaat over homo zijn. Gaypride, homofiele leraren, het hele scala komt voorbij.

sorry, ik breng het niet op dit helemaal te gaan verslaan
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:22:58 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31083414
Rob en Roel speculeren over Joost. Dat hij niet met "de echte mannen" omgaat.
Rob: Het kan bij hem ook zijn dat ie heel weig aandacht heeft gehad in zijn leven. Hier krijgt ie natuurlijk alle aandacht." De homopolitie geeft het niet op.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:32:41 #28
4177 Jojogirl
pi_31083671
Linda en Menno praten over hun horeca ervaring. Over bier en wijn die ze hebben en hoe snel het restaurant waar Linda werkt is.
Ze heeft wel eens alle dranken uitgeprobeerd, toen kwam ze erachter dat sommige dingen toch best lekker waren. Ze snapt niet dat er nog steeds mensen Passoa of apfelkorn drinken. Menno maakte ook zelf dropshot.

13.55 Linda vertelt nu al ruim een kwartier aan Menno over een discotheek in Belgie waar ze vaak op maandag naartoe gaat. Dan komt er veel horecavolk, ook uit Nederland. Ze kopen er dan bacardi en cola per fles. Goeie tent, ze hebben ook wel een thema-dingen en dan delen ze gewoon aan de hele zaak rieten hoeden uit ofzo. Menno wil wel een keer mee.

14.00 Het gesprek komt toch weer op het homo-verhaal. Linda had als ze blind had moete gokken, op Nath gegokt, maar dat kan bijna niet. Ze is ook verbaasd dat diegene echt maar op 1 geslacht valt. Bi had ze minder gek gevonden en dan had ze wel een aantal kandidaten geweten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Jojogirl op 01-10-2005 13:59:45 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:09:41 #29
4177 Jojogirl
pi_31084702
Roel en Dido kletsen over relaties. Dido gaat het voortaan anders aanpakken met haar relaties. Ze probeerde zich heel erg te voegen naar het leven van zo'n man. Nu gaat ze proberen haar eigen leven te leiden en dan een man tegen te komen die daarbij past.
Roel zegt dat ze het rustig aan moet doen en voor genegenheid altijd bij hem kan komen. Daarnet zei hij dat ie benieuwd is hoe hij zou reageren als hij Dido nu een paar dagen niet zou zien.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:29:57 #30
4177 Jojogirl
pi_31085222
14.10 Corvee bespreking:
Roel zit nu alleen met Tanja in een groep en hij wil er graag iemand bij, omdat Tanja veel andere dingen heeft. En dan is het dus niet handig als zij in een groep van 2 zit. Rob komt wel bij hun groepje zodat ze weer met z'n drieën zijn. Lin komt buiten in bikini en vraagt of Joost voor haar wil praten, maar dat wil ie niet.
Nath stelt voor om Roel in een andere groep te gooien zodat er gewoon nog maar 3 groepen zijn. Dido stelt voor het schoonmaken gewoon door iedereen te laten doen en de drie groepen elk een maaltijd te laten doen. Als dan maar wel iedereen schoonmaakt zegt Rob. Even de douche aantrekken na het douchen en niet alle spullen in de badkamer te laten liggen. Gekruimeld brood en shag meteen opvegen en niet laten liggen, dan wordt het schoonmaken veel makkelijker.
Er wordt ook geroepen dat mensen hun was sneller moeten opruimen. Nath vraagt wie de WC handdoek elke keer zo nat maakt.
Tanja komt er ook bij en Nath legt het nieuwe systeem uit. Roel wordt bij 1 van de andere teams gevoegd. Tanja moet naar de dbk komen. Rob hamert nog een keer op het minder spullen laten slingeren en gewoon meteen opruimen. Roel zegt dat iedereen ook z'n vuile spullen meteen ff moet afspoelen en logisch opstapelen in de keuken.
Lieske stelt voor lunch en ontbijt samen te voegen en wel een schoonmaakploeg te houden. De rest is hier niet voor en wil het gewoon door iedereen laten doen. De namen worden nog een keer genoemd bij de teams en de maaltijden verdeeld.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:02:57 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31087783
Bij gebrek aan streamverslagen nog wat shotjes van Scanman.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sanne op 01-10-2005 16:08:18 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:16:01 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31088143
Dido ligt te gillen, ze is door vogelpoep getroffen.
Roel staat op om haar uit deze benarde situatie te redden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:08:13 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31091189
Eerder vanmiddag: Tanja schijnt gezegd te hebben dat ze niet wil dat er na de geboorte van de baby nog in huis gerookt wordt. Ingrid vraagt of ze niet denkt dat haar roken van nu veel meer invloed op de gezondheid van de baby heeft.

18.00 Ingrid en Joost hebben een gesprek in de slaapkamer. Ingrid biedt ongeveer haar excuses aan voor in het begin(?)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:17:07 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31091457
18.05 In de tuin zijn Menno en Dido aan het stoeien met een megakussen (is dat nu zo'n fatboy?) tussen hen in.

18.10 Joost, Rob en Nathalie in de badkamer. Rob tegen Joost: Als je je bezwaard voelt moet je het zeggen. Voor mij is het gewoon klaar.
Joost zegt later tegen Nathalie dat hij er ook klaar mee is.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:26:53 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31091734
(en wederom tx to Scanman)

zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:45:23 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31092220
Rob is nog steeds in de keuken bezig met het eten. Dido en Menno buiten. In de woonkamer Chantal, Lieske, Tanja, Menno en Linda.

In de badkamer weer een heftig gesprek tussen Joost, Ingrid en Nathalie. Het gaat over Menno.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:56:57 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31092536
18.55 Rob meldt dat er gegeten kan worden. Stamppot andijvie staat op het menu.

is er iemand die kan/wil streamen? ik krijg ook een beetje honger.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:58:53 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31092590
18:55 – 19:30 Er wordt gegeten. Tanja maakt haar eigen eten en zit nog niet aan tafel.

Er wordt gepraat over naast de plee pissen. Joost zegt dat er op zijn feestjes altijd aanhang bij is dat meteen naast de pot pist en het nooit schoonmaakt. Roel heeft een leuk woordgrapje; een potvis pist een pot vol potvissenpis. Tanja komt ook aan tafel zitten.

Iemand (Joost?) vraagt zich af wat Ralph aan het eten is? Menno denkt shoarma, voor de derde keer sinds donderdag. Men denkt dat ze hoofdpijn hebben gekregen van het rantsoen vorige week. Chantal denkt dat de spanningen daarom ook hoger opliepen.

Chantal kan haar eten niet op, ze geeft het vlees aan Rob. Er worden wat opmerkingen gemaakt over het vlees, te vet vindt Roel, appelmoes erbij vindt Ingrid, heerlijk aldus Dido. Het dagelijkse geblabla tijdens het eten. De foto’s die aan de muur hangen worden besproken, Ralph ziet er in het echt anders uit volgens meerdere dames. Lieske vindt van niet. Joost voelt zich schuldig omdat hij Rikkert al bijna is vergeten; hij denkt nooit aan hem. Volgens Lieske komt het door de sneltreinvaart. Joost denkt dat er niemand maatjes is geworden met Rikkert, Chantal zegt dat het door de korte tijd komt. Lieske vindt dat ze wel goed met hem op kon schieten. Chantal, hij is niet dood, je kan er nog mee praten (???) Volgende week is het nog maar twee maanden, de volgende keer dat er iemand uit gaat zijn ze precies op de helft volgens Linda.

Chantal vindt het alleen maar leuker worden. Lieske dacht dat Big Brother tot 31 december duurde. Chantal zou d’r verjaardag wel thuis willen vieren (december) maar denkt dat er dan toch weer veel mensen niet kunnen. Menno’s ouders zijn over twee weken dertig jaar getrouwd, daar zal hij waarschijnlijk niet bij zijn. Nathalie vindt het eten lekker en zou er ook voor kiezen als er geen rantsoen zou zijn. Lieske is gewend goedkoop te eten. Iets over afkortingen (heb het ff gemist…)

Lieske denkt dat als je theologie studeert je pastoor kan worden, Roel zegt dat het de geschiedenis is van godsdienst. Er is vuurwerk te zien (of een mislukte bom aldus Ingrid)
Lieske en Roel discussiëren door, Joost bemoeit zich er mee. Het gaat over de invloed van Katholiek op de universiteit (als in Katholieke Universiteit Tilburg) Roel vindt het bekrompen, wetenschap zou niets te maken moeten krijgen met godsdienst. Er wordt door elkaar gepraat over godsdienst en soorten pepers. Linda vindt iets vies, mensen maken er grapjes over. Dat kan haast niet. Ingrid vindt het vies als mannen met hun tong over hun lippen likken en dan denken dat het sexy is. Roel heeft dat nog nooit gedaan, Lieske zou het nooit doen. Ingrid heeft in Baantjer gespeeld en Vledder? Zat achteraf tegenover d’r en likte een paar keer over z’n lippen nadat Ingrid dat een keer deed omdat ze een droge mond had.

Chantal zegt dat Vledder een vrij huwelijk heeft, dus het kan.

Er wordt weer gesproken over het huisdier. Ingrid zou de hond eten geven, Menno vond een kat wel een goed idee. Het gaat over eetgewoontes van de huisdieren en over tegen je huisdieren praten. De hond van Lieske eet geen brokken, die eet kippenlever met kaas. De hond van de zus van Chantal draagt rode truien. Link snel gelegd naar de hond van Paris Hilton. Nathalie houdt van honden zoals bij Lady en de Vagebond. Chantal: oh een dalmatier. Voorkeuren voor honden worden besproken. Het gaat weer over sex. Wat voor soort stellen het meest sex hebben. Lesbisch het minst, homo's het meest. Maar tja, wie is de homo?

Menno: wil de homo nu opstaan?

[ Bericht 22% gewijzigd door Luchtbel op 01-10-2005 19:34:20 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:44:36 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31094074
19:30 – 19:45 Er wordt afgeruimd enzo. Hoop geblabla door elkaar.

Nathalie begint over vliezen die zouden kunnen breken tijdens de live-uitzending. Menno denkt dat de homo genomineerd wordt. Chantal wil Tanja helpen, als ze aan het bevallen is zal Chantal zich gaan insemineren zodat niet alle camera’s op Tanja staan. Ze zegt dat het 10 oktober moet, dat heeft Tanja berekend. Nathalie vraagt hoe ze dat weten, Chantal zegt dat Tanja er verstand van heeft. Tanja denkt en zegt: wacht dat is al te laat even denken, ik heb een fout gemaakt. (hoe stuitend ) De ligging van de baby wordt besproken.

De sinaasappels zijn lekker. Dido vindt het niet normaal dat de baby nu in de buik zit en er straks uitkomt. Ze voelt de baby. Ze vindt het een beetje griezelig.

Ingrid gaat ook voelen, ze voelt het kind zitten. Chantal is bang dat ze het hoofdje kunnen indrukken. Nathalie zegt dat de baby rustig is. De baby is ingedaald, er wordt aangewezen waar het hoofd zit. De baarmoeder wordt vergeleken met de ruimte. Tanja denkt dat de baby geen ogen open kan hebben, Nathalie denkt van wel. De baby kan wel de hik hebben. Een man kan dit nooit meemaken. Dat is één ding dat zeker is, volgens Menno.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:03:31 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31094763
19:45 – 20:00 De namen van de kinderen van Anouk worden besproken en de wereld van de baby in de buik. Pasgeboren baby’s zijn misvormd. Dido had een blokhoofd. Roel vertelt iets over vastbinden van kinderen met platte hoofden. Rob staat onder de douche. Fans van Tanja en Dido schreeuwen aan het hek. Het is weer zaterdag. Joost ruimt af.

Dido doet haar oorbellen maar weer eens in. Er wordt gepraat over slaappraten, verse groente en alcohol (ik kan het ff niet meer volgen) Dido probeert Twents te praten. Lieske vindt het best goed klinken. Er mag s avonds geen koffie meer gedronken worden, dat hebben ze niet ivm het rantsoen. Er wordt gezongen tijdens de afwas.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:41:45 #41
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31097805
21:38

Streams staan vast zowel op versatel decoder als op inet. Geluid is er wel en wat voor geluid:

Ingrid, GNAGNAChantal en Tanja hebben het over Rob. Tanja opperde zojuist zelfs dat ze haar spelregels een beetje wil gaan aanpassen oftewel ze gaat misschien Rob nomineren.

Het komt erop neer dat Rob tegen Ingrid loopt te stoken over Menno. Ook betrok hij Joost in het verhaal. Ingrid verifieerde dit bij Joost en Joost wist van niets en is nu ook pissed op Rob.
Rob probeert met alle macht Menno tot homo te bombarderen en daarnaast Ingrid los te weken van Menno.

Zowel Ingrid, als Tanja, Chantal en Joost weten genoeg over Rob en zijn zijn gedrag zat.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:43:45 #42
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31097873
21:43 alle streams slaan op de tuin. Het homomineren is begonnen vermoed ik.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:00:56 #43
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31098436
21:59

Ze moeten nu 1 voor 1 naar de dbk, ze krijgen een stembiljet waar de naam wie volgens hun homosueel is op moet komen. vervolgens moeten ze de naam hardop zeggen en de motivatie.

mijn mening: Verkapte nominatie waarbij Tanja buitenspel blijft
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:03:23 #44
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31098508
Roel kwam terug uit de dagboekkamer met pakjes shag voor iedereen.
pi_31098858
22.05 De bewoners gaan één voor één naar de dagboekkamer. Ze moeten daar de naam van degene waarvan ze denken dat hij homo is op een briefje schrijven. Vervolgens moeten ze zeggen op wie ze stemmen en waarom. Lieske gaat als eerste naar de dagboekkamer. Lieske als ze terug is : De stem is geheim. Je mag het niet zeggen. Joost : Heb je ook van BB gehoord wanneer we het horen ? Lieske : Nee.

22.08 Menno is terug : Ik wilde niemand opschrijven maar dat mag niet.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:38:28 #46
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31099710
22.39 tanja komt uit de dagboekkamer , roel zegt ja en loopt vervolgens naar de dagboekkamer
Born this way
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:42:35 #47
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31099829
iedereen heeft gestemd.......
Born this way
pi_31099844
22.36 Roel heeft in de dagboekkamer gevraagd wanneer ze iets over de homokwestie horen. Het antwoord was : Dat zeggen we niet. Roel gaat weer naar de dagboekkamer. Ingrid : Vraag of ze een hint willen geven Roel.

22.41 Roel is terug uit de dagboekkamer : Ze komen er op terug maar niet vanavond. Het loopt af met een sisser.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:43:55 #49
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31099872
rob en joost zitten aan tafel een spelletje te spelen
dido komt zingt langs...... I'M COMING UP!!

andere streams staan nog steeds op zwart beeld!
Born this way
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:09:39 #50
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31100649
Menno en Ingrid zijn aan het golfen met een kastanjebal en een kaarsvetbal. Big Borther waarschuwt ze dat de bal binnen de omheining (wat is dat voor woord??) moet blijven.

Menno heeft met handbal een keer een bal tegen de lat gegooid en toen kwam de bal terug tegen z'n hoofd aan. Ingrid: stond je ook op goal? Menno: nee ik ben geen debiel!
Ze raken de bal kwijt en Ingrid vraagt of het goed met hem gaat, ze gaan even samen ergens liggen. Menno heeft een goede dag na drie dagen. Toch merken ze dat er dingen veranderen, het spel is begonnen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')