abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31046703
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 29 september 2005.
pi_31046741
Stream 1

0.03 Rob komt binnen in de slaapkamer waar Roel, Dido en Ingrid aanwezig zijn. Rob tegen Ingrid : Eén van jullie twee is het (zij of Menno). Ingrid : Ik zweer het op mijn moeder en mijn vader. Ben jij een homo ? Rob : Nee. Ik denk dat jij het bent. Ik denk dat jij er achter gekomen bent dat je meer om vrouwen geeft. Als het een jongen is is het Menno. Roel vertrekt. Rob : Er gebeurt niks in bed. Dat weet ik zeker. Jij laat het niet toe. Jij hebt het met mannen gedaan. Dat weet ik 100 % zeker. Jij bent nog niet 100 % jezelf. Anders is Menno het. Ingrid : Ik vind het zo leuk dit. Roel is weer terug. Ingrid : Er is niks met mij. Rob : Jullie houden afstand van elkaar. Het is één van de twee. Het is geen liefde. Ik wil je niet kwetsen. Aan de ene kant kan ik het niet geloven omdat ik weet hoe je met me om gaat. En je zegt, lekker ding. En je bent niet open geweest met vriendjes. Ingrid zegt dat ze daar open over is. Roel over Ingrid : Zij is niet lesbisch, anders is ze het recent geworden. Rob : Dan is Menno het. Ingrid wordt emotioneel : Ik ben een open boek. Ik heb echt niks. Rob : Ik kom bij je zitten. Ik ben het ook niet. Ingrid : Wie is het dan ? Rob : Menno. Ingrid : Dat is nog erger.

0.11 Rob : De enige die ik niet uitsluit is onze jongste telg. Roel : Nee. Rob : Ik denk dat hij er achter gekomen is dat hij meer van mannen houdt. Roel : Ik zei openlijk dat ik Dido leuk vond en ik zag de reactie van Lieske. Ingrid tegen Rob : Echt niet. Ingrid : Misschien gooien ze er een theorie in om ons te straffen (ze bedoelt dat er geen homo is). Dido neemt Ingrid apart in de badkamer. Dido fluistert dat ze Rob wil testen op dezelfde manier als Joost het bij haar deed. Joost komt er ook bij. Ingrid : Denk jij dat Menno het kan zijn ? Joost : Dat geloof ik niet. Ik wil dat Tan denkt dat ik het ben. Ingrid : Heel veel mensen denken dat Menno het is. Joost : Ralph had allemaal dingen ondet Nathalie's kussen gelegd. Hij is altijd van haar blijven houden. De meiden die er na kwamen, dat was het niet. De enige die blij is is Joost die thuis zit. Dido : Effen het geintje bij Rob. Joost : Sowieso niet nu.

0.18 In de damesslaapkamer. Ingrid : Menno, ben jij homo ? Menno : Nee. Ik vind het leuk iedereen een beetje op te stoken dat ik het ben. Zou je het erg vinden ? Ingrid : Nee. Menno : Ik ben benieuwd wie het wel is. Ingrid : Op de foto sta je als een homo. Menno : Weet je wat ik echt denk ? Dat het één grote grap is. Ingrid denkt dat ook. Menno : Iedereen gaat een vinger uitsteken. Tanja, die in bed ligt : Waarom wil je niet zo veel over je exen vertellen ? Menno : Omdat ik maar één echte ex heb. Ingrid : Waarom praat je niet over je seksleven ? Menno : Dat wil ik niet. Ingrid : Waarom zoek je contact met vrouwen ? Menno : Omdat ik beter contact heb met vrouwen. Tanja : Daar kan ik wel inkomen. Dat heb ik met jongens. Menno : Lieve schat, kom eens hier. Ingrid : Ik ga niet bij een homo op schoot zitten. Tanja : Oh. Menno : Ik ben totaal geen homo. Ingrid : Ik werd gewaarschuwd dat ik er rekening mee moet houden. Menno : Denk je het echt ? Ingrid : Ik houd er rekening mee. Menno : Ik weet bijna zeker, er is helemaal niks aan de hand. Ingrid : Ik werd verdrietig omdat mensen denken dat er iets met mij is. Ik ben een open boek. Ik word echt gek er van. Menno : Buiten het huis zeg ik alles wat je wil weten. Als ik je nu vertel dat ik het 100 % niet ben, geloof je het dan ? Ingrid : Ik wil je vertrouwen. Menno : Ik denk dat jij het bent.

0.28 Tanja : Jullie moeten allemaal heel goed naar Joost kijken. Menno : Niemand is het. Roel, Dido en Linda denken het (dat hij het is). De schok is groter als het een ander is. Daarom doe ik het. Lachen. Het mooiste is dat Ingrid me niet vertrouwd. Ingrid : Als je één keer liegt tegen me. Ingrid geeft Tanja een nachtzoen. Tanja : Beetje pijn in mijn buik. Menno geeft haar ook een zoen. Tanja : Geen ruzie maken.

0.29 Ingrid in de mannenslaapkamer waar Rob, Roel en Dido zitten. Ingrid over Menno : Voor mij is het een maatje. Hij zegt dat hij met jullie loopt te spelen. Hij zegt dat hij het 100 % niet is. Hij zegt dat hij expres rood is geworden. Rob : Expres rood worden ? Ingrid : Hij kan niet tegen me liegen. Ik heb gezegd als je één keer tegen me liegt. Rob : Als ik vijf weken naast iemand lig en er gebeurt niks dan ga ik naar mijn eigen bed. Als ik zo intiem ben met een meisje komen er zulke gevoelens boven. Ingrid : Ik heb gezegd, ik wil je niet de indruk geven dat het wat wordt. Als je nou een watje bent. Roel : Dat vind ik op zich al een aanwijzing. Rob : Ik zou iedere dag even vragen of ze wil neuken. Ingrid : Het is een man met respect voor me. Roel : Eindelijk een man met respect. Joost : Mag ik er bij ? Rob : Even niet homo. Joost doet de deur dicht. Ingrid : Denk je niet dat het een grap is van BB ? Rob en Roel vinden het dan een leuke grap. Ingrid : Hij is het echt niet. Ingrid zegt dat ze op de vraag van Menno of zij de homo is heeft gezegd, ik geef geen antwoord.
pi_31047484
0.52 Rob : Ik hoop dat we het allemaal mis hebben. Het zou ook een goede les zijn. Ingrid : Ik ben er in ieder geval op voorbereid (o.i.d.). Als er zo tegen me zou worden gelogen. Rob : Wie het ook is, binnen 48 uur hoort niemand van degene wie het is. Ze verlaten de slaapkamer. Rob onderweg : Ik word helemaal gek hier. Nathalie : Ik ga lekker in bed liggen.

Stream 3

0.55 Op en bij de slaapbank in het woongedeelte. Dido : Ik zou het nou wel willen zijn. Rob : Wij gaan altijd naar de gay parade. Ik vind het een wereldfeest. Ik ga er heen met mijn vrienden, en vriendinnen, met mijn vriend Henk, en zijn vrouw, en mijn kinderen. Chantal : Vaak ga je naar zoiets omdat er iemand in je groep is die het leuk vindt. Rob : Ik vraag mijn vrienden mee om het een beetje te camoufleren. Linda : Rob, je doet zo raar vandaag. Menno : Er is niks aan de hand volgens mij. Joost : Er zit er echt één. Rob : Tuurlijk. Nu mag je speculeren. Joost : Ik wil veel stemmen. Dat vind ik leuk. Dido : Ik wil echt niet leren meer hoor (de biografieën). Linda : Fantastisch feestje Dido. Dido : Dat is waar. Linda : Als je het gevoel hebt dat er niks meer blijft hangen. Lieske : Ik kan best lesbisch zijn of bi. Alleen weet ik het nog niet. Linda : Ik kan makkelijk op een vrouw verliefd worden. Ingrid : Het kan zijn dat er echt ééntje bij komt. Rob : Prrrrfffff (geloof er niks van). Chantal : Hoe kan je zien hoe iemand homo is ? Rob : Of iemand een paars of roze shirt aantrekt (heeft hij zelf aan). Lieske : Ik heb weer mijn lucky string aan en weer lucky. Rob : Wel gewassen ? Ingrid : Als er één is is het er meer als één. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Dat leg ik zaterdag wel uit. Rob : Ik vind het zo spannend. Ik slaap de hele nacht niet. Linda : Ik weet niet wanneer jij serieus bent of niet. Rob : Serieus ? Weet je dat nooit ? Linda : Nee. Ik weet het gewoon nooit. Rob : Hahahahahahahahahaha. Ik vind het leuk. Je kan het gewoon tegen me zeggen dan. Hij vraagt haar een voorbeeld te geven. Linda schiet niets te binnen.

1.13 Chantal vindt het niks dat mensen in groepjes met elkaar praten. Chantal : Dit onderwerp vind ik te beladen en persoonlijk. Het naar elkaar gaan wijzen vind ik niet prettig. Bedenk iemand en ga die kamer in. Als iemand twintig keer in de spiegel kijkt, ben je dan een homo ? Hoe kan je dat raden ? Joost : Half Nederland vindt het raar. Je maakt het bespreekbaar. Chantal : Hij mag de kamer niet eens in. Rob : Joost wil overal bij zijn. Mensen praten al vijf weken in kleine groepjes met elkaar. Chantal : Tegen Menno wordt gezegd, je staat verwijfd op foto's. Als hij het niet is is dat best vervelend. Hij werkt in een bar. Hij is student. Rob : Dan moet hij zich anders gedragen. Dan moet hij zijn bek open trekken. Joost zei tegen mij, ze riepen buiten dat jij het bent. Lieske : Menno heeft wel een zwaar christelijke broer. Chantal : Ik bedoel, pas op wat je zegt, iedereen gaat zeggen, je hebt wel verwijfde trekjes. Rob : Ze zeggen het toch ook tegen mij. Chantal : Niet iedereen is als jij. Roel : Als BB het niet had gezegd hadden we drie maanden niet gedacht dat hier een homo zit. Chantal : Hou het luchtig en grappig. Roel : Het is juist de grap.
pi_31048344
1.27 De bewoners zeggen wie ze denken dat de homo is. Joost : Ingrid. Lieske : Menno of Ingrid. Rob : Ik weet het nog niet. Joost : Menno en Linda zei jij vanavond. Rob : Menno of Ingrid. Roel : Menno. Linda (?) : Menno. Chantal : Ik denk ook Menno. Misschien is hem wel wat beloofd. Chantal zegt dat Ingrid en Dido in het washok zitten. Er staat geen stream op. Lieske : Ik denk niet dat Ingrid het is. Chantal : Ingrid is slim genoeg. Rob zegt dat ze steeds mensen voor de gek houdt. Lieske : Ingrid is een haaibaai. Rob : Joost, jij vliegt overal naar binnen. Jij bent opgemaakt. Joost : Mijn natuurlijke accenten. Je kunt het geen opmaken noemen. Chantal : Hahahahaha. Ze grappen over dat Joost de homo zou zijn. Joost zegt weer dat hij wil dat Tanja op hem stemt. Rob : Jij bent echt afgevallen Joost. Je kunt het in je gezicht zien. Joost : Ik heb nog nooit zo'n bot iemand meegemaakt als Tanja. Chantal : Menno is gek op prijzen. Dan baalt ie echt wel als we nu al zeggen dat hij het is. Misschien komen er zaterdag wel wat leuke leatherguys langs, wat leernichten.

1.42 Er wordt een incident besproken met Tanja dat ik niet helemaal kan volgen. Het gaat over lijstjes met daarop met wie ze wel iets zouden willen hebben o.i.d. Roel vindt dat Tanja dingen er bij hallucineert. Chantal : Zij denkt oprecht dat ze het gehoord heeft. Chantal even later : Menno zal wel blij zijn vanavond (dat Ralph niet heeft mogen nomineren). Chantal vertelt over een voetballer die ze ontmoet heeft.

1.54 Chantal : Het publiek was niet erg positief over het trekje sigaret. Rob : Ik vind het heel erg dat wij daar voor gestraft worden. Roel : Ik denk dat het publiek thuis het ook wel in gaat zien. Joost : Daar is ze echt niet geliefd. Rob : Zij zit nooit op noodrantsoen. Joost : Het maakt voor haar geen fluit uit. Chantal : Ik denk, had ik het dan maar zelf gedaan (niet roken). Ik was een duivel geworden. Ik had acht nominaties gehad. Het is achteraf gelul. Lieske zegt dat ze er iets over moeten zeggen als Tanja er bij is. Roel zegt dat ze gewoon over iemand kunnen praten. Lieske zegt dat ze het erg zou vinden als achteraf blijkt dat iemand iets negatiefs over haar gezegd heeft. Lieske : Misschien ben ik een moreelrakker. Roel : De genadeslag was dat de Winnie de Poeh opdracht makkelijk te halen was. Chantal : Je kan het wel halen als je met drie lijnen coke 36 uur door kan gaan. De beste stuurlui staan altijd aan wal. Ik ben het er helemaal mee eens dat het een betere methode was (van Tanja). Roel zegt dat ze het dan ook niet hadden gehaald. Roel zegt dat Tanja vroeg naar bed ging en niet weet hoe lang zij door zijn gegaan. Roel : De kritiek op de opdracht trek ik me absoluut niet aan. Chantal : Ik ben trots op ons. Rob : Hadden er nou lollystokjes ingezeten ? Wie heeft dat dan gedaan ? Linda zegt dat ze voor de lol gezegd heeft dat ze er iets bij heeft gedaan.

2.05 Rob : Ik vind het jammer dat we de fietsopdracht niet gehaald hebben (voor 50.000 euro in de prijzenpot). Roel : Tanja hamert er op dat ze niet wil dat er tegen haar gelogen wordt. Het is een spel, zij neemt het serieus. Dat ga je toch niet persoonlijk nemen.
pi_31048799
2.11 Chantal over Tanja : Ik denk dat er te vaak tegen haar gelogen is. Daar komen dit soort dingen uit voort. Dat is erg genoeg. Het mislukken van de weekopdracht doordat Tanja heeft gerookt wordt besproken. Chantal : Zodra er iets negatiefs gezegd wordt gaan alle luiken dicht. Dan blijft ze er bij dat het negatief bedoeld was. Rob vertrekt.

2.19 Dido komt er bij zitten. Joost : Ze functioneert niet in de groep. Joost heeft zich er gisteravond niet mee bemoeid omdat hij Tanja niet wilde kwetsen. Joost : Ik was heel laaiend. Als ze nou nog haar excuses aangeboden had, dan had ik haar ruimte gegeven. Zoals ze met Roel omging vond ik onbeschoft. Ruzie om niks feitelijk. Lieske : Omdat ze pissig was heeft ze de hele groep benadeeld. Daar ben ik echt pissig over. Joost gaat met Menno een spelletje spelen aan de keukentafel. Lieske : We krijgen weer geen aanstekers. Roel : Ik heb gevraagd wanneer die quiz is morgen.

Stream 1

2.25 In de badkamer legt Rob uit aan Ingrid waarom hij denkt dat er iets is met Ingrid. Rob : Je bent altijd zoekende. Ik zie altijd die onrust in je gezicht en in je ogen. Vind je jezelf leuk ? Ben je trots op jezelf ? Ingrid : Ja. Ik denk wel dat ik de enige ben die het ziet. Ik ga er wel over nadenken ook. Rob : Je hoeft er niet over na te denken. Als het niks is is het niks. Ingrid : Ik vind het wel frappant als veel mensen het zeggen. Rob : Wil je je voor iemand bewijzen ? Ingrid : Sowieso voor mij ouders. Rob : Dat kan iets zijn. Ingrid : Ik ben bang dat mensen niet zien hoe mooi mijn karakter is. Omdat ik er veel ervaring mee heb. 'Ik had niet verwacht dat je een lief meisje bent.' Rob : Dat kan het zijn. Jij hebt het maar over respect. Je moet niet constant nadenken. Je bent wie je bent. Daar kan niemand iets aan veranderen. Ik ben ook een persoon van wie mensen denken, wat een eikel. Als ze me een eikel vinden vinden ze me een eikel. Als ik overal van iedereen iets moet gaan aantrekken. Ingrid : Ik ben continu aan het denken aan de buitenwereld. Rob : Je denkt alleen maar voor anderen. Dat maakt je onzeker, ongelukkig. Ingrid : Een beetje bang. Rob omhelst haar. Rob : Laat andere mensen de pest krijgen. Dan klim je er toch nooit uit. Ingrid : Als jij je kop houdt hoef ik niet elke keer te huilen. Rob : Lieve schat, je vraagt het ook aan me. Denk aan leuke dingen. Niet aan hoe andere mensen denken. Iedereen is op zijn manier mooi. Iedereen heeft iets goeds in zich. Dan kun je toch nooit jezelf zijn. Ingrid : Daarom ben ik nooit gelukkig geweest in relaties. Alles wat een ander wil deed ik, alles. Rob : Dat hou je toch geen leven vol.

2.34 Rob : Jij hebt ook je hart op je tong liggen. Ik ook. Zo ben je of zo ben je niet. Ik denk ook voor andere mensen maar ik denk vooral aan mezelf. Ingrid zegt dat ze zich aanpaste aan de wensen van haar vriendjes. Ingrid : Ik vind het zo fijn als iemand anders gelukkig is. Rob : Je moet ook aan jezelf denken. Ingrid : Het is moeilijk af te leren. Het is zo ingesleten. Ik weet dat ik een goed hart heb. Als anderen dat niet zien. Rob : Als ik weggestemd wordt, daar heb ik toch schijt aan. Ik heb toch mijn vrienden en familie. Ingrid : Ga je dan niet twijfelen ? Rob : Nee. Als ik morgen een vraag niet weet, boeien. Ze zeiden dat iemand homoseksueel is. Dan hoop ik dat dat het is. Dan heb ik het gezien en dan ben ik het kwijt. Dan denk ik, eindelijk komt het issue boven water. Je moet er wat mee doen. Je moet niet voor andere mensen denken. Mijn ouders zeiden, koop geen huis, je dak gaat lek. Ik dacht, ik koop gewoon een huis. Je moet het alleen doen in het leven. Het is mooi als je een aantal mensen daar omheen creëert die je mogen. Ingrid : Toen ik terug kwam van Tenerife was er niemand op het vliegtuig en waren er maar twee die belden. Rob zegt dat er na zijn scheiding niemand langs is gekomen. Rob : Misschien komt dat door mijn hardheid en stoerigheid en jofelheid, 'als één het kan is hij het wel'. Als jij vindt dat je een mooi mens bent hoef je je nergens druk om te maken.

2.44 Ingrid : Mijn moeder kijkt niet. Dat vind ik wel erg. Rob : Ze kijkt echt wel. Ingrid : Ze breekt. Ze weet hoe ik ben. Ik kan een flapuit zijn. Ik ben niet goed ik koken. Ik heb twee keer in mijn vinger gesneden. Daar kan mijn moeder niet tegen. Ik hoopte dat ze zou kijken. Dan leer je echt je dochter kennen. Ze heeft me te beschermd opgevoed. Rob : Ik denk ook dat ik het goed doe. Misschien vinden mijn kinderen over een aantal jaren ook wel dat ik het verkeerd deed. Ik weet 100 % zeker dat ik iets te hard ben geweest voor ze.

2.48 Stream naar de ligbank in het woongedeelte. Ik zie Rob en Ingrid niet meer op de streams.
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:27:51 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31049010
Roel vertelde dat hij na het gedoe met Tanja, waarna Tanja zei naar huis te willen, naar de dagboekkamer is gegaan om aan BB zijn excuses aan te bieden voor de 'nare' woorden tegen Tanja.
BB wimpelde hem af en zei dat er niets aan de hand is.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31049173
Stream 3

2.59 De bewoners zitten nu op en bij de bank. Rob gaat naar bed. Het gesprek gaat over homo's.

3.06 Lieske gaat naar bed. Menno zegt dat als er echt iemand homo is er een stukje vertrouwen wat gegeven is beschaamd is (o.i.d.). Roel vindt het niet erger dan een weekje aan de schijterij zijn. Menno : Ik kan het niet goed uitleggen. Chantal : Ik denk niet dat het zwaarder wordt. Het wordt alleen maar leuker. Menno : Ik leer er van. Ik ben blij dat ik er ben. Stel je voor, er wordt een naam genoemd, dan zou ik het niet helemaal geloven.

3.14 Chantal : Wat ik het jammerst vind is dat het maar om één trekje gaat. Rook hem dan helemaal op. Ingrid : Je gaat toch niet de opdracht verpesten. Chantal : Maar ja, het is gebeurd. Kijk nooit om.

3.17 Joost gaat naar bed. Ingrid : Bepaalde mensen kijken in mijn ogen en zeggen dat er iets met me is. Ik ben er achter gekomen dat ik onzeker ben. Het is me allemaal even te veel. Chantal : Je moet niet vergeten, er is maar één psycholoog in huis. Ze zegt dat wat Rob tegen haar heeft gezegd niet klopte. Chantal : Vergeet niet, het is een spel, het kan ook een manier zijn om mensen uit te schakelen. Laat je niet gek maken. Chantal omhelst Ingrid. Ingrid : Hij zegt dat er moet iets zijn. Menno : Wat probeert hij dan aan te praten ? Chantal : Dat ze beschadigd was. Roel : Hij bedoelt het vast wel goed. Ingrid : Nu ben ik ook aan het twijfelen. Ze zeggen wel vaker, ik zie wat ik je ogen. Chantal : Dat gezemel allemaal. Je moet je geen problemen laten aanpraten. Ingrid : Dat ik onrustig in mijn gezicht ben. Chantal : Welnee. Jij komt over als een zelfverzekerde vrouw. Ingrid : Ik ben continu bezig met wat anderen van me denken. Blonde haren, bimbo, tieten, daar ben ik ook bang voor. Chantal : Ik vind het echt niet normaal. Het klinkt alsof iemand je wil helpen maar hij trapt je alleen maar de grond in. Hoe kun je nou hopen dat iemand lesbisch is ? Omdat hij dan een beter gevoel heb ? Menno : Ik zie echt een zeker meisje die af en toe onzeker is maar wel met een groot hart. Ingrid : Je gaat het echt geloven hoor. Chantal : Ik word dan boos. Een heleboel mensen kunnen er niet tegen dat je sterk bent. Er zit hier iemand waar ik zeker van weet dat ze veel meegemaakt heeft. Ga daar dan mee praten. Ingrid : Hij bedoelt het ook wel op zijn manier goed. Chantal : Dat weet je niet. Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan als mensen me analyseren. Dat kun je niet na vijf weken. Er is niks mis met je.

3.27 Joost verschijnt met wat lakens. Hij heeft zijn bed verschoont. Joost : Rob was er niet blij mee. Ik kwam welterusten zeggen.

3.30 Roel over Ralph : Ik mis hem nou al. Joost vertrekt weer. Chantal : Bijna al mijn grapjes zijn seksueel getint. Ze zegt dat ze zich hier inhoudt. Chantal : Ik heb ook besloten, whatever (ze houdt zich niet meer in).

3.35 Roel gaat naar bed. Chantal : Was Dido nou ook aan het huilen ? Ze had rode ogen. Ingrid en Dido hebben tegen Menno gezegd in de dagboekkamer, stel dat wij een lesbisch stel zijn. Dido ging huilen. Menno geloofde het voor 50 %.

3.39 Chantal : Dat Rob gisteren moest huilen kreeg ik bijna de slappe lach. Ingrid : Dat van Roel (het roken) kom je pas na het programma achter ? Chantal : Hoe kan Tanja dat nou niet begrijpen ? Ingrid : Echt jammer, ze heeft een stukje verpest. Chantal : Ze is heel snel gekwetst. Dat zal ongetwijfeld komen door wat gebeurd is in haar leven. Ingrid : Ik ken ook mensen die het ook meegemaakt hebben die wel positief in het leven staan. Chantal : Als je erge dingen hebt meegemaakt dan moet je juist denken, ik ga er nu wat van maken. Op haar karakter kan ik wel boos worden. Ingrid : Vind je het erg wat ze gedaan heeft met die opdracht ? Chantal : Nee, ik vind het dom en ik vind het jammer dat er niet met haar over te praten valt. Zodra je kritiek levert klapt ze dicht. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt zo onverschillig is. Ze is zo wantrouwend. Ik denk dat heel veel emnsen haar vertrouwen beschaamd hebben. Het verpesten van de weekopdracht lijkt op een wraakactie, de bewoordingen bevestigen dat alleen maar.

3.44 Linda : Ik mag haar persoonlijk niet maar ik wil dat ze gelukkig is. Ik wil dat ze gelukkig wordt en het kindje ook. Menno tegen Ingrid : Jij bleef haar verdedigen. Ingrid : Ik begrijp haar goed. Ze verandert niet. Hun dachten, nou wordt het gezellig. Chantal : Dat denken ze niet. Chantal : Er zijn een aantal kromme dingen. Er wordt gezegd, kom naar me toe maar dat doet ze zelf ook niet. Ingrid : Ik weet hoe het voelt. Ik mag haar. Maar ik mag niet vergeten wat ze anderen aan heeft gedaan, Linda. Chantal : Je mag niet vergeten dat ze zwakker is, emotioneel. Linda : Ik vind dat wij best een verantwoordelijkheid hebben haar een paar leuke laatste weken te bezorgen. Ik denk niet dat we dat kunnen. Misschien kan ze beter naar huis naar haar moeder. Menno : Ze wil aandacht. Chantal : De ene zwangere is de andere niet. Het is niet het makkelijkste meisje. Ingrid : Ze zegt dat ze weer overgehaald moet worden. Ze moet het zelf leuk vinden. Ingrid zegt dat Tanja maar drie mensen dingen vertelt. Linda bevestigt dat met een voorbeeld. Menno : Ze zei gisteren, het is drie weken uitzitten. Chantal : Als je naar huis wilt ga je naar huis. Dan ga je. Dus ik denk dat ze helemaal niet wil. Linda : Het enige karakter van de dertien waar ik niet mee om kan gaan.

3.59 Ingrid gaat boterhammen met pindakaas maken. Menno gaat achter haar aan. Linda vindt dat ze niet met Tanja om kan gaan een zwakke reden haar te nomineren. Chantal zegt dat ze het gewoon moet doen. Linda zegt dat het al niet lekker loopt met Tanja. Linda : Als ik het dan uit moet spreken. Als ik het doe moet ik nadenken over de motivatie. Dan nomineer ik nog liever een huppeltienertje dan iemand waar ik een betere reden voor had. Chantal : Je wilt haar zwangerschap niet bederven. Ze staat niet op mijn lijstje om te nomineren. Als je je buiten de groep stelt zit de kans er in. Dat realiseert ze zich echt wel. Het siert haar wel dat ze zichzelf blijft. Linda : Ik wil niet dat mensen veranderen omdat jij er niet mee om kan gaan. Misschien verandert iemand wel helemaal als het kind er is. Chantal : Ik vind haar lief. Linda : Ze is tegen jullie anders. Chantal : Een echt groepsgevoel heeft ze niet.
pi_31049320
Ik was met andere dingen bezig. Op de achtergrond hoorde ik dat Menno aangaf dat hij denkt dat Roel Tanja gaat nomineren. Ingrid vertelde waarom Rob en Roel denken dat Menno homo is. Chantal vindt het niet kunnen. Met name Rob neemt ze het kwalijk. Ingrid wacht zaterdag af.

4.52 Ingrid : Er kan grote ruzie van komen. Laat ook maar. Ze (Rob en Roel) zijn een beetje doorgedraaid. Chantal : Laten we het gewoon leuk houden. Menno : Ik lach me suf over twee dagen. Ik ga er niet over nadenken. Ik roep daar wel een naam.

4.56 Chantal : Rob komt in allemaal kroegen in Amsterdam waar ik ook kom. Allemaal feestkroegen. Die drinkt echt wel alcohol. Ingrid : Hij is bang zijn controle te verliezen. Chantal : Hij vertelt dat zijn ouders te veel dronken maar dat is niet zo. Ik ben niet gek. Menno : Door dit soort geintjes valt hij door de mand. (Ik krijg het idee dat Chantal Rob gaat nomineren)

5.04 Menno zegt dat zijn zelfvertrouwen minder is geworden in het BB huis. Normaal komt alles hem aanwaaien. Hij denkt niet meer dat hij zo maar gaat winnen. Hij had niet verwacht genomineerd te worden. Menno : Ik dacht, ik word door iedereen aardig gevonden. Ik heb iets verkeerd gedaan. Ik zit nog wel redelijk op een roze wolk maar het wordt wel dunner. Chantal : Dat is geen juiste opmerking deze avond. Menno : Misschien wel. Tuurlijk wil ik winnen maar niet ten koste van alles. Iedereen wordt makkelijker. Het spel is niet te spelen drie maanden lang. Je leert andere dingen meer waarderen. Je vrienden, eten, twee benen hebben. Chantal : Ik heb nog nooit in een groep geleefd. Dat gaat vrij gemakkelijk. Ik was ook bang het moeilijk te vinden als ik niet in dezelfde rol kan zitten. Het verbaast me toch dat ik in een andere rol val. Het verbaast me dat in zo korte tijd de muurtjes die ik in jaren heb opgebouwd vallen. Ik word zachter. Niet dat ik zo'n bitch was. Ik stelde de vragen, de vragen werden niet aan mij gesteld. Ik vind het nog steeds eng. Ik praat niet graag over mijzelf en als ik het doe alleen over wat ik kwijt wil. Menno : Ik ben altijd heel enthousiast en hier ben ik futloos. Voel jij je hier futloos ? Linda : Altijd. Menno : En thuis ? Linda : Nooit.

5.17 Ingrid : Lin en Chantal, je zegt er niks over hè, wat ik net heb gezegd ? Menno : Ik zeg niks maar ik onthou het wel. Ingrid : Het is echt genant. Ik dacht een man gevonden te hebben die het wel begrijpt. Er kwam ook jaloezie bij van Roel. Met Dido (ik begrijp niet wat ze bedoelt). Chantal : Ik vind het echt een schandalig gesprek. Dat meen ik serieus. Dit is waarom ik soms bij mannen denk, sodemieter toch op. Stom haantjes gedrag. Ik vind het vies. Ik vind het smerig. Ingrid : Hij zei dat het niet mogelijk is dat je gewoon naast elkaar slaapt. Chantal : Ik heb dit nog nooit van mijn leven gehoord. Iedere vrouw droomt van een man waarbij het niet alleen maar daar om gaat. De hele homokwestie daargelaten, het is een kwestie van lik mijn reet. Ik vind het smerig. Chantal zegt dat Rob haar ook privévragen heeft gesteld. Ingrid : Ik ga het morgen wel zeggen tegen hem. Je bent te ver gegaan. Chantal : Hij heeft een speciaal overwicht over jou. Menno zegt weer dat hij zich rot lacht als blijkt dat hij het niet is. Chantal : Volgens mij staat de hele homokwestie er buiten. Menno : Hun zijn gefrustreerd dat ze geen grip op ons tweeën (hij en Ingrid) zullen krijgen. Chantal : Ik kan er echt met mijn pet niet bij. Echt waar. Ongelooflijk. Ingrid quote Rob en Roel : 'Heb je gezien hoe hij vecht ?' 'Heb je dat spugen gezien ?' 'Over het been van Dido wrijven doe je niet.' 'Hij zocht expres geen contact met de mannen.' Chantal zit met haar handen voor haar gezicht. Ingrid : Ik was het niet omdat ik over Rob had gezegd, lekker ding. Chantal : Wat ook kan, is dat één van hun het is en dat degene probeert de stem op iemand anders te krijgen. Ingrid tegen Menno : Dat jij zo rood werd en dat jij je versprak. Menno : Dat deed ik expres.

5.37 Chantal vindt het merkwaardig dat Rob al snel iedereen het verhaal over Reka vertelde. Menno vertrouwt het feit dat Rob terug in het huis is gekomen nog steeds niet. Chantal blijft zich afvragen of Rob een opdracht heeft. Ze blijft ook haar verontwaardiging uiten. Ingrid : Het kan bijna niet. Als dit een grap is. Menno : Het nomineren wordt steeds makkelijker. Chantal : Ik vind het een viezerik. Ik kan er niet tegen. Echt waar. Er staat niet eens iets op het spel. Voor ons niet. Misschien voor diegene wel. Menno : Er zitten een paar stokers tussen en een paar die te veel fantasie hebben.

Het gesprek is nog steeds gaande. Dit is het voorlopig van mij.
  vrijdag 30 september 2005 @ 06:11:57 #9
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31049341
Verder is er weinig meer gebeurd, het gesprek werd vooral een herhaling van het al gezegde, en om 6 uur gingen ze allemaal naar bed. Menno en Ingrid hielden elkaar nog even vast en zeiden elkaar te moeten blijven vertrouwen. Menno gaf aan dat Ingrid nog altijd bij hem mocht slapen,ze hoefde niet bang te zijn. Ingrid daarop: maken we meteen een paar bewegingen... Menno: ja das wel slim, dan ben ik tenminste een man. Daarna was het welterusten en gingen naar hun eigen bedje..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:42:05 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31050044
8.40 Het huis is zoals gewoonlijk om deze tijd in een diepe slaap gehuld.

9.40 Een uur verder zijn we nu en er is geen verandering. Nog altijd slapen de bewoners.

[ Bericht 40% gewijzigd door Jojogirl op 30-09-2005 09:41:53 ]
pi_31051103
En nog steeds
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_31051977
De lichten zijn aan, Joost staat op.
Nathalie waggelt ook door het huis...

het is duidelijk laat geworden vannacht
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:05:12 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31052942
Er wordt getandenpoetst en aangekleed.
De stem meldt dat de batterijen gewisseld moeten worden.
Tanja staat gapend brood te snijden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:11:30 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31053134
Vrouwenstem: "Beste bewoners, jullie hebben nog 10 minuten."

Joost vewent Chantal, hij zet een ontbijtje bij haar bed neer.
"Ga eerst maar lekker een shaggie roken, heb je straks een ontbijtje."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:32:11 #15
4177 Jojogirl
pi_31053748
11.30 allevier de streams zijn gericht op een clubje bewoners dat in één van de slaapkamers ligt te studeren op de opdracht.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:13:56 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31055188
Er is weinig te melden. Ze liggen nog steeds te studeren in de slaapkamer.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:21:24 #17
4177 Jojogirl
pi_31055481
12.20 BBstem: beste bewoners jullie mogen nu naar de andere kant. Dat zal ongeveer nog een kwartier duren. Jullie krijgen 5 minuten voor een plas en rook pauze.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:22:16 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31055516
De stem meldt dat ze zich naar de andere kamer mogen begeven. Ze krijgen een paar minuten de tijd om te plassen en een sigaret te roken.
Joost vraagt waarom ze geen koffie krijgen.
Dido en Roel draaien een shaggie.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:28:00 #19
4177 Jojogirl
pi_31055729
"Beste bewoners, jullie moeten nu naar de slaapkamer"
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:59:51 #20
4177 Jojogirl
pi_31056701
Ze mogen er eindelijk en meteen wordt er gegeten en koffie gezet.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:01:23 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31056747
Roel en Dido blijven nog even in bed liggen, ze knuffelden even.

(Scanman)
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:46:18 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31058051

(Scanman)
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:57:57 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31058391
Er wordt in het bad over de nominaties gesproken. Nathalie denkt dat Lieske wel eens mazzel kan hebben omdat alle vrouwen op Tanja gaan stemmen. Joost gaat ook zeker op Tanja stemmen. Linda twijfelt nog steeds.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:25:24 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31059140
Rob, Roel, Dido en Ingrid hebben een gesprek over relaties. Roel blijkt overjaloers. Hij moet het niet hebben als iemand naar zijn vriendin kijkt. Ingrid en Dido leggen uit hoe je er beter mee om kunt gaan. Roel blijft erbij.

Na een half uur werd Ingrid naar de dagboekkamer geroepen. Rob zegt dat ze maar weer eens moeten gaan leren. Ingrid wil eerst douchen zegt ze als ze terug komt.

Ze gaat vervolgens bij Menno in de tuin verslag uitbrengen van het gesprek met Roel.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:34:20 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31059426
Tanja hoopt dat er tijdens het feestje niet teveel Hazes gedraaid wordt. Daar kan ze deze week niet tegen zegt ze.

Rob vertelt dat hij niet begraven of gecremeerd wil worden; hij wil ingevroren worden. Als ie toch begraven moet worden wil ie een foto op zijn graf. "Ik wil een foto dat je weet wie daar ligt."

Hij bezoekt graag begraafplaatsen, o.a. in Amsterdam. Alle Polen hebben foto's op hun graf. Hij vindt dat mooi.

Van Nood komt bijna niet voor als naam (zijn achternaam). Hij zoekt daar naar, gaat dan met plattegrond. Even later zegt hij dat hij wel een telefoontje mee zou willen nemen in zijn graf.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sanne op 30-09-2005 17:42:41 (naam gecorrigeerd) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')