quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef muizemeis het volgende:
ownee laten we het over BB hebben hier...![]()
De lunches in de kantine met collega's zijn nooit meer zo leuk geweest als toen. Iédereen had het erover.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....
Doe ze extreem vaak, vooral als het net leuk aan het worden is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
die streams schakelen de hele tijd, zit je net een gesprek te volgen schakelen ze over
Ik ben niet zo'n David Lynch fan, maar Twin Peaks was wel goed ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....
Lekker belangrijk, ik vat het ff voor je samen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
die streams schakelen de hele tijd, zit je net een gesprek te volgen schakelen ze over
daar zijn ze net naar toe geschakeld, ik was Rob en Roel over Chantal en haar 'hoe ziet de buitenwereld mij' gedoe te pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Sanne het volgende:
Back to BB.
Dido en Joost schakelen niet, dat gesprek is wel te volgen.
En Chantal doet de kraai weer na.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
Lekker belangrijk, ik vat het ff voor je samen:
Wie is de homo?
Wat doen homo's?
Wat eten homo's?
Hoe herken je de homo?
Hoe ziet een homo eruit?
Heb je homo's in alle kleuren en maten?
Wie is de homo?
Zijn homo's wel gewone mensen?
Wie kent een homo?
Wie heeft wel eens een homo... oeoeoeoeoe!!! aangeraakt?
Nee zeg ben jij gek, bij ons in de buurt wonen helemaal geen homo's!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je wat!
Heb JIJ, Muizemeis, wel eens een homo.... áángeraakt?oeoeoeoeoe!!!
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wie is de homo?
Wat doen homo's?
Wat eten homo's?
Hoe herken je de homo?
Hoe ziet een homo eruit?
Heb je homo's in alle kleuren en maten?
Wie is de homo?
Zijn homo's wel gewone mensen?
Wie kent een homo?
Wie heeft wel eens een homo... oeoeoeoeoe!!! aangeraakt?
edit: quote toegveoegd
Trouwens, ik ben als de dood voor alles wat niet net zo is als ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je wat!
Heb JIJ, Muizemeis, wel eens een homo.... áángeraakt?oeoeoeoeoe!!!
Staphorst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee zeg ben jij gek, bij ons in de buurt wonen helemaal geen homo's!!
welnee joh, dat zijn de cameramensen die je per ongeluk hoort pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren was
Maar via een U-bocht weten ze iedere keer weer terug te komen op de homo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het gaat ook wel (heel soms) over iets anders hoor, vandaar dat ik aan het luisteren was
Menno en Linda hebben het over bier (jupiler) drank (wijn) hoofdpijn , merken, bezoekers van de occasionbar waar Linda werkt, het tegenkomen van een eventuele partner daar (die volgens Linda nihil is omdat het een échte occasionbar is waar alleen maar mensen komen met een traumatisch verleden op het gebied van relaties en allemaal bezig zijn met het verwerken daarvan, óf kindjes hebben, of een vervelende ex of...bla bla bla)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, hoezo?? Wonen daar ook geen homo's??quote:
Zie je wel, allemaal homo's..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
waar alleen maar mensen komen met een traumatisch verleden op het gebied van relaties en allemaal bezig zijn met het verwerken daarvan, óf kindjes hebben, of een vervelende ex of...bla bla bla)
In Staphorst hebben ze vooral overvolle kastenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, hoezo?? Wonen daar ook geen homo's??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |