JA!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik wil niets weten!! Ik wil het beleven!!
24, stomme serie zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Sanne het volgende:
24 is
Maar dat kun je niet vergelijken met DH vind ik.
Jack Bauer
Ben je al getrouwd?quote:
Michelle Desslerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:21 schreef Sanne het volgende:
24 is
Maar dat kun je niet vergelijken met DH vind ik.
Jack Bauer
Euih ja sorry... en gelukkig ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd?![]()
Ik heb tien afleveringen bekeken, maar ik vond er geen hol aan.
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ikquote:
waarom dan 10 afleveringen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd?![]()
Ik heb tien afleveringen bekeken, maar ik vond er geen hol aan.
en allebei niet, mag dat wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ik
Nouja, hij probeert het wel gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dan 10 afleveringen?
Na 1 of 2 weet je toch ook wel dat er niets aan is?
Bij DH had ik dat na 2 afleveringen gelijk door ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom dan 10 afleveringen?
Na 1 of 2 weet je toch ook wel dat er niets aan is?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opluchting... DH goedvinden én "24" past ook niet echt denk ik
Zonde van de tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja, hij probeert het wel gewoon
Beste tv serie ooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Hoewel ik van iedereen goeie verhalen hoor over 24 heb ik er nog nooit naar gekeken. Misschien toch maar eens gaan doen.
Gaat er veel in kapot?quote:
Ja sorry... mij zijn die huisvrouwen net iets te wanhopig.quote:
eindelijk iets wat ik ooit weleens gezien hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg de nieuwe afleveringen van CSI op maandag
Op Twin Peaks naquote:
Heel veel ja.... Vooral relaties en bad guys ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaat er veel in kapot?
* flugeltje houdt wel van films en series waarin alles stuk gaat....
Twin Peaks was fenomenaal... Zo spannend dat je wel moest kijken terwijl je eigenlijk ook niet goed durfde omdat je er 's nachts over ging dromen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |