Volgens mij is het een achterlijke actie die alleen ontstaan is omdat er ophef kwam over een zwangere vrouw in BB. Opeens moet iedereen weer politiek correct gaan doen en er schande van spreken en het kind in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef teckeltje het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ja nu ik erover nadenk is het met die reallife soaps ook zo,zoals de Bauers en die van Hazes![]()
die kinderen werden ook bijna dagelijks gefilmd voor langere periode dus ik weet ook niet hoe het precies zit.
Dat zei Roel ook al: hij weet bij wie hij het doet: als ie het bij mij had gedaan, was het geen zwembad maar een bloedbadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Inderdaad, het zag er gewoon uit alsof hij Joost vol in het gezicht wílde spugen en achteraf een beetje van zn eigen actie schrok.
Maar, als er íets respectloos en uitermate smerig en vernederend is, is het wel in iemands gezicht spugen. Ik had Menno laten opstaan en had hem het bad uitgehoekt
Vind het ook raar dat niemand daar echt is doorgegaan bij Menno na zijn uitlatingen dat hij door BB gevraagd was om een rol te spelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, en als er wel één in zit, zullen ze denken dat hij/ zij een geheime opdracht heeft van BB dit te spelen, en dat het hun taak is daar achter te komen![]()
Wat Joost betreft: of juist niet natuurlijk, dan speelt hij het spelletje uitermate slim!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen. Het is wat stil in het huis, dus ik heb er even een theorie tegenaan gegooid.
Vannacht ging het weel heel lang over de homo in het huis. Ik snap niet dat de bewoners niet iets verder doordenken. Dan zou je namelijk de twee 'hoofdverdachten' al kunnen wegstrepen.
Ik ga er van uit dat niet iemand vanuit zichzelf gewoon echt keihard zit te liegen 5 weken lang en neem dus aan dat de bewoners ook verwachten dat het dan een soort van missie is waar de betreffende bewoner geld voor krijgt. Het zou dan dus een beetje Hummie's stunt zijn om dat nu, na zoveel weken opeens bekend te maken.
Wat mij betreft zou dat betekenen dat Menno het dus NIET is, aangezien hij bij de eerste nominaties genomineerd stond en dus maarzo het huis uit had kunnen vliegen. Weg 'stunt' van Hummie. Menno valt af dus.
Dan Joost. Als het werkelijk opdracht was van Hummie om het geheim te houden en als het lukt dan geld ontvangen, dan zou Joost nooit die dingen als maskertjes en dergelijke doen. Dat loopt dan toch veel te veel in de gaten! Wat mij betreft valt Joost dus ook af
Ja normaal ben ik niet agressief, maar dit, ik vind het zo walgelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zei Roel ook al: hij weet bij wie hij het doet: als ie het bij mij had gedaan, was het geen zwembad maar een bloedbad
Maar zoals Rob en Roel al hadden gezegd, hij heeft de juiste uitgezocht om het te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Inderdaad, het zag er gewoon uit alsof hij Joost vol in het gezicht wílde spugen en achteraf een beetje van zn eigen actie schrok.
Maar, als er íets respectloos en uitermate smerig en vernederend is, is het wel in iemands gezicht spugen. Ik had Menno laten opstaan en had hem het bad uitgehoekt
Joost heeft Menno teruggespuugd in het gezichtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zei Roel ook al: hij weet bij wie hij het doet: als ie het bij mij had gedaan, was het geen zwembad maar een bloedbad
Zit me af te vragen of Rijkaard nu Voller als eerste bespuugde, of andersom (wk 1990)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja normaal ben ik niet agressief, maar dit, ik vind het zo walgelijk
Eindelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef flugeltje het volgende:
De haan.....
Volgens mij Rijkaard, maar dat mocht van mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of Rijkaard nu Voller als eerste bespuugde, of andersom (wk 1990)
Ik ook niet, maar het gaat er even om wat de bewoners denken. En die denken dus van wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wat Joost betreft: of juist niet natuurlijk, dan speelt hij het spelletje uitermate slim!!
Maar eerlijk gezegd geloof ik niet zo in een homo in BB en als er wel een inzit is het een vrouw
Goed bedacht...ik denk dat ALS er al een homo in het huis zit dat we meer aan Rob moeten denken, of anders één van de dames?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost valt niet af, die Bridget zei toch iets als * er zijn zoveel hints bla bla?*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Dan Joost. Als het werkelijk opdracht was van Hummie om het geheim te houden en als het lukt dan geld ontvangen, dan zou Joost nooit die dingen als maskertjes en dergelijke doen. Dat loopt dan toch veel te veel in de gaten! Wat mij betreft valt Joost dus ook af
Rijkaard was eerst volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of Rijkaard nu Voller als eerste bespuugde, of andersom (wk 1990)
Dat kan dus volgens mij niet. Dat moet het een missie van Hummie zijn geweest toch? En hij had er dan twee weken geleden uit kunnen vliegen zonder dat het gerucht in het huis was gegooid. Kan niet dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gelooft ook niet in het homo-verhaal....
En als het wel zo is, is het wat mij betreft Menno. Meteen aanklampen bij Ingrid en zo de verdenking van zichzelf weghalen....
Nee...Völler was eerst, was het trouwens niet EK '88?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |