heb je dat kostuum wel eens bekekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's een superheld waar de mannen zich dan mee kunnen (of willen) identificeren
*kuch* dat is een typische vader-zoon opmerkingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En gisteren in de uitzending, toen Roel vertelde dat hij met Dido gezoend had, vroeg Rob of hij ook nog lekker "gevoeld" had, en toen maakte hij er van die kneed-bewegingen bij.![]()
Of ze wil of niet... dat zal dan dus nemen moeten worden want zie geen enkele vrouw er o0or aan ook maar iets met hem te willenquote:
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet alles met een 'leuke' man is gelijk een vrouwenserie, en vice versa
*in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef GraafD het volgende:
[..]
heb je dat kostuum wel eens bekeken![]()
Dan heb jij de season final nog niet gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Pinball het volgende:
Ik vond Desperate Housewives ook leuk.
Maar het verhaal werd niet echt beter of zo...
Ja en wij hebben een hekel aan generaliseren hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.
Behalve Big Brother. Dat is een wijvenseriequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Er bestaan ook geen vrouwen en mannen series. Dat is net zo generaliserend als Roel al dagen doet.
Ik wil niets weten!! Ik wil het beleven!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan heb jij de season final nog niet gezien.![]()
Ik denk toch dat ze Chantal een beetje in gedachten hadden met de casting.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Of ze wil of niet... dat zal dan dus nemen moeten worden want zie geen enkele vrouw er o0or aan ook maar iets met hem te willen![]()
![]()
Dezelfde dag dat ie in de US uitkwamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
Nee dat kan niet dat is een lesboquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze Chantal een beetje in gedachten hadden met de casting.
vandaar dat ik het de eerste keer ook tussen haakjes had gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb 10 delen gezien, maar ben ook helemaal niet benieuwd ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaar dat ik het de eerste keer ook tussen haakjes had gezet.
Het zijn termen voor series waarvan de kijkers voor 80% (ik zeg maar wat, maar ik bedoel dus een grote meerderheid) van één bepaald geslacht is
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijn![]()
ja, de overigequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zijn er ook series voor mensen die niet van één bepaald geslacht zijn![]()
Nou dat soort opmerkingen, inclusief ranzige handgebaartjes, heeft mijn vader me dan gelukkig bespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*kuch* dat is een typische vader-zoon opmerking
Tegen een dochter zeg je * je bent toch niet verder gegaan????*
Aan een zoon laat je blijken dat je juist trots bent als hij verder is gegaan.
Dat heb ik wel met "24"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dezelfde dag dat ie in de US uitkwam![]()
Dat zijn mijn gedachten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel weer net in en ik zie Nathalie in een bikini 'zonnen', en dat terwijl we in de herfst zitten en de temperatuur niet boven de 17 graden komt.
Uit de wind, in het zonnetje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik schakel weer net in en ik zie Nathalie in een bikini 'zonnen', en dat terwijl we in de herfst zitten en de temperatuur niet boven de 17 graden komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |