handig als je in een flatje woontquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Leo:
Al wat ideeën?
Altijd lastig voor kerels.
Ik zag mij genoodzaakt de mijne een grasmaaier cadeau te doen![]()
zet m opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik ga nu verder met koffie zetten en zo
Het mos op zijn balkon werd hoog hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
handig als je in een flatje woont
DUD waar heb jij dat wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Alles is hier nog gewoon bij het oude zie ik, al die paniek voor niets
Belooft een heerlijk dagje te worden qua weer, of zie ik dat verkeerd Speedo?
Nopezquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Leo:
Al wat ideeën?
Altijd lastig voor kerels.
Ik zag mij genoodzaakt de mijne een grasmaaier cadeau te doen![]()
ik heb er ernstig m'n twijfels overquote:
Mja, we zijn al niet mensen die vaak cadeautjes geven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef es70 het volgende:
Kadootjes afschaffen is het makkelijkst. Niet romantisch, niet lief, maar wel makkelijk.
Goeiemorgen. Ik heb uitgeslapen tot kwart over 10
.
Nou, dan maar wat moeite doen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef es70 het volgende:
Kadootjes afschaffen is het makkelijkst. Niet romantisch, niet lief, maar wel makkelijk.
Goeiemorgen. Ik heb uitgeslapen tot kwart over 10
.
Wij dan ook niet, wij geven elkaar eigenlijk nooit een kadootje. En als het wel gebeurd is het meestal 'zomaar'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, we zijn al niet mensen die vaak cadeautjes geven.
Als ik het zo hoor in mijn omgeving word je verondersteld iets te geven voor Valentijn, verjaardag, verjaardag relatie, nieuwjaar, kerstmis en ook 'zomaar'
Wij zijn geen standaardkoppel op dat gebied vrees ik
Neem een pantykousjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er ernstig m'n twijfels overhet aantal filterzakjes bedraagt momenteel NUL. Misschien is er nog wat oplosmeuk uit een sovjet-rantsoen of zo
En je hebt toevallig zo geen ideetje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dan maar wat moeite doen hoor.
Afschaffen![]()
Er is altijd wel wat geks, liefs te verzinnen. Hoeft geen dure shit te zijn of zo toch.
Ja, zie, dat vind ik nu net de leuke cadeaus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij dan ook niet, wij geven elkaar eigenlijk nooit een kadootje. En als het wel gebeurd is het meestal 'zomaar'.
Een etentje is toch leuk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez![]()
Geen flauw idee
Zijn voorlopig cadeau bestond uit cake bakkenen hij weet zelf niet wat hij wil, dus als hij niet rap beslist, blijft het bij die cake
![]()
Neenee, ik vrees dat het dan eens een etentje ofzo wordt, samen rustig iets gaan eten
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je hebt toevallig zo geen ideetje?![]()
Voor vrouwen is dat altijd zoveel makkelijker. Ik kan toch moeilijk met 25 rozen afkomen![]()
Ja, maar weinig origineel aangezien ik dat al een paar keer gegeven hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een etentje is toch leuk?![]()
Regel je dat er bij binnenkomst een glaasje champagne wordt geserveerd of zo![]()
Oh. Okay danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat dat een typisch vrouwencadeau is (vind ik...)
Schrijf een gedicht, maak een cassettebandje (of hoe heet dat tegenwoordig, DVD) met alle nummers die je speciaal vindt voor jullie, regel een uitje naar iets dat hij leuk vindt (een TV-programma of het circuit - kun je vaak slipcursussen regelen, vinden álle kerels leuk. Of boek een ballonvaart, geef hem een motorrijles cadeau, regel een privérondleiding bij een brouwerij+proeverij naderhand, weet ik veel, er is zat te bedenken.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je hebt toevallig zo geen ideetje?![]()
Voor vrouwen is dat altijd zoveel makkelijker. Ik kan toch moeilijk met 25 rozen afkomen![]()
Nou én?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar weinig origineel aangezien ik dat al een paar keer gegeven heb
Ja, ik weet niet, ik wil iets speciaals, iets dat hij niet verwachtquote:
hoe is t met de hond gegaan vannacht en vanoctend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
ff zwaait van uit het regenachtige Limburg
En zal het toevallig maar net anders om zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Speedy: nou, dat klinkt zo gek nog niet. Laat het maar hozen in het westen, ik goa toch noar 't oosten van 't land vondoag
En hier bij mij dan ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zal het toevallig maar net anders om zijn
Oosten, bewolkt, hozen als een gek, en het westen ligt lekker in de zon
Voel je je al een beetje thuis hier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef purplerose het volgende:
hai bengeltje en indah!!
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
hai leonieke
@ hondje, ze heeft goed geslapen, voelde in een achterpoot wat meer kracht,
( tenminste dat dacht/denk ik) en met plassen ging haar kontje omhoog en in plas-stand![]()
Was zo'n grappig gezichtmoest lachen en was blij
![]()
Ik heb dus hoop
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnapt
Hai Moppiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hier bij mij dan ?
Tis erg nat hier.
Hai moppie trouwens.![]()
![]()
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenquote:
Het ziet er meer uit als een enkele keer droogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai Moppie![]()
![]()
De laaste regen die vanacht over ons heen trok trekt nu allemaal weg, waarschijndelijk hou jij het daar op een enkele bui droog, de rest van het land moet zeker rekening houden met een aantal buien, vooral in het westen.
ah zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenheb ik ook al stopgezet
Ik weet het, je bent toch altijd zo behulpzaamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.![]()
Niet altijd. Maar wel vaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent toch altijd zo behulpzaam![]()
das fijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, echt vervelend is die van mij niet gelukkig.![]()
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, zijn ze irri, gewoon om je heen meppen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef purplerose het volgende:
Hai Speedy
@Bengeltje, voelt nog beetje weird, maar komt helemaal goed
preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. alleen moet ik veel typen.. da's weer minder. Maar hey.. het betaald he..
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. alleen moet ik veel typen.. da's weer minder. Maar hey.. het betaald he..
Dan doe ik gewoon tae-bo dingie trappen geven!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, zijn ze irri, gewoon om je heen meppen.![]()
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fok
* eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.![]()
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.![]()
met terugwerkende kracht liefstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk worden
Whehe, een euro per post zou toch lekker aantikken zeg maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met terugwerkende kracht liefst
ik zou toch ook wel een leuke cent verdienen.. maar d_h wel 800% meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk worden
Ja! Ik ben ook voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fok
Maakt niet uit, zou toch leuk zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou toch ook wel een leuke cent verdienen.. maar d_h wel 800% meer![]()
voor 10 cent doe ik het ook..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, een euro per post zou toch lekker aantikken zeg maar
Ook goed, vang ik toch al snel een euro of 10 á 15 per dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor 10 cent doe ik het ook..
* indahnesia.com rekent zich rijk
precies.. ik iets meer soms..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook goed, vang ik toch al snel een euro of 10 á 15 per dag![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
bron
Lekker bezig daaridioten
Man, die gozer heeft het ook niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
bron
Lekker bezig daaridioten
welkom b_bquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:34 schreef B_BOY het volgende:
goede dag ik hoorde dat het hier gezellig was dus ik kom ook eens even kijken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef purplerose het volgende:
Hai Speedy
@Bengeltje, voelt nog beetje weird, maar komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit als een enkele keer droog
student??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
oihet aantal vliegen hier is nu snel aan het toenemen. ik ga NU de vuilniszak weggooien
kom op je kunt het. ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef leonieke het volgende:
*terug van eten is![]()
Ik moet dringend toetsen maken![]()
Maar ik heb er gewoon lekker geen zin in
Hup werke jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef leonieke het volgende:
*terug van eten is![]()
Ik moet dringend toetsen maken![]()
Maar ik heb er gewoon lekker geen zin in
van uitstel komt afstel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel![]()
Maar ik heb morgen ook nog tijd
Niet alles klakkeloos geloven. Context:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
bron
Lekker bezig daaridioten
En de audioclip:quote:On September 28, 2005, on his radio talk show, Morning in America, Bennett, discussing a supposed link between the increasing rate of abortion and the decreasing crime rate (as mentioned in the book Freakonomics), voiced his disagreement with the idea, going on to say, "But I do know that it's true that if you wanted to reduce crime, you could—if that were your sole purpose, you could abort every black baby in this country, and your crime rate would go down. That would be an impossible, ridiculous, and morally reprehensible thing to do, but your crime rate would go down. So these far-out, these far-reaching, extensive extrapolations are, I think, tricky." [1]
Subsequently, Senate Minority Leader Harry Reid and House Minority Leader Nancy Pelosi, as well as civil rights groups, condemned Bennett's statements and demanded an apology. President George W. Bush called Bennett's statements "not appropriate" in a statement read by White House Press Secretary Scott McClellan. [2]
Bennett offered no apology, insisted his remarks were taken out of context, and accused his critics of distorting his words:
"Anyone paying attention to this debate should be offended by those who have selectively quoted me, distorted my meaning, and taken out of context the dialogue I engaged in this week. Such distortions from 'leaders' of organizations and parties is a disgrace not only to the organizations and institutions they serve, but to the First Amendment." [3] It is unclear if, by "leaders," Bennett was referring to Bush, as well as Reid and Pelosi.
Bennett has noted that he did not intend his comments to be racist. As shown by the high media profile of Bennett's comments, and the strong reactions of several other politicians and public figures, the broader discussion of the correlation, if any, between crime and the rate of abortions in the United States remains a highly controversial subject. See Legalized abortion and crime effect and Race and crime. However, the perceived racist aspects--whether accurate or not--of Bennett's remarks are the key to the controversy that has arisen.
Ja dat is mijn kloon!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:05 schreef B_BOY het volgende:
ey duderinetje jij bent een mod die ik nog nooit ben tegen gekomen. heb je toevallig een band met duder (een lid van fok!)
neej dat zal wel niet dan zou jij namelijk een vriend van mij zijn. en ik heb nog nooit een mod als vriend gehad.quote:
Wel dus!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej dat zal wel niet dan zou jij namelijk een vriend van mij zijn. en ik heb nog nooit een mod als vriend gehad.
praat je nou tegen jezelf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel dus!
Heb ik nog best lang geheim kunnen houden hè?![]()
Maar hoe issie dude?
hijs koel hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel dus!
Heb ik nog best lang geheim kunnen houden hè?![]()
Maar hoe issie dude?
hier in Eindhoven is het zonnig, en de wolkjes zijn ook nog een eindje wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef es70 het volgende:
Was hangt buiten, zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat het gaat regenen.
en toen zag ik jou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, daar ben ik maar even geweest![]()
neej want zij toonde geen fotows van zichzelf daar wacht ik nog steeds op...quote:
Daar ga je nog lang kunnen op wachten vrees ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej want zij toonde geen fotows van zichzelf daar wacht ik nog steeds op...
Hier zijn heel veel wolken, en geen lieve witte wolkjes... Maar de wasdroger is kaduuk, dus ik moet watquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier in Eindhoven is het zonnig, en de wolkjes zijn ook nog een eindje weg
ja idd want het is een hij, nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ga je nog lang kunnen op wachten vrees ik![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja idd want het is een hij, nu weet ik het weer.
have fun!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En daarom heb je die foto's verzeker nog nooit gezien![]()
En omg! Ik kijk ff in mijn verkenner en wat zie ik daar??? 2 toetsen voorbereid tijdens de grote vakantie![]()
Ja have funquote:
Ammoniaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef es70 het volgende:
Vraagje: Hoe heet dat spul om te ontvetten/ramen te lappen. Het is geen spiritus, zit in een rooie fles en stinkt ontzettend. Ik kan er niet opkomen
.
amoniak?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef es70 het volgende:
Vraagje: Hoe heet dat spul om te ontvetten/ramen te lappen. Het is geen spiritus, zit in een rooie fles en stinkt ontzettend. Ik kan er niet opkomen
.
Ehm... neequote:
hoeft niet je kan ook gewoon ammonia (aq) zeggen :pquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff.. Ik wou het iets uitgebreider vertellen
Trouwens, er moet een K bij!
Het zal wel iets hollands zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm... nee
Ammoniak is de chemische stof NH3, ammonia is een schoonmaakmiddel wat voor het grootste gedeelte uit ammoniak bestaat
Ja, daar geef ik de voorkeur aan (hoewel dat ook niet echt fijn spul is). Ik krijg het benauwd van de lucht van ammoniak, maar kon niet op de naam komen... Gelukkig zitten hier mensen die aan een vage omschrijving genoeg hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef B_BOY het volgende:
het kan ook met wasbenzine.
Ja doe anders wat mee met flesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoeft niet je kan ook gewoon ammonia (aq) zeggen :p
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt (ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef leonieke het volgende:
Da's wel niet eerlijk, gewoon omdat ik er wat tekst bij schreef, krijg ik geen kus en jij wel Fles
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt (ofzo).
Ik kom gewoon slecht als ik ammoniaK ruikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wasbenzine ruikt ook vluchtig, maar lekker bitumineusAmmonia heeft de penetrante stank van kattenzeik
dat is echt smerig spul.
maaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Maait of maalt? Nu twijfel ik zelf
Maaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Maait of maalt? Nu twijfel ik zelf
ik word er ook altijd duizelig van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom gewoon slecht als ik ammoniaK ruik
Kan nooit lang in een ruimte blijven waar dat gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef leonieke het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet als ik die rommel ruikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me helemaal zoals het hoortquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
ik kom helemaal niet als ik dat ruik
ik kom veel beter als ik hitsige-vrouwenzweet ruik
offeh... bedoelde je wat anders?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
ik kom helemaal niet als ik dat ruik
ik kom veel beter als ik hitsige-vrouwenzweet ruik
offeh... bedoelde je wat anders?![]()
Ja, maar minder leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Oke, ik begrijp het al: het is net alsof ik een appelflauwte krijg als ik ammoniak ruik
Beter zo?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Oke, ik begrijp het al: het is net alsof ik een appelflauwte krijg als ik ammoniak ruik
Beter zo?
appeltaart ruikt anders hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Beter zo?
omdat ze titels hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
wrom heeft deze slowchat geen nummeraanduiding?
mag niet meer van yvonne. schijnt kliekjesvorming in de hand te werken of zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
tsssquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ja Leonieke dat is beter, het was nogal uhh nouja veel info dat je niet komt van amoniak
Jij komt er wel van ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ja Leonieke dat is beter, het was nogal uhh nouja veel info dat je niet komt van amoniak
Omdat het overbodig is, het is toch geen reeks?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
kom jij wel van ammoniak dan?
aparte bedoeling hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag niet meer van yvonne. schijnt kliekjesvorming in de hand te werken of zois een jaar of anderhalf geleden een stevige rel over geweest.
Maar goed puntWIJ hebben de enige volgnummerloze slowchat
De gedachte aan "komen" zou niet eens bij me opkomen bij amoniak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
kom jij wel van ammoniak dan?
Maar dat komt eigenlijk gewoon omdat ik mijn dialect probeer te verdoezelen en algemeen nederlands wil spreken.quote:
waar zou je wel op komen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De gedachte aan "komen" zou niet eens bij me opkomen bij amoniak.![]()
Maar zo is de TS welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik vind de titel nou ik wel brutaal klinken zo van ja nou ben ik aan de beurt ofzo iets.
We zijn de tel kwijt geraakt ergens....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
ja was ook, maar dat sloeg erop dat ik de vorige gesloten had, en om te voorkomen dat allerlei overijverige sujetten de regels schenden door niet te wachten tot "de sluiter opent" moest ik even een snelle TT makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik vind de titel nou ik wel brutaal klinken zo van ja nou ben ik aan de beurt ofzo iets.
Wanneer spreken we precies af?quote:
Wil jij de volgende beurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
is het aan het werk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarop? Dat is op het moment niet aanwezig.
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduidingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
We zijn de tel kwijt geraakt ergens....
Ik ook, liet het graag aan anderen over (en nog steeds eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduiding![]()
o jee, de Rode Vlag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef leonieke het volgende:
Als het kan: ff uitstellen wegens lichamelijke redenen tot volgende week dinsdag ofzo![]()
Maar anders, als je niet zo lang kunt wachten, kunnen we er wel een mouw aanpassen
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef leonieke het volgende:
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoor![]()
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
oh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
En we hadden afgesproken van dat vanaf nu ook zo te houden Fles![]()
ogen dicht en doorduwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Neuken is perversquote:
Helaas, daar staat niets meer, je moet het maar zo geloven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of ik een beurt wil??
wacht ff fotoboek kijken
Ah okee, dan doen we dat gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoor![]()
Oke geen probleem dan... kwestie dat we elkaar goed begrijpen eh, met al die taalproblemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jaMaar ja, zo gaat die uitdrukking hè
Ik ga hem natuurlijk niets laten ZIEN, dat snap je
.perverse ideeenhier allemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
ervaringsdeskundige hondje_kontje spreektquote:
tot binnen 4 uur dan maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan doen we dat gewoonGa maar vast liggen
Tss, ook door de rode zee kan je varen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
Wat is er mis met glijmiddelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoor![]()
kun je niet NU voorover op je buro gaan liggen?quote:
korsten douche je er wel af laterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige hondje_kontje spreekt
Hey, ik krijg een buitenkansje op de artiesteningangquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ook door de rode zee kan je varen.
Ja en daar ga ik veel aan hebben als je zo ver weg bent...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je niet NU voorover op je buro gaan liggen?
door de gele ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ook door de rode zee kan je varen.
Ze vallen uit zichzelf er ook wel af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
korsten douche je er wel af later
schijnt overbodig te zijnquote:
Vettigquote:
Niet doen ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niets (denk ik) gewoon nog nooit gebruikt![]()
Hee wacht, daar kan het ook meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Vettig. Het ging over glijmiddel, niet over vaseline of zonnebloemolie
.
Lekker glibberen, niks mis mee hoorquote:
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet doen ook![]()
Is net of je je pik in de velpon steekt
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
Ik heb nog steeds geen mail. kan dat kloppen?![]()
Ze glijden zo naar binnen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niets (denk ik) gewoon nog nooit gebruikt![]()
uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze vallen uit zichzelf er ook wel af.
Dat zal Leo niet snel gebeuren, haar pik in de velpon stekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet doen ook![]()
Is net of je je pik in de velpon steekt
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voor
Ik heb er duidelijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Vettig. Het ging over glijmiddel, niet over vaseline of zonnebloemolie
.
Nouquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal Leo niet snel gebeuren, haar pik in de velpon steken.
Ik moet eerlijk bekennen dat het altijd één per keer isquote:
okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker glibberen, niks mis mee hoor.
Op waterbasis tast iig je rubbers niet aan (mits je die zou willen gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voor
Ja, ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?
In jouw geval is zo'n disclaimer geen overbodige luxequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het altijd één per keer is![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noumet haar sta ik nergens meer van te kijken
![]()
Niet meer sinds ik terug aan de pil benquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Op waterbasis tast iig je rubbers niet aan (mits je die zou willen gebruiken).
Ik ben geen kloon van Ero hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In jouw geval is zo'n disclaimer geen overbodige luxehoewel nauwelijks geloofwaardig
Via je achterste wordt je ook niet zwanger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik terug aan de pil ben![]()
8 maand was meer dan lang genoeg![]()
nee joh, laat ons ook ff een uurtje lol hebbenquote:
quote:
Waarom ranzigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?
Nee ofwat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Via je achterste wordt je ook niet zwanger.
Ieks, dan doe dit maar langer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh, laat ons ook ff een uurtje lol hebbenstraks gaan we weer gewoon braaf afwassen en studio sport kijken en zo
van de pil slikken ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oookeee, dacht al dat het in Belgie misschien iets anders in elkaar zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee ofwat?![]()
Ja, ik wist dat wel hoor
Maar ik sprak ff in het algemeen over gebruik van condooms
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanafquote:
Die geven nooit 100% garantie, nouja alles weg halen is een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft).
Wat is er mis met zwanger worden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft).
Alsof sperma niet plakt ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanaf
o ja dat van die pik en die velpon heb ik van horen zeggen
Daar komen kindjes van schijnt hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met zwanger worden?
Jaja, daar trappen we niet meer in Flasjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welquote:
O jeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, daar trappen we niet meer in Flasje
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik leer weer bij vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welMaar dat krijg je makkelijker van je handen met wat zeep. Bij glijmiddel moet je 3-4 keer je handen wassen voordat dat rare gevoel weg is
Niks, zolang ik maar niet meer hoefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met zwanger worden?
Chocopasta zou ik nu ook niet direct als glijmiddel gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....
Oh, die taart was van dolle_
geen ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....
Oh, die taart was van dolle_
Dat zou ik er wel van aflikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeIk zal eens kijken
*pik in Nutella hangt....
ja, plakt ookmaar is er ook in 1 keer weer vanaf
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef leonieke het volgende:
Maar ik moet wel toegeven dat condooms op dat gebied wel een groot voordeel boden: geen plakboel achteraf, geen sperma dat blijkt lekken enzo
Nee, het schijnt dat dat iets is ter verhoging van de feestvreugde ofzo... Levensmiddelen in bedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Chocopasta zou ik nu ook niet direct als glijmiddel gebruiken![]()
Dat bedoel ik dusquote:
bananen, komkommers? Nee?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat dat iets is ter verhoging van de feestvreugde ofzo... Levensmiddelen in bed.
sperma zal achter de sluitspier zitten zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenwaar heb je dan een sluitspier voor?
ja dat dat lastig is snap ik welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
sperma zal achter de sluitspier zitten zeker?
Nee ik weet het niet, maar het kan soms verdomd vervelend zijn als je zo vlug ff seks hebt gehad en dan terug naar beneden moet om te eten met jouw schoonouders ofzo.. ja ik noem maar iets eh
Die is ook ter verhoging van de feestvreugdequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenwaar heb je dan een sluitspier voor?
Pssst... er zit wat op je mond lieverdquote:
Als jij diarrée hebt hou je ook alles gewoon binnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmz, daar heb ik nog nooit aan gedacht!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dat lastig is snap ik welMaar kan je als een soort waterstaatkundige noodoplossing niet ook daarvoor een tampon gebruiken?
Mwoa, als jullie gewoon doorslikken is er niks aan de hand hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is ook ter verhoging van de feestvreugde. Die rotzooi die achtergelaten word.... Nou ja, het is bekend dat kerels nooit hun rotzooi opruimen
.
quote:
als ik het wil wegvegen gat het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pssst... er zit wat op je mond lieverd
Nou ja, diarree is iets wat eruit moet. Maar voor een bevruchting is het toch handig als de witte golf gedurende enige tijd contact maakt daarbinnen, lijkt mij dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als jij diarrée hebt hou je ook alles gewoon binnen?
Het is geen hermetische constructie hoor, een sluitspier![]()
een ingedroogde korst sperma. Even douchenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik het wil wegvegen gat het niet
Wat zal het zijn
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, daar heb ik nog nooit aan gedacht!
*pakje tampons op boodschappenlijstje zet![]()
dank je, meneer de expertquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een ingedroogde korst sperma. Even douchen
Ik ben voor een hoop in, maar slikken doe ik niet... Bovendien moeten WIJ dan ALWEER de rotzooi opruimenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als jullie gewoon doorslikken is er niks aan de hand hoor
Niet alle drie miljoen alsjeblieftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, diarree is iets wat eruit moet. Maar voor een bevruchting is het toch handig als de witte golf gedurende enige tijd contact maakt daarbinnen, lijkt mij dan?![]()
babyananassen?quote:
Toch iemand die het jammer vindt dat het winterseizoen er terug aankomt en al dat lekker vers fruit weer op zich zal laten wachtenquote:
Bezint, eer ge begintquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben voor een hoop in, maar slikken doe ik niet... Bovendien moeten WIJ dan ALWEER de rotzooi opruimen.
oh okee. Ja, ehh... doseren doen we niet aan hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet alle drie miljoen alsjeblieft![]()
nee, dat is een rode, die is niet geschiktquote:
alles of niets is okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Ja, ehh... doseren doen we niet aan hoorhet is gewoon FLATSCH
![]()
of helemaal niks, dat kan ook
Och, zolang de stervrucht nog wordt geïmporteerd...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch iemand die het jammer vindt dat het winterseizoen er terug aankomt en al dat lekker vers fruit weer op zich zal laten wachten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, dat is een rode, die is niet geschikt
Nee, ik zou daar geen tampons voor gebruiken, 't is geen emmer vol ofzo...quote:
doe normaal gekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef qu63 het volgende:
hier verder: GCSC - Slikken kreng, het is geen accuzuur
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef qu63 het volgende:
kwartet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |