quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
ik kom helemaal niet als ik dat ruik
ik kom veel beter als ik hitsige-vrouwenzweet ruik
offeh... bedoelde je wat anders?![]()
Ja, maar minder leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Oke, ik begrijp het al: het is net alsof ik een appelflauwte krijg als ik ammoniak ruik
Beter zo?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Oke, ik begrijp het al: het is net alsof ik een appelflauwte krijg als ik ammoniak ruik
Beter zo?
appeltaart ruikt anders hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
Beter zo?
omdat ze titels hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
wrom heeft deze slowchat geen nummeraanduiding?
mag niet meer van yvonne. schijnt kliekjesvorming in de hand te werken of zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
tsssquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ja Leonieke dat is beter, het was nogal uhh nouja veel info dat je niet komt van amoniak
Jij komt er wel van ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ja Leonieke dat is beter, het was nogal uhh nouja veel info dat je niet komt van amoniak
Omdat het overbodig is, het is toch geen reeks?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
kom jij wel van ammoniak dan?
aparte bedoeling hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag niet meer van yvonne. schijnt kliekjesvorming in de hand te werken of zois een jaar of anderhalf geleden een stevige rel over geweest.
Maar goed puntWIJ hebben de enige volgnummerloze slowchat
De gedachte aan "komen" zou niet eens bij me opkomen bij amoniak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss
kom jij wel van ammoniak dan?
Maar dat komt eigenlijk gewoon omdat ik mijn dialect probeer te verdoezelen en algemeen nederlands wil spreken.quote:
waar zou je wel op komen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De gedachte aan "komen" zou niet eens bij me opkomen bij amoniak.![]()
Maar zo is de TS welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik vind de titel nou ik wel brutaal klinken zo van ja nou ben ik aan de beurt ofzo iets.
We zijn de tel kwijt geraakt ergens....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef B_BOY het volgende:
ja was ook, maar dat sloeg erop dat ik de vorige gesloten had, en om te voorkomen dat allerlei overijverige sujetten de regels schenden door niet te wachten tot "de sluiter opent" moest ik even een snelle TT makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik vind de titel nou ik wel brutaal klinken zo van ja nou ben ik aan de beurt ofzo iets.
Wanneer spreken we precies af?quote:
Wil jij de volgende beurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
is het aan het werk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarop? Dat is op het moment niet aanwezig.
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduidingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
We zijn de tel kwijt geraakt ergens....
Ik ook, liet het graag aan anderen over (en nog steeds eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduiding![]()
o jee, de Rode Vlag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef leonieke het volgende:
Als het kan: ff uitstellen wegens lichamelijke redenen tot volgende week dinsdag ofzo![]()
Maar anders, als je niet zo lang kunt wachten, kunnen we er wel een mouw aanpassen
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef leonieke het volgende:
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoor![]()
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
oh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
En we hadden afgesproken van dat vanaf nu ook zo te houden Fles![]()
ogen dicht en doorduwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Neuken is perversquote:
Helaas, daar staat niets meer, je moet het maar zo geloven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of ik een beurt wil??
wacht ff fotoboek kijken
Ah okee, dan doen we dat gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoor![]()
Oke geen probleem dan... kwestie dat we elkaar goed begrijpen eh, met al die taalproblemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jaMaar ja, zo gaat die uitdrukking hč
Ik ga hem natuurlijk niets laten ZIEN, dat snap je
.perverse ideeenhier allemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
ervaringsdeskundige hondje_kontje spreektquote:
tot binnen 4 uur dan maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan doen we dat gewoonGa maar vast liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |