Wanneer spreken we precies af?quote:
Wil jij de volgende beurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef B_BOY het volgende:
ik vind de titel nou ik wel brutaal klinken zo van ja nou ben ik aan de beurt ofzo iets.
is het aan het werk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarop? Dat is op het moment niet aanwezig.
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduidingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
We zijn de tel kwijt geraakt ergens....
Ik ook, liet het graag aan anderen over (en nog steeds eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger trouwens nogal moeilijk met die Romeinse cijferaanduiding![]()
o jee, de Rode Vlag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef leonieke het volgende:
Als het kan: ff uitstellen wegens lichamelijke redenen tot volgende week dinsdag ofzo![]()
Maar anders, als je niet zo lang kunt wachten, kunnen we er wel een mouw aanpassen
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef leonieke het volgende:
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoor![]()
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
oh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
En we hadden afgesproken van dat vanaf nu ook zo te houden Fles![]()
ogen dicht en doorduwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Neuken is perversquote:
Helaas, daar staat niets meer, je moet het maar zo geloven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of ik een beurt wil??
wacht ff fotoboek kijken
Ah okee, dan doen we dat gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog nooit klachten gehoord hoor![]()
Oke geen probleem dan... kwestie dat we elkaar goed begrijpen eh, met al die taalproblemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jaMaar ja, zo gaat die uitdrukking hč
Ik ga hem natuurlijk niets laten ZIEN, dat snap je
.perverse ideeenhier allemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
anders wordt je kontje wel erg ontoegankelijk
ervaringsdeskundige hondje_kontje spreektquote:
tot binnen 4 uur dan maar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan doen we dat gewoonGa maar vast liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |