handig als je in een flatje woontquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Leo:
Al wat ideeën?
Altijd lastig voor kerels.
Ik zag mij genoodzaakt de mijne een grasmaaier cadeau te doen![]()
zet m opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik ga nu verder met koffie zetten en zo
Het mos op zijn balkon werd hoog hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
handig als je in een flatje woont
DUD waar heb jij dat wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Alles is hier nog gewoon bij het oude zie ik, al die paniek voor niets
Belooft een heerlijk dagje te worden qua weer, of zie ik dat verkeerd Speedo?
Nopezquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Leo:
Al wat ideeën?
Altijd lastig voor kerels.
Ik zag mij genoodzaakt de mijne een grasmaaier cadeau te doen![]()
ik heb er ernstig m'n twijfels overquote:
Mja, we zijn al niet mensen die vaak cadeautjes geven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef es70 het volgende:
Kadootjes afschaffen is het makkelijkst. Niet romantisch, niet lief, maar wel makkelijk.
Goeiemorgen. Ik heb uitgeslapen tot kwart over 10
.
Nou, dan maar wat moeite doen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef es70 het volgende:
Kadootjes afschaffen is het makkelijkst. Niet romantisch, niet lief, maar wel makkelijk.
Goeiemorgen. Ik heb uitgeslapen tot kwart over 10
.
Wij dan ook niet, wij geven elkaar eigenlijk nooit een kadootje. En als het wel gebeurd is het meestal 'zomaar'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, we zijn al niet mensen die vaak cadeautjes geven.
Als ik het zo hoor in mijn omgeving word je verondersteld iets te geven voor Valentijn, verjaardag, verjaardag relatie, nieuwjaar, kerstmis en ook 'zomaar'
Wij zijn geen standaardkoppel op dat gebied vrees ik
Neem een pantykousjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er ernstig m'n twijfels overhet aantal filterzakjes bedraagt momenteel NUL. Misschien is er nog wat oplosmeuk uit een sovjet-rantsoen of zo
En je hebt toevallig zo geen ideetje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dan maar wat moeite doen hoor.
Afschaffen![]()
Er is altijd wel wat geks, liefs te verzinnen. Hoeft geen dure shit te zijn of zo toch.
Ja, zie, dat vind ik nu net de leuke cadeaus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij dan ook niet, wij geven elkaar eigenlijk nooit een kadootje. En als het wel gebeurd is het meestal 'zomaar'.
Een etentje is toch leuk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez![]()
Geen flauw idee
Zijn voorlopig cadeau bestond uit cake bakkenen hij weet zelf niet wat hij wil, dus als hij niet rap beslist, blijft het bij die cake
![]()
Neenee, ik vrees dat het dan eens een etentje ofzo wordt, samen rustig iets gaan eten
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je hebt toevallig zo geen ideetje?![]()
Voor vrouwen is dat altijd zoveel makkelijker. Ik kan toch moeilijk met 25 rozen afkomen![]()
Ja, maar weinig origineel aangezien ik dat al een paar keer gegeven hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een etentje is toch leuk?![]()
Regel je dat er bij binnenkomst een glaasje champagne wordt geserveerd of zo![]()
Oh. Okay danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat dat een typisch vrouwencadeau is (vind ik...)
Schrijf een gedicht, maak een cassettebandje (of hoe heet dat tegenwoordig, DVD) met alle nummers die je speciaal vindt voor jullie, regel een uitje naar iets dat hij leuk vindt (een TV-programma of het circuit - kun je vaak slipcursussen regelen, vinden álle kerels leuk. Of boek een ballonvaart, geef hem een motorrijles cadeau, regel een privérondleiding bij een brouwerij+proeverij naderhand, weet ik veel, er is zat te bedenken.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je hebt toevallig zo geen ideetje?![]()
Voor vrouwen is dat altijd zoveel makkelijker. Ik kan toch moeilijk met 25 rozen afkomen![]()
Nou én?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar weinig origineel aangezien ik dat al een paar keer gegeven heb
Ja, ik weet niet, ik wil iets speciaals, iets dat hij niet verwachtquote:
hoe is t met de hond gegaan vannacht en vanoctend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
ff zwaait van uit het regenachtige Limburg
En zal het toevallig maar net anders om zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Speedy: nou, dat klinkt zo gek nog niet. Laat het maar hozen in het westen, ik goa toch noar 't oosten van 't land vondoag
En hier bij mij dan ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zal het toevallig maar net anders om zijn
Oosten, bewolkt, hozen als een gek, en het westen ligt lekker in de zon
Voel je je al een beetje thuis hier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef purplerose het volgende:
hai bengeltje en indah!!
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
hai leonieke
@ hondje, ze heeft goed geslapen, voelde in een achterpoot wat meer kracht,
( tenminste dat dacht/denk ik) en met plassen ging haar kontje omhoog en in plas-stand![]()
Was zo'n grappig gezichtmoest lachen en was blij
![]()
Ik heb dus hoop
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnapt
Hai Moppiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hier bij mij dan ?
Tis erg nat hier.
Hai moppie trouwens.![]()
![]()
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenquote:
Het ziet er meer uit als een enkele keer droogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai Moppie![]()
![]()
De laaste regen die vanacht over ons heen trok trekt nu allemaal weg, waarschijndelijk hou jij het daar op een enkele bui droog, de rest van het land moet zeker rekening houden met een aantal buien, vooral in het westen.
ah zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenheb ik ook al stopgezet
Ik weet het, je bent toch altijd zo behulpzaamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |