Ja, ik weet niet, ik wil iets speciaals, iets dat hij niet verwachtquote:
hoe is t met de hond gegaan vannacht en vanoctend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
ff zwaait van uit het regenachtige Limburg
En zal het toevallig maar net anders om zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Speedy: nou, dat klinkt zo gek nog niet. Laat het maar hozen in het westen, ik goa toch noar 't oosten van 't land vondoag
En hier bij mij dan ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zal het toevallig maar net anders om zijn
Oosten, bewolkt, hozen als een gek, en het westen ligt lekker in de zon
Voel je je al een beetje thuis hier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef purplerose het volgende:
hai bengeltje en indah!!
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
hai leonieke
@ hondje, ze heeft goed geslapen, voelde in een achterpoot wat meer kracht,
( tenminste dat dacht/denk ik) en met plassen ging haar kontje omhoog en in plas-stand![]()
Was zo'n grappig gezichtmoest lachen en was blij
![]()
Ik heb dus hoop
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik net teruggelezen heb anders had ik dit écht niet gesnapt
Hai Moppiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hier bij mij dan ?
Tis erg nat hier.
Hai moppie trouwens.![]()
![]()
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenquote:
Het ziet er meer uit als een enkele keer droogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai Moppie![]()
![]()
De laaste regen die vanacht over ons heen trok trekt nu allemaal weg, waarschijndelijk hou jij het daar op een enkele bui droog, de rest van het land moet zeker rekening houden met een aantal buien, vooral in het westen.
ah zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee mn gewone popmail bedoel ik, die ik bijna nooit meer gebruik. Komt alleen nog de Tweakers nieuwsbrief op binnenheb ik ook al stopgezet
Ik weet het, je bent toch altijd zo behulpzaamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan had ik het je wel willen uitleggen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |