Tss, ook door de rode zee kan je varen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o jee, de Rode Vlag?
mja, kunnen we een mouw aan passen als je veel glijmiddel hebt en je heel erg goed ontspant
Wat is er mis met glijmiddelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Glijmiddel komt er bij mij niet in hoor![]()
kun je niet NU voorover op je buro gaan liggen?quote:
korsten douche je er wel af laterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige hondje_kontje spreekt
Hey, ik krijg een buitenkansje op de artiesteningangquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ook door de rode zee kan je varen.
Ja en daar ga ik veel aan hebben als je zo ver weg bent...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je niet NU voorover op je buro gaan liggen?
door de gele ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ook door de rode zee kan je varen.
Ze vallen uit zichzelf er ook wel af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
korsten douche je er wel af later
schijnt overbodig te zijnquote:
Vettigquote:
Niet doen ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niets (denk ik) gewoon nog nooit gebruikt![]()
Hee wacht, daar kan het ook meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Vettig. Het ging over glijmiddel, niet over vaseline of zonnebloemolie
.
Lekker glibberen, niks mis mee hoorquote:
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet doen ook![]()
Is net of je je pik in de velpon steekt
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu![]()
Ik heb nog steeds geen mail. kan dat kloppen?![]()
Ze glijden zo naar binnen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niets (denk ik) gewoon nog nooit gebruikt![]()
uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze vallen uit zichzelf er ook wel af.
Dat zal Leo niet snel gebeuren, haar pik in de velpon stekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet doen ook![]()
Is net of je je pik in de velpon steekt
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voor
Ik heb er duidelijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Vettig. Het ging over glijmiddel, niet over vaseline of zonnebloemolie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |